JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211011/0022741101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont dróg w Gminie Kaliska </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675698</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowowiejska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-260</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">585889201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">585889206</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kaliska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kaliska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont dróg w Gminie Kaliska </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c12de6f8-2a6f-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00227411</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001134/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Utwardzenie ul. Bocznej w miejscowości Piece</p> <p class="mb-0">1.1.11 Utwardzenie dróg gminnych w miejscowości Czarne</p> <p class="mb-0">1.1.25 Wykonanie utwardzenia terenu wokół stawu w miejscowości Piece</p> <p class="mb-0">1.1.27 Remont pobocza przy drodze powiatowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliskaW celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania<br/>preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska (po wyszukaniu odpowiedniego postępowania) poprzez<br/>kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że<br/>wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Z uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym<br/>ogłoszeniu Szczegółowe warunki opisane zostały w SWZ !!Zamawiający będzie kontaktował się z<br/>Wykonawcami za pomocą : https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za<br/>pośrednictwemhttps://platformazakupowa.pl/pn/kaliska. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,<br/>zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami<br/>adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska do konkretnego Wykonawcy.Wykonawca jako podmiot<br/>profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.Oferta, wniosek oraz przedmiotowe<br/>środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane<br/>elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie<br/>składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany<br/>podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na<br/>dokumencie, który następnie przesyła do systemu.W przypadku wykorzystania formatu podpisu<br/>XAdES<br/>zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj. podpisywanych plików z<br/>danymi oraz plików XAdES.Zgodnie z art. 18 ust. 3 PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli<br/>Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że<br/>nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone<br/>informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje<br/>się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa.Wykonawca, za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska może przed<br/>upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub<br/>wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną<br/>ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie<br/>odrzuceniu.Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby<br/>zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.Zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na<br/>.pdf.W<br/>celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>rozszerzeń:.zip,.7Z.Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI<br/>występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za<br/>złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych<br/>profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików<br/>podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi<br/>maksymalnie 5MB.Z uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym ogłoszeniu Szczegółowe<br/>warunki opisane zostały w SWZ !!</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani / Pana danych osobowych<br/>jest Gmina Kaliska reprezentowana przez Wójta Gminy Kaliska z siedzibą w Kaliskach, ul.<br/>Nowowiejska<br/>2, 83-260 Kaliska;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się pod<br/>adresem e – mail: iod@kaliska.pl, 3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6<br/>ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust. 1 ustawy PZP),4)<br/>odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP,5) Pani / Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią / Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani / Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani / Pan:a) na podstawie art. 15<br/>RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie<br/>z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani<br/>/ Pan zobowiązania do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia),b)<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw<br/>innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej<br/>lub państwa członkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani / Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO<br/>prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa<br/>w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C<br/>RODO,10) przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODO przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.11.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a) część I – Utwardzenie ul. Bocznej w miejscowości Piece Przedmiotem inwestycji jest utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego gruntowego ulicy Bocznej <br/>w miejscowości Piece, polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej <br/>w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 144m2 . Konstrukcja nawierzchni składa się z:<br/>•	8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej<br/>•	3 cm podsypka cementowo-piaskowa<br/>•	15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia<br/>kamiennego<br/>Całe projektowane utwardzenie ograniczone jest od pobocza krawężnikiem betonowym wystającym 100x30x15cm. Krawężnik na całej długości drogi nie powinien wystawać więcej niż 12,0cm, z wyjątkiem miejsc wjazdowych na posesję, gdzie powinienem wystawać nie więcej niż 3,0cm.