JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210709/0010964701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109647 z dnia 2021-07-09</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Kamienna Góra </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Kamienna Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821316</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Grunwaldzi 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kamienna Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">75 64 55 110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@kamiennagora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kamiennagora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Kamienna Góra </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5c58c3b4-e087-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00109647</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007582/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.22 Opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Kamienna Góra</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazkupowa.pl/kamiennagora <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: <br/>https://platformazakupowa.pl/kamiennagora.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/kamiennagora. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została<br/>wysłana o Zamawiającego. 3. Zamawiający przekazuje Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający zamieszcza na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, przekazywana jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 4. Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRam, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UEL119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że: 1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Miejska Kamienna Góra reprezentowana<br/>przez Burmistrza Miasta Kamienna Góra z siedzibą w Kamiennej Górze (58-400) przy Placu Grunwaldzkim 1; 1.2. z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamiennagora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze<br/>zmianami), dalej „Ustawa”; 1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;<br/>1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie<br/>będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 2. Posiada Pani/Pan: 2.1. na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2.2. na podstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 2.3. na podstawie art. 18<br/>RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 2.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3. Nie przysługuje Pani/Panu: 3.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 3.2. prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZIF.271.17.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie remontu budynku komunalnego przy ul. Kościuszki 9 w Kamiennej Górze.<br/>Proponowany zakres remontu w budynku:<br/>- Docieplenie stropodachu (np. styropapa) z remontem pokrycia dachu i systemu odwodnienia,<br/>- Remont klatki schodowej wraz ze schodami,<br/>- Remont i wymiana instalacji oświetlenia na klatce schodowej wraz z oprawami,<br/>- Remont elewacji budynku wraz z izolacją pionową i poziomą ścian fundamentowych,<br/>- Wymiana stolarki okiennej na poddaszu,<br/>- Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i w pomieszczeniach ogólnych.<br/>UWAGA:<br/>Wykonawca dokumentacji projektowej winien szczegółowo rozpoznać stan techniczny budynków w zakresie potrzeb związanych z odnową/remontem/przebudową jego elementów wymienionych w poszczególnych zakresach projektowych oraz na tej podstawie przyjąć rozwiązania projektowe:<br/>• w zakresie remontu klatki schodowej - konieczność przebudowy lub naprawy schodów (drewnianych, kamiennych, betonowych), wymiany drzwi do pomieszczeń ogólnych, komórek lokatorskich, piwnic, modernizacji instalacji wewnętrznych zlokalizowanych na klatce schodowej tj. instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej, gazowej, uporządkowanie instalacji teletechnicznych (ukrycie pod tynkiem, w korytkach instalacyjnych lub pod lekką zabudową),<br/>• w zakresie remontu elewacji budynku – możliwość docieplenia ścian zewnętrznych, stan zawilgocenia murów, w tym ścian fundamentowych oraz konieczność ich naprawy i izolacji; stan schodów i balustrad w strefie wejścia do budynku, możliwość i potrzebę rozbiórki przyległych budynków gospodarczych;<br/>• w zakresie remontu dachu/stropodachu – możliwość wykonania docieplenia, stan konstrukcji więźby dachowej, kominów, obróbek blacharskich, potrzebę wymiany lub remontu pokrycia i systemu odwodnienia dachu;<br/>• w zakresie wymiany drzwi wejściowych – możliwość renowacji drzwi, konieczność montażu/wymiany instalacji domofonowej;<br/>• Wykonawca winien uwzględnić w dokumentacji projektowej usunięcie nieprawidłowości stwierdzonych w decyzji nakazowej Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;<br/>Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>• przeprowadzenie wizji obiektu,<br/>• sporządzenie inwentaryzacji budowlanej obiektu w zakresie wymaganym dla opracowania