JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210722/0012345901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123459 z dnia 2021-07-22</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont pomieszczeń przychodni przy ul. Monte Cassino 13 w Koszalinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000153940</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Połczyńska 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-518</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">94 3409100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">94 3409196</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zbm@zbm.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zbm.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont pomieszczeń przychodni przy ul. Monte Cassino 13 w Koszalinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-da203aba-e951-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00123459</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004264/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Remont pomieszczeń przychodni przy Monte Cassinio 13 </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://zbm.koszalin.ibip.pl/public/?id=146609 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy<br/>użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej<br/>zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych<br/>odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w<br/>Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się<br/>korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych<br/>dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania będzie<br/>potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego<br/>Zamawiającego.<br/>Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej<br/>SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na „Liście wszystkich postępowań” klikając<br/>wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania”<br/>na miniPortalu.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym,<br/>a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz<br/>załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej<br/>z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl.<br/>Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania<br/>dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako<br/>załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych<br/>oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej,<br/>na adres email zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz<br/>informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie, ul.<br/>Połczyńska24, 75-815 Koszalin, kontakt mailowy: zbm@zbm.koszalin.pl lub telefoniczny:<br/>94 34 09 100;<br/>• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony<br/>Danych, kontakt za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@zbm.koszalin.pl;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia<br/>umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych<br/>procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• posiada Pan/Pani:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−ina podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych,<br/>przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−ina podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym<br/>wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną<br/>Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska<br/>od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie<br/>co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DP.261.5.2.2021.AC</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 obejmuje remont budynku głównego przy ul. Monte Cassino 13 (MULTIMED).<br/>Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja techniczna<br/>stanowiaca załączniki do SWZ.<br/>Dla części nr 1 są to:<br/>- kosztorys inwestorski - branża budowlana,<br/>- kosztorys inwestorski - branża elektryczna,<br/>- projekt umowy,<br/>Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz<br/>odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.<br/>Remont pięter w budynku będzie przebiegał w obiekcie czynnym z możliwością, w razie<br/>konieczności, pracy w soboty i niedziele oraz w godzinach popołudniowych, z zabezpieczaniem<br/>przed kurzem gabinetów lekarskich, z koniecznością wykonywania parawanów z folii.<br/>Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli co najmniej 2<br/>letniej gwarancji. Okres gwarancji jest pozacenowym kryterium oceny ofert i należy wykazać go<br/>w formularzu oferty.<br/>Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę<br/>lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę<br/>na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób - dla kazdej części wykonujących czynności w<br/>zakresie realizacji zamówienia (roboty budowlane<br/>i elektryczne), zgodnie z art. 95 Pzp, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób<br/>określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy<br/>(t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320).<br/>Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego<br/>wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia<br/>minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym<br/>wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)<br/>Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności<br/>będzie polegało na:<br/>1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią<br/>Załącznika nr 1 do SWZ.<br/>2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego<br/>w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany<br/>do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww.<br/>osób:<br/>• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w<br/>tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w<br/>szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj<br/>umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna<br/>zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),<br/>• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę<br/>z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2<br/>ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, dowody odprowadzenia<br/>składek ZUS.<br/>W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 12.2) SWZ,<br/>Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1 000,00 zł.<br/>Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do<br/>wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6<br/>do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane<br/>przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 9 są zobowiązane podać<br/>imię i nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób<br/>wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia<br/>podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia<br/>wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma<br/>największą łączną liczbę punktów w zastosowanych kryteriach oraz spełni warunki wymagane w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 obejmuje remont korytarza NZOZ „RODZINA”.