JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20190606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20190606/557885-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 557885-N-2019 z dnia 2019-06-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Kondratowice</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 01.07.2019 do 30.06.2020</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Kondratowice</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">93193494000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Kondratowice, ul. Nowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">57-150</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Prusy</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">713 927 681</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">fundusze@kondratowice.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">713 926 021</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.kondratowice.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.kondratowice.biuletyn.net (zakładka: zamówienia publiczne: ogłoszenia przetargów 2019)</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.kondratowice.biuletyn.net (zakładka: zamówienia publiczne: ogłoszenia przetargów 2019)</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy złożyć pisemnie w sekretariacie - pok. nr 7 w Urzędzie Gminy Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy - za pośrednictwem poczty/kuriera</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 01.07.2019 do 30.06.2020</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">WI.271.4.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenunieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Kondratowice, w tym:1) odbiór odpadów komunalnych, gromadzonych na terenie nieruchomości, na których powstająodpady komunalne, położonych na terenie Gminy Kondratowice tj.:a) zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych gromadzonychw pojemnikach;b) zmieszanych resztkowych odpadów komunalnych (pozostałość po selektywnej zbiórce);c) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny:(1) w pojemnikach w przypadku zabudowy wielolokalowej i nieruchomości niezamieszkałych,na których powstają odpady komunalne;(2) w workach w przypadku zabudowy jednorodzinnej.d) Popiołu gromadzonego w pojemnikach, w przypadku nieruchomości, na których powstajepopiół.2) organizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanego dalejPSZOK), w tym odbierania i transport odpadów komunalnych w nim gromadzonych;3) organizacja, odbiór, transport i obsługa objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych, zużytegosprzętu elektrycznego i elektronicznegow rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 r., o zużytym sprzęcie elektrycznymi elektronicznym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 1466 z póź. zm.), zużytych opon samochodówosobowych, motorowerowych, rowerowych i wózków dziecięcychz terenu Gminy Kondratowice, z częstotliwością 2 razy do roku, sprzed nieruchomości;4) Przeprowadzenie, we współpracy z Zamawiającym, przynajmniej raz w trakcie trwania umowy, akcjiedukacji ekologicznej w zakresie właściwego prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów przezwłaścicieli nieruchomości;5) Wyposażenie, przez cały okres obowiązywania umowy na świadczenie usług, wskazanych przezZamawiającego nieruchomości w pojemniki i worki na odpady komunalne.II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia odbiór i transportodpadów komunalnych na terenie Gminy Kondratowice:1) zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych zgromadzonychw pojemnikach;2) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny na terenie nieruchomościzamieszkałych i niezamieszkałych, w pojemnikach (w zabudowie wielolokalowej i przy lokalachniezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne) i workach (w przypadku zabudowyjednorodzinnej)3) zmieszanych odpadów resztkowych (pozostałych po selektywnej zbiórce);4) odpadów zgromadzoych w pojemnikach i kontenerach z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadówfunkcjonującego na terenie Gminy Kondratowice.2. Selektywna zbiórka odpadów obejmuje następujące frakcje:(1) szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, z wyłączeniem opakowań po środkach ochrony roślin,środkach medycznych i innych substancji niebezpiecznych, dalej określanej jako ,,szkło";(2) papier, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, dalej określanejjako ,,papier";(3) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, dalej określanej jako ,,BIO";(4) metal i tworzywa sztuczne w tym opakowaniowe z metali i drobne elementy metalowe, dalej określanejjako ,,metal";(5) odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowań wielomateriałowych,z wyłączniem opakowań po środkach ochrony