projektowego,<br/>• ocena stanu technicznego budynków z orzeczeniem i analizą techniczną o zakresie planowanego remontu, <br/>• uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznego zakresu prac remontowych w budynku po dokonaniu oceny technicznej – ustalenia te będą podstawą do sporządzenia dokumentacji projektowej,<br/>• uzyskanie kompletnych danych wyjściowych oraz niezbędnych uzgodnień, opinii i warunków do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej,<br/>• uzyskanie decyzji, opinii i uzgodnień Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków delegatura w Jeleniej Górze (jeśli będą wymagane dla obiektów zabytkowych i w przypadku występowania elementów chronionych budynków wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków),<br/>• opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przy zastosowaniu najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i ekonomicznych,<br/>• ponoszenie wszelkich kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji i innych niezbędnych opracowań w tym kosztów zakupu map, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów, kosztów uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji itp.,<br/>• dostarczenie opracowanej dokumentacji w ilości i formie określonej w umowie,<br/>• złożenie, z upoważnienia Zamawiającego, wniosku o pozwolenie na budowę (jeśli będzie wymagane) bądź zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych wraz z załącznikami,<br/>• uzupełnianie braków do złożonego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,<br/>• sprawowanie nadzoru autorskiego,<br/>• jednokrotna aktualizacja kompletu kosztorysów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie późniejszym niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowo – kosztorysowej.<br/>Zakres i forma wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu budynku:<br/>1. Dokumentacja projektowa opracowana zostanie na podstawie zatwierdzonego zakresu prac remontowych.<br/>2. Dokumentacja powinna być kompletna i posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia i opinie, celem złożenia wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót właściwemu organowi architektoniczno -budowlanemu.<br/>3. Dokumentacja projektowa dla każdego z budynków, powinna zawierać i składać się z:<br/>- Projektu architektoniczno-budowlanego – 5 egz. w wersji papierowej,<br/>- Projektu technicznego – 5 egz. w wersji papierowej,<br/>- Przedmiaru robót – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Kosztorysu inwestorskiego – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Wizualizacji budynku/kolorystyki elewacji (2 - 4 widoki) – na planszach formatu A3,<br/>oraz całość w wersji elektronicznej na płycie CD w 1 egz. w formatach: dla plików tekstowych *.doc, graficznych *.jpg oraz dla plików nieedytowalnych w formacie *.pdf niezbędnych do zamieszczenia opracowania na stronie internetowej, a także w formacie grafiki wektorowej *.dwg lub pokrewnym oraz w formacie plików kosztorysowych *.zuz lub pokrewnym.<br/>Wykonawca winien sporządzić dokumenty wchodzące w skład opracowania zgodnie z:<br/>• Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami);<br/>• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zmianami);<br/>• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 poz. 1609);<br/>• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity D. U. z 2013 r., poz. 1129);<br/>• Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389);<br/>• innymi obowiązującymi przepisami.<br/>Pozostałe informacje i zalecenia Zamawiającego do uwzględnienia w przygotowaniu projektu architektoniczno-budowlanego<br/>Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia stanowią:<br/>1. Lokalizacja budynków na terenie miasta<br/>2. Protokoły przeglądów technicznych budynków </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie minimelnego okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie remontu budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 21 w Kamiennej Górze.<br/>Proponowany zakres remontu w budynku:<br/>- Remont klatki schodowej wraz ze schodami, Remont i wymiana instalacji oświetlenia na klatce schodowej wraz z oprawami,<br/>- Remont/wymiana podłogi na poziomie poddasza,<br/>- Wymiana stolarki okiennej na poddaszu i klatce schodowej,<br/>- Uporządkowanie i wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej na klatce schodowej,<br/>- Remont elewacji budynku wraz z izolacją pionową i poziomą ścian fundamentowych,<br/>- Wymiana lub renowacja stolarki drzwiowej zewnętrznej i w pomieszczeniach ogólnych,<br/>- Remont studzienki wodomierzowej.