JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20211220/0032215301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg gminnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA POŚWIĘTNE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659616</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poświętne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">856501314</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">856501187</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ug.poswietne.wrotapodlasia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugposwietne.wrotapodlasia.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg gminnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d3057d59-616b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00322153</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000036/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 OpRacowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg gminnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/> https://epuap.gov.pl/wps/portal.<br/>- instrukcja użytkownika miniportalu – załącznik nr 5 do dokumentacji postępowania.<br/><br/>2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania miniportalu).<br/><br/>3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e- mail: sekretariat@ug.poswietne.wrotapodlasia.pl - nie dotyczy składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 3 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/><br/>5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/><br/>6.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/><br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. <br/><br/>8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/><br/>9. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania (pkt. 3 SWZ). Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/> • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Poświętne, 18-112 Poświętne nr 21,<br/> tel. 085 650 13 14, <br/>faks 085 650 11 83, <br/>e-mail: sekretariat@ug.poswietne.wrotapodlasia.pl <br/> • inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Poświętnem jest Pani Anna Roszkowska, e-mail: ido@ug.poswietne.wrotapodlasia.pl, tel. 085 650 13 14 w. 9*;<br/> • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg gminnych, prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 ust.1 ustawy Pzp);<br/> • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; <br/> • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/> • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/> • posiada Pani/Pan:<br/> • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/> • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/> • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/> • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">• nie przysługuje Pani/Panu:<br/> • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GPZ.271.23.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr 107589 B w m. Porośl Wojsławy<br/>Odcinek I<br/>długość projektowanej do przebudowy drogi około 1240 m<br/>Początek opracowania km (na wysokości dz. nr. 206/2 w m. Porośl Wojsławy) 0 + 0,00<br/>Koniec opracowania km (na wysokości dz. nr. 206/2 w m. Porośl Wojsławy) 1+ 240<br/>Lokalizacja: dz. nr 206/2; 271 obręb geodezyjny Porośl Wojsławy – uwaga na odcinku I w km od 0+95 do 0+211 zaprojektować jezdnię i pobocza po istniejącym śladzie drogi; w km 1+240 projekt przebudowy drogi wymaga koordynacji z przygotowywaną dokumentacją projektową przez PKP PLK S.A (biuro projektowe prowadzące nadzór nad dokumentacją ARCADIS z siedzibą w Warszawie) w związku z przebudową linii kolejowej nr 6 p.n.:„Wykonanie robót budowlanych na odcinku