JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210630/0010038701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100387 z dnia 2021-06-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej <br/>w Jasieniu: Przedszkola, przy ul. Ogrodowej 7 i Urzędu Miasta, <br/>przy ul. XX-lecia 20 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA JASIEŃ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000528712</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. XX-lecia 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jasień</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">68-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">68 457 88 72</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@jasien.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.jasien.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej <br/>w Jasieniu: Przedszkola, przy ul. Ogrodowej 7 i Urzędu Miasta, <br/>przy ul. XX-lecia 20 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2f153bc6-d8ab-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00100387</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002073/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Jasieniu: Przedszkola, przy ul. Ogrodowej 7 i Urzędu Miasta, przy ul. XX-lecia 20</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/jasien <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/jasien</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Do<br/>złożenie oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy<br/>ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/jasien</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd<br/>Miejski w Jasieniu reprezentowany przez Burmistrza, (ul. XX-lecia 20, 68-320 Jasień, tel. 68 457 88<br/>72, e-mail: um@jasien.pl)<br/>2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11<br/>września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z<br/>przepisami PZP.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia<br/>przetwarzania,<br/>- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy<br/>prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.<br/>Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane<br/>dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z PZP.<br/>12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze<br/>żądania skierowanego do Administratora.<br/>14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania,<br/>o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych<br/>osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych<br/>danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPiOŚ.271.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Ogrodowej 7 w Jasieniu<br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej przedszkola przy ulicy Ogrodowej 7 w Jasieniu, zgodnie z niniejszą specyfikacją (wraz ze wzorem umowy), Programem funkcjonalno-użytkowym. Wykonana termomodernizacja powinna spełnić co najmniej parametry ekologiczne określone w audycie energetycznym (w zakresie zmniejszenia poziomu emisji oraz efektywności energetycznej). <br/>Obiekt objęty niniejszą częścią zamówienia nie jest obiektem zabytkowym.<br/><br/>Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania: <br/>•	dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej: <br/>- projekty budowlane i wykonawcze w podziale na branże wg wymagań prawnych w zakresie obszarów termomodernizowanych,<br/>- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,<br/>- wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiające osiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego wykonanej termomodernizacji,<br/>- wykonanie certyfikatu energetycznego dla obiektu,<br/>•	harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych,<br/>•	wykonania zadania termomodernizacji zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi projektami wykonawczymi, PFU, SWZ oraz audytami.<br/><br/>Wykonawca winien przedstawić kolorystykę elewacji uwzględniająca minimum 6 kolorów, przy czym kolory ciemne jedynie dla uwydatnienia lub podkreślenia niewielkich elementów architektonicznych elewacji. Kolor tynku winien posiadać stopień odporności na promieniowanie słoneczne powyżej 25 %.<br/><br/>Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, certyfikaty itp., wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót.<br/><br/>UWAGA: Zamawiający dysponuje częściową dokumentacją techniczną- archiwalną, która pozostaje do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca w trakcie postepowania przetargowego zobligowany jest na własny koszt do dokonania weryfikacji zapisów objętych inwentaryzacją. Wszelkie odstępstwa pomiędzy dokumentacją, a rzeczywistymi warunkami zastanymi w obiekcie a nieujawnionymi w dokumentacji należy uwzględnić podczas procedury przetargowej i składania ofert wykonania prac termomodernizacyjnych. <br/><br/>Dokumentacja projektowa musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi i polskimi normami. Należy przewidzieć ilość egzemplarzy dokumentacji dla wszystkich organów, które ją otrzymują + 1 kompletny egzemplarz dokumentacji w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format pdf) dla Zamawiającego – ad acta. <br/>Inwestycja zlokalizowana jest przy ulicy Ogrodowej 7 w Jasieniu. Budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej, złożony ze starej, przedwojennej części (dokładny rok budowy nie jest znany, założono, że czas budowy określa się nalata 20-ste) i nowej wybudowanej w latach 50-tych. Bryła budynku składa się z dwóch części. Starsza część przedszkola jest na podstawie kwadratu, nowsza znacznie większa na podstawie prostokąta. Dach budynku nowej części jest płaski, dach starej części jest wielospadowy.