<br/>UWAGA:<br/>Wykonawca dokumentacji projektowej winien szczegółowo rozpoznać stan techniczny budynków w zakresie potrzeb związanych z odnową/remontem/przebudową jego elementów wymienionych w poszczególnych zakresach projektowych oraz na tej podstawie przyjąć rozwiązania projektowe:<br/>• w zakresie remontu klatki schodowej - konieczność przebudowy lub naprawy schodów (drewnianych, kamiennych, betonowych), wymiany drzwi do pomieszczeń ogólnych, komórek lokatorskich, piwnic, modernizacji instalacji wewnętrznych zlokalizowanych na klatce schodowej tj. instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej, gazowej, uporządkowanie instalacji teletechnicznych (ukrycie pod tynkiem, w korytkach instalacyjnych lub pod lekką zabudową),<br/>• w zakresie remontu elewacji budynku – możliwość docieplenia ścian zewnętrznych, stan zawilgocenia murów, w tym ścian fundamentowych oraz konieczność ich naprawy i izolacji; stan schodów i balustrad w strefie wejścia do budynku, możliwość i potrzebę rozbiórki przyległych budynków gospodarczych;<br/>• w zakresie remontu dachu/stropodachu – możliwość wykonania docieplenia, stan konstrukcji więźby dachowej, kominów, obróbek blacharskich, potrzebę wymiany lub remontu pokrycia i systemu odwodnienia dachu;<br/>• w zakresie wymiany drzwi wejściowych – możliwość renowacji drzwi, konieczność montażu/wymiany instalacji domofonowej;<br/>• Wykonawca winien uwzględnić w dokumentacji projektowej usunięcie nieprawidłowości stwierdzonych w decyzji nakazowej Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;<br/>Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>• przeprowadzenie wizji obiektu,<br/>• sporządzenie inwentaryzacji budowlanej obiektu w zakresie wymaganym dla opracowania projektowego,<br/>• ocena stanu technicznego budynków z orzeczeniem i analizą techniczną o zakresie planowanego remontu,<br/>• uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznego zakresu prac remontowych w budynku po dokonaniu oceny technicznej – ustalenia te będą podstawą do sporządzenia dokumentacji projektowej,<br/>• uzyskanie kompletnych danych wyjściowych oraz niezbędnych uzgodnień, opinii i warunków do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej,<br/>• uzyskanie decyzji, opinii i uzgodnień Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków delegatura w Jeleniej Górze (jeśli będą wymagane dla obiektów zabytkowych i w przypadku występowania elementów chronionych budynków wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków),<br/>• opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przy zastosowaniu najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i ekonomicznych,<br/>• ponoszenie wszelkich kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji i innych niezbędnych opracowań w tym kosztów zakupu map, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów, kosztów uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji itp.,<br/>• dostarczenie opracowanej dokumentacji w ilości i formie określonej w umowie,<br/>• złożenie, z upoważnienia Zamawiającego, wniosku o pozwolenie na budowę (jeśli będzie wymagane) bądź zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych wraz z załącznikami,<br/>• uzupełnianie braków do złożonego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,<br/>• sprawowanie nadzoru autorskiego,<br/>• jednokrotna aktualizacja kompletu kosztorysów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie późniejszym niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowo – kosztorysowej.<br/>Zakres i forma wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu budynku:<br/>1. Dokumentacja projektowa opracowana zostanie na podstawie zatwierdzonego zakresu prac remontowych.<br/>2. Dokumentacja powinna być kompletna i posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia i opinie, celem złożenia wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót właściwemu organowi architektoniczno -budowlanemu.<br/>3. Dokumentacja projektowa dla każdego z budynków, powinna zawierać i składać się z:<br/>- Projektu architektoniczno-budowlanego – 5 egz. w wersji papierowej,<br/>- Projektu technicznego – 5 egz. w wersji papierowej,<br/>- Przedmiaru robót – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Kosztorysu inwestorskiego – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Wizualizacji budynku/kolorystyki elewacji (2 - 4 widoki) – na planszach formatu A3, oraz całość w wersji elektronicznej na płycie CD w 1 egz. w formatach: dla plików tekstowych *.doc, graficznych *.jpg oraz dla plików nieedytowalnych w formacie *.pdf niezbędnych do zamieszczenia opracowania na stronie internetowej, a także w formacie grafiki wektorowej *.dwg lub pokrewnym oraz w formacie plików kosztorysowych *.zuz lub pokrewnym.<br/>Wykonawca winien sporządzić dokumenty wchodzące w skład opracowania zgodnie z:<br/>• Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami);<br/>• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zmianami);<br/>• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 poz. 1609);<br/>• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity D. U. z 2013 r., poz. 1129);<br/>• Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389);<br/>• innymi obowiązującymi przepisami.<br/>Pozostałe informacje i zalecenia Zamawiającego do uwzględnienia w przygotowaniu projektu architektoniczno-budowlanego<br/>Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia stanowią:<br/>1. Lokalizacja budynków na terenie miasta<br/>2. Protokoły przeglądów technicznych budynków </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie remontu budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 23 w Kamiennej Górze.