<br/>Cały krawężnik należy ułożyć na ławie betonowej z oporem gr. 10 cm. Pomiędzy krawężnikami należy zostawić szczelinę szerokości 2-3mm nie spoinując jej. <br/>Podczas wykopów należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia podziemne.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>W ramach ceny umownej należy opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy. Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.<br/>Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">budowa nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej<br/>w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy<br/>dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Konstrukcja<br/>nawierzchni składa się z:<br/>• 8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej<br/>• 3 cm podsypka cementowo-piaskowa<br/>• 20 cm beton C16/20 lub<br/>• 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego<br/>Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki<br/>roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.<br/>Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %2) Okres gwarancji – waga<br/>kryterium 30 %3) Termin płatności faktury – waga kryterium 10 %2. Zasady oceny ofert w<br/>poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60% cena najniższa brutto* C = -------------------------------<br/>--<br/>------------------ x 100 x 60 % cena oferty ocenianej brutto *spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena<br/>ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi<br/>uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia.2) Okres gwarancji (OG) – waga 30 % Okres gwarancji badanej oferty* OG = ------------------<br/>--------------------------------------- x 100 x 30 % Oferta z najdłuższym okresem gwarancji *spośród<br/>wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego<br/>kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać okres, na jaki zamierza udzielić gwarancji<br/>w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia.b) Wskazany okres gwarancji nie może być krótszy<br/>niż<br/>24 miesiące, i nie dłuższy niż 60 miesięcy.3) Termin płatności faktury Termin płatności badanej oferty*<br/>T=<br/>----------------------------------------------------------- x 100 x 10 % Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w<br/>zakresie tego kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez<br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury.b)<br/>Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.3. Punktacja<br/>przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch<br/>miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający<br/>może<br/>żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część II – Wykonanie utwardzenia terenu wokół stawu w miejscowości Piece<br/>Przedmiotem inwestycji jest utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego gruntowego terenu wokół stawu <br/>w miejscowości Piece, polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej <br/>w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 205 m2 . Konstrukcja nawierzchni składa się z:<br/>•	8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej oraz szarej<br/>•	3 cm podsypka cementowo-piaskowa<br/>•	15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia<br/>kamiennego<br/>Ciąg pieszo-jezdny ma być wykonany na szerokości 3,5m z kostki szarej i na 1,5m z kostki czerwonej.<br/>Całe projektowane utwardzenie ograniczone jest od pobocza krawężnikiem betonowym wystającym 100x30x15cm. Krawężnik na całej długości drogi nie powinien wystawać więcej niż 12,0cm, z wyjątkiem miejsc wjazdowych na posesję, gdzie powinienem wystawać nie więcej niż 3,0cm.<br/>Cały krawężnik należy ułożyć na ławie betonowej z oporem gr. 10 cm. Pomiędzy krawężnikami należy zostawić szczelinę szerokości 2-3mm nie spoinując jej. <br/>Od strony drogi asfaltowej należy wypełnić masą zalewową szczelin głębokości do 14cm i szerokości 3cm między krawężnikiem a nawierzchnią drogową.<br/>Podczas wykopów należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia podziemne.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami <br/>oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>W ramach ceny umownej należy opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy. Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego gruntowego terenu , polegające na budowie<br/>nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej<br/>w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy<br/>dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Powierzchnia<br/>projektowanego utwardzenia wynosi 205 m2 . Konstrukcja nawierzchni składa się z:<br/>• 8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej oraz szarej<br/>• 3 cm podsypka cementowo-piaskowa<br/>• 20 cm beton C16/20 lub<br/>• 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia<br/>kamiennego Ciąg pieszo-jezdny ma być wykonany na szerokości 3,5m z kostki szarej i na 1,5m z kostki czerwonej.<br/>Całe projektowane utwardzenie ograniczone jest od pobocza krawężnikiem betonowym wystającym<br/>100x30x15cm. Krawężnik na całej długości drogi nie powinien wystawać więcej niż 12,0cm, z<br/>wyjątkiem miejsc wjazdowych na posesję, gdzie powinienem wystawać nie więcej niż 3,0cm.<br/>Cały krawężnik należy ułożyć na ławie betonowej z oporem gr. 10 cm. Pomiędzy krawężnikami należy<br/>zostawić szczelinę szerokości 2-3mm nie spoinując jej.<br/>Od strony drogi asfaltowej należy wypełnić masą zalewową szczelin głębokości do 14cm i szerokości<br/>3cm między krawężnikiem a nawierzchnią drogową.