roślin, środkach medycznych i innych substancjiniebezpiecznych, dalej określanej jako ,,tworzywa sztuczne".3. Podmiot odbierający odpady komunalne zobowiązany jest do przekazania, wszystkich zebranych, zterenu Gminy Kondratowice, odpadów do zagospodarowania do regionalnej instalacji przetwarzaniaodpadów komunalnych lub instalacji zastępczej wskazanej w Uchwale nr XLIII/1451/17 SejmikuWojewództwa Dolnośląskiego z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie wykonania Wojewódzkiego PlanuGospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2016 - 2022, na zasadach określonychw ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r.str. 3poz 1454 z późn. zm.). Zaleca się dołączenie umowy na zagospodarowanie odpadów z RegionaląInstalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) przewidzianą w WPGO 2016-2022 dla regionupołudniowego. Wykonawca, który zostanie wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego, przedpodpisaniem umowy na świadczenie usług w zakresie przedmiotowego przetargu, ma obowiązekdostarczyć umowę z RIPOK-iem na zagospodarowanie odpadów zebranych na terenie GminyKondratowice.Uwaga:o zamówienie nie obejmuje odbioru i transportu odpadów z nieruchomości na terenie Gminy Kondratowice,pochodzących z robót budowlanych i remontowych oraz pozostałych frakcji odpadów nie wymienionych wpkt. II.1 niniejszego opisu.4. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia przez cały okres świadczenia usługi wszystkie wskazaneprzez Zamawiającego nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe w:1) pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych i zmieszanych resztkowychodpadów komunalnych o pojemności od 120L do 7m 3;2) pojemniki do gromadzenia popiołu pochodzącego z palenisk domowychpo 1 pojemniku na gospodarstwo domowe o pojemności 120L;3) w pojemniki do zbiórki odpadów selektywnie zbieranych po 1 pojemniku od 120 litrów do 7m 3 lubzgodnie z deklaracją, na każdą z 4 frakcji (dotyczy zabudowy wielolokalowej oraz nieruchomościniezamieszkałych),4) worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów: papieru, metalu i tworzyw sztucznych, szkła,biodegradowalnych o pojemności 120L* (dotyczy zabudowy jednorodzinnej);5) worki przeznaczone do gromadzenia odpadów zmieszanych w pojemnikach ogólnodostępnychznajdujących się na terenie Gminy Kondratowice*;* Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia worków na odpady w sposób ciągły i uzupełniania ich pokażdorazowym odbiorze z nieruchomości odpadów, a w razie potrzeby zgłoszonej przez Zamawiającego częściej.6) Wykonawca zobowiązany jest również do wyposażenia Punktu Aptecznego ,,Rumianek", przy ul.Kościelnej 5, 57-150 Prusy w specjalistyczny konfiskatoro pojemności min. 60L przeznaczony do gromadzenia przeterminowanych leków. Należyprzewidzieć usługę opróżniania zgromadzonych w ww. pojemnikach odpadów i ichzagospodarowania.5. Worki muszą:1) być wykonane z tworzywa LDPE lub HDPE, uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas normalnejeksploatacji;2) posiadać ściągacz ze sznurkiem, umożliwiający prawidłowe zamknięcie workapo napełnieniu;3) posiadać oznaczenia wskazujące rodzaj frakcji selektywnej zbiórki odpadów tj.:a) metal i tworzywa sztuczne,b) papier,c) szkło,d) BIO.4) być oznaczone poprzez zróżnicowaną kolorystykę worków dla poszczególnych frakcji odpadów ipodanie nazwy frakcji na worku w sposób następujący:a) Worek niebieski oznaczony napisem ,,Papier" - przeznaczony na papier i tekturę,b) Worek żółty oznaczony napisem ,,Metale i Tworzywa sztuczne" - przeznaczony na metale itworzywa sztuczne,c) Worek zielony z napisem ,,Szkło" - przeznaczony na szkło,d) Worek brązowy z napisem ,,BIO" - przeznaczony na odpady biodegradowalne.6. Pojemniki muszą:1) posiadać trwałe oznaczenie nazwy gminy oraz nazwy lub logo Wykonawcy;2) być oznaczone w sposób umożliwiający zidentyfikowanie poszczególnych frakcji3) być zróżnicowane kolorystycznie odpowiednio dla poszczególnych frakcji odpadów i posiadać nazwęfrakcji tj.:a) Szkło zbiera się w pojemnikach koloru zielonego oznaczonych napisem ,,szkło",b) Metal i tworzywa sztuczne zbiera się w pojemnikach koloru żółtego oznaczonych napisem,,metale i tworzywa sztuczne",c) Zmieszane odpady komunalne w pojemnikach koloru czarnego oznaczonych napisem,,zmieszane odpady komunalne",d) Pojemnik na przeterminowane leki powinien być trwale oznaczony zgodniez przeznaczeniem i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich do zawartości,str. 4e) Popiół zbiera się w pojemnikach oznaczonych napisem ,,popiół".7. Prowadzenie PSZOK na terenie Gminy Kondratowice obejmuje:1) zakup lub dzierżawę nieruchomości w geodezyjnym obrębie ewidencyjnym Gminy Kondratowice,pod organizację PSZOK - miejsce musi być uzgodnionez Zamawiającym;2) opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawempozwoleń na realizację