<br/>Proponowany zakres remontu w budynku:<br/>- Remont klatki schodowej wraz ze schodami,<br/>- Remont i wymiana instalacji oświetlenia na klatce schodowej wraz z oprawami,<br/>- Uporządkowanie i wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej na klatce schodowej,<br/>- Remont/wymiana podłogi na poziomie poddasza,<br/>- Remont elewacji budynku wraz z izolacją pionową i poziomą ścian fundamentowych,<br/>- Wymiana lub renowacja stolarki drzwiowej zewnętrznej i w pomieszczeniach ogólnych,<br/>- Rozbiórka przybudówki z pomieszczeniami gospodarczymi.<br/>UWAGA:<br/>Wykonawca dokumentacji projektowej winien szczegółowo rozpoznać stan techniczny budynków w zakresie potrzeb związanych z odnową/remontem/przebudową jego elementów wymienionych w poszczególnych zakresach projektowych oraz na tej podstawie przyjąć rozwiązania projektowe:<br/>• w zakresie remontu klatki schodowej - konieczność przebudowy lub naprawy schodów (drewnianych, kamiennych, betonowych), wymiany drzwi do pomieszczeń ogólnych, komórek lokatorskich, piwnic, modernizacji instalacji wewnętrznych zlokalizowanych na klatce schodowej tj. instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej, gazowej, uporządkowanie instalacji teletechnicznych (ukrycie pod tynkiem, w korytkach instalacyjnych lub pod lekką zabudową),<br/>• w zakresie remontu elewacji budynku – możliwość docieplenia ścian zewnętrznych, stan zawilgocenia murów, w tym ścian fundamentowych oraz konieczność ich naprawy i izolacji; stan schodów i balustrad w strefie wejścia do budynku, możliwość i potrzebę rozbiórki przyległych budynków gospodarczych; • w zakresie remontu dachu/stropodachu – możliwość wykonania docieplenia, stan konstrukcji więźby dachowej, kominów, obróbek blacharskich, potrzebę wymiany lub remontu pokrycia i systemu odwodnienia dachu;<br/>• w zakresie wymiany drzwi wejściowych – możliwość renowacji drzwi, konieczność montażu/wymiany instalacji domofonowej;<br/>• Wykonawca winien uwzględnić w dokumentacji projektowej usunięcie nieprawidłowości stwierdzonych w decyzji nakazowej Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;<br/>Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>• przeprowadzenie wizji obiektu,<br/>• sporządzenie inwentaryzacji budowlanej obiektu w zakresie wymaganym dla opracowania projektowego,<br/>• ocena stanu technicznego budynków z orzeczeniem i analizą techniczną o zakresie planowanego remontu,<br/>• uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznego zakresu prac remontowych w budynku po dokonaniu oceny technicznej – ustalenia te będą podstawą do sporządzenia dokumentacji projektowej,<br/>• uzyskanie kompletnych danych wyjściowych oraz niezbędnych uzgodnień, opinii i warunków do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej,<br/>• uzyskanie decyzji, opinii i uzgodnień Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków delegatura w Jeleniej Górze (jeśli będą wymagane dla obiektów zabytkowych i w przypadku występowania elementów chronionych budynków wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków),<br/>• opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przy zastosowaniu najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i ekonomicznych,<br/>• ponoszenie wszelkich kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji i innych niezbędnych opracowań w tym kosztów zakupu map, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów, kosztów uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji itp.,<br/>• dostarczenie opracowanej dokumentacji w ilości i formie określonej w umowie,<br/>• złożenie, z upoważnienia Zamawiającego, wniosku o pozwolenie na budowę (jeśli będzie wymagane) bądź zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych wraz z załącznikami,<br/>• uzupełnianie braków do złożonego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,<br/>• sprawowanie nadzoru autorskiego,<br/>• jednokrotna aktualizacja kompletu kosztorysów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie późniejszym niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowo – kosztorysowej.<br/>Zakres i forma wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu budynku:<br/>1. Dokumentacja projektowa opracowana zostanie na podstawie zatwierdzonego zakresu prac remontowych.<br/>2. Dokumentacja powinna być kompletna i posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia i opinie, celem złożenia wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót właściwemu organowi architektoniczno -budowlanemu.<br/>3. Dokumentacja projektowa dla każdego z budynków, powinna zawierać i składać się z:<br/>- Projektu architektoniczno-budowlanego – 5 egz. w wersji papierowej,<br/>- Projektu technicznego – 5 egz. w wersji papierowej,<br/>- Przedmiaru robót – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Kosztorysu inwestorskiego – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Wizualizacji budynku/kolorystyki elewacji (2 - 4 widoki) – na planszach formatu A3,<br/>oraz całość w wersji elektronicznej na płycie CD w 1 egz. w formatach: dla plików tekstowych *.doc, graficznych *.jpg oraz dla plików nieedytowalnych w formacie *.pdf niezbędnych do zamieszczenia opracowania na stronie internetowej, a także w formacie grafiki wektorowej *.dwg lub pokrewnym oraz w formacie plików kosztorysowych *.zuz lub pokrewnym.