<br/><br/>Dane ogólne budynku:<br/>•	charakter budynku: użyteczności publicznej,<br/>•	powierzchnia zabudowy: 501,39m2,<br/>•	powierzchnia użytkowa: 2013,77 m2<br/>•	kubatura części ogrzewanej: 5145,51 m3,<br/>•	ilość kondygnacji: 4,<br/>•	wysokość budynku 9,1m<br/>•	długość budynku 33 m<br/>•	szerokość budynku 22,37 m<br/>•	instalacje: budynek wyposażony jest w instalacje wodno-kanalizacyjne, gazową i elektryczną<br/>•	wentylacja: grawitacyjna,<br/>•	chłodzenie: brak.<br/> <br/>Termomodernizacja budynku obejmuje: <br/>•	docieplenie ścian zewnętrznych w tym ścian na gruncie, <br/>•	docieplenie dachu, <br/>•	docieplenie podłogi na gruncie, <br/>•	wymiana stolarki drzwiowej, <br/>•	wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi,, <br/>•	wymiana źródła ciepła systemu c.o. i c.w.u. na pompę ciepła, <br/>• wymiana grzejników, <br/>•	wymianę instalacji c.o. <br/>•	montaż izolacji przewodów instalacji c.o., <br/>•	montaż automatyki do sterowania systemem c.o., <br/>•	wymianę zbiorników buforowych systemy c.w.u. na nowe,<br/>•	prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację:<br/>o	demontaż i ponowny montaż elementów zamontowanych na elewacji (ew. kamery, oświetlenie itp.), <br/>o	inne prace niezbędne do wykonania przy termomodernizacji (ew. przebudowy kominów, wymiany obróbek blacharskich, pasy pod i nad rynnowe, itp.).<br/>o	wymianę rynien i rur spustowych,<br/>•	wymiana źródeł światła na energooszczędne źródła światła LED,<br/>•	zabezpieczenie energii pierwotnej na potrzeby CO i CWU z odnawialnego źródła energii elektrycznej – instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp,<br/>•	montaż automatycznego sterowania oświetleniem w korytarzach oraz toaletach.<br/><br/>Parametry techniczne opisanych prac zawarte są w audycie termomodernizacyjnym będącym załącznikiem do niniejszej dokumentacji oraz PFU.<br/>Zamawiający wymaga żeby w wyniku realizacji inwestycji wszystkie przyjmowane współczynniki przenikania ciepła U, zostały przyjęte z wymagań izolacyjności cieplnej i innych wymagań związanych z oszczędnością energii według normy WT 2021, stosownie do zapisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. z 2019 poz. 1065). Powyższe wymaganie należy uwzględnić przy kalkulacji ceny ofertowej.<br/><br/>Inwestycję należy przeprowadzić w warunkach obiektu czynnego (przedszkole),należy zabezpieczyć budowę w celu możliwości bezpiecznego korzystania z obiektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych</p> <p class="mb-0">45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający dla obu części<br/>będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium – 60 %;<br/>2) Okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium - 40 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Jasieniu w przy ulicy XX-lecia 20<br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej – budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta w Jasieniu. Obiekt objęty niniejszą częścią zamówienia nie jest obiektem zabytkowym, natomiast znajduje się w strefie prawnej ochrony konserwatorskiej, co należy uwzględnić składając niniejszą ofertę.<br/><br/>Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania: <br/>•	dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej: <br/>- projekty budowlane i wykonawcze w podziale na branże wg wymagań prawnych w zakresie obszarów termomodernizowanych,<br/>- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,<br/>- wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiające osiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego wykonanej termomodernizacji,<br/>- wykonanie certyfikatu energetycznego dla obiektu,<br/>•	harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych,<br/>•	wykonania zadania termomodernizacji zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi projektami wykonawczymi, PFU, SWZ oraz audytami.<br/><br/>Wykonawca winien przedstawić kolorystykę elewacji uwzględniająca minimum 6 kolorów, przy czym kolory ciemne jedynie dla uwydatnienia lub podkreślenia niewielkich elementów architektonicznych elewacji. Kolor tynku winien posiadać stopień odporności na promieniowanie słoneczne powyżej 25 %.<br/><br/>Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, certyfikaty itp., wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót.<br/><br/>UWAGA: Zamawiający dysponuje dokumentacją techniczną- archiwalną stanowiącą załącznik do niniejszego dokumentu (inwentaryzacja). Wykonawca w trakcie postepowania przetargowego zobligowany jest na własny koszt do dokonania weryfikacji zapisów objętych inwentaryzacją. Wszelkie odstępstwa pomiędzy dokumentacją a rzeczywistymi warunkami zastanymi w obiekcie a nieujawnionymi w dokumentacji należy uwzględnić podczas procedury przetargowej i składania ofert wykonania prac termomodernizacyjnych. <br/><br/>Dokumentacja projektowa musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi i polskimi normami. Należy przewidzieć ilość egzemplarzy dokumentacji dla wszystkich organów, które ją otrzymują + 1 kompletny egzemplarz dokumentacji w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format pdf) dla Zamawiającego – ad acta. <br/><br/>Dane ogólne budynku:<br/>•	charakter budynku: użyteczności publicznej,<br/>•	powierzchnia zabudowy: 383,18 m2,<br/>•	kubatura części ogrzewanej: 6771,9 m3,<br/>•	ilość kondygnacji: 5,<br/>•	instalacje: budynek wyposażony jest w instalacje wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, elektryczną, <br/>•	wentylacja: grawitacyjna,<br/>•	chłodzenie: brak,<br/>•	sieć teleinformatyczna.