<br/>Podczas wykopów należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia podziemne.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami<br/>oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki<br/>roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %2) Okres gwarancji – waga<br/>kryterium 30 %3) Termin płatności faktury – waga kryterium 10 %2. Zasady oceny ofert w<br/>poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60% cena najniższa brutto* C = -------------------------------<br/>--<br/>------------------ x 100 x 60 % cena oferty ocenianej brutto *spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena<br/>ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi<br/>uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia.2) Okres gwarancji (OG) – waga 30 % Okres gwarancji badanej oferty* OG = ------------------<br/>--------------------------------------- x 100 x 30 % Oferta z najdłuższym okresem gwarancji *spośród<br/>wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego<br/>kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać okres, na jaki zamierza udzielić gwarancji<br/>w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia.b) Wskazany okres gwarancji nie może być krótszy<br/>niż<br/>24 miesiące, i nie dłuższy niż 60 miesięcy.3) Termin płatności faktury Termin płatności badanej oferty*<br/>T=<br/>----------------------------------------------------------- x 100 x 10 % Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w<br/>zakresie tego kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez<br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury.b)<br/>Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.3. Punktacja<br/>przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch<br/>miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający<br/>może<br/>żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część III – Utwardzenie dróg gminnych w miejscowości Czarne<br/>Przedmiotem inwestycji jest utwardzenie drogi gruntowego w miejscowości Czarne, polegające <br/>na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt YOMB w istniejących granicach działek drogowych <br/>i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 400m2.<br/>Od strony drogi asfaltowej należy wypełnić masą zalewową szczelin głębokości do 14cm i szerokości 3cm między krawężnikiem a nawierzchnią drogową.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami <br/>oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>W ramach ceny umownej należy opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy. Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.<br/>Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">utwardzenie drogi gruntowej, polegające<br/>na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt YOMB w istniejących granicach działek drogowych<br/>i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych<br/>nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 400m2.<br/>Od strony drogi asfaltowej należy wypełnić masą zalewową szczelin głębokości do 14cm i szerokości<br/>3cm między krawężnikiem a nawierzchnią drogową.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami<br/>oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować, a po zakończeniu każdej dniówki<br/>roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.<br/>Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %2) Okres gwarancji – waga<br/>kryterium 30 %3) Termin płatności faktury – waga kryterium 10 %2. Zasady oceny ofert w<br/>poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60% cena najniższa brutto* C = -------------------------------<br/>--<br/>------------------ x 100 x 60 % cena oferty ocenianej brutto *spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena<br/>ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi<br/>uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia.2) Okres gwarancji (OG) – waga 30 % Okres gwarancji badanej oferty* OG = ------------------<br/>--------------------------------------- x 100 x 30 % Oferta z najdłuższym okresem gwarancji *spośród<br/>wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego<br/>kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać okres, na jaki zamierza udzielić gwarancji<br/>w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia.b) Wskazany okres gwarancji nie może być krótszy<br/>niż<br/>24 miesiące, i nie dłuższy niż 60 miesięcy.3) Termin płatności faktury Termin płatności badanej oferty*<br/>T=<br/>----------------------------------------------------------- x 100 x 10 % Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w<br/>zakresie tego kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez<br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury.b)<br/>Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.3. Punktacja<br/>przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch<br/>miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający<br/>może<br/>żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część IV – Remont pobocza przy drodze powiatowej<br/>Przedmiotem inwestycji jest remont pobocza drogi powiatowej, polegający na budowie nawierzchni <br/>z kostki brukowej w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukanie punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Na początku inwestycji trzeba rozebrać w sposób delikatny i ostrożny obrzeża z obu stron istniejącego chodnika, które w części będą wkomponowane ponownie w inwestycje od strony pobocza. Chodnik istniejący będzie wkomponowany w środku planowanego utwardzenia. Materiały uzyskane podczas rozbiórki kwalifikuje do ponownego wkomponowania pracownik urzędu. Gmina Kaliska posiada materiał potrzebny do inwestycji w postaci kostki brukowej w ilości 120m2 oraz krawężników betonowych w ilości 10 m, który należy uwzględnić podczas obliczania wartości inwestycji i jej realizacji. Dodatkowo przy wykonaniu robót należy uwzględnić transport wspomnianych materiałów inwestora na miejsce inwestycji. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 120m2 będzie ona znajdować się po obu stronach istniejącego chodnika . Konstrukcja nawierzchni składa się z:<br/>•	6 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej<br/>•	3 cm podsypka cementowo-piaskowa<br/>•	15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia<br/>kamiennego<br/>Projektowane remont pobocza ograniczone jest od ulicy krawężnikiem betonowym wystającym 100x30x15cm.Cały krawężnik należy ułożyć na ławie betonowej z oporem gr. 10 cm. Pomiędzy krawężnikami a kostką należy zostawić szczelinę szerokości 2-3mm nie spoinując jej natomiast <br/>od strony asfaltu (ulicy) wypełnić masą zalewową. <br/>Pobocze z drugiej strony należy wykonać z obrzeży uzyskanych podczas wcześniejszej rozbiórki.<br/>Podczas wykopów należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia podziemne.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami <br/>oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>W ramach ceny umownej należy opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać niezbędne do wykonania robót miedzy należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz zezwolenia na zajęcia pasa drogowego. Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.<br/>Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Przedmiotem inwestycji jest remont pobocza drogi powiatowej, polegające na budowie<br/>nawierzchni<br/>z kostki brukowej w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed<br/>wykonaniem robót należy dokonać odszukanie punktów granicznych nieruchomości objętych<br/>przedsięwzięciem. Na początku inwestycji trzeba rozebrać w sposób delikatny i ostrożny obrzeża z obu<br/>stron istniejącego chodnika, które w części będą wkomponowane ponownie w inwestycje od strony<br/>pobocza. Chodnik istniejący będzie wkomponowany w środku planowanego utwardzenia. Materiały<br/>uzyskane podczas rozbiórki kwalifikuje do ponownego wkomponowania pracownik urzędu. Gmina<br/>Kaliska posiada materiał potrzebny do inwestycji w postaci kostki brukowej w ilości 120m2 oraz<br/>krawężników betonowych w ilości 10 m, który należy uwzględnić podczas obliczania wartości inwestycji<br/>i jej realizacji. Dodatkowo przy wykonaniu robót należy uwzględnić transport wspomnianych materiałów<br/>inwestora na miejsce inwestycji. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 120m2 będzie ona<br/>znajdować się po obu stronach istniejącego chodnika . Konstrukcja nawierzchni składa się z:<br/>• 6 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej<br/>• 3 cm podsypka cementowo-piaskowa<br/>• 20 cm beton C16/20 lub<br/>• 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia<br/>kamiennego<br/>Projektowane remont pobocza ograniczone jest od ulicy krawężnikiem betonowym wystającym<br/>100x30x15cm.Cały krawężnik należy ułożyć na ławie betonowej z oporem gr. 10 cm. Pomiędzy<br/>krawężnikami a kostką należy zostawić szczelinę szerokości 2-3mm nie spoinując jej natomiast<br/>od strony asfaltu (ulicy) wypełnić masą zalewową.<br/>Pobocze z drugiej strony należy wykonać z obrzeży uzyskanych podczas wcześniejszej rozbiórki.<br/>Podczas wykopów należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia podziemne.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami<br/>oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>Roboty związane z remontem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki<br/>roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.<br/>Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %2) Okres gwarancji – waga<br/>kryterium 30 %3) Termin płatności faktury – waga kryterium 10 %2. Zasady oceny ofert w<br/>poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60% cena najniższa brutto* C = -------------------------------<br/>--<br/>------------------ x 100 x 60 % cena oferty ocenianej brutto *spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena<br/>ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi<br/>uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia.2) Okres gwarancji (OG) – waga 30 % Okres gwarancji badanej oferty* OG = ------------------<br/>--------------------------------------- x 100 x 30 % Oferta z najdłuższym okresem gwarancji *spośród<br/>wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego<br/>kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać okres, na jaki zamierza udzielić gwarancji<br/>w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia.b) Wskazany okres gwarancji nie może być krótszy<br/>niż<br/>24 miesiące, i nie dłuższy niż 60 miesięcy.3) Termin płatności faktury Termin płatności badanej oferty*<br/>T=<br/>----------------------------------------------------------- x 100 x 10 % Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w<br/>zakresie tego kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez<br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury.b)<br/>Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.3. Punktacja<br/>przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch<br/>miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający<br/>może<br/>żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,<br/>którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;4) zdolności<br/>technicznej lub zawodowej: a) zdolność zawodowa – Zamawiająca uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub<br/>przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych,<br/>zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w<br/>świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi;<br/>wymagane osoby to: • kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane, kwalifikacje<br/>zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej<br/>drogowej wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego lub które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane<br/>obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej, niezależnie od ilości