<br/>Wykonawca winien sporządzić dokumenty wchodzące w skład opracowania zgodnie z:<br/>• Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 <br/>• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zmianami);<br/>• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 poz. 1609);<br/>• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity D. U. z 2013 r., poz. 1129);<br/>• Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389);<br/>• innymi obowiązującymi przepisami.<br/>Pozostałe informacje i zalecenia Zamawiającego do uwzględnienia w przygotowaniu projektu architektoniczno-budowlanego<br/>Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia stanowią:<br/>1. Lokalizacja budynków na terenie miasta<br/>2. Protokoły przeglądów technicznych budynków </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie remontu budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze.<br/>Proponowany zakres remontu w budynku:<br/>- Remont/renowacja pokrycia dachu z papy i systemu odwodnienia,<br/>- Remont klatki schodowej wraz ze schodami,<br/>- Uporządkowanie instalacji elektrycznej na klatce schodowej,<br/>- Uporządkowanie i wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej na klatce schodowej,<br/>- Remont elewacji budynku z opcją docieplenia ścian zewnętrznych,<br/>- Wymiana lub renowacja stolarki drzwiowej zewnętrznej i w pomieszczeniach ogólnych.<br/>UWAGA:<br/>Wykonawca dokumentacji projektowej winien szczegółowo rozpoznać stan techniczny budynków w zakresie potrzeb związanych z odnową/remontem/przebudową jego elementów wymienionych w poszczególnych zakresach projektowych oraz na tej podstawie przyjąć rozwiązania projektowe:<br/>• w zakresie remontu klatki schodowej - konieczność przebudowy lub naprawy schodów (drewnianych, kamiennych, betonowych), wymiany drzwi do pomieszczeń ogólnych, komórek lokatorskich, piwnic, modernizacji instalacji wewnętrznych zlokalizowanych na klatce schodowej tj. instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej, gazowej, uporządkowanie instalacji teletechnicznych (ukrycie pod tynkiem, w korytkach instalacyjnych lub pod lekką zabudową),<br/>• w zakresie remontu elewacji budynku – możliwość docieplenia ścian zewnętrznych, stan zawilgocenia murów, w tym ścian fundamentowych oraz konieczność ich naprawy i izolacji; stan schodów i balustrad w strefie wejścia do budynku, możliwość i potrzebę rozbiórki przyległych budynków gospodarczych;<br/>• w zakresie remontu dachu/stropodachu – możliwość wykonania docieplenia, stan konstrukcji więźby dachowej, kominów, obróbek blacharskich, potrzebę wymiany lub remontu pokrycia i systemu odwodnienia dachu;<br/>• w zakresie wymiany drzwi wejściowych – możliwość renowacji drzwi, konieczność montażu/wymiany instalacji domofonowej;<br/>• Wykonawca winien uwzględnić w dokumentacji projektowej usunięcie nieprawidłowości stwierdzonych w decyzji nakazowej Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;<br/>Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>• przeprowadzenie wizji obiektu,<br/>• sporządzenie inwentaryzacji budowlanej obiektu w zakresie wymaganym dla opracowania projektowego,<br/>• ocena stanu technicznego budynków z orzeczeniem i analizą techniczną o zakresie planowanego remontu,<br/>• uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznego zakresu prac remontowych w budynku po dokonaniu oceny technicznej – ustalenia te będą podstawą do sporządzenia dokumentacji projektowej,<br/>• uzyskanie kompletnych danych wyjściowych oraz niezbędnych uzgodnień, opinii i warunków do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej,<br/>• uzyskanie decyzji, opinii i uzgodnień Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków delegatura w Jeleniej Górze (jeśli będą wymagane dla obiektów zabytkowych i w przypadku występowania elementów chronionych budynków wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków),<br/>• opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przy zastosowaniu najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i ekonomicznych,<br/>• ponoszenie wszelkich kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji i innych niezbędnych opracowań w tym kosztów zakupu map, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów, kosztów uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji itp.,<br/>• dostarczenie opracowanej dokumentacji w ilości i formie określonej w umowie,<br/>• złożenie, z upoważnienia Zamawiającego, wniosku o pozwolenie na budowę (jeśli będzie wymagane) bądź zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych wraz z załącznikami,<br/>• uzupełnianie braków do złożonego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,<br/>• sprawowanie nadzoru autorskiego,<br/>• jednokrotna aktualizacja kompletu kosztorysów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie późniejszym niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowo – kosztorysowej.