Czyżew – Białystok od km 107,260 do km 178,500 w ramach projektu: Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok”<br/><br/>Stan istniejący: <br/>- droga o nawierzchni bitumicznej (wykonana w technologii powierzchniowego utrwalenia),<br/>- szerokość jezdni 4,50 m<br/>- szerokość pasa drogowego od 8,00 m do 9,00 m<br/>- pobocza 2 x 1 m gruntowe<br/>- obiekty inżynierskie:<br/>w km 0+156 przepust z rur betonowych o średnicy 60 cm o długości L=10,50 m;<br/>w km 0+510 przepust z rur betonowych o średnicy 60 cm o długości L=8,25 m; <br/>w km 0+578 przepust z rur betonowych o średnicy 25 cm o długości L=8,00 m; <br/>w km 0+958 przepust z rur betonowych o średnicy 60 cm o długości L=10,50 m;<br/>Przepusty poprzeczne – przewidzieć remont istniejących przepustów<br/>Niweleta drogi - niweleta drogi wymaga zaprojektowania.<br/>Rowy odwadniające - przewidzieć budowę/renowację rowów.<br/>Urządzenia obce w pasie drogowym<br/>- linia energetyczna napowietrzna i doziemna<br/>- sieć telefoniczna <br/>- sieć wodociągowa<br/>- kanalizacja deszczowa<br/><br/>Odcinek II<br/>długość projektowanej do przebudowy drogi około 666 m<br/>Początek opracowania km (na wysokości dz. nr. 273 w m. Porośl Wojsławy ) 0 + 0,00<br/>Koniec opracowania km (na wysokości dz. nr. 273 w m. Porośl Wojsławy) 0+ 0,666<br/>Lokalizacja: dz. nr 273 obręb geodezyjny Porośl Wojsławy <br/>Stan istniejący: <br/>- droga o nawierzchni bitumicznej (wykonana w technologii powierzchniowego utrwalenia),<br/>- szerokość jezdni 4,50 m<br/>- szerokość pasa drogowego od 7,40 m do 9,00 m<br/>- pobocza 2 x 1 m gruntowe<br/>- obiekty inżynierskie:<br/>w km 0+620 przepust z rur betonowych średnica 60 cm, przedłużony rurą PCV, L=12,10 m<br/>Przepusty poprzeczne – przewidzieć remont istniejących przepustów<br/>Niweleta drogi - niweleta drogi wymaga zaprojektowania.<br/>Rowy odwadniające - nie dotyczy<br/>Urządzenia obce w pasie drogowym<br/>- linia energetyczna napowietrzna i doziemna<br/>- sieć telefoniczna <br/>- sieć wodociągowa<br/>- sieć kanalizacji deszczowej<br/><br/><br/> 1. Dane projektowe <br/> 1.1. Parametry techniczne do projektowania:<br/>2.2.1. Prędkość projektowa Vp - 30 km/h <br/>2.2.2. Klasa drogi - D<br/>2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny): na odcinku nr I i nr II konieczność poszerzenia istniejącego pasa drogowego na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – koszt prac geodezyjnych pokrywa wykonawca)<br/> • szer. jezdni 5,0 m <br/> 1.2. Konstrukcja: <br/> 1.2.1. Kategoria ruchu – KR1<br/> 1.2.2. Podbudowa: kruszywo naturalne lub łamane<br/> 1.2.3. Nawierzchnia drogi – beton asfaltowy,<br/> 1.2.4. Pobocza: zaprojektować z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 stabilizowanej mechanicznie grub. 10 cm o szer. 0,75 m<br/> 1.2.5. Zjazdy gospodarcze - zaprojektować z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 stabilizowanej mechanicznie grubości 25 cm pokrytej warstwą ścieralną z betonu asfaltowego<br/><br/>Zaprojektować kanał technologiczny zgodnie z wytycznymi megaustawy - ustawa z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Poz. 1815) oraz zgodnie z załącznikami do rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r. (poz. 680).<br/>Wymagane dokumenty na potrzeby decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, w tym: karta informacyjna przedsięwzięcia. <br/>Materiały i wniosek na potrzeby decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/><br/>1.1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.