części na które Wykonawca składa ofertę; poza osobą<br/>kierownika budowy, Wykonawca zapewni udział w realizacji niniejszego zamówienia niezbędnej<br/>ilości osób, posiadających wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i wykształcenie jeżeli<br/>w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, wystąpi<br/>taka konieczność; wszystkie osoby wchodzące w skład personelu Wykonawcy muszą biegle<br/>władać językiem polskim, w przypadku, gdy którakolwiek z osób wchodzących w skład<br/>personelu<br/>Wykonawcy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest<br/>zapewnić na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy; w przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie dwóch lub więcej Wykonawców – warunek można<br/>spełniać łącznie;b) doświadczenie Wykonawcy – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże że ... cd w SWZZ uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym<br/>ogłoszeniu Szczegółowe warunki opisane zostały w SWZ !! <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania –<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa wyżej<br/>stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1)<br/>oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do<br/>SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;4. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać, że wobec tego<br/>podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ.5.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa<br/>powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania<br/>ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich<br/>prawidłowość i aktualność.8. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do<br/>oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w<br/>szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa wyżej<br/>stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1)<br/>oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do<br/>SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;4. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać, że wobec tego<br/>podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ.5.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa<br/>powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania<br/>ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich<br/>prawidłowość i aktualność.8. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do<br/>oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w<br/>szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania –zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa<br/>wyżej<br/>stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>udziału<br/>w postępowaniu.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych<br/>środków<br/>dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1)<br/>oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej<br/>samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów<br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi<br/>przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4<br/>do<br/>SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;4. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać, że wobec tego<br/>podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej<br/>SWZ.5.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym<br/>mowa<br/>powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania<br/>ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje<br/>się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,<br/>administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub<br/>miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych<br/>środków<br/>dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi<br/>ich<br/>prawidłowość i aktualność.8. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do<br/>oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.<br/>ws<br/>prawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może<br/>żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania –<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa<br/>wyżej<br/>stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>udziału<br/>w postępowaniu.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych<br/>środków<br/>dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1)<br/>oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej<br/>samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów<br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi<br/>przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4<br/>do<br/>SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;4. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać, że wobec tego<br/>podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej<br/>SWZ.5.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym<br/>mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania<br/>ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje<br/>się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,<br/>administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub<br/>miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych<br/>środków<br/>dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi<br/>ich<br/>prawidłowość i aktualność.8. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do<br/>oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w<br/>szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.<br/>ws<br/>prawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może<br/>żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym<br/>Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem<br/>zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 PZP oraz wskazanym<br/>we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy<br/>pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-26 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-26 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com