<br/>Zakres i forma wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu budynku:<br/>1. Dokumentacja projektowa opracowana zostanie na podstawie zatwierdzonego zakresu prac remontowych.<br/>2. Dokumentacja powinna być kompletna i posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia i opinie, celem złożenia wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót właściwemu organowi architektoniczno -budowlanemu.<br/>3. Dokumentacja projektowa dla każdego z budynków, powinna zawierać i składać się z:<br/>- Projektu architektoniczno-budowlanego – 5 egz. w wersji papierowej,<br/>- Projektu technicznego – 5 egz. w wersji papierowej,<br/>- Przedmiaru robót – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Kosztorysu inwestorskiego – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Wizualizacji budynku/kolorystyki elewacji (2 - 4 widoki) – na planszach formatu A3,<br/>oraz całość w wersji elektronicznej na płycie CD w 1 egz. w formatach: dla plików tekstowych *.doc, graficznych *.jpg oraz dla plików nieedytowalnych w formacie *.pdf niezbędnych do zamieszczenia opracowania na stronie internetowej, a także w formacie grafiki wektorowej *.dwg lub pokrewnym oraz w formacie plików kosztorysowych *.zuz lub pokrewnym.<br/>Wykonawca winien sporządzić dokumenty wchodzące w skład opracowania zgodnie z:<br/>• Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami);<br/>• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zmianami);<br/>• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 poz. 1609);<br/>• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity D. U. z 2013 r., poz. 1129);<br/>• Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389);<br/>• innymi obowiązującymi przepisami.<br/>Pozostałe informacje i zalecenia Zamawiającego do uwzględnienia w przygotowaniu projektu architektoniczno-budowlanego<br/>Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia stanowią:<br/>1. Lokalizacja budynków na terenie miasta<br/>2. Protokoły przeglądów technicznych budynków </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie remontu budynku komunalnego przy ul. Ptasiej 1 w Kamiennej Górze.<br/>Proponowany zakres remontu w budynku:<br/>- Remont/renowacja pokrycia dachu z papy i systemu odwodnienia,<br/>- Remont klatki schodowej wraz ze schodami,<br/>- Remont i wymiana instalacji elektrycznej na klatce schodowej i częściach wspólnych,<br/>- Remont elewacji budynku z opcją docieplenia ścian zewnętrznych,<br/>- Rozbiórka przybudówki z pomieszczeniami gospodarczymi,<br/>- Wymiana stolarki okiennej piwnic.<br/>UWAGA:<br/>Wykonawca dokumentacji projektowej winien szczegółowo rozpoznać stan techniczny budynków w zakresie potrzeb związanych z odnową/remontem/przebudową jego elementów wymienionych w poszczególnych zakresach projektowych oraz na tej podstawie przyjąć rozwiązania projektowe: • w zakresie remontu klatki schodowej - konieczność przebudowy lub naprawy schodów (drewnianych, kamiennych, betonowych), wymiany drzwi do pomieszczeń ogólnych, komórek lokatorskich, piwnic, modernizacji instalacji wewnętrznych zlokalizowanych na klatce schodowej tj. instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej, gazowej, uporządkowanie instalacji teletechnicznych (ukrycie pod tynkiem, w korytkach instalacyjnych lub pod lekką zabudową),<br/>• w zakresie remontu elewacji budynku – możliwość docieplenia ścian zewnętrznych, stan zawilgocenia murów, w tym ścian fundamentowych oraz konieczność ich naprawy i izolacji; stan schodów i balustrad w strefie wejścia do budynku, możliwość i potrzebę rozbiórki przyległych budynków gospodarczych;<br/>• w zakresie remontu dachu/stropodachu – możliwość wykonania docieplenia, stan konstrukcji więźby dachowej, kominów, obróbek blacharskich, potrzebę wymiany lub remontu pokrycia i systemu odwodnienia dachu;<br/>• w zakresie wymiany drzwi wejściowych – możliwość renowacji drzwi, konieczność montażu/wymiany instalacji domofonowej;<br/>• Wykonawca winien uwzględnić w dokumentacji projektowej usunięcie nieprawidłowości stwierdzonych w decyzji nakazowej Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;<br/>Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>• przeprowadzenie wizji obiektu,<br/>• sporządzenie inwentaryzacji budowlanej obiektu w zakresie wymaganym dla opracowania projektowego,<br/>• ocena stanu technicznego budynków z orzeczeniem i analizą techniczną o zakresie planowanego remontu,<br/>• uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznego zakresu prac remontowych w budynku po dokonaniu oceny technicznej – ustalenia te będą podstawą do sporządzenia dokumentacji projektowej,<br/>• uzyskanie kompletnych danych wyjściowych oraz niezbędnych uzgodnień, opinii i warunków do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej,<br/>• uzyskanie decyzji, opinii i uzgodnień Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków delegatura w Jeleniej Górze (jeśli będą wymagane dla obiektów zabytkowych i w przypadku występowania elementów chronionych budynków wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków),<br/>• opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przy