<br/><br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr 107566B na odcinku Gołębie- Kamińskie Wiktory<br/>długość projektowanej do przebudowy drogi 1915 m<br/>Początek opracowania km (na wysokości dz. nr. 139 w m. Gołębie, obręb geod. Gołębie) 0+000<br/>Koniec opracowania km (na wysokości dz. nr. 8/3 w m. Kamińskie Wiktory, obręb geod. Kamieńskie Wiktory) 1+915<br/>Lokalizacja: dz. nr 139 obręb geod. Gołębie, dz. nr 60, 8/3 obręb geod. Kamieńskie Wiktory<br/>Stan istniejący: <br/>- droga o nawierzchni bitumicznej<br/>- szerokość jezdni 4,80 m<br/>- szerokość pasa drogowego od 8,10 m do 10,00 m<br/>- pobocza gruntowe o szer. 2x1,0 m<br/>- podbudowa – brak danych<br/>- obiekty inżynierskie:<br/> w km rob. 0+306,75 wyremontowany przepust z PEHD Ø 80 długości 8,40 m;<br/> w km rob. 1+767,00 przepust 3 x Ø 1250 z rur betonowych długości 14,00 m;<br/> Przepusty poprzeczne – przewidzieć remont istniejących przepustów<br/>Niweleta drogi - niweleta drogi wymaga zaprojektowania.<br/>Rowy odwadniające - przewidzieć budowę/renowację rowów.<br/>Urządzenia obce w pasie drogowym<br/>- linia energetyczna napowietrzna i doziemna<br/>- sieć telefoniczna <br/>- sieć wodociągowa<br/>- sieć kanalizacji sanitarnej<br/>- sieć gazu ziemnego <br/><br/> 2. Dane projektowe <br/> 2.1. Parametry techniczne do projektowania:<br/>2.2.1. Prędkość projektowa Vp - 30 km/h <br/>2.2.2. Klasa drogi - D<br/>2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny):<br/> • szer. jezdni 5,0 m <br/> 2.2. Konstrukcja: <br/> 2.2.1. Kategoria ruchu – KR1<br/> 2.2.2. Podbudowa: kruszywo naturalne lub łamane<br/> 2.2.3. Nawierzchnia drogi – beton asfaltowy,<br/> 2.2.4. Pobocza: zaprojektować z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 stabilizowanej mechanicznie grub. 10 cm o szer. 0,75 m<br/> 2.2.5. Zjazdy gospodarcze - zaprojektować z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 stabilizowanej mechanicznie grubości 25 cm pokrytej warstwą ścieralną z betonu asfaltowego<br/><br/>Zaprojektować kanał technologiczny zgodnie z wytycznymi Megaustawy - ustawa z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Poz. 1815) oraz zgodnie z załącznikami do rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r. (poz. 680).<br/>Wymagane dokumenty na potrzeby decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, w tym: karta informacyjna przedsięwzięcia. <br/>Materiały i wniosek na potrzeby decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/><br/>1.1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.<br/><br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr 107578B Liza Stara – Wodźki;<br/>długość projektowanej do przebudowy drogi 1680 m<br/>Początek opracowania km (na wysokości dz. nr. 227 w m. Liza Stara, obręb geod. Liza Stara) 0+235<br/>Koniec opracowania km (na wysokości dz. nr. 279 w m. Liza Stara, obręb geod. Liza Stara) 1+865<br/>Lokalizacja: dz. nr 227, 279 obręb geodezyjny Liza Stara<br/>Stan istniejący: <br/>- droga o nawierzchni gruntowej<br/>- szerokość jezdni od 6,00 do 7,00 m<br/>- szerokość pasa drogowego od 6,75 m do 11,50 m<br/>- pobocza gruntowe o szer. 2x1,0 m<br/>- podbudowa – grunt rodzimy<br/>- obiekty inżynierskie – w km rob. 1+765,00 przepust z rur żelbetowych Ø 1250 mm długości 15,10 m; <br/> Przepusty poprzeczne – przewidzieć remont istniejących przepustów<br/>Niweleta drogi - niweleta drogi wymaga zaprojektowania.<br/><br/>Rowy odwadniające - przewidzieć budowę/renowację rowów.