<br/><br/>Przy wykonywaniu prac termomodernizacyjnych należy przewidzieć wykonanie kanałów technologicznych dla istniejących i przyszłych sieci teleinformatycznych i elektroenergetycznych, wg wskazań Zamawiającego.<br/><br/><br/>„NADDATEK”<br/>Zgodnie z inwentaryzacją budowlaną budynku biurowego przy ulicy XX-lecia 20 w Jasieniu z 2003 r. powierzchnia zabudowy wynosi 383,18 m2, a kubatura części ogrzewanej: 6771,9 m3. W audycie energetycznym oraz programie funkcjonolno-użykowym zidentyfikowano niedoszacowane wartości powierzchnia zabudowy: 288,73 m2, kubatura części ogrzewanej: 4985,92 m3. W związku z potrzebą wyodrębnienia kosztów kwalifikowanych projektu Zamawiający wymaga, żeby wykonawca wyodrębnił kwotę odpowiadającą różnicy pomiędzy wymiarami w dokumentach aplikacyjnych (audyt energetyczny i PFU) oraz inwentaryzacją budowlaną budynku biurowego przy ulicy XX-lecia 20 w Jasieniu z 2003 r. tj. powierzchnia zabudowy: 94,45 m2,kubatura części ogrzewanej: 1785,98 m3.<br/><br/>Termomodernizacja budynku obejmuje: <br/>•	docieplenie ścian zewnętrznych, <br/>•	docieplenie stropodachu wentylowanego, <br/>•	docieplenie podłogi na gruncie, <br/>•	wymiana stolarki drzwiowej, <br/>•	wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi,, <br/>•	wymiana źródła ciepła systemu c.o. i kocioł gazowy niskotemperaturowy, <br/>•	montaż przepływowych podgrzewaczy na potrzeby CWU.<br/>•	wymiana grzejników, <br/>•	montaż instalacji wraz z izolacją przewodów instalacji c.o., <br/>•	montaż automatyki do sterowania systemem c.o., <br/>•	prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację:<br/>o	demontaż i ponowny montaż elementów zamontowanych na elewacji (ew. kamery, oświetlenie itp.), <br/>o	inne prace niezbędne do wykonania przy termomodernizacji (ew. przebudowy kominów, wymiany obróbek blacharskich, pasy pod i nad rynnowe, itp.).<br/>o	wymianę rynien i rur spustowych,<br/>•	wymiana źródeł światła na energooszczędne źródła światła LED,<br/>•	zabezpieczenie energii pierwotnej na potrzeby oświetlenia z odnawialnego źródła energii elektrycznej – instalacji fotowoltaicznej o mocy 28 kWp,<br/>•	Modernizacja systemu wentylacji na wentylację mechaniczną w pomieszczeniu 4.10 PFU.<br/> <br/>Parametry techniczne opisanych prac zawarte są w audycie termomodernizacyjnym będącym załącznikiem do niniejszej dokumentacji oraz PFU. Zamawiający wymaga żeby w wyniku realizacji inwestycji wszystkie przyjmowane współczynniki przenikania ciepła U, zostały przyjęte z wymagań izolacyjności cieplnej i innych wymagań związanych z oszczędnością energii według normy WT 2021, stosownie do zapisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. z 2019 poz. 1065). Powyższe wymaganie należy uwzględnić przy kalkulacji ceny ofertowej.<br/>Inwestycję należy przeprowadzić w warunkach obiektu czynnego (należy zabezpieczyć budowę w celu możliwości bezpiecznego korzystania z obiektu) wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego w zakresie harmonogramu robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych</p> <p class="mb-0">45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający dla obu części<br/>będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium – 60 %;<br/>2) Okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium - 40 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale 18 SWZ i Rozdziale 10 SWZ, oraz spełniają określone przez<br/>Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Część I<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej, jeśli wykaże<br/>on, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500<br/>000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). W celu potwierdzenia spełniania przez<br/>wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej zamawiający<br/>żąda przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w<br/>wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału<br/>w postępowaniu.<br/>Część II<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej, jeśli wykaże<br/>on, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500<br/>000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). W celu potwierdzenia spełniania przez<br/>wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej zamawiający<br/>żąda przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w<br/>wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału<br/>w postępowaniu.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Część I<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał<br/>należycie co najmniej 2 świadczenia polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na termomodernizacji obiektu budowlanego o wartości 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy<br/>złotych 00/100) brutto każde świadczenie.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże w, że dysponuje co najmniej jedną osobą<br/>posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020, poz. 1333 ze zm.) tj.<br/>upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>lub odpowiadające im uprawnienia budowlane.<br/>Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) lub ważne odpowiadające im<br/>kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do<br/>kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.<br/>W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na<br/>terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych<br/>lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.