zastosowaniu najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i ekonomicznych,<br/>• ponoszenie wszelkich kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji i innych niezbędnych opracowań w tym kosztów zakupu map, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów, kosztów uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji itp.,<br/>• dostarczenie opracowanej dokumentacji w ilości i formie określonej w umowie,<br/>• złożenie, z upoważnienia Zamawiającego, wniosku o pozwolenie na budowę (jeśli będzie wymagane) bądź zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych wraz z załącznikami, <br/>• uzupełnianie braków do złożonego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,<br/>• sprawowanie nadzoru autorskiego,<br/>• jednokrotna aktualizacja kompletu kosztorysów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie późniejszym niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowo – kosztorysowej.<br/>Zakres i forma wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu budynku:<br/>1. Dokumentacja projektowa opracowana zostanie na podstawie zatwierdzonego zakresu prac remontowych.<br/>2. Dokumentacja powinna być kompletna i posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia i opinie, celem złożenia wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót właściwemu organowi architektoniczno -budowlanemu.<br/>3. Dokumentacja projektowa dla każdego z budynków, powinna zawierać i składać się z:<br/>- Projektu architektoniczno-budowlanego – 5 egz. w wersji papierowej,<br/>- Projektu technicznego – 5 egz. w wersji papierowej,<br/>- Przedmiaru robót – 2 egz. w wersji papierowej, Kosztorysu inwestorskiego – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Wizualizacji budynku/kolorystyki elewacji (2 - 4 widoki) – na planszach formatu A3,<br/>oraz całość w wersji elektronicznej na płycie CD w 1 egz. w formatach: dla plików tekstowych *.doc, graficznych *.jpg oraz dla plików nieedytowalnych w formacie *.pdf niezbędnych do zamieszczenia opracowania na stronie internetowej, a także w formacie grafiki wektorowej *.dwg lub pokrewnym oraz w formacie plików kosztorysowych *.zuz lub pokrewnym.<br/>Wykonawca winien sporządzić dokumenty wchodzące w skład opracowania zgodnie z:<br/>• Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami);<br/>• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zmianami);<br/>• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 poz. 1609);<br/>• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity D. U. z 2013 r., poz. 1129);<br/>• Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389);<br/>• innymi obowiązującymi przepisami.<br/>Pozostałe informacje i zalecenia Zamawiającego do uwzględnienia w przygotowaniu projektu architektoniczno-budowlanego<br/>Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia stanowią:<br/>1. Lokalizacja budynków na terenie miasta<br/>2. Protokoły przeglądów technicznych budynków </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie remontu budynku komunalnego przy ul. Karola Miarki 1 w Kamiennej Górze.<br/>Proponowany zakres remontu w budynku:<br/>- Remont pokrycia dachu z papy i dachówki z wymianą części deskowania,<br/>- Wymiana świetlika dachowego,<br/>- Remont klatki schodowej wraz ze schodami,<br/>- Remont i wymiana instalacji elektrycznej na klatce schodowej i częściach wspólnych,<br/>- Remont/odnowienie elewacji budynku,<br/>- Wymiana stolarki okiennej piwnic i części wspólnych.<br/>- Przebudowa/odtworzenie strefy wejścia do budynku (montaż drzwi wejściowych i miejscu obecnego okna) i rozdzielenie komunikacji wewnętrznej (obecnie wspólnej) budynków przy Karola Miarki 1 i Starej 2.<br/>UWAGA:<br/>Wykonawca dokumentacji projektowej winien szczegółowo rozpoznać stan techniczny budynków w zakresie potrzeb związanych z odnową/remontem/przebudową jego elementów wymienionych w poszczególnych zakresach projektowych oraz na tej podstawie przyjąć rozwiązania projektowe:<br/>• w zakresie remontu klatki schodowej - konieczność przebudowy lub naprawy schodów (drewnianych, kamiennych, betonowych), wymiany drzwi do pomieszczeń ogólnych, komórek lokatorskich, piwnic, modernizacji instalacji wewnętrznych zlokalizowanych na klatce schodowej tj. instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej, gazowej, uporządkowanie instalacji teletechnicznych (ukrycie pod tynkiem, w korytkach instalacyjnych lub pod lekką zabudową),<br/>• w zakresie remontu elewacji budynku – możliwość docieplenia ścian zewnętrznych, stan zawilgocenia murów, w tym ścian fundamentowych oraz konieczność ich naprawy i izolacji; stan schodów i balustrad w strefie wejścia do budynku, możliwość i potrzebę rozbiórki przyległych budynków gospodarczych;<br/>• w zakresie remontu dachu/stropodachu – możliwość wykonania docieplenia, stan konstrukcjiwięźby dachowej, kominów, obróbek blacharskich, potrzebę wymiany lub remontu pokrycia i systemu odwodnienia dachu;<br/>• w zakresie wymiany drzwi wejściowych – możliwość renowacji drzwi, konieczność montażu/wymiany instalacji domofonowej;<br/>• Wykonawca winien uwzględnić w dokumentacji projektowej