<br/>Urządzenia obce w pasie drogowym<br/>- linia energetyczna napowietrzna i doziemna<br/><br/> 3. Dane projektowe<br/> 3.1. Parametry techniczne do projektowania:<br/>2.2.1. Prędkość projektowa Vp - 30 km/h <br/>2.2.2. Klasa drogi - D<br/>2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny):<br/> • szer. jezdni 6,0 m <br/> 3.2. Konstrukcja: <br/> 3.2.1. Kategoria ruchu – KR1<br/> 3.2.2. Podbudowa: kruszywo naturalne lub łamane<br/> 3.2.3. Nawierzchnia drogi – profilowana powierzchnia utwardzona z kruszywa naturalnego,<br/> 3.2.4. Pobocza: zaprojektować z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 stabilizowanej mechanicznie grub. 10 cm o szer. 1,0 m<br/> 3.2.5. Zjazdy gospodarcze - zaprojektować z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 stabilizowanej mechanicznie grubości 25 cm pokrytej warstwą ścieralną z betonu asfaltowego<br/><br/>Zaprojektować kanał technologiczny zgodnie z wytycznymi Megaustawy - ustawa z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Poz. 1815) oraz zgodnie z załącznikami do rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r. (poz. 680).<br/>Materiały i wniosek na potrzeby decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/><br/>1.1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.<br/><br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr 107591B na odcinku Brzozowo Solniki – Zdrody Stare;<br/>długość projektowanej do przebudowy drogi 1764 m<br/>Początek opracowania km (na wysokości dz. nr. 91 w m. Brzozowo Solniki, obręb geod. Brzozowo Solniki) 1+633<br/>Koniec opracowania km (na wysokości dz. nr. 121/3 w m. Zdrody Stare, obręb geod. Zdrody Stare) 3+397<br/>Lokalizacja: dz. nr 91 obręb geod. Brzozowo Solniki, dz. nr 9/2, 11/4, 12/8, 121/1, 121/3 obręb geod. Zdrody Stare<br/>Stan istniejący: <br/>- droga o nawierzchni bitumicznej w km od 0+000 do 0+445 oraz gruntowej na pozostałym odcinku drogi<br/>- szerokość jezdni 4,00 m<br/>- szerokość pasa drogowego od 4,00 m do 7,50 m<br/>- pobocza gruntowe o szer. 2x1,0 m<br/>- podbudowa – brak danych<br/>- obiekty inżynierskie – brak<br/> Przepusty poprzeczne – przewidzieć remont istniejących przepustów<br/>Niweleta drogi - niweleta drogi wymaga zaprojektowania.<br/>Rowy odwadniające - przewidzieć budowę/renowację rowów.<br/>Urządzenia obce w pasie drogowym<br/>- linia energetyczna napowietrzna i doziemna<br/>- sieć telefoniczna <br/>- sieć wodociągowa<br/><br/><br/> 4. Dane projektowe<br/> 4.1. Parametry techniczne do projektowania:<br/>2.2.1. Prędkość projektowa Vp - 30 km/h <br/>2.2.2. Klasa drogi - D<br/>2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny): konieczność poszerzenia istniejącego pasa drogowego na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – koszt prac geodezyjnych pokrywa wykonawca <br/> • szer. jezdni 5,0 m <br/> 4.2. Konstrukcja: <br/> 4.2.1. Kategoria ruchu – KR1<br/> 4.2.2. Podbudowa: kruszywo naturalne lub łamane<br/> 4.2.3. Nawierzchnia drogi – beton asfaltowy,<br/> 4.2.4. Pobocza: zaprojektować z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 stabilizowanej mechanicznie grub. 10 cm o szer. 0,75 m<br/> 4.2.5. Zjazdy gospodarcze - zaprojektować z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 stabilizowanej mechanicznie grubości 25 cm pokrytej warstwą ścieralną z betonu asfaltowego<br/><br/>Zaprojektować kanał technologiczny zgodnie z wytycznymi Megaustawy - ustawa z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Poz. 1815) oraz zgodnie z załącznikami do rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r. (poz. 680).<br/>Wymagane dokumenty na potrzeby decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, w tym karta informacyjna przedsięwzięcia.<br/>Materiały i wniosek na potrzeby decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla obu odcinków. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/><br/>1.1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.