przedsięwzięcia;3) wyposażenie PSZOK-u w portiernię na wjeździe, zestaw niezbędnych pojemników, kontenerów iboksów do gromadzenia odpadów, plac manewrowy i postojowy;4) PSZOK winien mieć charakter wydzielonego, ogrodzonego terenu, odpowiednio zabezpieczonego,wyposażonego w kontenery i pojemniki do zbiórki odpadów oraz sprzęt komputerowy doprowadzenie ewidencji przyjmowanych odpadów;5) bieżące usuwanie i transport wszystkich dostarczonych odpadów, tj. PSZOK będzie miejscemczasowego magazynowania odpadów, tzn. od chwili ich przyjęcia od mieszkańców gminyKondratowice do czasu zapełnienia przeznaczonych na te odpady pojemników; zapełnionepojemniki wywożone będą do specjalistycznych instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zczęstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo i higienę pracy personelowi oraz bezpieczeństwoekologiczne;6) pobieranie od osób chcących oddać odpady do PSZOK oświadczeńo zamieszkiwaniu na terenie Gminy Kondratowice;7) comiesięczne przekazywanie Zamawiającemu oświadczeń, o których mowa w pkt. 6), w terminie do10 dnia każdego miesiąca, po miesiącu, w którym zostały zebrane;8) wydawanie wszystkim osobom oddającym odpady do PSZOK odpowiednich potwierdzeń zdaniaodpadów;9) PSZOK przyjmuje odpady od mieszkańców nieruchomości zamieszkałych na terenie GminyKondratowice, po okazaniu ostatniego dowodu opłaty za odbiór odpadów komunalnych;10) Wykonawca winien w ciągu 90 dni od dnia zawarcia umowy przystąpić do zgłoszenia uruchomieniadziałalności PSZOK-u. W przypadku gdy nie dojdzie do rozpoczęcia w ustalonym terminie PSZOK-u zokoliczności od niego niezależnych Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania tymczasowegorównoważnego rozwiązania spełniającego wymagania ustawy z dnia 13 września 1996 r. outrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454) oraz innych przepisówszczególnie dotyczących gospodarowania odpadami oraz ochrony środowiska.11) wyposażenie PSZOK w telefon, którego numer będzie udostępniany mieszkańcom GminyKondratowice, oraz pod którym mieszkańcy będą mogli zasięgnąć podstawowych informacji zzakresu funkcjonowania punktu;12) godziny otwarcia PSZOK - od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00do 16:00, w soboty od 10:00 do 13:00 (z wyłączeniem dni świątecznych).o Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych informacji w formieelektronicznej dotyczącej ilości przyjętych odpadów do PSZOK, z podziałem na grupy, do 15 dnianastępnego miesiąca kalendarzowego.o Wykonawca zobowiązany jest do przekzaywania rocznych informacji w formie papieroweji elektronicznej dotyczących ilości przyjętych odpadów do PSZOK do końca stycznia następnego roku.8. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych dla poszczególnych rodzajów odpadów:1) Odpady zmieszane i zmieszane resztkowe odpady komunalne (pozostałepo selektywnej zbiórce) dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych 2 razyw miesiącu,2) Popiół w sezonie grzewczym tj. od października do kwietnia - 1 raz w miesiącu;3) Odpady selektywnie zbierane - 2 razy w miesiącu*;* W okresie wzmożonego gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji tj. od kwietnia do października, częściej,po uprzednim ustaleniu z Zamawiającym.4) Odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony samochodówosobowych, motorowerowych, rowerowych, wózki dziecięce, odzież i tekstylia - 2 razy do rokupodczas tzw. ,,wystawki".9. Standard wykonywanych usług oraz ochrona środowiska1) w zakresie częstotliwości oraz sposobu odbioru odpadów komunalnych:a) Wykonawca będzie odbierał poszczególne frakcje odpadów zgodnie z wcześniej ustalonymprzez Wykonawcę harmonogramem, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego;b) Wykonawca ma obowiązek:(1) opracować harmonogram odbioru odpadów i przedstawić go do zatwierdzeniaZamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Wszelkie zmianystr. 5harmonogramu wymagają zachowania formy pisemneji akceptacji ze strony Zamawiającego. Zaktualizowany harmonogram sporządzaWykonawca;(2) informowania mieszkańców Gminy Kondratowice o zmianach terminów wywozu odpadów(poprzez stronę internetową Wykonawcyi Zamawiającego, tablice ogłoszeń w sołectwach oraz na tablicach ogłoszeń w siedzibieZamawiającego), niezwłocznie po zatwierdzeniu zmian przez Zamawiającego;(3) Realizacji reklamacji (w przypadku nieodebrania z nieruchomości odpadów zgodnie zharmonogramem) w ciągu 3 dni od otrzymania zawiadomienia drogą mailową odZamawiającego.2) W zakresie utrzymania w należytym stanie sanitarnym i technicznym pojemników:a) Wykonawca odpowiada za utrzymanie pojemników we właściwym stanie technicznym iestetycznym, a w przypadku ich trwałego uszkodzenia - zobowiązany jest do wymianypojemników. Zamawiajacy nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia lubzniszczenie pojemników, a także za szkody wyrządzone w mieniu osób trzecich, a związane zeksploatacją pojemników,b) Obowiązek utrzymania pojemników we właściwym stanie sanitarnym w zabudowiejednorodzinnej należy do właściciela nieruchomości, będącego użytkownikiem otrzymanegopojemnika. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia lubzniszczenie pojemników, a także za szkody wyrządzone w mieniu osób trzecich, a związane zeksploatacją pojemników, w przypadku ich trwałego uszkodzenia Wykonawca zobowiązany jestdo ustawienia nowych pojemników;c) Wykonawca zobowiązany jest do odstawienia pojemników w miejsce ich ustawienia po odbiorzeodpadów;d) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającegoo niedopełnianiu przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbieraniaodpadów komunalnych w terminie 2 dni roboczych od dnia stwierdzenia zaistniałejnieprawidłowości. Zgłoszenie powinno zawierać adres nieruchomości oraz opisnieprawidłowości wraz z dokumentacją fotograficzną;e) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkichnieprawidłowościach stwierdzonych w trakcie świadczenia usługi,w szczególności w przypadkach: nieprawidłowego selektywnego sposobu gromadzeniaodpadów przez właścicieli nieruchomości, pozostawiania przy pojemnikach i workach na odpadyodpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych oponoraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych poza terminami tzw. ,,wystawek", niemożnościodebrania z nieruchomości odpadów komunalnych zmieszanych ze względu na brakwspółdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą. Informację należy składać w formiepapierowej lub elektronicznej wraz ze wskazaniem adresu nieruchomości oraz załączonądokumentacją fotograficzną;f) Pojemniki o pojemności od 1100L do 7m 3 podczas obowiązywania umowyz Wykonawcą, muszą być poddawane skutecznej dezynfekcji na zewnątrzi wewnątrz, zgodnie z obowiązującymi przepisami - realizacja obowiązku spoczywa naWykonawcy;g) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia skutecznej dezynfekcji wszystkichpojemników min. 2 razy w ciągu roku.10. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem.1) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przedkładania Zamawiającemu zgodnie z ustawą zdnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządkuw gminach (Dz. U. z 2018 r. poz 1454 z późn. zm.):a) comiesięcznych sprawozdań, które zawierać będą:(1) ilości odebranych odpadów komunalnych zmieszanych [Mg],(2) ilości odebranego popiołu [Mg],(3) ilości odebranych odpadów segregowanych z podziałem na poszczególne frakcje (szkło,metale i tworzywa sztuczne, papier, odpady biodegradowalne, odpady zmieszane) [Mg],(4) ilości i rodzaju odpadów zgromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania OdpadówKomunalnych (PSZOK) [Mg],(5) wykaz nieruchomości od których zostały odebrane odpady komunalne,(6) wskazanie adresów nieruchomości na których odpady komunalne zbierane są w sposóbniezgodny, Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kondratowice wtym nie są zbierane selektywnie,str. 6(7) sposobach zagospodarowania odpadów.b) półrocznych sprawozdań, w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza,którego dotyczy, które zawierać powinny informacje o masie:(1) poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegającychbiodegradacji, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, doktórych zostały przekazane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości,(2) pozostałości z sortowania i pozostałości z mechaniczno-biologicznego przetwarzania,przeznaczonych do składowania powstałych z odebranych przez podmiot odpadówkomunalnych,(3) odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła przygotowanych do ponownegoużycia i poddanych recyklingowi,(4) odpadów budowlanych i rozbiórkowych będącymi odpadami komunalnymi, przygotowanychdo ponownego użycia, poddanych recyklingowi i innym procesom odzysku.c) rocznych sprawozdań dotyczących Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wterminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy, które zawierać powinny informacje omasie:(1) poszczególnych rodzajów zebranych odpadów komunalnych, w tymo odpadach ulegających biodegradacji, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz zewskazaniem instalacji, do których zostały przekazane zebrane odpady komunalne,(2) pozostałości z sortowania przeznaczonych do składania powstałychz zebranych przez podmiot odpadów komunalnych,(3) odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła przygotowanych do ponownegoużycia i do recyklingu, powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych,(4) odpadów budowlanych i rozbiórkowych będących odpadami komunalnymi przygotowanychdo ponownego użycia, poddanych recyklingowi i innym procesom odzysku powstałych zzebranych przez podmiot odpadów komunalnych.2) Raporty, o