usunięcie nieprawidłowości stwierdzonych w decyzji nakazowej Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego; <br/>Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>• przeprowadzenie wizji obiektu,<br/>• sporządzenie inwentaryzacji budowlanej obiektu w zakresie wymaganym dla opracowania projektowego, <br/> • ocena stanu technicznego budynków z orzeczeniem i analizą techniczną o zakresie planowanego remontu,<br/>• uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznego zakresu prac remontowych w budynku po dokonaniu oceny technicznej – ustalenia te będą podstawą do sporządzenia dokumentacji projektowej,<br/>• uzyskanie kompletnych danych wyjściowych oraz niezbędnych uzgodnień, opinii i warunków do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej,<br/>• uzyskanie decyzji, opinii i uzgodnień Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków delegatura w Jeleniej Górze (jeśli będą wymagane dla obiektów zabytkowych i w przypadku występowania elementów chronionych budynków wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków),<br/>• opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przy zastosowaniu najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i ekonomicznych,<br/>• ponoszenie wszelkich kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji i innych niezbędnych opracowań w tym kosztów zakupu map, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów, kosztów uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji itp.,<br/>• dostarczenie opracowanej dokumentacji w ilości i formie określonej w umowie,<br/>• złożenie, z upoważnienia Zamawiającego, wniosku o pozwolenie na budowę (jeśli będzie wymagane) bądź zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych wraz z załącznikami,<br/>• uzupełnianie braków do złożonego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,<br/>• sprawowanie nadzoru autorskiego,<br/>• jednokrotna aktualizacja kompletu kosztorysów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie późniejszym niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowo – kosztorysowej.<br/>Zakres i forma wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu budynku:<br/>1. Dokumentacja projektowa opracowana zostanie na podstawie zatwierdzonego zakresu prac remontowych.<br/>2. Dokumentacja powinna być kompletna i posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia i opinie, celem złożenia wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót właściwemu organowi architektoniczno -budowlanemu.<br/>3. Dokumentacja projektowa dla każdego z budynków, powinna zawierać i składać się z:<br/>- Projektu architektoniczno-budowlanego – 5 egz. w wersji papierowej,<br/>- Projektu technicznego – 5 egz. w wersji papierowej,<br/>- Przedmiaru robót – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Kosztorysu inwestorskiego – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 2 egz. w wersji papierowej,<br/>- Wizualizacji budynku/kolorystyki elewacji (2 - 4 widoki) – na planszach formatu A3,<br/>oraz całość w wersji elektronicznej na płycie CD w 1 egz. w formatach: dla plików tekstowych *.doc, graficznych *.jpg oraz dla plików nieedytowalnych w formacie *.pdf niezbędnych do zamieszczenia opracowania na stronie internetowej, a także w formacie grafiki wektorowej *.dwg lub pokrewnym oraz w formacie plików kosztorysowych *.zuz lub pokrewnym.<br/>Wykonawca winien sporządzić dokumenty wchodzące w skład opracowania zgodnie z:<br/>• Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami);<br/>• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zmianami);<br/>• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 poz. 1609);<br/>• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity D. U. z 2013 r., poz. 1129);<br/>• Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389);<br/>• innymi obowiązującymi przepisami.<br/>Pozostałe informacje i zalecenia Zamawiającego do uwzględnienia w przygotowaniu projektu architektoniczno-budowlanego<br/>Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia stanowią:<br/>1. Lokalizacja budynków na terenie miasta<br/>2. Protokoły przeglądów technicznych budynków </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) Dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby inżynierów Budownictwa – dotyczy każdej części zamówienia;<br/>b) Dysponuje do najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa – dotyczy każdej części zamówienia;<br/>c) Dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa – dotyczy każdej części zamówienia.<br/>Osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie o<br/>samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje o uznaniu kwalifikacji zawodowych w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2272) lub posiadać prawo<br/>do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w<br/>projektowanych postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/kamiennagora w zakładce dedykowanej postępowaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-21 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-19</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com