<br/>Osoba ta musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu<br/>zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (t j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i – jeżeli jest to wymaganeubezpieczenia<br/>od odpowiedzialności cywilnej.<br/>Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu<br/>zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania<br/>zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały<br/>uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>Część II<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał<br/>należycie co najmniej 2 świadczenia polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających<br/>na termomodernizacji obiektu budowlanego o wartości 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy<br/>złotych 00/100) brutto każde świadczenie.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże w, że dysponuje co najmniej jedną osobą<br/>posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2020, poz. 1333 ze zm.) tj.<br/>upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>lub odpowiadające im uprawnienia budowlane.<br/>Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) lub ważne odpowiadające im<br/>kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do<br/>kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.<br/>W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na<br/>terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych<br/>lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.<br/>Osoba ta musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu<br/>zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (t j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i – jeżeli jest to wymaganeubezpieczenia<br/>od odpowiedzialności cywilnej.<br/>Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu<br/>zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania<br/>zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały<br/>uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty – w zakresie obu części identycznie - Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz dowód wniesienia wadium;<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi<br/>stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających<br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty<br/>zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumentywypełniony<br/>wg załącznika nr 7 do SWZ.<br/>4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób przewidzianych<br/>do realizacji zamówienia należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.<br/>5) Dokument potwierdzający posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>6) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 -<br/>załącznik nr 4 do SWZ.<br/>5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w<br/>kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że<br/>nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien<br/>być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.<br/>7. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.<br/>8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty – w zakresie obu części identycznie - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na<br/>dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz dowód<br/>wniesienia wadium;<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>6) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 -<br/>załącznik nr 4 do SWZ.<br/>5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w<br/>kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że<br/>nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien<br/>być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.<br/>7. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.<br/>8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>9. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy<br/>rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.<br/>Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że dokumentacja archiwalna i wnioski z niej płynące nie<br/>mogą być podstawą roszczeń Wykonawcy.<br/>2. W celu umówienia wizji lokalnej lub zapoznania się z dokumentacją znajdującą się na miejscu<br/>u Zamawiającego należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z<br/>Wykonawcami.<br/>3. Z wizji lokalnej sporządza się protokół wizji lokalnej sporządzony przez zamawiającego, z<br/>podpisami przedstawicieli potencjalnych oferentów, którzy wzięli udział w wizji lokalnej – wg załącznika nr 11 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:<br/>	Część I – Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Ogrodowej 7 w Jasieniu - 20.000 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych);<br/>	Część II – Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Jasieniu w przy ulicy <br/>XX-lecia 20 - 20.000 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).<br/>2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.<br/>4.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 572).<br/>5.	Wadium wniesione w formie gwarancji albo poręczenia musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie zamawiającego. Gwarancja oraz poręczenie musi w swej treści zawierać następujące informacje:<br/>1)	nazwę gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2)	nazwę wykonawcy dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia,<br/>3)	beneficjenta (zamawiającego) gwarancji lub poręczenia,<br/>4)	przedmiot gwarancji lub poręczenia,<br/>5)	nazwę postępowania, którego gwarancja lub poręczenie dotyczy,<br/>6)	kwotę gwarancji lub poręczenia,<br/>7)	okresie obowiązywania nie krótszy niż termin związania ofertą, <br/>8)	zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>6.	Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień przewidujących możliwość wygaśnięcia ważności gwarancji lub poręczenia w przypadku zwrotu oryginału dokumentu jego wystawcy oraz innych zapisów, które uniemożliwią zamawiającemu zatrzymanie kwoty wadium w przypadkach wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>7.	W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów zamawiającego, t.j. uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, niezależnie od tego, który z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doprowadził do ziszczenia się tych przesłanek.<br/>8.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego nr <br/>53 1020 5460 0000 5002 0006 0475 z dopiskiem „wadium – Część I – Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Ogrodowej 7 w Jasieniu” lub „wadium – Część II – Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Jasieniu w przy ulicy XX-lecia 20”. <br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego. W przypadku dokonywania przelewu środków w walucie innej niż PLN na wykonawcy spoczywa obowiązek zlecenia we własnym banku przewalutowania kwoty przelanych środków. Koszty operacji bankowej ponosi wykonawca.<br/>9.	Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć: <br/>1)	wraz z ofertą - w wydzielonym, odrębnym pliku - za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na na miniPortalu lub<br/>2)	za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP.<br/>10.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. <br/>11.	Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1)	upływu terminu związania ofertą;<br/>2)	zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3)	unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>(pozostałe informacje: SWZ) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 25 SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> par 22 wzoru umowy:<br/>1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany<br/>postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy na poniższych warunkach.<br/>2. Dopuszcza się zmianę terminów wykonania przedmiotu umowy w przypadku, gdy jej<br/>ukończenie w terminie jest niemożliwie z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych,<br/>geologicznych, archeologicznych, w szczególności w przypadkach:<br/>a) klęski żywiołowej, uniemożliwiających przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie<br/>odbiorów, niewypałów i niewybuchów, badań archeologicznych, odmiennych od przyjętych w<br/>dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy<br/>narzutowe itp.), odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w<br/>szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,<br/>b) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie<br/>terminie<br/>c) wystąpienia konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych nie przewidzianych w<br/>dokumentacji projektowej, nieobjętych zamówieniem podstawowym, a niezbędnych dla realizacji<br/>przedmiotu umowy, uzgodnionych pisemnie przez obie strony.<br/>3. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub siły wyższej<br/>utrudniającej lub uniemożliwiającej prowadzenie prac – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie<br/>w postaci wpisu do dziennika budowy i potwierdzonym przez inspektora nadzoru<br/>inwestorskiego. Zakończenie działania siły wyższej lub ustąpienie niekorzystnych warunków<br/>atmosferycznych zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy i potwierdzeniem tego<br/>faktu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>przedłużenia terminu przewidzianego na realizację tej części zamówienia, o ilość dni w których<br/>te warunki wystąpią.<br/>4. Jeśli opóźnieniu ulegnie wykonanie przez podmioty zewnętrzne usług/czynności koniecznych<br/>do wykonania prac objętych niniejszą umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawcą tych<br/>usług/czynności nie jest Wykonawca niniejszej umowy ani podmiot przez niego zaangażowany<br/>w realizację umowy - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania tych<br/>usług/czynności.<br/>5. W przypadku wystąpienia okoliczności, których przyczyny leżą po stronie Zamawiającego<br/>- termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac.<br/>6. Jeżeli prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn<br/>niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji umowy - termin<br/>zakończenia realizacji umowy będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac<br/>wynikających z zaleceń właściwych organów.<br/>7. Jeżeli prace projektowe ulegną przedłużeniu na skutek przedłużających się ustaleń z<br/>Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków - termin zakończenia realizacji umowy<br/>będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych<br/>organów, przy założeniu że przedłużające się ustalenia nie wynikają z przyczyn leżących po<br/>stronie Wykonawcy.<br/>8. W przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych<br/>do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia okoliczności związanych<br/>z działaniami osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie prac, konieczności wykonania<br/>zmian/korekt projektów, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego - termin<br/>realizacji może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa<br/>z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub niezbędny do wykonania zmian.<br/>(pozostałe zmiany w SWZ - wzór Umowy) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jasien w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com