których mowa, muszą być przekazane w formie elektronicznej i pisemnej uzgodnionej zZamawiającym;3) Raport miesięczny będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę.11. Szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicielinieruchomości.1) W ramach odbioru zmieszanych odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest odebraćwszystkie odpady komunalne umieszczone w pojemnikach na odpady zmieszane oraz odpadykomunalne wystawione w workach tzw. ,,nadwyżki", przy pojemnikach na odpady zmieszane, atakże odpady, które zostały wysypane z pojemników lub worków w trakcie ich opróżniania,wywiane lub rozrzucone przez osoby trzecie (np. w wyniku aktu wandalizmu), oraz uprzątnąćmiejsce gromadzenia odpadów;2) Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady zgromadzone selektywniew pojemnikach, jak i odpady pozostawione obok pojemników, a także odpady, które zostaływysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, wywiane lub rozrzucone przez osoby trzecie;3) Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego sprawdzenia zawartości pojemnika i worka naodpady komunalne. W przypadku stwierdzenia, że w pojemniku lub worku znajdują się odpady,których obowiązek selektywnego zbierania wynikaz Uchwały nr XIX/128/2016 z dnia 20 lipca 2016 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości iporządku na terenie Gminy Kondratowice (Dz. U. z 2016r., poz. 4314) Wykonawca zobowiązanyjest do udokumentowania tego faktu (w formie pisemnej wraz z załącznikiem w postaci fotografiimiejsca, w którym zdarzenie nastąpiło) oraz niezwłocznego i skutecznego powiadomieniaZamawiającego,e-mailem lub listownie, wraz ze wskazaniem adresu nieruchomości;4) odbiór odpadów zmieszanych nie obejmuje odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętuelektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych, odpadów budowlanych irozbiórkowych oraz odpadów niebezpiecznych;5) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i transportu odpadów zbieranych selektywnie w takisposób, aby nie dopuścić do zmieszania tych odpadów, tj. nie doprowadzić do zmieszaniaposzczególnych frakcji odpadów;6) Odbiór i transport odpadów będzie odbywać się w sposób zgodny z przepisami prawa,obowiązującymi w dacie realizacji zamówienia na terenie Gminy Kondratowice;7) Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie w godzinach 6:00-22:00. Odbieranie odpadówpoza wyznaczonymi godzinami wymaga zgody Zamawiającego (przekazanej w formie pisemnej lubelektronicznej).str. 712. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:1) Wykonawca, bądź jego upoważniony przedstawiciel zobowiązany jest uczestniczyć w naradach(posiedzeniach komisji Rady Gminy i innych naradach) prowadzonych przez Zamawiającego wprzypadku jego zaproszenia, na których omawiane będą zadania związane z realizacją przedmiotuumowy. Zaproszenia na narady będą przekazywane Wykonawcy z wyprzedzeniem nie mniej niż 7dni przed wyznaczonym terminem narady;2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu umowy w sposób profesjonalny,niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla społeczeństwa doniezbędnego minimum;3) Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonychpodczas lub w związku z wykonywaniem usługi powstałych w trakcie realizacji usług z winyWykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich zaszkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotuumowy.4) Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umów na odbiór odpadów z uprawnionymi do tego typudziałalności kontrahentami zajmującymi się ich odzyskiem i unieszkodliwianiem. Umowy winny byćzawarte na czas nie krótszy niż czas obowiązywania umowy.13. Informacje o Gminie Kondratowice oraz dane ilościowe pozwalające ocenić wartość ofertyPodstawowe informacje o Gminie Kondratowice:1) Powierzchnia gminy Kondratowice wynosi 98,14 km 2 ;2) Gminę Kondratowice zamieszkuje 4324 mieszkańców (stan na dzień: 08.05.2019 r.);3) Na terenie gminy Kondratowice znajduje się:a) ok. 1268 gospodarstw domowych + ew. 10% więcej gospodarstw domowych,b) ok. 100 nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej,c) ok. 100 podmiotów gospodarczych.14. Dane ilościowe:Dla potrzeb złożenia oferty Zamawiający szacuje łączną roczną masę odpadów komunalnych do odbioru izagospodarowania z terenu nieruchomości zamieszkałych na poziomie (dane za 2018 r.):Tabela Zestawienie mas odpadów zbieranych w ciągu roku z terenu Gminy KondratowiceIlość mieszkańców (stan na dzień: 08.05.2019r.)