<br/><br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg gminnych nr 107585B i nr 160165B na odcinku Marynki – Wilkowo Nowe<br/><br/>Odcinek I: droga gminna nr 107585B<br/>długość projektowanej do przebudowy drogi około 570 m<br/>Początek opracowania km (na wysokości dz. nr. 185 w m. Wilkowo Nowe, obręb geod. Wilkowo Nowe - na wysokości połączenia z drogą gminną nr 160165B) 1+ 763<br/>Koniec opracowania km (na wysokości dz. nr. 183 w m. Wilkowo Nowe, obręb geod. Wilkowo Nowe) 2+ 334<br/>Lokalizacja: dz. nr 185 i 183 obręb geod. Wilkowo Nowe<br/><br/>Stan istniejący: <br/><br/>- droga o nawierzchni gruntowej ulepszonej żwirem<br/>- szerokość jezdni od 4,00 do 5,00 m<br/>- szerokość pasa drogowego od 5,50 m do 9,50 m<br/>- pobocza 2 x 1 m gruntowe<br/>- podbudowa grunt rodzimy<br/>- obiekty inżynierskie – w km 1+779 przepust z rur betonowych o średnicy 100 cm o długości L=8,10 m; w km 1+779 przepust z rur betonowych o średnicy 40 cm o długości L=9,0 m;<br/>Przepusty poprzeczne – przewidzieć remont istniejących przepustów<br/>Urządzenia obce w pasie drogowym<br/>Niweleta drogi - niweleta drogi wymaga zaprojektowania.<br/>Rowy odwadniające - przewidzieć budowę/renowację rowów.<br/>Urządzenia obce w pasie drogowym<br/>- linia energetyczna napowietrzna i doziemna<br/>- sieć telefoniczna <br/>- sieć wodociągowa<br/>- sieć gazowa<br/>- sieć kanalizacji sanitarnej<br/><br/>Odcinek II – droga gminna nr 160165B<br/>długość projektowanej do przebudowy drogi około 1255 m<br/>Początek opracowania km (na wysokości dz. nr. 190 w m. Wilkowo Nowe, obręb geod. Wilkowo Nowe ) 0 + 0,00<br/>Koniec opracowania km (na wysokości dz. nr. 107 w m. Marynki, obręb geod. Marynki) 1+ 255<br/>Lokalizacja: dz. nr 190 obręb geod. Wilkowo Nowe, dz. nr 107 i 68/2 obręb geod. Marynki<br/>Stan istniejący: <br/>- droga o nawierzchni gruntowej ulepszonej żwirem<br/>- szerokość jezdni 4,00 m<br/>- szerokość pasa drogowego około 8,00 m<br/>- pobocza 2 x 1 m gruntowe<br/>- obiekty inżynierskie – w km 0+768 przepust z rur betonowych średnica nieustalona,<br/>Przepusty poprzeczne – przewidzieć remont istniejących przepustów<br/>Urządzenia obce w pasie drogowym<br/>Niweleta drogi - niweleta drogi wymaga zaprojektowania.<br/>Rowy odwadniające - przewidzieć budowę/renowację rowów.<br/><br/>Urządzenia obce w pasie drogowym<br/>- linia energetyczna napowietrzna i doziemna<br/><br/> 5. Dane projektowe (sporządzić odrębne dokumentacje projektowa i kosztorysową dla każdego odcinka oddzielnie)<br/> 5.1. Parametry techniczne do projektowania:<br/>2.2.1. Prędkość projektowa Vp - 30 km/h <br/>2.2.2. Klasa drogi - D<br/>2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny): na odcinku nr I – droga gminna nr 160165B konieczność poszerzenia istniejącego pasa drogowego na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – koszt prac geodezyjnych pokrywa Wykonawca.<br/> • szer. jezdni 5,0 m <br/> 5.2. Konstrukcja: <br/> 5.2.1. Kategoria ruchu – KR1<br/> 5.2.2. Podbudowa: kruszywo naturalne lub łamane<br/> 5.2.3. Nawierzchnia drogi – beton asfaltowy,<br/> 5.2.4. Pobocza: zaprojektować z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 stabilizowanej mechanicznie grub. 10 cm o szer. 0,75 m<br/> 5.2.5. Zjazdy gospodarcze - zaprojektować z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 stabilizowanej mechanicznie grubości 25 cm pokrytej warstwą ścieralną z betonu asfaltowego<br/><br/>Zaprojektować kanał technologiczny zgodnie z wytycznymi megaustawy - ustawa z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Poz. 1815) oraz zgodnie z załącznikami do rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r. (poz. 680).<br/>Dla odcinka II wymagane dokumenty na potrzeby decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, w tym: karta informacyjna przedsięwzięcia. <br/>Materiały i wniosek na potrzeby decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla obu odcinków. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/><br/>1.1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.<br/><br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr 107570B na odcinku Poświętne – Grochy<br/><br/>długość projektowanej do przebudowy drogi 1714,5 m<br/>Początek opracowania km (na wysokości dz. nr 335 w m. Poświętne, obręb geod. Poświętne) 0+000<br/>Koniec opracowania km (na wysokości dz. nr 228 w m. Grochy Stare, obręb geod. Grochy Stare i Niemierzęta) 1+714,5<br/>Lokalizacja: dz. nr: 335, 336 – obręb geodezyjny Poświętne; 228 – obręb geodezyjny Grochy Stare i Niemierzęta<br/>Stan istniejący: <br/>- droga o nawierzchni asfaltowej w km od 0+000 do 0+032, o nawierzchni gruntowej w km od 0+032 do 1+714,5<br/>- szerokość jezdni od 4,50 m do 5,00 m<br/>- szerokość pasa drogowego od 8,50 m do 13,00 m<br/>- pobocza gruntowe o szer. 2x1,0 m<br/>- podbudowa – grunt rodzimy<br/>- obiekty inżynierskie – w km rob. 0+381,5 przepust z rur żelbetowych Ø 80 cm długości 7,70 m; w km rob. 1+200 przepust z rur żelbetowych Ø 60 cm długości 7,70 m<br/> Przepusty poprzeczne – przewidzieć remont istniejących przepustów<br/>Niweleta drogi - niweleta drogi wymaga zaprojektowania.<br/>Rowy odwadniające - przewidzieć renowację istniejących rowów z wycinką drzew i krzewów.<br/>Urządzenia obce w pasie drogowym<br/>- linia energetyczna napowietrzna,<br/>- kanalizacja sanitarna<br/>- gazociąg<br/><br/> 6. Dane projektowe<br/> 6.1. Parametry techniczne do projektowania:<br/>2.2.1. Prędkość projektowa Vp - 30 km/h <br/>2.2.2. Klasa drogi - D<br/>2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny): <br/> • szer. jezdni 5,0 m <br/> 6.2. Konstrukcja: <br/> 6.2.1. Kategoria ruchu – KR1<br/> 6.2.2. Podbudowa: mieszanka zasadnicza niezwiązana z kruszywem C50/30 grub. 22 cm<br/> 6.2.3. Nawierzchnia drogi – zaprojektować z podziałem na 2 etapy wykonania - I etap: nawierzchnia żwirowa i II etap: beton asfaltowy,<br/> 6.2.4. Pobocza: zaprojektować z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 stabilizowanej mechanicznie grub. 10 cm o szer. 1,00 m<br/> 6.2.5. Zjazdy gospodarcze - zaprojektować z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 stabilizowanej mechanicznie grubości 25 cm (wykonanie w I etapie) pokrytej warstwą ścieralną z betonu asfaltowego (wykonanie w II etapie).<br/><br/>Zaprojektować kanał technologiczny zgodnie z wytycznymi megaustawy - ustawa z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Poz. 1815) oraz zgodnie z załącznikami do rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r. (poz. 680).<br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 3 letniej gwarancji na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/><br/>1.1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.<br/><br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:<br/>1) posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie opracowali co najmniej dwie dokumentacje projektowe w zakresie drogownictwa dla dróg o długości minimum 1000 mb każda.<br/>2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca, który weźmie udział w niniejszym postępowaniu winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi wykształcenie i kwalifikacje zawodowe z uprawnieniami budowlanymi do projektowania (co najmniej jedną osobą) w specjalności drogowej.<br/>2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszej części specyfikacji nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia wymaganego w niniejszej SWZ- wzór załącznik nr 3.<br/>3. Warunki udziału w postępowaniu są jednakowe dla wszystkich części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-30 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com