<br/>Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja techniczna stanowiaca załączniki do SWZ.<br/>Dla części nr 2 są to:<br/>- kosztorys inwestorski - branża budowlana,<br/>- kosztorys inwestorski - branża elektryczna,<br/>- projekt budowlany przebudowy instalacji elektrycznej,<br/>- STWiOR,<br/>- projekt umowy,<br/>- Ekspertyza techniczna części budynku użytkowego przy al. Monte Cassino 13 w Koszalinie<br/>zajmowanej przez NZOZ „RODZINA” poradnia Pediatryczna,<br/>- rysunki.Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako<br/>posiadacz<br/>odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.<br/>Remont pięter w budynku będzie przebiegał w obiekcie czynnym z możliwością, w razie<br/>konieczności, pracy w soboty i niedziele oraz w godzinach popołudniowych, z zabezpieczaniem<br/>przed kurzem gabinetów lekarskich, z koniecznością wykonywania parawanów z folii.<br/>Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli co najmniej 2<br/>letniej gwarancji. Okres gwarancji jest pozacenowym kryterium oceny ofert i należy wykazać go<br/>w formularzu oferty.<br/>Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę<br/>lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę<br/>na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób - dla kazdej części wykonujących czynności w<br/>zakresie realizacji zamówienia (roboty budowlane<br/>i elektryczne), zgodnie z art. 95 Pzp, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób<br/>określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r.<br/>poz. 1320).<br/>Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego<br/>wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia<br/>minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym<br/>wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)<br/>Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności<br/>będzie polegało na:<br/>1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią<br/>Załącznika nr 1 do SWZ.<br/>2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w<br/>terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia<br/>Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób:<br/>• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w<br/>tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w<br/>szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj<br/>umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna<br/>zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),<br/>• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę<br/>z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2<br/>ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, dowody odprowadzenia<br/>składek ZUS.<br/>W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 12.2) SWZ,<br/>Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1 000,00 zł.<br/>Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do<br/>wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania<br/>przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane<br/>w pkt. 9 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane<br/>przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 9 są zobowiązane podać<br/>imię i nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób<br/>wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia<br/>podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia<br/>wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma<br/>największą łączną liczbę punktów w zastosowanych kryteriach oraz spełni warunki wymagane w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż:<br/>- dla części nr 1: 100 000,00 zł,<br/>- dla części nr 2: 150 000,00 zł.<br/>Uwaga:<br/>1) Za spełnienie warunku posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu<br/>prowadzonej działalności gospodarczej, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę<br/>polisy,<br/>a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.<br/>2) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający uzna warunek za<br/>spełniony jeżeli wykonawca przedstawi dowód zawarcia ubezpieczenia na łączna kwotę<br/>stanowiącą sumę wartości dla wszystkich części, na które składa ofertę np. składając ofertę na<br/>część nr 1 i część nr 2 – suma ubezpieczenia nie powinna być niższa niż 250 000,00 zł.<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, potencjał finansowy<br/>konsorcjantów może być badany łącznie.<br/>2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>dla części nr 1 i / lub części nr 2<br/>1) należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 podobne roboty<br/>budowlane, odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia, wykonywane w budynkach<br/>użytkowych, w szczególności przychodniach lekarskich, obejmujące branżę budowlaną i<br/>elektryczną i załączy dowody określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie;<br/>2) dysponuje co najmniej jedną osobą z uprawnieniami dotyczącymi urządzeń, instalacji i sieci<br/>energetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię<br/>elektryczną E i D;<br/>dla części nr 2<br/>3) dysponuje kierownikiem budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;<br/>dla każdej z cześci<br/>4) dysponuje co najmniej 4 osobami - pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o<br/>pracę, które będą wykonywać roboty budowlane i elektryczne.<br/>Uwaga:<br/>W przypadku składania oferty na obie części, zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli<br/>wykonawca będzie dysponował 8 pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy<br/>o pracę, które będą wykonywać roboty budowlane i elektryczne.<br/>3. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie,<br/>do realizacji którego te zdolności są wymagane.<br/>5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt. 2.4, winno<br/>potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby<br/>gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz winien określać w szczególności:<br/>6.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>6.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>6.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez<br/>podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie<br/>przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie<br/>określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>wykazał,<br/>że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności<br/>lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał<br/>on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:<br/>Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>UWAGA:<br/>W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zgodnie z art.