- 4324Masa zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnychMg 717,38PopiółMg 258,74Masa selektywnie zbieranych odpadów komunalnychMg 206,53Masa odpadów biodegradowalnychMg 15,72Masa odpadów z PSZOKMg 46,68Inne odpady (odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny ielektroniczny, opony, odpady z betonu i inne)Mg 29,5Łączna masa wszystkich odpadówMg 1274,55Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odebrania z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - ok.4 Mg/m-c, czyli w okresie zamówienia (od 01.07.2019 r. do 30.06.2020 r.) ok. 48 Mg.Dla potrzeby złożenia oferty Zamawiający szacuje liczbę potrzebnych pojemników i worków na odpady zuwzględnieniem pojemności:Pojemność Sztuki120L 1280240L 8301,1m3 2307m3 9Worki 120 L (tys. szt) 120Uwaga:str. 8o Przedstawione ilości odpadów komunalnych są wielkościami orientacyjnymi. Wykonawcy nie służyroszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w zakresie szacunkowej ilości odpadówkomunalnych, mających zostać odebranych i przetransportowanych z terenu Gminy Kondratowice w okresierealizacji przedmiotu zamówienia.o Podana ilość pojemników jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w trakcie wykonywaniaprzedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiejszania bądź zwiększaniazapotrzebowania na pojemniki. Wykonawca zobowiązany jest dysponować taką ilością pojemników, którazapewni należyte wykonanie umowy.15. Rozliczenie za świadczone usługiRozliczenie usługi odbywa się w cyklu miesięcznym pomiędzy Gminą Kondratowice a Wykonawcą (według ustalonejmiesięcznej kwoty ryczałtowej odbioru odpadów z terenu Gminy Kondratowice), na podstawie prawidłowowystawionej przez Wykonawcę faktury VAT z terminem płatności do 30 dni od przedłożenia faktury. Do faktury VATza dany miesiąc Wykonawca ma obowiązek dołączyć raport miesięczny o którym mowa </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">90500000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90513100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90512000-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-06-30</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-06-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca przedłoży: -koncesję, zezwolenie lub licencję bądź inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisanydo jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskimUnii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (tj. wpis do rejestrudziałalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicielinieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Kondratowice - w przypadku wspólnegoubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą byćzłożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu w/w warunku. Warunekzostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziałuw postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiający będzie je oceniał: Złożyłstosowne oświadczenie .................... spełnia warunek Nie złożył oświadczenia............................ nie spełnia</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości, Zamawiający będzie żądał w SIWZ w celu wykazania spełnieniawarunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (zgodnego zRozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowychwymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości) oprzedłożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnychwykonawcy usług, sporządzonego wg wykazu wymienionego w tabeli w SIWZ. Pojazdy powinnybyc wyposażone zgodnie z przepisami w/w rozporządzenia (§5.1 pkt 1,2, 3) Wykonawcaobowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową usytuowaną: - na terenie GminyKondratowice lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy; - na terenie, do któregoposiada tytuł prawny.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">- koncesję, zezwolenie lub licencję bądź inny dokument potwierdzający, że wykonawca jestwpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwieczłonkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (tj.wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Kondratowice - w przypadkuwspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w oferciemuszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu potwierdzenia, że wykonawca spełniawarunki udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. nr 2 b) aktualne na dzień składania ofertoświadczenie, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania -zgodnie z zał. nr 3 * w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia oświadczenia składa każdy z nich. Z dokumentów musi wynikać w jakim zakresiekażdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak istnieniapodstaw wykluczenia wobec każdego z wykonawców. Uwagi do oświadczeń Wykonawca, którypodlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 oraz ust. 5 1 i 4 ustawy Pzp,może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jegorzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lubprzestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienieszkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania orazpodjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiedniedla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemupostępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy,będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się oudzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tegozakazu. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Pzp wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeliZmawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna zawystarczające dowody, o których mowa powyżej. Wykonawca zamieszcza w oświadczeniachinformacje o podmiotach trzecich, na których zasoby powołuje się wykonawca dotyczące: brakuistnienia wobec podmiotów trzecich podstaw wykluczenia, zakresu w jakim powołuje sięwykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby podmiotu trzeciego. Wprzypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składakażdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Z dokumentów musi wynikać: wjakim zakresie każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brakistnienia podstaw wykluczenia wobec każdego z wykonawców. c) oświadczenie wykonawcy oprzynależności albo braku o przynależności do tej samej grupy kapitałowej W przypadkuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniemdokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą dozakłócenia konkurencji w postępowaniu. - składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronieinternetowej informacji z otwarcia ofert. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzoremstanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dniod zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiającyzamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzyzłożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkówpłatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lubbraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymwykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. d)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 e) dowód wniesienia wadium f)dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub dozłożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę niewynika z dokumentów rejestrowych g) dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium wwysokości 5 000,00 złotych, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadiummusi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilkunastępujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczejkasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przezpodmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i1240). 2.Elementy składowe gwarancji lub poręczenia. W przypadku składania przez Wykonawcęwadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja musi być sporządzonazgodnie z obowiązującym Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) gwarancja będziezawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5Prawa Zamówień Publicznych; b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związaniaofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) gwarancja powinna zawieraćnastępujące elementy: d) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) orazwskazanie ich siedzib, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwarantado: ,,zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierająceoświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: h) odmówił podpisania umowy w sprawiezamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub i) nie wniósł wymaganegozabezpieczenia należytego wykonania umowy, j) zawarcie umowy w sprawie zamówieniapublicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. k) zobowiązaniegwaranta do: ,,zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającegozawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa wart 25a ust 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jakonajkorzystniejszej. l) Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. m) Wszelkie sporydotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej ipodlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, Jednocześnie Zamawiającywymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą.Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 4. Miejsce i sposóbwniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonaćprzelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego: 10 9588 0004 00001111 2000 0030 - Wadium - Znak sprawy: WI.271.4.2019 Wadium wnoszone w innychdopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oferty, w przypadkuKonsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców/pełnomocnikaWykonawców. Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdyśrodki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być dokonany zwrot wadium (najlepiej touczynić podczas operacji przelewu i na formularzu ofertowym). 