<br/>58 ust 2 ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania<br/>umowy.<br/>Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia przedstawia<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego<br/>podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim<br/>wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w Rozdziale XII, winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, a dokument ten<br/>winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę składającego<br/>ofertę, podmiot, którego dokumenty dotyczą zgodnie z § 13 ust 4 rozporządzeniu Ministra Rozwoju<br/>Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,<br/>w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie<br/>otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie<br/>zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się<br/>on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury.<br/>Dokumenty/dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>Dokumenty lub oświadczenia o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy<br/>i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, sporządza się<br/>w języku polskim, w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków<br/>dowodowych lub dokumentów o których mowa w § 13 ust 1 ww. Rozporządzenia pod określonymi<br/>adresami internetowymi ogólnodostępnych i bez płatnych baz danych, Zamawiający może żądać od<br/>Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez<br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.<br/>Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o przynależności lub braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający,<br/>że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w rozdziale VI niniejszej SWZ;<br/>Wykaz robót budowlanych, wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane - Załącznik nr 5 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, że te usługi<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,<br/>o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny<br/>o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>Wykonawcy;<br/>Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt<br/>powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek<br/>działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki<br/>cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do<br/>reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 3 do SWZ, jeżeli wykonawca<br/>korzysta z zasobów podmiotu trzeciego;<br/>Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie,<br/>w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca korzysta z zasobów<br/>podmiotu trzeciego;<br/>Zgodnie z art. 97 ust. 10 Pzp, jeżeli wadium będzie wnoszone w formie gwarancji lub<br/>poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 Pzp, wykonawca przekazuje<br/>zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej zgodnie z<br/>wymogami określonymi w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:<br/>- dla części nr 1 – 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych),<br/>- dla części nr 2 – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).<br/>2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:<br/>- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 34 1020 2791 0000 7102 0099 9714 w Banku PKO BP S.A. I OC/Koszalin, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DP.261.5.2.2021.AC na Remont przychodni przy ul. Monte Cassino 13 – część nr ………….”<br/>- gwarancjach bankowych;<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3. Zgodnie z art. 97 ust. 10 Pzp jeżeli wadium będzie wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej zgodnie z wymogami określonymi w SWZ.<br/>4. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.<br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.<br/>6. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.<br/>7. Zwrot oraz zatrzymanie wadium przez Zamawiającego reguluje art. 98 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w<br/>postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert<br/>składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego<br/>uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z<br/>dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z<br/>pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz w formie<br/>elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego<br/>1991 r. - Prawo o notariacie (Dz.U. z 2020 r. poz. 1192,2320), które to poświadczenie notariusz<br/>opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie<br/>może być poświadczone przez upełnomocnionego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W przypadku ograniczenia środków finansowych na realizację Przedmiotu Umowy z przyczyn<br/>od Zamawiającego niezależnych lub w razie zaniechania z innych przyczyn wykonania części<br/>robót budowlanych wskazanych w Umowie, wynagrodzenie określone w § 5 podlegać będzie<br/>odpowiednio obniżeniu.<br/>Przedmiot Umowy może być przez Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych<br/>zmieniony.<br/>Zgodnie z art. 455 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy, w<br/>stosunku do treści oferty, na następujących warunkach:<br/>1) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy:<br/>a) na skutek działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym,<br/>występujące po zawarciu Umowy, których Strony nie były w stanie przewidzieć w dniu zawarcia<br/>Umowy i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie,<br/>w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie<br/>robót<br/>b) na skutek ujawnienia się w trakcie wykonywania Przedmiotu Umowy, wad w dokumentacji<br/>projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót uniemożliwiających<br/>wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie.<br/>2) zmiany Kierownika budowy wskazanego przez Wykonawcę, na wniosek Wykonawcy.<br/>Podstawą dokonania zmian wskazanych w ust. 4 i 6 lit. b) jest protokół konieczności określający<br/>wystąpienie okoliczności uzasadniających zmianę terminu.<br/>W przypadku wniosku Wykonawcy, o dokonanie zmiany Kierownika budowy, Wykonawca<br/>przedstawi dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazanej osoby, pozwalające na<br/>stwierdzenie spełnienia przez nią wymagań określonych przepisami prawa budowlanego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-04</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com