5. Termin wniesienia wadium. a)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert b) Wadium musi być wniesione nacały okres związania ofertą wymagany treścią SIWZ lub wezwania, c) Wniesienie wadium wformie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem goprzed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składaniaofert. d) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływuterminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 6.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremuzwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznegorozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takimprzypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3.Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, wodpowiedzi na którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawiezamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganegozabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówieniapublicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiającyzatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którymmowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, októrym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, októrej mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przezWykonawcę jako najkorzystniejszej.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>prelekcje dla uczniów</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych,na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszczamożliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonanowyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwilizawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1.Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniejjednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa warunki zmian w ust. 2 -7niniejszego paragrafu Umowy. 2. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VATw sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dlatowarów objętych przedmiotem Umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwośćzmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1 Umowy, o kwotę równą różnicy w kwociepodatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za usługi, których do dnia zmiany stawkipodatku VAT jeszcze nie wykonano. 3. W przypadku działania siły wyższej pod pojęciem, którejrozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe dozapobieżenia przez Stronę lub Strony Umowy, a zaistniałe po zawarciu Umowy, w szczególności takiejak: 1) wojny, działania wojenne, inwazje, 2) terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe, 3)rozruchy, z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jegopodwykonawców lub Zamawiającego, 4) zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutkispowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przezWykonawcę takich substancji, 5) działania sił przyrody, w tym huragany lub powodzie, 6)ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lubregionalnej kampanii, a którym Strona Umowy nie mogła zapobiec Zamawiający dopuszcza zmianęhttps://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=06af52...24 z 26 16.05.2019, 16:02sposobu wykonania umowy jednakże tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej,Wykonawca mógł wykonać przedmiot Umowy w sposób prawidłowy oraz jeżeli w wyniku działaniasiły wyższej wystąpi opóźnienie, dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotuUmowy, określonego w § 3 4. W przypadku, gdy w Umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskielub rachunkowe, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień Umowy, w których występują takieoczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian iuzupełnień nieistotnych Umowy (nie stanowiących zmian istotnych niniejszej umowy), wszczególności: a) zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innychdanych identyfikacyjnych, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty 6. W przypadku zmianypodwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego)podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przezpodwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowyWykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania dostaw określonych wumowie, w terminie 7 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 7. W przypadku zmiany sposoburozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, np. w przypadku zawarcia przezZamawiającego umowy o dofinansowanie projektu. 8. Wszystkie powyższe postanowienia stanowiąkatalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązaniaZamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 9. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygoremnieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 10. Z wnioskiem o zmianęumowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-06-17</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com